Ogłoszenie z dnia 2024-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00568083/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie utrzymania cmentarzy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pisz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gustawa Gizewiusza 5
1.5.2.) Miejscowość: Pisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 874241226
1.5.8.) Numer faksu: 874241238
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@pisz.home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pisz.pl/bip
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dbbb330a-9ff0-11ee-948d-82b0c04ef8501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie utrzymania cmentarzy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbbb330a-9ff0-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00068985
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037766/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Świadczenie usług w zakresie utrzymania cmentarzy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00568083
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Org.271.44.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 183925,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie cmentarzy na terenie miasta i gminy Pisz. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 zadania.1. Zadanie nr 1
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zarządzania i obsługi cmentarzy komunalnych położonych w Piszu przy ul. Warszawskiej na działkach oznaczonych numerami geodezyjnymi 491, 492, 493, 494, 495/1 i 495/4 o łącznej powierzchni 8,16 ha oraz we wsi Turośl na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 110 o powierzchni 0,90 ha.
Podstawowe obowiązki Wykonawcy usługi w zakresie zarządzania i obsługi cmentarzy komunalnych to:
1) wyznaczanie pól kwater grzebalnych i alejek zgodnie z planem zagospodarowania cmentarza;
2) pobieranie opłat za miejsca pochówku na cmentarzach, w wysokości określonej w Zarządzeniu Nr 229/19 Burmistrza Pisza z dnia 10 grudnia 2019 r. w sprawie wysokości opłat za korzystanie z cmentarzy komunalnych na terenie miasta i gminy Pisz, stanowiące załącznik nr 1 do wzoru umowy na zadanie nr 1;
3) przesłanie w terminie do 10-go dnia każdego miesiąca JPK – VAT (M) oraz JPK – faktury za dany miesiąc wraz z kopiami faktur;
4) przekazanie na konto Urzędu Miejskiego w Piszu w Warmińsko-Mazurskim Banku Spółdzielczym Oddział w Piszu nr 28 9364 0000 2002 2065 0001 pobranych należności z tytułu opłat za miejsca pochówku na cmentarzach;
5) nadzór nad przygotowaniem grobu oraz nad ekshumacją zwłok;
6) prowadzenie ewidencji grobów cmentarza w Turośli oraz prowadzenie ewidencji grobów cmentarza w Piszu przy ul. Warszawskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami w sprawie prowadzenia ewidencji grobów w programie Administrator Cmentarzy 1.0 firmy Art. Look Gallery s.c.;
7) prowadzenie księgi pochówków;
8) utrzymanie porządku i czystości na terenie cmentarzy i w ich bezpośrednim sąsiedztwie zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności:
a) koszenie trawy z jej wygrabieniem na całym terenie cmentarzy – prace należy wykonywać w miarę potrzeb (nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu w okresie od 1 maja 2024 r. do 31 października 2024 r.),
b) oczyszczanie terenów cmentarzy z chwastów i zarośli – prace należy wykonywać systematycznie,
c) usuwanie odrostów przy drzewach – prace należy wykonywać systematycznie,
d) powierzchniowe oczyszczanie terenu z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń – prace należy wykonywać systematycznie,
e) wiosenne i jesienne usuwanie liści – prace należy wykonywać systematycznie,
f) wykonywanie cięć odmładzających krzewów (skupin) oraz usuwanie suchych krzewów – prace należy wykonywać w okresie stagnacji roślin,
g) zamiatanie alejek oraz chodnika przyległego do terenu cmentarza – na bieżąco,
h) odśnieżanie i posypywanie piaskiem (bez użycia soli) alejek na cmentarzach oraz chodnika położonego w sąsiedztwie cmentarza – na bieżąco.
