eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Koszenie trawy, wycinka samosiewek z wysp centralnych rond, węzłów drogowych, rejonu zieleni izolacyjnej, poboczy dróg, rowów i skarp na terenie drogi Pszczyna - Racibórz



Ogłoszenie z dnia 2021-05-31


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00068808 z dnia 2021-05-31

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Koszenie trawy, wycinka samosiewek z wysp centralnych rond, węzłów drogowych, rejonu zieleni izolacyjnej, poboczy dróg, rowów
i skarp na terenie drogi Pszczyna – Racibórz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505514

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pod Lasem 64

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-210

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzm@zielen.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zielen.rybnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie zielenią miejską i cmentarzami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Koszenie trawy, wycinka samosiewek z wysp centralnych rond, węzłów drogowych, rejonu zieleni izolacyjnej, poboczy dróg, rowów
i skarp na terenie drogi Pszczyna – Racibórz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a26d640-b3b2-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00068808

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000581/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Koszenie poboczy dróg

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053241/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2120.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 92592,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest trzykrotne koszenie trawy, wycinka samosiewek z wysp centralnych rond, węzłów drogowych, rejonu zieleni izolacyjnej, poboczy dróg, rowów i skarp na terenie drogi Pszczyna – Racibórz wraz z zebraniem (dotyczy również jezdni) i wywozem powstałego urobku. Powstały urobek z jezdni należy zebrać natychmiast po skoszeniu i wywieźć, natomiast powstały urobek z pozostałego terenu należy zebrać i wywieźć bez zbędnej zwłoki tj. nie później niż 48 godzin od skoszenia na danym odcinku robót. Podane niżej ilości powierzchni do skoszenia są orientacyjne i mogą odbiegać od faktycznych powierzchni terenu wynikających z map z uwagi na ukształtowanie i rodzaj terenu. Powierzchnie samosiewek do wycinki nie przekraczają 5% powierzchni do skoszenia. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania usługi na całym terenie przedstawionym na załączniku mapowym.
Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia przekazanego mu pasa drogowego oraz utrzymanie ruchu publicznego w pasie drogowym w okresie trwania robót, aż do zakończenia
i odbioru końcowego usługi. Przed przystąpieniem do wykonywania prac Wykonawca przedstawi zamawiającemu zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem projekt czasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w okresie trwania prac. Wykonawca ma opracować na własny koszt projekt organizacji ruchu na czas wykonania prac zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr 177, poz. 1729) oraz zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drodze (Dz. U. nr 220 poz. 2181), oraz zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drodze (Dz. U. nr 220 poz. 2181),uwzględniający zastosowanie takich urządzeń jak: znaki pionowe, tablice kierujące z pulsującymi światłami ostrzegawczymi, pachołki drogowe, tymczasowe bariery ochronne wydzielające powierzchnię wyłączoną z ruchu, zapory drogowe, sygnalizację świetlną, itp. W projektach organizacji ruchu należy uwzględnić ręczne sterowanie ruchem przez osoby posiadające upoważnienie do kierowania ruchem wydane przez WORD. Wykonawca jest zobowiązany do ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej i prywatnej. Jeżeli w związku z zaniedbaniem, niewłaściwym wykonywaniem prac lub brakiem koniecznych działań ze strony Wykonawcy nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie własności publicznej lub prywatnej, to Wykonawca na swój koszt naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność. Stan naprawionej własności powinien być nie gorszy niż przed powstaniem uszkodzenia.
Wykonawca jest zobowiązany do stosowania jedynie takich środków transportu, które nie wpłyną niekorzystnie na jakość wykonywanych usług.
Liczba i wydajność sprzętu będzie gwarantować przeprowadzenie prac, zgodnie z zasadami określonymi w SWZ.
Sprzęt będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonania usług ma być stale utrzymywany w dobrym stanie technicznym i gotowości do pracy. Będzie on odpowiadał wymaganiom ochrony środowiska i przepisom dotyczącym jego użytkowania.
Podczas realizacji wykonywania prac Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.
Wykonawca zapewni i będzie utrzymywał wszelkie urządzenia zabezpieczające, socjalne oraz sprzęt i odpowiednią odzież dla ochrony życia i zdrowia osób zatrudnionych przy wykonywaniu usług oraz dla zapewnienia bezpieczeństwa publicznego.
Uznaje się, że wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie
podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w cenie wykonania usługi.

Do wykoszenia i wycinki samosiewek przeznaczone są następujące tereny:

1. Węzeł Wodzisławska
Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 30015 m².
2. Węzeł Śródmiejska
Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 13040 m².
3. Węzeł Chwałowicka
Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 3466 m².
4. Węzeł Świerklańska
Orientacyjna powierzchnia terenów do koszenia – 6220 m².
5. Węzeł Gotartowicka .
Orientacyjna powierzchnia terenów do koszenia – 8966 m².

UWAGA:
Ze względu na specyficzne ukształtowanie i lokalizację terenów Wykonawca winien zapoznać się z terenami, na których ma być wykonana usługa, dokonując wizji lokalnej w terenie bądź zapoznając się z załącznikami mapowymi udostępnionymi przez Zamawiającego. Na terenie przeznaczonym do wykoszenia znajdują się nasadzenia drzew i krzewów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu zostały złożone dwie oferty, których ceny przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129584,70

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149948,01

2021-05-31 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.