Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00036829/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
OPRACOWANIE PROGRAMÓW FUNKCJONALNO – UŻYTKOWYCH DLA ZADANIA PN.: „BUDOWA LUB PRZEBUDOWA WĘZŁÓW PRZESIADKOWYCH NA TERENIE MIASTA JELENIEJ GÓRY”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO JELENIA GÓRA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 75 46 390
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
OPRACOWANIE PROGRAMÓW FUNKCJONALNO – UŻYTKOWYCH DLA ZADANIA PN.: „BUDOWA LUB PRZEBUDOWA WĘZŁÓW PRZESIADKOWYCH NA TERENIE MIASTA JELENIEJ GÓRY”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fea4632b-b120-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00068800
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038786/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.24 "Opracowanie Programu Funkcjonalno- Użytkowego na budowę i/lub przebudowę węzłów przesiadkowych na terenie Jeleniej Góry".
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00036829
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 169644,90 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Opracowanie programu funkcjonalno – użytkowego dla zadania pn.: „Budowa węzła przesiadkowego zlokalizowanego przy ul. Krakowskiej”.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie PFU dotyczącego budowy węzła przesiadkowego wraz z niezbędną infrastrukturą dla pasażerów (uwzględniającą potrzeby osób z niepełnosprawnością tj. pasy prowadzące, pola uwagi i systemowe krawężniki peronowe) przy ul. Krakowskiej (dz. nr 28/6 AM-2 obręb 0035).
2. Węzeł powinien składać się co najmniej z następujących elementów infrastruktury:
zjazd z drogi publicznej wraz z jezdniami manewrowymi;
2 perony;
ciągi piesze oraz pieszo-rowerowe (w zakresie połączenia z istniejącym ciągiem pieszo-rowerowym wzdłuż Al. Solidarności);
oświetlenie drogowe;
stojak na rowery, kosze na odpady;
system monitoringu wizyjnego;
system informacji pasażerskiej;
wiata przystankowa wraz z zapleczem sanitarno-socjalnym (kontenerowy sanitariat - toaleta dla pasażerów oraz kierowców + osobna część socjalna – wyłącznie dla kierowców, kontener wyposażony dodatkowo w instalację fotowoltaiczną zamontowaną na dachu).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 26345,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Opracowanie programu funkcjonalno – użytkowego dla zadania pn.: „Budowa węzła przesiadkowego zlokalizowanego przy ul. Czarnoleskiej”.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie PFU dotyczącego budowy węzła przesiadkowego wraz z niezbędną infrastrukturą dla pasażerów (uwzględniającą potrzeby osób z niepełnosprawnością tj. pasy prowadzące, pola uwagi i systemowe krawężniki peronowe) przy ul. Czarnoleskiej (dz. nr 163/2 AM-3 obręb 0026).
2. Węzeł powinien składać się co najmniej z następujących elementów infrastruktury:
zjazd z drogi publicznej wraz z jezdnią manewrową;
peron dwustanowiskowy;
ciągi piesze;
oświetlenie drogowe;
stojak na rowery, kosze na odpady;
system monitoringu wizyjnego;
system informacji pasażerskiej;
wiata przystankowa wraz z zapleczem sanitarno-socjalnym (kontenerowy sanitariat - toaleta dla pasażerów oraz kierowców + osobna część socjalna – wyłącznie dla kierowców, kontener wyposażony dodatkowo w instalację fotowoltaiczną zamontowaną na dachu).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 14000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Opracowanie programu funkcjonalno – użytkowego dla zadania pn.: „Budowa węzła przesiadkowego zlokalizowanego przy ul. Karola Miarki”.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie PFU dotyczącego budowy węzła przesiadkowego wraz z niezbędną infrastrukturą dla pasażerów (uwzględniającą potrzeby osób z niepełnosprawnością tj. pasy prowadzące, pola uwagi i systemowe krawężniki peronowe) przy ul. Karola Miarki (dz. nr 511/1 AM-8 obręb 0020).