9) naprawa i bieżąca konserwacja ogrodzenia cmentarzy;
10) uiszczanie opłat za pobraną wodę;
11) wycinka drzew – w miarę potrzeb po uzgodnieniu z Urzędem Miejskim w Piszu i uzyskaniu zezwolenia na usunięcie drzew (zezwolenie Starosty Piskiego na usunięcie drzew uzyska Wykonawca);
12) prześwietlanie drzew – w miarę potrzeb;
13) utrzymanie pompy wodnej na cmentarzu w Turośli (montaż, bieżące naprawy i demontaż na okres zimy);
14) ustawienie toalety przenośnej typu TOI TOI na terenie cmentarza komunalnego w Piszu przy ul. Warszawskiej oraz jej regularnego opróżniania. Wykonawca zapewni toaletę przenośną typu TOI TOI;
15) utrzymanie gablot i tabliczek oznakowania sektorów, wraz z wymianą i uzupełnianiem w miarę potrzeby;
16) ustawienie kontenerów KP 7: na terenie cmentarza w miejscowości Turośl – 1 szt., oraz na terenie cmentarza w Piszu przy ul. Warszawskiej – 5 szt. Wykonawca zapewni kontenery KP 7 w ilości 6 szt. Wykonawca zobowiązany jest do informowania podmiotu odbierającego odpady komunalne na terenie gminy Pisz, o przepełnieniu kontenerów oraz utrzymaniu porządku przy ustawionych kontenerach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 120132,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie cmentarzy na terenie miasta i gminy Pisz. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 zadania.Zadanie nr 2
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania cmentarzy gminnych – wojennych w miejscowościach: Snopki – wojenny, Snopki – komunalny, Dłutowo, Łupki, Liski, Pisz ul. Dworcowa – komunalny, Pomnik żołnierzy radzieckich – Pisz ul. Dworcowa, Jeglin, Zawady, Ciesina, Pogobie Tylne, Stare Guty, Jagodne, Szczechy Wielkie, Wiartel-Jaśkowo, Rakowo Piskie.
Miejsce realizacji zamówienia:
- Snopki – na działkach oznaczonych numerami geodezyjnymi: 346, 347
- Dłutowo – na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 30
- Łupki - na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 176/1
- Liski - na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 9
- Jeglin - na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 79
- Zawady - na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 145
- Ciesina - na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 18/1
- Pogobie Tylne - na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 170
- Stare Guty - na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 223
- Jagodne - na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 28
- Szczechy Wielkie – na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 54
- Jaśkowo - na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 5
- Rakowo Piskie - na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 18/7
- Pisz 2 - na działkach oznaczonych numerami geodezyjnymi: 189, 192/5
W ramach realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest do:
1) Oczyszczania terenów cmentarzy z zanieczyszczeń takich jak: papiery, folie, butelki itp. grabienie liści oraz wycinka suchych krzewów, usuwanie odrostów, zakrzaczeń:
a) usuwania konarów drzew zagrażających bezpieczeństwu,
b) usuwania połamanych gałęzi;
2) Usunięcia drzew i krzewów obumarłych, nierokujących szans na przeżycie oraz zagrażających bezpieczeństwu (do 5 sztuk o obwodach pni powyżej 200 cm w ciągu całego okresu obowiązywania umowy), drzew o obwodach pni do 200 cm - w miarę potrzeb Zamawiającego oraz transport drewna we wskazane przez Zamawiającego miejsce. Ułożenie drewna w stos umożliwiający jego obmiar;
3) Odsadzenia drzew i krzewów w zamian za usunięte drzewa i krzewy (sadzonki zapewni Zamawiający);
4) Kompleksowej pielęgnacji trawników (w miarę potrzeb z zastrzeżeniem, że wysokość trawy nie może być większa niż 15 cm). Koszenie z wygrabianiem (należy wykonać każdorazowo w ciągu 5 dni od momentu rozpoczęcia prac);
5) Wiosenne i jesienne grabienie liści oraz wywóz liści przez Wykonawcę;
6) Oczyszczania pomników, płyt (nagrobkowych), krzyży;
7) Konserwacji ogrodzeń oraz usuwania zniszczeń;
8) Konserwacja dróg cmentarnych, placów, alejek i chodnika przyległego do terenu, tj.:
a) usuwanie darni,
b) zebranie piasku zamulającego krawężniki,
c) usuwanie darni z płyt chodnikowych.
9) Bieżących prac porządkowych, tj.:
a) zamiatania alejek na cmentarzach i chodnikach przyległego do terenu cmentarza oraz wygrabianie i zamiatanie miejsc szczególnie narażonych na drobne zaśmiecenia (kapsle, niedopałki papierosów, itp.),
b) odśnieżanie i posypywanie piaskiem (bez użycia soli od godz. 5 rano) alejek na cmentarzu oraz chodnika przyległego do danego terenu ( w miesiącach: styczeń – kwiecień i październik – grudzień),
c) codzienne opróżnianie śmietników – koszy na śmieci na terenach objętych umową do godz. 800 oraz na bieżąco koszy, które uległy przepełnieniu,
d) wywóz zanieczyszczeń przez Wykonawcę,
e) powierzchniowe oczyszczanie terenu z zanieczyszczeń takich jak: papiery, folie, butelki, itp.
