Ogłoszenie z dnia 2024-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00484197/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rok 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W RAWICZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410206891
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Grota Roweckiego 4A
1.5.2.) Miejscowość: Rawicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65 545-40-37
1.5.8.) Numer faksu: 65 545-35-06
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cusrawicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cusrawicz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8313501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rok 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fc73786-7c87-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00070090
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059963/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rok 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00484197
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I.331.1.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: codzienne świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych usług opiekuńczych, o których mowa w ustawie z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2023r. poz. 901 ze zm.) oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005r. Nr 189, poz. 1598 ze zm.) zwanych dalej „usługami”, na rzecz podopiecznych Centrum Usług Społecznych w Rawiczu na terenie miasta i gminy Rawicz tj.: w miejscu zamieszkania mieszkańca objętego usługami i w jego najbliższym otoczeniu, w dni robocze, (tj.: od poniedziałku do soboty), w godzinach: 07:00 – 20:00 i w szczególnie uzasadnionych przypadkach w niedzielę i święta.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
- usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych – zakres czynności usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych stanowi załącznik nr 1 do SWZ (tj.: Standardy usług społecznych usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze);
- specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi– zakres czynności specjalistycznych usług opiekuńczych dla ww. osób stanowi załącznik nr 1a do SWZ (tj.: Rozporządzenie Ministra Polityki Społecznej z dnia 22.09.2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych).
Termin wykonania zamówienia: usługi świadczone będą w okresie od dnia 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r..
Przewidywana liczba godzin usług do wykonania w okresie objętym zamówieniem:
- usługi opiekuńcze: 19 944 godzin, miesięcznie 1662 godzin, w tym: w niedzielę i święta około 350 godzin, dla szacunkowej liczby 45 osób.
- specjalistyczne usługi opiekuńcze: 60 godzin, miesięcznie 5 godzin, w tym w niedzielę i święta około 20 godzin, dla szacunkowej liczby 1 osoba.
Zamawiający informacyjnie podaje, że w 2023r. (do 30 września), łączna liczba godzin świadczonych usług opiekuńczych wyniosła 15 086 godzin, w tym: usługi opiekuńcze 15 086 godzin, specjalistyczne usługi opiekuńcze BRAK godzin.
- specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi: 18 276 godzin, miesięcznie 1523 godzin, w tym niedzielę i święta około 1500 godzin, dla szacunkowej liczby 19 osób.
Zamawiający informacyjnie podaje, że w 2023r. (do 30 września), łączna liczba godzin świadczonych specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi wyniosła 12 500 godzin.
Za jedną godzinę świadczenia usługi dla podopiecznego przyjmuje się czas 60 minut. Godzina usługi obejmuje czynności wykonywane na rzecz Świadczeniobiorcy, nie zalicza się do niej dojścia lub dojazdu opiekuna do podopiecznego. Świadczeniem usług będą objęte osoby, w oparciu o decyzje wydane przez Zamawiającego, z terenu miasta i gminy Rawicz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Medis24 Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Medis24 Łukasz Zasim
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7231629629
7.3.3) Ulica: Wronia 45/U2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-870
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1486667,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla Centrum Usług Społecznych w Rawiczu na rok 2026
- Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań OLi OC urządzenia medyczne, w tym diagnostyczne z przeznaczeniem dla Szpitala Powiatowego wRawiczuSp. z o.o.: wyposażenie szpitalne
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rok 2026
- Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań OL i OC - urządzenia medyczne, w tym diagnostyczne z przeznaczeniem dla Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp.zo.o.: aparatura medyczna
- Zakup, montaż i dostawa agregatu prądotwórczego wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi w branży elektrycznej i budowlanej dla budynku ZSS w Rawiczu, ul. Gen. Grota Roweckiego 9F, 63-900 Rawicz
- Zakup, montaż i dostawa agregatu prądotwórczego wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi w branży elektrycznej i budowlanej dla budynku Starostwa Powiatowego w Rawiczu, ul. Rynek 17, 63-900 Rawicz.
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W ICH MIEJSCU ZAMIESZKANIA W 2026 ROKU
- Świadczenie usług zdrowotnych dla pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Morawicy: Część 20: Poszerzone badania profilaktyczne II
- Świadczenie usług społecznych - usług sąsiedzkich na potrzeby projektu pn. "Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim"
- Świadczenie usług asystencji osobistej, o której mowa w Programie "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością " - edycja 2026
- Świadczenie usługi całodobowej teleopieki domowej dla mieszkańców Gminy Miasto Elbląg na urządzeniach, które posiada Zamawiający.
- Usługi z zakresu medycyny pracy dla żołnierzy i pracowników 6 WOG Ustka i jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu w 2026 r
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





