Ogłoszenie z dnia 2021-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00043822/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00070572 z dnia 2021-06-01 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku świetlicy wiejskiej w Trumiejkach, gm. Prabuty
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002793097
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łąkowa 24
1.5.2.) Miejscowość: Prabuty
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-550
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mgops.prabuty.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mgops.prabuty.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/prabuty1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku świetlicy wiejskiej w Trumiejkach, gm. Prabuty2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-500a4286-a8c7-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070572
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002303/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont budynku świetlicy wiejskiej w Trumiejkach, gm. Prabuty
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Umowa Nr RPPM.06.02.02-22-0002/20-00 o dofinansowanie Projektu pn.: „Aktywnie w Gminie Prabuty”, Oś priorytetowa 6 Integracja, Działanie 6.2. Usługi społeczne, Poddziałanie 6.2.2. Rozwój usług społecznych.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043822/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.9.2021.EFS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn.: „Remont budynku świetlicy wiejskiej w Trumiejkach, gm. Prabuty”.
2. Zakres robót budowlanych przewidzianych do realizacji obejmuje, w szczególności:
1) oczyszczenie, osuszenie ścian fundamentowych,
2) wykonanie odkrywki fundamentów w na całej ich długości (praca odcinkowa) i wykonanie pionowej opaski betonowej,
3) wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej i termoizolacyjnej ścian fundamentowych poprzez malowanie masą bitumiczną oraz folię kubełkową,
4) wykonanie nowego cokołu z tynku żywicznego,
5) wykonanie nowej opaski i chodnika z kostki betonowej typu „fala”,
6) uzupełnienie ubytków, naprawa uszkodzeń i pęknięć na elewacji budynku na styropianie,
7) montaż nowych drzwi wejściowych na poddasze nieużytkowe budynku,
8) montaż nowych parapetów zewnętrznych,
9) wymurowanie nowych trzonów kominowych z cegły pełnej, klinkierowej,
10) montaż zadaszeń szklanych nad wejściami,
11) zamocowanie zdemontowanej wcześniej furtki,
12) montaż nowych kominków wentylacyjnych,
13) montaż nowych rur spustowych, orynnownia oraz obróbek blacharskich,
14) montaż nowej oprawy oświetleniowej nad wejściem do budynku,
15) wymiana masztu przyłączenia elektroenergetycznego,
16) malowanie elewacji,
17) całkowita wymiana warstw podsypki piaskowej posadzki i wykonanie nowych podłóg wraz warstwami termoizolacyjnymi oraz przeciwwilgociowymi,
18) wymurowanie ścianek działowych na wylewce betonowej,
19) całkowite wykonanie nowych okładzin podłogowych z płytek gres,
20) wykonanie nowych tynków cem-wap.,
21) wykonanie nowych okładzin ściennych poprzez malowanie i układanie glazury ściennej,
22) zamocowanie i wymiana pojedynczych elementów konstrukcyjnych więźby dachowej: słupów, kleszczy, jętek i mieczy,
23) malowanie konstrukcji dachu oraz stropu do klasy odporności ogniowej NRO,
24) wykonanie nowych warstw sufitu podwieszanego wraz z warstwami termoizolacyjnymi w klasie odporności ogniowej REI60,
25) wymurowanie nowego trzonu kominowego dla potrzeb wentylacji pomieszczeń,
26) wykonanie remontu kominka wewnętrznego,
27) montaż nowych parapetów wewnętrznych z duromarmuru,
28) montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej,
29) montaż nawietrzaków okiennych i ściennych,
30) montaż uchwytów dla osób niepełnosprawnych,
31) montaż kurtyny powietrznej zimnej,
32) wykonanie nowych instalacji: c.o, wentylacyjnej, elektrycznej, sanitarnej i telekomunikacyjnej;
33) montaż urządzeń sanitarnych,
34) montaż okapu wentylacyjnego na kuchenką wraz z wyrzutnią dachową,
35) montaż urządzeń elektrycznych,
36) montaż zabudowy kabin MDF w toalecie męskiej,
37) dostawę mebli biurowych (biurka, krzesła, stoły).
3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera TOM II OPZ SWZ.
4. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera TOM III PPU SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 489000,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 489000,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 489000,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMBUD Krzysztof Paziewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811777736
7.3.3) Ulica: Kopernika 3
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 489000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
2021-06-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w budynkach szkoły podstawowej Platerówce nr 213, gmina Platerówka, powiat lubański.
- REMONT DACHU BYŁEGO DWORCA KOLEJOWEGO W MIEŚCISKU
- Wykonanie remontu korytarza w przyziemiu oraz gabinetu zabiegowego Oddziału Okulistyki w budynku głównym Szpitala w Nysie
- "Modernizacja pomieszczeń parazytologii laboratorium, pomieszczenia sterylnego Centralnej Sterylizatorni, ciągu komunikacyjnego pomiędzy SOR, RTG, Laboratorium i korytarza kuchni."
- Dostosowanie lokalu nr 0 znajdującego się w budynku przy ul. Stawki 3a w Warszawie na potrzeby biblioteki i archiwum zakładowego
- Rozbudowa i przebudowa budynku Kwatery myśliwskiej Nadleśnictwa Rzepin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.