2. Węzeł powinien składać się co najmniej z następujących elementów infrastruktury:
zjazdy z drogi publicznej wraz z jezdnią manewrową;
peron dwustanowiskowy;
ciągi piesze oraz pieszo-rowerowe (w zakresie połączenia z istniejącym ciągiem pieszo-rowerowym wzdłuż ul. Karola Miarki);
oświetlenie drogowe;
stojak na rowery, kosze na odpady;
system monitoringu wizyjnego;
system informacji pasażerskiej;
wiata przystankowa wraz z zapleczem sanitarno-socjalnym (kontenerowy sanitariat - toaleta dla pasażerów oraz kierowców + osobna część socjalna – wyłącznie dla kierowców, kontener wyposażony dodatkowo w instalację fotowoltaiczną zamontowaną na dachu).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 14000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Opracowanie programu funkcjonalno – użytkowego dla zadania pn.: „Przebudowa węzła przesiadkowego przy ul. Jana Kiepury 03 wraz z przystankami oraz infrastrukturą towarzyszącą” .1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie PFU dotyczącego przebudowy węzła przesiadkowego wraz z niezbędną infrastrukturą dla pasażerów (uwzględniającą potrzeby osób z niepełnosprawnością tj. pasy prowadzące, pola uwagi i systemowe krawężniki peronowe) przy ul. Jana Kiepury 03 (dz. nr 25 AM-31 obręb 0060).
2. Węzeł powinien składać się co najmniej z następujących elementów infrastruktury:
jezdnie manewrowe;
2 perony;
ciągi piesze oraz pieszo-rowerowe (w zakresie połączenia z planowanym ciągiem pieszo-rowerowym);
oświetlenie drogowe;
wiata na rowery, kosze na odpady;
system monitoringu wizyjnego;
system informacji pasażerskiej;
punkt ładowania autobusów elektrycznych;
wiata przystankowa wraz z zapleczem sanitarno-socjalnym (kontenerowy sanitariat - toaleta dla pasażerów oraz kierowców + osobna część socjalna – wyłącznie dla kierowców).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 26345,38 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - Opracowanie programu funkcjonalno – użytkowego dla zadania pn.: „Budowa węzła przesiadkowego zlokalizowanego przy ul. Kilara” .1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie PFU dotyczącego budowy węzła przesiadkowego wraz z niezbędną infrastrukturą dla pasażerów (uwzględniającą potrzeby osób z niepełnosprawnością tj. pasy prowadzące, pola uwagi i systemowe krawężniki peronowe) przy ul. Kilara (dz. nr 1/2 AM-35 obręb 0060).
2. Węzeł powinien składać się co najmniej z następujących elementów infrastruktury:
0,5 km drogi dojazdowej wraz ze skrzyżowaniem z ul. Legnicką;
zjazd z drogi publicznej wraz z jezdniami manewrowymi;
2 perony;
ciągi piesze oraz pieszo-rowerowe (w zakresie połączenia z istniejącym ciągiem pieszo-rowerowym);
oświetlenie drogowe;
wiata na rowery, kosze na odpady;
system monitoringu wizyjnego;
system informacji pasażerskiej;
punkt ładowania autobusów elektrycznych;
biletomat;
wiata przystankowa wraz z zapleczem sanitarno-socjalnym (kontenerowy sanitariat - toaleta dla pasażerów oraz kierowców + osobna część socjalna – wyłącznie dla kierowców).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 26345,38 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 - Opracowanie programu funkcjonalno – użytkowego dla zadania pn.: „Budowa węzła przesiadkowego zlokalizowanego przy ul. Podchorążych” .1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie PFU dotyczącego budowy węzła przesiadkowego wraz z niezbędną infrastrukturą dla pasażerów (uwzględniającą potrzeby osób z niepełnosprawnością tj. pasy prowadzące, pola uwagi i systemowe krawężniki peronowe) przy ul. Podchorążych (dz. nr 8 AM-4 obręb 0028).
