eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pisz › Świadczenie usług w zakresie utrzymania cmentarzy



Ogłoszenie z dnia 2024-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie utrzymania cmentarzy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pisz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gustawa Gizewiusza 5

1.5.2.) Miejscowość: Pisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 874241226

1.5.8.) Numer faksu: 874241238

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@pisz.home.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pisz.pl/bip

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dbbb330a-9ff0-11ee-948d-82b0c04ef850

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie utrzymania cmentarzy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbbb330a-9ff0-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00068985

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037766/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.21 Świadczenie usług w zakresie utrzymania cmentarzy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00568083

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Org.271.44.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 183925,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie cmentarzy na terenie miasta i gminy Pisz. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 zadania.
1. Zadanie nr 1
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zarządzania i obsługi cmentarzy komunalnych położonych w Piszu przy ul. Warszawskiej na działkach oznaczonych numerami geodezyjnymi 491, 492, 493, 494, 495/1 i 495/4 o łącznej powierzchni 8,16 ha oraz we wsi Turośl na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 110 o powierzchni 0,90 ha.
Podstawowe obowiązki Wykonawcy usługi w zakresie zarządzania i obsługi cmentarzy komunalnych to:
1) wyznaczanie pól kwater grzebalnych i alejek zgodnie z planem zagospodarowania cmentarza;
2) pobieranie opłat za miejsca pochówku na cmentarzach, w wysokości określonej w Zarządzeniu Nr 229/19 Burmistrza Pisza z dnia 10 grudnia 2019 r. w sprawie wysokości opłat za korzystanie z cmentarzy komunalnych na terenie miasta i gminy Pisz, stanowiące załącznik nr 1 do wzoru umowy na zadanie nr 1;
3) przesłanie w terminie do 10-go dnia każdego miesiąca JPK – VAT (M) oraz JPK – faktury za dany miesiąc wraz z kopiami faktur;
4) przekazanie na konto Urzędu Miejskiego w Piszu w Warmińsko-Mazurskim Banku Spółdzielczym Oddział w Piszu nr 28 9364 0000 2002 2065 0001 pobranych należności z tytułu opłat za miejsca pochówku na cmentarzach;
5) nadzór nad przygotowaniem grobu oraz nad ekshumacją zwłok;
6) prowadzenie ewidencji grobów cmentarza w Turośli oraz prowadzenie ewidencji grobów cmentarza w Piszu przy ul. Warszawskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami w sprawie prowadzenia ewidencji grobów w programie Administrator Cmentarzy 1.0 firmy Art. Look Gallery s.c.;
7) prowadzenie księgi pochówków;
8) utrzymanie porządku i czystości na terenie cmentarzy i w ich bezpośrednim sąsiedztwie zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności:
a) koszenie trawy z jej wygrabieniem na całym terenie cmentarzy – prace należy wykonywać w miarę potrzeb (nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu w okresie od 1 maja 2024 r. do 31 października 2024 r.),
b) oczyszczanie terenów cmentarzy z chwastów i zarośli – prace należy wykonywać systematycznie,
c) usuwanie odrostów przy drzewach – prace należy wykonywać systematycznie,
d) powierzchniowe oczyszczanie terenu z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń – prace należy wykonywać systematycznie,
e) wiosenne i jesienne usuwanie liści – prace należy wykonywać systematycznie,
f) wykonywanie cięć odmładzających krzewów (skupin) oraz usuwanie suchych krzewów – prace należy wykonywać w okresie stagnacji roślin,
g) zamiatanie alejek oraz chodnika przyległego do terenu cmentarza – na bieżąco,
h) odśnieżanie i posypywanie piaskiem (bez użycia soli) alejek na cmentarzach oraz chodnika położonego w sąsiedztwie cmentarza – na bieżąco.
9) naprawa i bieżąca konserwacja ogrodzenia cmentarzy;
10) uiszczanie opłat za pobraną wodę;
11) wycinka drzew – w miarę potrzeb po uzgodnieniu z Urzędem Miejskim w Piszu i uzyskaniu zezwolenia na usunięcie drzew (zezwolenie Starosty Piskiego na usunięcie drzew uzyska Wykonawca);
12) prześwietlanie drzew – w miarę potrzeb;
13) utrzymanie pompy wodnej na cmentarzu w Turośli (montaż, bieżące naprawy i demontaż na okres zimy);
14) ustawienie toalety przenośnej typu TOI TOI na terenie cmentarza komunalnego w Piszu przy ul. Warszawskiej oraz jej regularnego opróżniania. Wykonawca zapewni toaletę przenośną typu TOI TOI;
