eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślenice › Przebudowa drogi powiatowej nr K1943 od km 3+349 do km 7+007 (obiekt mostowy w km 4+870) w miejscowości Polanka, Zawada, Krzyszkowice, Powiat Myślenicki - w formule "zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2021-05-31


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00069559 z dnia 2021-05-31

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa drogi powiatowej nr K1943 od km 3+349 do km 7+007 (obiekt mostowy w km 4+870) w miejscowości Polanka, Zawada, Krzyszkowice, Powiat Myślenicki - w formule "zaprojektuj i wybuduj"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Myślenicach

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351571742

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Przemysłowa 6

1.4.2.) Miejscowość: Myślenice

1.4.3.) Kod pocztowy: 32-400

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdp-myslenice.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-myslenice.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna powiatu

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarząd dróg

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069559

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-05-31

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00048640/03

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 03

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
Dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia:
1) dotycząca terminu wykonania robót, w przypadku złych warunków atmosferycznych, trwających dłużej niż 5 dni jeżeli w tym czasie padał ciągły deszcz przez dłużej niż 5 godzin w godzinach pomiędzy 7:00 a 16:00 - o ilość dni opadów, wprowadzenia robót zamiennych, nakazanej przez uprawniony organ zmiany organizacji ruchu oraz jeżeli od podpisania umowy do określonego w niej terminu wykonania przedmiotu zamówienia pozostało mniej niż 60 dni - na warunkach i w sposób określony w umowie, w przypadku niezależnych od Wykonawcy, wystąpienia okoliczności, za które w ocenie obu stron Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, np. przeciągające się procedury administracyjne związane z uzyskaniem np. uzgodnień, opinii, warunków, operatów, decyzji, itp., jeżeli wnioski czy dokumentacja zostały złożone do właściwych organów przez Wykonawcę w terminie - zmiana terminu nie może przekroczyć czasu trwania okoliczności, o których mowa powyżej oraz czasu niezbędnego do usunięcia skutków takich okoliczności, zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, do których te przepisy obligują;
2) zmiany spowodowanej zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w tym w szczególności zmiany stawki podatku VAT,
3) zmiany wynagrodzenia brutto Wykonawcy określonego w § 6 ust. 1 i 2 Umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT,
4) zmiany lub wprowadzenia nowego podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy,
5) gdy nowy Wykonawca ma zastąpić dotychczasowego Wykonawcę:
- w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki Wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy lub
- w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców, o którym mowa w art. 465 ust. 1 ustawy,
6) jeżeli dotyczy realizacji, przez dotychczasowego Wykonawcę, dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych, których nie uwzględniono w zamówieniu podstawowym, o ile stały się one niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności wyposażenia, usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znacznie zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
- wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy, z wyjątkiem należycie uzasadnionych przypadków,
7) jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą koleją zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.
W przypadku wpływu okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy (o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić), Strony umowy niezwłocznie, wzajemnie informują się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy i potwierdzają ten wpływ dołączając do informacji, o której mowa w zdaniu pierwszym, oświadczenia lub dokumenty, które mogą dotyczyć tych okoliczności, wymienione w art. 15 r ustawy z dnia 02 marca 2020 r. (tekst. jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 374 z późn.zm.), stosując się do postanowień określonych w tym przepisie. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, wpływają na należyte wykonanie umowy jest zobowiązany podjąć kroki prawne opisane w cytowanej ustawie.

Po zmianie:
Dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia:
1) dotycząca terminu wykonania robót, w przypadku złych warunków atmosferycznych, trwających dłużej niż 5 dni jeżeli w tym czasie padał ciągły deszcz przez dłużej niż 5 godzin w godzinach pomiędzy 7:00 a 16:00 - o ilość dni opadów, wprowadzenia robót zamiennych, nakazanej przez uprawniony organ zmiany organizacji ruchu oraz jeżeli od podpisania umowy do określonego w niej terminu wykonania przedmiotu zamówienia pozostało mniej niż 60 dni - na warunkach i w sposób określony w umowie, w przypadku niezależnych od Wykonawcy, wystąpienia okoliczności, za które w ocenie obu stron Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, np. przeciągające się procedury administracyjne związane z uzyskaniem np. uzgodnień, opinii, warunków, operatów, decyzji, itp., jeżeli wnioski czy dokumentacja zostały złożone do właściwych organów przez Wykonawcę w terminie - zmiana terminu nie może przekroczyć czasu trwania okoliczności, o których mowa powyżej oraz czasu niezbędnego do usunięcia skutków takich okoliczności, zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, do których te przepisy obligują;
2) zmiany spowodowanej zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w tym w szczególności zmiany stawki podatku VAT,
3) zmiany wynagrodzenia brutto Wykonawcy określonego w § 6 ust. 1 i 2 Umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT,
4) zmiany lub wprowadzenia nowego podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy,
5) gdy nowy Wykonawca ma zastąpić dotychczasowego Wykonawcę:
- w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki Wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy lub
- w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców, o którym mowa w art. 465 ust. 1 ustawy,
6) jeżeli dotyczy realizacji, przez dotychczasowego Wykonawcę, dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych, których nie uwzględniono w zamówieniu podstawowym, o ile stały się one niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności wyposażenia, usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znacznie zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
- wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy, z wyjątkiem należycie uzasadnionych przypadków,
7) jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą koleją zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.
W przypadku wpływu okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy (o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić), Strony umowy niezwłocznie, wzajemnie informują się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy i potwierdzają ten wpływ dołączając do informacji, o której mowa w zdaniu pierwszym, oświadczenia lub dokumenty, które mogą dotyczyć tych okoliczności, wymienione w art. 15 r ustawy z dnia 02 marca 2020 r. , stosując się do postanowień określonych w tym przepisie. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, wpływają na należyte wykonanie umowy jest zobowiązany podjąć kroki prawne opisane w cytowanej ustawie.
Pozostałe zmiany umowy oraz warunki ich wprowadzania zostały określone we wzorze umowy

2021-05-31 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.