2. Węzeł powinien składać się co najmniej z następujących elementów infrastruktury:
jezdnia manewrowa;
peron dwustanowiskowy;
ciągi piesze oraz pieszo-rowerowe (w zakresie połączenia z planowany ciągiem pieszo-rowerowym);
oświetlenie drogowe;
wiata na rowery, kosze na odpady;
system monitoringu wizyjnego;
system informacji pasażerskiej;
biletomat;
wiata przystankowa wraz z zapleczem sanitarno-socjalnym (kontenerowy sanitariat - toaleta dla pasażerów oraz kierowców + osobna część socjalna – wyłącznie dla kierowców).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 26345,38 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 - Opracowanie programu funkcjonalno – użytkowego dla zadania pn.: „Przebudowa węzłów przesiadkowych przy Al. Jana Pawła II wraz z przystankami oraz infrastrukturą towarzyszącą” .1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie PFU dotyczącego przebudowy węzłów przesiadkowych wraz z niezbędną infrastrukturą dla pasażerów (uwzględniającą potrzeby osób z niepełnosprawnością tj. pasy prowadzące, pola uwagi i systemowe krawężniki peronowe) przy Al. Jana Pawła II (dz. nr 171/1 oraz 159/1 AM-2 obręb 0018).
2. Węzeł powinien składać się co najmniej z następujących elementów infrastruktury:
perony;
ciągi piesze oraz pieszo-rowerowe (w zakresie połączenia z istniejącym ciągiem pieszo-rowerowym);
oświetlenie drogowe;
stojaki na rowery, kosze na odpady;
system monitoringu wizyjnego;
system informacji pasażerskiej;
biletomat przy przystanku od strony „Centrum Handlowego Galeria Nowy Rynek”;
wiaty przystankowe.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 6366,62 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 - Opracowanie programu funkcjonalno – użytkowego dla zadania pn.: „Budowa węzła przesiadkowego przy ul. Wróblewskiego wraz z przystankiem oraz infrastrukturą towarzyszącą”.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie PFU dotyczącego budowy węzła przesiadkowego wraz z niezbędną infrastrukturą dla pasażerów (uwzględniającą potrzeby osób z niepełnosprawnością tj. pasy prowadzące, pola uwagi i systemowe krawężniki peronowe) przy ul. Wróblewskiego (dz. nr 60 i 61 AM-1 obręb 0010).
2. Węzeł powinien składać się co najmniej z następujących elementów infrastruktury:
zjazd z drogi publicznej przez działkę 61 AM-10 obręb 0010 wraz z jezdniami manewrowymi;
peron dwustanowiskowy;
ciągi piesze oraz pieszo-rowerowe (w zakresie połączenia z istniejącym ciągiem pieszo-rowerowym);
oświetlenie drogowe;
stojak na rowery, kosze na odpady;
system monitoringu wizyjnego;
system informacji pasażerskiej;
wiata przystankowa.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 8318,47 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 - Opracowanie programu funkcjonalno – użytkowego dla zadania pn.: „Przebudowa węzła przesiadkowego przy ul. Goduszyńskiej wraz z przystankiem oraz infrastrukturą towarzyszącą”.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie PFU dotyczącego przebudowy węzła przesiadkowego wraz z niezbędną infrastrukturą dla pasażerów (uwzględniającą potrzeby osób z niepełnosprawnością tj. pasy prowadzące, pola uwagi i systemowe krawężniki peronowe) przy ul. Goduszyńskiej (dz. nr 4/1 AM-7 obręb 0070).
2. Węzeł powinien składać się co najmniej z następujących elementów infrastruktury:
peron;
ciągi piesze oraz pieszo-rowerowe (w zakresie połączenia z planowanym ciągiem pieszo-rowerowym);
oświetlenie drogowe;
stojak na rowery, kosze na odpady;
system monitoringu wizyjnego;
system informacji pasażerskiej;
wiata przystankowa.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 3616,57 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10 - Opracowanie programu funkcjonalno – użytkowego dla zadania pn.: „Przebudowa węzła przesiadkowego zlokalizowanego przy ul. Podgórzyńskiej”.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie PFU dotyczącego przebudowy węzła przesiadkowego wraz z niezbędną infrastrukturą dla pasażerów (uwzględniającą potrzeby osób z niepełnosprawnością tj. pasy prowadzące, pola uwagi i systemowe krawężniki peronowe) przy ul. Podgórzyńskiej (dz. nr 22/2, 21/2, 20/2 AM-2 obręb 0003).