15) utrzymanie gablot i tabliczek oznakowania sektorów, wraz z wymianą i uzupełnianiem w miarę potrzeby;
16) ustawienie kontenerów KP 7: na terenie cmentarza w miejscowości Turośl – 1 szt., oraz na terenie cmentarza w Piszu przy ul. Warszawskiej – 5 szt. Wykonawca zapewni kontenery KP 7 w ilości 6 szt. Wykonawca zobowiązany jest do informowania podmiotu odbierającego odpady komunalne na terenie gminy Pisz, o przepełnieniu kontenerów oraz utrzymaniu porządku przy ustawionych kontenerach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.5.) Wartość części: 120132,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie cmentarzy na terenie miasta i gminy Pisz. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 zadania.
Zadanie nr 2
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania cmentarzy gminnych – wojennych w miejscowościach: Snopki – wojenny, Snopki – komunalny, Dłutowo, Łupki, Liski, Pisz ul. Dworcowa – komunalny, Pomnik żołnierzy radzieckich – Pisz ul. Dworcowa, Jeglin, Zawady, Ciesina, Pogobie Tylne, Stare Guty, Jagodne, Szczechy Wielkie, Wiartel-Jaśkowo, Rakowo Piskie.
Miejsce realizacji zamówienia:
- Snopki – na działkach oznaczonych numerami geodezyjnymi: 346, 347
- Dłutowo – na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 30
- Łupki - na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 176/1
- Liski - na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 9
- Jeglin - na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 79
- Zawady - na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 145
- Ciesina - na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 18/1
- Pogobie Tylne - na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 170
- Stare Guty - na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 223
- Jagodne - na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 28
- Szczechy Wielkie – na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 54
- Jaśkowo - na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 5
- Rakowo Piskie - na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 18/7
- Pisz 2 - na działkach oznaczonych numerami geodezyjnymi: 189, 192/5
W ramach realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest do:
1) Oczyszczania terenów cmentarzy z zanieczyszczeń takich jak: papiery, folie, butelki itp. grabienie liści oraz wycinka suchych krzewów, usuwanie odrostów, zakrzaczeń:
a) usuwania konarów drzew zagrażających bezpieczeństwu,
b) usuwania połamanych gałęzi;
2) Usunięcia drzew i krzewów obumarłych, nierokujących szans na przeżycie oraz zagrażających bezpieczeństwu (do 5 sztuk o obwodach pni powyżej 200 cm w ciągu całego okresu obowiązywania umowy), drzew o obwodach pni do 200 cm - w miarę potrzeb Zamawiającego oraz transport drewna we wskazane przez Zamawiającego miejsce. Ułożenie drewna w stos umożliwiający jego obmiar;
3) Odsadzenia drzew i krzewów w zamian za usunięte drzewa i krzewy (sadzonki zapewni Zamawiający);
4) Kompleksowej pielęgnacji trawników (w miarę potrzeb z zastrzeżeniem, że wysokość trawy nie może być większa niż 15 cm). Koszenie z wygrabianiem (należy wykonać każdorazowo w ciągu 5 dni od momentu rozpoczęcia prac);
5) Wiosenne i jesienne grabienie liści oraz wywóz liści przez Wykonawcę;
6) Oczyszczania pomników, płyt (nagrobkowych), krzyży;
7) Konserwacji ogrodzeń oraz usuwania zniszczeń;
8) Konserwacja dróg cmentarnych, placów, alejek i chodnika przyległego do terenu, tj.:
a) usuwanie darni,
b) zebranie piasku zamulającego krawężniki,
c) usuwanie darni z płyt chodnikowych.
9) Bieżących prac porządkowych, tj.:
a) zamiatania alejek na cmentarzach i chodnikach przyległego do terenu cmentarza oraz wygrabianie i zamiatanie miejsc szczególnie narażonych na drobne zaśmiecenia (kapsle, niedopałki papierosów, itp.),
b) odśnieżanie i posypywanie piaskiem (bez użycia soli od godz. 5 rano) alejek na cmentarzu oraz chodnika przyległego do danego terenu ( w miesiącach: styczeń – kwiecień i październik – grudzień),
c) codzienne opróżnianie śmietników – koszy na śmieci na terenach objętych umową do godz. 800 oraz na bieżąco koszy, które uległy przepełnieniu,
d) wywóz zanieczyszczeń przez Wykonawcę,
e) powierzchniowe oczyszczanie terenu z zanieczyszczeń takich jak: papiery, folie, butelki, itp.
10) Wykonywania oprysków chemicznych drzew – zwalczanie szkodników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.5.) Wartość części: 63793,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163762,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163762,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163762,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADMINISTRATOR Spółka z o.o. w Piszu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8491460369

