eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miastkowo › Nadbudowa i przebudowa budynku Stacji Uzdatniania Wody we wsi Łuby-Kiertany



Ogłoszenie z dnia 2021-05-31


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00069620 z dnia 2021-05-31

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Nadbudowa i przebudowa budynku Stacji Uzdatniania Wody we wsi Łuby-Kiertany

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miastkowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669950

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łomżyńska 32

1.5.2.) Miejscowość: Miastkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-413

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 862174878

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@miastkowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.miastkowo.pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadbudowa i przebudowa budynku Stacji Uzdatniania Wody we wsi Łuby-Kiertany

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2c287c9-9e97-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069620

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006767/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Nadbudowa i przebudowa budynku Stacji Uzdatniania Wody we wsi Łuby-Kiertany

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

typ „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach działania: „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” poddziałanie: „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034603/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGN.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2090415,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest nadbudowa i przebudowa budynku Stacji Uzdatniania Wody (dalej SUW) zlokalizowanej na działce nr 144/1 w miejscowości Łuby-Kiertany, gmina Miastkowo, wraz ze zmianą technologii uzdatniania wody, w tym:
- wymiana instalacji i urządzeń wodno-kanalizacyjnych;
- wymiana instalacji i urządzeń elektrycznych;
- budowa dwóch fundamentów wraz ze zbiornikami retencyjnymi o poj. 100m3 każdy;
- przebudowa dachu z płaskiego na dwuspadowy;
- docieplenie budynku oraz wymiana okien i drzwi;
- utwardzenie podjazdu, chodnika oraz przebudowa istniejącego ogrodzenia działki.
2. Stan istniejący: na działce zlokalizowany jest budynek Stacji Uzdatniania Wody: murowany z bloczków gazobetonowych, od zewnątrz i wewnątrz tynk cementowo-wapienny. Ściany spięte po całości wieńcem żelbetowym. Stropodach z płyty żelbetowej ocieplony styropianem – pokryty papą na lepiku; dwie studnie głębinowe, zbiornik na ścieki sanitarne, kanalizacja deszczowa oraz przyłącze wodociągowe i energetyczne. Cały teren jest ogrodzony, z bramą wjazdową.
3. Zamówienie obejmuje:
1) wykonanie robót budowlanych i montażowych zgodnie z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę oraz zapisami umowy;
2) dostawę oraz montaż urządzeń, instalacji i wyposażenia SUW;
3) wykonanie prac związanych z drogami, chodnikami oraz oświetleniem,
4) wykonanie rozruchu urządzeń SUW z osiągnięciem wymaganych przez Zamawiającego parametrów wody pitnej;
5) przeprowadzenie szkolenia pracowników obsługi SUW;
6) dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony indywidualnej i zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji obiektu SUW;
7) wykonanie instrukcji eksploatacji SUW oraz instrukcji obsługi obiektów i konserwacji urządzeń niezbędnych dla prawidłowej eksploatacji SUW;
8) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem zmodernizowanej SUW w użytkowanie i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
9) wykonanie dokumentacji powykonawczej - 2 egz.
4. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (projekt budowlany, projekty techniczne oraz przedmiary robót), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), które stanowią załączniki do niniejszej SWZ.
5. Przedmiary robót będące załącznikami do SWZ stanowią materiał informacyjny co do rodzaju robót objętych niniejszym zamówieniem, zatem nie mogą być przedmiotem powoływania się przez Wykonawcę jako podstawa wyceny oferty.
6. Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty.
7. Wykonawca winien zorganizować roboty w taki sposób aby nie zakłócić nieprzerwanej dostawy wody w czasie wykonywania robót budowlanych stanowiących realizację niniejszego zamówienia, aż do skutecznie przeprowadzonego rozruchu technologicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp. jeśli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Cena najkorzystniejszej oferty nr 2 Konsorcjum Lider – Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „ZIEJA” Ryszard Zieja ul. Fabryczna 9, 18-400 Łomża, Partner –Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych Sylwia Chaberek ul. Kolegialna 1, 18-400 Łomża przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 2 637 514,00 zł. Zamawiający przeprowadził analizę możliwości zwiększenia wskazanej pierwotnie kwoty i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty tj. 2 799 999,86 zł.
Stan taki stanowi zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp. podstawę do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2799999,86

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

2021-05-31 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.