Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00490803/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-13
- 2023/BZP 00501532/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków czystości dla potrzeb Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPZOZ SZPITAL KOLEJOWY W WILKOWICACH-BYSTREJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010657175
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żywiecka 19
1.5.2.) Miejscowość: Wilkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-365
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@szpital-kolejowy.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-kolejowy.com/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0359b54d-8227-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków czystości dla potrzeb Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0359b54d-8227-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00068842
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051349/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa środków czystości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00490803
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/271/11/AM/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 169085,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1: Wyroby foliowe4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33922000-9 - Worki do przewozu zwłok
4.5.5.) Wartość części: 51221,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2: Preparaty myjące, czyszczące, piorące4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 4419,87 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3: Środki czystości różne4.5.3.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
4.5.5.) Wartość części: 98040,59 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4: Preparaty do mycia i konserwacji powierzchni4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 15403,31 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniach od 20.11.2023 r. – 22.11.2023 r. na platformie e-zamówienia występowały problemy techniczne. Niemożliwe było zapoznanie się z dokumentacją postępowania, wysyłanie pytań, pism oraz dokonywanie zmian w postępowaniu. Po przywróceniu częściowej funkcjonalności platformy e-zamówienia, przed pierwotnym terminem składania i otwarcia ofert, Zamawiający przygotował i wysłał do publikacji ogłoszenie o zmianie terminu składania ofert. Termin składania ofert został wydłużony do dnia 27.11.2023r. do godz. 9:00. Z uwagi na problemy techniczne występujące na platformie e-zamówienia, ogłoszenie o zmianie zostało opublikowane w dniu 22.11.2022 r. o godzinie 16:26, tj. dzień po pierwotnym terminie składania ofert.
Zgodnie z art. 131 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający wyznacza terminy składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, ofert wstępnych oraz ofert, z uwzględnieniem: złożoności i specyfiki przedmiotu zamówienia oraz czasu niezbędnego do ich przygotowania i złożenia. Terminy te nie mogą być krótsze niż ustawowe terminy minimalne, o ile są one określone w ustawie.
Minimalne terminy na składanie ofert określono liczbą dni. Okres składania ofert to czas na: zapoznanie się przez wykonawcę z dokumentami zamówienia, wyjaśnienie powstałych wątpliwości, podjęcie decyzji o udziale w postępowaniu oraz złożenie oferty.
W świetle powyższego, zadaniem Zamawiającego jest zagwarantować wykonawcom możliwość podjęcia wszystkich wyżej wskazanych czynności przez co najmniej tyle dni, na ile wskazuje minimalny wymóg ustawowy.
Z uwagi na problemy techniczne występujące na platformie e-zamówienia doszło do sytuacji, w której wykonawcy pozbawieni byli możliwości podjęcia przewidzianych ustawą czynności w postępowaniu przez okres około 3 dni. Oznacza to, że faktyczny czas na złożenie oferty uległ skróceniu o ten czas.
W związku z powyższym, jeżeli problemy z dostępem do platformy e-zamówienia wystąpiły w okresie składania ofert, to należało wydłużyć termin składania ofert, tak aby zapewnić wykonawcom faktyczną możliwość złożenia oferty przez pełen okres minimalny, wskazany w ustawie. Niestety, problemy techniczne platformy spowodowały, że ogłoszenie o przedłużeniu terminu składania ofert ukazało się już po terminie składania ofert.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniach od 20.11.2023 r. – 22.11.2023 r. na platformie e-zamówienia występowały problemy techniczne. Niemożliwe było zapoznanie się z dokumentacją postępowania, wysyłanie pytań, pism oraz dokonywanie zmian w postępowaniu. Po przywróceniu częściowej funkcjonalności platformy e-zamówienia, przed pierwotnym terminem składania i otwarcia ofert, Zamawiający przygotował i wysłał do publikacji ogłoszenie o zmianie terminu składania ofert. Termin składania ofert został wydłużony do dnia 27.11.2023r. do godz. 9:00. Z uwagi na problemy techniczne występujące na platformie e-zamówienia, ogłoszenie o zmianie zostało opublikowane w dniu 22.11.2022 r. o godzinie 16:26, tj. dzień po pierwotnym terminie składania ofert.
Zgodnie z art. 131 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający wyznacza terminy składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, ofert wstępnych oraz ofert, z uwzględnieniem: złożoności i specyfiki przedmiotu zamówienia oraz czasu niezbędnego do ich przygotowania i złożenia. Terminy te nie mogą być krótsze niż ustawowe terminy minimalne, o ile są one określone w ustawie.
Minimalne terminy na składanie ofert określono liczbą dni. Okres składania ofert to czas na: zapoznanie się przez wykonawcę z dokumentami zamówienia, wyjaśnienie powstałych wątpliwości, podjęcie decyzji o udziale w postępowaniu oraz złożenie oferty.
W świetle powyższego, zadaniem Zamawiającego jest zagwarantować wykonawcom możliwość podjęcia wszystkich wyżej wskazanych czynności przez co najmniej tyle dni, na ile wskazuje minimalny wymóg ustawowy.
Z uwagi na problemy techniczne występujące na platformie e-zamówienia doszło do sytuacji, w której wykonawcy pozbawieni byli możliwości podjęcia przewidzianych ustawą czynności w postępowaniu przez okres około 3 dni. Oznacza to, że faktyczny czas na złożenie oferty uległ skróceniu o ten czas.