7.3.3) Ulica: Wąglicka 1

7.3.4) Miejscowość: Pisz

7.3.5) Kod pocztowy: 12-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156278,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62417,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62417,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62417,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piski Zakład Aktywności Zawodowej „Wieża”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8491588106

7.3.3) Ulica: Gdańska 11

7.3.4) Miejscowość: Pisz

7.3.5) Kod pocztowy: 12-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60571,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie nr 1
W związku z przedłużającą się procedurą prowadzonego postępowania na zadanie nr 1 co miało wpływ na skrócenie terminu realizacji przedmiotowego zadania, zgodnie z zapisem cz. XVI ust. 4 SWZ wynagrodzenie dla Wykonawcy zostało proporcjonalnie pomniejszone do skróconego terminu realizacji zamówienia tj. oferta Wykonawcy na zadanie nr 1 została założona na łączną cenę 163 762,20 zł brutto za realizacje całego przedmiotu zamówienia z uwagi na fakt, iż termin rozpoczęcia wykonywania przedmiotu zamówienia ulega zmianie z dnia 1 stycznia 2024 r. na dzień 18 stycznia 2024 r. wynagrodzenie za realizację całego przedmiotu zamówienia na zadanie nr 1 wyniesie 156 278,43 zł brutto.
Zadanie nr 2
W związku z przedłużającą się procedurą prowadzonego postępowania na zadanie nr 2 co miało wpływ na skrócenie terminu realizacji przedmiotowego zadania, zgodnie z zapisem cz. XVI ust. 4 SWZ wynagrodzenie dla Wykonawcy zostało proporcjonalnie pomniejszone do skróconego terminu realizacji zamówienia tj. oferta Wykonawcy na zadanie nr 2 została założona na łączną cenę 62 417,04 zł brutto za realizacje całego przedmiotu zamówienia z uwagi na fakt, iż termin rozpoczęcia wykonywania przedmiotu zamówienia ulega zmianie z dnia 1 stycznia 2024 r. na dzień 12 stycznia 2024 r. wynagrodzenie za realizację całego przedmiotu zamówienia na zadanie nr 2 wyniesie 60 571,42 zł brutto.
Przedmiot zamówienia dotyczący zadania nr 1 zostanie wykonany w terminie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2024 r.
Przedmiot zamówienia dotyczący zadania nr 2 zostanie wykonany w terminie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.