eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Remont - modernizacja pomieszczeń biurowych budynku administracyjnego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Pile



Ogłoszenie z dnia 2021-05-31


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00068884 z dnia 2021-05-31

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont – modernizacja pomieszczeń biurowych budynku administracyjnego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Pile

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Pile

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570536970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kalina 10

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 67 2124844

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdlp@pila.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pila.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont – modernizacja pomieszczeń biurowych budynku administracyjnego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Pile

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-facf3684-a99f-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00068884

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044879/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZI.270.2.1.2021-2

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 123175,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Remont – modernizacja pomieszczeń biurowych budynku administracyjnego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Pile”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w:
1) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (zwaną dalej STWiOR),
2) Przedmiarze robót,
3) Kosztorysie ofertowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. poz. 2019
z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na to, że „cena oferty najkorzystniejszej) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia”. W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone 2 oferty.
Oferta nr 1 mieści się w kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć
na realizację przedmiotu zamówienia, jednakże nie uzyskała maksymalnej ilości
punktów w kryteriach oceny ofert. Oferta ta uzyskała łącznie 80,00 pkt. (60,00 pkt. za cenę i 20,00 pkt. za termin gwarancji (7 lat)).
Oferta nr 2 nie mieści się w kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć
na realizację zamówienia, jednakże jest korzystniejsza pod kątem kryteriów oceny ofert, tj. za cenę uzyskała tylko 49,64 pkt., natomiast za termin gwarancji 40,00 pkt. co łącznie daje 89,64 pkt.
Ze względu na to, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej
na realizację zamówienia do wysokości kwoty wynikającej z oferty nr 2, zmuszony jestdo unieważnienia przedmiotowego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

2021-05-31 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.