W związku z powyższym, jeżeli problemy z dostępem do platformy e-zamówienia wystąpiły w okresie składania ofert, to należało wydłużyć termin składania ofert, tak aby zapewnić wykonawcom faktyczną możliwość złożenia oferty przez pełen okres minimalny, wskazany w ustawie. Niestety, problemy techniczne platformy spowodowały, że ogłoszenie o przedłużeniu terminu składania ofert ukazało się już po terminie składania ofert.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniach od 20.11.2023 r. – 22.11.2023 r. na platformie e-zamówienia występowały problemy techniczne. Niemożliwe było zapoznanie się z dokumentacją postępowania, wysyłanie pytań, pism oraz dokonywanie zmian w postępowaniu. Po przywróceniu częściowej funkcjonalności platformy e-zamówienia, przed pierwotnym terminem składania i otwarcia ofert, Zamawiający przygotował i wysłał do publikacji ogłoszenie o zmianie terminu składania ofert. Termin składania ofert został wydłużony do dnia 27.11.2023r. do godz. 9:00. Z uwagi na problemy techniczne występujące na platformie e-zamówienia, ogłoszenie o zmianie zostało opublikowane w dniu 22.11.2022 r. o godzinie 16:26, tj. dzień po pierwotnym terminie składania ofert.
Zgodnie z art. 131 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający wyznacza terminy składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, ofert wstępnych oraz ofert, z uwzględnieniem: złożoności i specyfiki przedmiotu zamówienia oraz czasu niezbędnego do ich przygotowania i złożenia. Terminy te nie mogą być krótsze niż ustawowe terminy minimalne, o ile są one określone w ustawie.
Minimalne terminy na składanie ofert określono liczbą dni. Okres składania ofert to czas na: zapoznanie się przez wykonawcę z dokumentami zamówienia, wyjaśnienie powstałych wątpliwości, podjęcie decyzji o udziale w postępowaniu oraz złożenie oferty.
W świetle powyższego, zadaniem Zamawiającego jest zagwarantować wykonawcom możliwość podjęcia wszystkich wyżej wskazanych czynności przez co najmniej tyle dni, na ile wskazuje minimalny wymóg ustawowy.
Z uwagi na problemy techniczne występujące na platformie e-zamówienia doszło do sytuacji, w której wykonawcy pozbawieni byli możliwości podjęcia przewidzianych ustawą czynności w postępowaniu przez okres około 3 dni. Oznacza to, że faktyczny czas na złożenie oferty uległ skróceniu o ten czas.
W związku z powyższym, jeżeli problemy z dostępem do platformy e-zamówienia wystąpiły w okresie składania ofert, to należało wydłużyć termin składania ofert, tak aby zapewnić wykonawcom faktyczną możliwość złożenia oferty przez pełen okres minimalny, wskazany w ustawie. Niestety, problemy techniczne platformy spowodowały, że ogłoszenie o przedłużeniu terminu składania ofert ukazało się już po terminie składania ofert.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniach od 20.11.2023 r. – 22.11.2023 r. na platformie e-zamówienia występowały problemy techniczne. Niemożliwe było zapoznanie się z dokumentacją postępowania, wysyłanie pytań, pism oraz dokonywanie zmian w postępowaniu. Po przywróceniu częściowej funkcjonalności platformy e-zamówienia, przed pierwotnym terminem składania i otwarcia ofert, Zamawiający przygotował i wysłał do publikacji ogłoszenie o zmianie terminu składania ofert. Termin składania ofert został wydłużony do dnia 27.11.2023r. do godz. 9:00. Z uwagi na problemy techniczne występujące na platformie e-zamówienia, ogłoszenie o zmianie zostało opublikowane w dniu 22.11.2022 r. o godzinie 16:26, tj. dzień po pierwotnym terminie składania ofert.
Zgodnie z art. 131 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający wyznacza terminy składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, ofert wstępnych oraz ofert, z uwzględnieniem: złożoności i specyfiki przedmiotu zamówienia oraz czasu niezbędnego do ich przygotowania i złożenia. Terminy te nie mogą być krótsze niż ustawowe terminy minimalne, o ile są one określone w ustawie.
Minimalne terminy na składanie ofert określono liczbą dni. Okres składania ofert to czas na: zapoznanie się przez wykonawcę z dokumentami zamówienia, wyjaśnienie powstałych wątpliwości, podjęcie decyzji o udziale w postępowaniu oraz złożenie oferty.
W świetle powyższego, zadaniem Zamawiającego jest zagwarantować wykonawcom możliwość podjęcia wszystkich wyżej wskazanych czynności przez co najmniej tyle dni, na ile wskazuje minimalny wymóg ustawowy.
Z uwagi na problemy techniczne występujące na platformie e-zamówienia doszło do sytuacji, w której wykonawcy pozbawieni byli możliwości podjęcia przewidzianych ustawą czynności w postępowaniu przez okres około 3 dni. Oznacza to, że faktyczny czas na złożenie oferty uległ skróceniu o ten czas.
W związku z powyższym, jeżeli problemy z dostępem do platformy e-zamówienia wystąpiły w okresie składania ofert, to należało wydłużyć termin składania ofert, tak aby zapewnić wykonawcom faktyczną możliwość złożenia oferty przez pełen okres minimalny, wskazany w ustawie. Niestety, problemy techniczne platformy spowodowały, że ogłoszenie o przedłużeniu terminu składania ofert ukazało się już po terminie składania ofert.
INNE PRZETARGI WILKOWICE
więcej: przetargi WILKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą i montażem doposażenia pomieszczenia kuchennego w Gminnym Klubie Seniora w Trzcianie i Dziennym Domu Pomocy w Bratkowicach
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i do utrzymania czystości z papieru i tworzyw sztucznych na potrzeby MCUS we Wrocławiu, z podziałem na trzy części zamówienia.
- D/21/2024/A Sukcesywny zakup i dostawa artykułów higienicznych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- ZP/16/2024 Dostawy środków czystości
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych
- Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Marcinowice - część II wyposażenie kuchni w Centrum Sportu w miejscowości Wirki
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.