10) Wykonywania oprysków chemicznych drzew – zwalczanie szkodników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 63793,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163762,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163762,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163762,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADMINISTRATOR Spółka z o.o. w Piszu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8491460369
7.3.3) Ulica: Wąglicka 1
7.3.4) Miejscowość: Pisz
7.3.5) Kod pocztowy: 12-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ADMINISTRATOR" SP. Z O.O. W PISZU
jakie przetargi wygrała firma
"ADMINISTRATOR" SP. Z O.O. W PISZU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156278,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62417,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62417,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62417,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piski Zakład Aktywności Zawodowej „Wieża”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8491588106
7.3.3) Ulica: Gdańska 11
7.3.4) Miejscowość: Pisz
7.3.5) Kod pocztowy: 12-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PISKI ZAKŁAD AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ "WIEŻA" W PISZU
jakie przetargi wygrała firma
PISKI ZAKŁAD AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ "WIEŻA" W PISZU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60571,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W związku z przedłużającą się procedurą prowadzonego postępowania na zadanie nr 1 co miało wpływ na skrócenie terminu realizacji przedmiotowego zadania, zgodnie z zapisem cz. XVI ust. 4 SWZ wynagrodzenie dla Wykonawcy zostało proporcjonalnie pomniejszone do skróconego terminu realizacji zamówienia tj. oferta Wykonawcy na zadanie nr 1 została założona na łączną cenę 163 762,20 zł brutto za realizacje całego przedmiotu zamówienia z uwagi na fakt, iż termin rozpoczęcia wykonywania przedmiotu zamówienia ulega zmianie z dnia 1 stycznia 2024 r. na dzień 18 stycznia 2024 r. wynagrodzenie za realizację całego przedmiotu zamówienia na zadanie nr 1 wyniesie 156 278,43 zł brutto.
Zadanie nr 2
W związku z przedłużającą się procedurą prowadzonego postępowania na zadanie nr 2 co miało wpływ na skrócenie terminu realizacji przedmiotowego zadania, zgodnie z zapisem cz. XVI ust. 4 SWZ wynagrodzenie dla Wykonawcy zostało proporcjonalnie pomniejszone do skróconego terminu realizacji zamówienia tj. oferta Wykonawcy na zadanie nr 2 została założona na łączną cenę 62 417,04 zł brutto za realizacje całego przedmiotu zamówienia z uwagi na fakt, iż termin rozpoczęcia wykonywania przedmiotu zamówienia ulega zmianie z dnia 1 stycznia 2024 r. na dzień 12 stycznia 2024 r. wynagrodzenie za realizację całego przedmiotu zamówienia na zadanie nr 2 wyniesie 60 571,42 zł brutto.
Przedmiot zamówienia dotyczący zadania nr 1 zostanie wykonany w terminie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2024 r.
Przedmiot zamówienia dotyczący zadania nr 2 zostanie wykonany w terminie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2024 r.
INNE PRZETARGI Z PISZA
więcej: przetargi w Piszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ogrodu jordanowskiego wraz ze skwerem otaczającym przy ul. Cyraneczki w Józefosławiu, na działkach nr ew. 18/44, 18/45, 18/47 oraz 18/40 obręb Józefosław
- Mechaniczne koszenie traw, chwastów i wycinka samosiewów na terenach należących do Gminy Września
- Remont i konserwacja zabytkowej oficyny Edmunda Burkego przy ul. Kawęczyńskiej 26 w Dzielnicy Praga-Północ m.st Warszawy
- Kompleksowe utrzymanie terenów zieleni w centrum miasta Jasła w 2024 r.
- Zagospodarowanie ogrodu przy Domu Dziecka oraz ogrodu przy budynku Liceum Ogólnokształcącego w Rypinie
- Zaprojektowanie i wykonanie robót pn.: "Modernizacja zabytkowego parku w Ślemieniu"- trzecie postępowanie
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.