eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna › Remont utwardzenia terenu i modernizacji amfiteatru w dzielnicy uzdr. Zapopradzie wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Projekt pn Rozwój potencjału uzdrowiskowego dzielnicy Zapopradzie oraz Śródmieścia



Ogłoszenie z dnia 2021-05-31


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00069007 z dnia 2021-05-31

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont utwardzenia terenu i modernizacji amfiteatru w dzielnicy uzdr. Zapopradzie wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Projekt pn Rozwój potencjału uzdrowiskowego dzielnicy Zapopradzie oraz Śródmieścia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893061

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 31

1.5.2.) Miejscowość: Muszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muszyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont utwardzenia terenu i modernizacji amfiteatru w dzielnicy uzdr. Zapopradzie wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Projekt pn Rozwój potencjału uzdrowiskowego dzielnicy Zapopradzie oraz Śródmieścia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-057fb706-9791-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069007

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001396/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 1.Prace modernizacyjne przy amfiteatrze 2. Utwardzenie terenu na dz. nr 607/4 w Muszynie w ramach projektu pn.: Rozwój potencjału uzdrowiskowego dzielnicy Zapopradzie oraz Śródmieścia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn.: „Rozwój potencjału uzdrowiskowego dzielnicy Zapopradzie oraz Śródmieścia”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028809/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Zadanie nr 1: Remont utwardzenia terenu.
- w ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do remontu utwardzenia terenu na działce 607/4,
- utwardzenie terenu zostanie wykonane płytami ażurowymi zbrojonymi. Następnie płyty ażurowe zostaną zasypane grysem umożliwiając przesiąkanie wody opadowej bezpośrednio do gruntu.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględnia załącznik nr 3 do SWZ projekt umowy oraz dokumentacja przetargowa stanowiąca załącznik nr 4 do SWZ. 3.2.1. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie opracowanej dokumentacji.
3.2.2.Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami a w szczególności Prawo Budowlane wraz z aktami wykonawczymi.
3.2.3. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, uzgodnienia i wdrożenia czasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót budowlanych.
3.2.4. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, uzgodnienia i wdrożenia stałej organizacji ruchu po zakończeniu realizacji robót budowlanych.
3.2.4. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w taki sposób, aby zapewnić funkcjonowanie punktów handlowych i gastronomicznych zlokalizowanych w obrębie planowanej inwestycji tj. musi zapewnić dojście (np. wykonanie kładek dla pojazdów oraz pieszych umieszczanych w poprzek wykopów) dla potencjalnych klientów i dojazd dla samochodów dostawczych do punktów handlowych i gastronomicznych, organizować i prowadzić roboty przy użyciu sprzętu, który w maksymalny sposób ograniczy utrudnienia i negatywne skutki związane z realizacją robót budowlanych.
3.2.5. Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą zgodnie z art. 3 pkt. 14 ustawy Prawo budowlane wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia.
3.2.6. Jako zrealizowanie przedmiotu umowy rozumie się wykonanie wszelkich prac i robót składających się na przedmiot umowy, w przypadku wymogu dopuszczenia przedmiotu umowy do użytkowania dopełnienie wszelkich przewidzianych prawem czynności z tym związanych oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie bądź skutecznego zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy i przekazanie wraz z kompletem dokumentacji powykonawczej Zamawiającemu.
3.2.7. Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę.
3.2.8. Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy.
3.2.9. Wykonawca nie później niż na dzień podpisania umowy zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz kosztorysu ofertowego.
3.2.10. Nie później niż na dzień podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o sposobie fakturowania zgodnie z wariantami przedstawionymi w § 11b* projektu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 504853,47 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Zadanie nr 2: Modernizacja amfiteatru w dzielnicy uzdrowiskowej Zapopradzie wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do modernizacji amfiteatru w dzielnicy uzdrowiskowej Zapopradzie wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
Wykonawca jest zobowiązany do:
a. remontu utwardzenia terenu na działkach 248/13, 248/4 i 248/7, obr. Muszyna, nawierzchnia z kostki brukowa o gr. 8 cm,
b. remontu utwardzenia pod dojścia łączące utwardzony teren z amfiteatrem, nawierzchnia z kostki brukowa o gr. 8 cm,
c. budowy ogrodzenia terenu wraz z bramami i furtkami między projektowanym utwardzeniem a istniejącym amfiteatrem,
d. remontu ogrodzenia wraz z bramą od strony rzeki Poprad,
e. wykonania jednej furtki w istniejącym ogrodzeniu pomiędzy Centrum Sportu i Rekreacji Zapopradzie a planowanym do utwardzenia terenem,
f. remontu istniejących schodów przy amfiteatrze.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględnia załącznik nr 3 do SWZ projekt umowy oraz dokumentacja przetargowa stanowiąca załącznik nr 4 do SWZ.
3.2.1. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie opracowanej dokumentacji.
3.2.2.Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami a w szczególności Prawo Budowlane wraz z aktami wykonawczymi.
3.2.3. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, uzgodnienia i wdrożenia czasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót budowlanych.
3.2.4. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, uzgodnienia i wdrożenia stałej organizacji ruchu po zakończeniu realizacji robót budowlanych.
3.2.4. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w taki sposób, aby zapewnić funkcjonowanie punktów handlowych i gastronomicznych zlokalizowanych w obrębie planowanej inwestycji tj. musi zapewnić dojście (np. wykonanie kładek dla pojazdów oraz pieszych umieszczanych w poprzek wykopów) dla potencjalnych klientów i dojazd dla samochodów dostawczych do punktów handlowych i gastronomicznych, organizować i prowadzić roboty przy użyciu sprzętu, który w maksymalny sposób ograniczy utrudnienia i negatywne skutki związane z realizacją robót budowlanych.
3.2.5. Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą zgodnie z art. 3 pkt. 14 ustawy Prawo budowlane wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia.
3.2.6. Jako zrealizowanie przedmiotu umowy rozumie się wykonanie wszelkich prac i robót składających się na przedmiot umowy, w przypadku wymogu dopuszczenia przedmiotu umowy do użytkowania dopełnienie wszelkich przewidzianych prawem czynności z tym związanych oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie bądź skutecznego zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy i przekazanie wraz z kompletem dokumentacji powykonawczej Zamawiającemu.
3.2.7. Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę.
3.2.8. Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy.
3.2.9. Wykonawca nie później niż na dzień podpisania umowy zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz kosztorysu ofertowego.
3.2.10. Nie później niż na dzień podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o sposobie fakturowania zgodnie z wariantami przedstawionymi w § 11b* projektu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 336540,86 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256475,98

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 601101,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256475,98

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIBUD Spółka z ograniczona odpowiedzialnością Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372221327

7.3.4) Miejscowość: Kamienica 1000

7.3.5) Kod pocztowy: 34-608

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256475,98

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275532,73

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 493845,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275532,73

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ryszardem Szymańskim zam. Złockie 81c, 33-370 Muszyna prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej: Zakład Remontowo-Budowlany i Malarsko Tapeciarski S.C Lesław Szymański-Ryszard Szymański, Złockie 81, 33-370 Muszyna

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Lesławem Szymańskim zam. Złockie 81, 33-370 Muszyna prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej: Zakład Remontowo-Budowlany i Malarsko Tapeciarski S.C Lesław Szymański-Ryszard Szymański, Złockie 81, 33-370 Muszyna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341007811

7.3.4) Miejscowość: Złockie 81

7.3.5) Kod pocztowy: 33-370

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275532,73

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

2021-05-31 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.