2. Węzeł powinien składać się co najmniej z następujących elementów infrastruktury:
peron;
ciągi piesze oraz pieszo-rowerowe (w zakresie połączenia z projektowanym ciągiem pieszo-rowerowym);
oświetlenie drogowe;
stojak na rowery, kosze na odpady;
system monitoringu wizyjnego;
system informacji pasażerskiej;
biletomat;
wiata przystankowa wraz z zapleczem sanitarno-socjalnym (kontenerowy sanitariat - toaleta dla pasażerów oraz kierowców + osobna część socjalna – wyłącznie dla kierowców).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 11203,43 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11 - Opracowanie programu funkcjonalno – użytkowego dla zadania pn.: „Przebudowa węzła przesiadkowego przy ul. Trzcińskiej wraz z przystankiem oraz infrastrukturą towarzyszącą”.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie PFU dotyczącego przebudowy węzła przesiadkowego wraz z niezbędną infrastrukturą dla pasażerów (uwzględniającą potrzeby osób z niepełnosprawnością tj. pasy prowadzące, pola uwagi i systemowe krawężniki peronowe) przy ul. Trzcińskiej (dz. nr 2 AM-13 obręb 0063).
2. Węzeł powinien składać się co najmniej z następujących elementów infrastruktury:
peron;
ciągi piesze oraz pieszo-rowerowe (w zakresie połączenia z planowanym ciągiem pieszo-rowerowym);
oświetlenie drogowe;
stojak na rowery, kosze na odpady;
system monitoringu wizyjnego;
system informacji pasażerskiej;
wiata przystankowa.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 3626,10 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 12 - Opracowanie programu funkcjonalno – użytkowego dla zadania pn.: „Przebudowa węzła przesiadkowego przy ul. Wita Stwosza”.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie PFU dotyczącego przebudowy węzła przesiadkowego wraz z niezbędną infrastrukturą dla pasażerów (uwzględniającą potrzeby osób z niepełnosprawnością tj. pasy prowadzące, pola uwagi i systemowe krawężniki peronowe) przy ul. Wita Stwosza (dz. nr 12/1, AM-1 obręb 0004).
2. Węzeł powinien składać się co najmniej z następujących elementów infrastruktury:
stojak na rowery, kosze na odpady;
system monitoringu wizyjnego;
system informacji pasażerskiej;
kontener z zapleczem sanitarno-socjalnym (kontenerowy sanitariat - toaleta dla pasażerów oraz kierowców + osobna część socjalna – wyłącznie dla kierowców).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 3133,71 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z zapisami budżetu, Zamawiający - Miasto Jelenia Góra zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia łączną kwotę w wysokości 125 000,00 PLN, z czego na realizację części 1: 15 000,00 PLN,
Oferty z najniższą ceną złożone w niniejszym postępowaniu w zakresie części 1 przewyższają środki finansowe, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części zamówienia.
Dokonano analizy możliwości zwiększenia wysokości środków w budżecie, jednakże nie ma możliwości przesunięcia środków na realizację ww. części zamówienia.
Wobec faktu, iż oferty z najniższą ceną złożone w postępowaniu w zakresie części 1 przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 u.p.z.p.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58425,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z zapisami budżetu, Zamawiający - Miasto Jelenia Góra zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia łączną kwotę w wysokości 125 000,00 PLN, z czego na realizację części 2: 12 000,00 PLN,
Oferty z najniższą ceną złożone w niniejszym postępowaniu w zakresie części 2 przewyższają środki finansowe, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części zamówienia.
Dokonano analizy możliwości zwiększenia wysokości środków w budżecie, jednakże nie ma możliwości przesunięcia środków na realizację ww. części zamówienia.
Wobec faktu, iż oferty z najniższą ceną złożone w postępowaniu w zakresie części 2 przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 u.p.z.p.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58425,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z zapisami budżetu, Zamawiający - Miasto Jelenia Góra zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia łączną kwotę w wysokości 125 000,00 PLN, z czego na realizację części 3: 12 000,00 PLN,
Oferty z najniższą ceną złożone w niniejszym postępowaniu w zakresie części 3 przewyższają środki finansowe, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części zamówienia.
Dokonano analizy możliwości zwiększenia wysokości środków w budżecie, jednakże nie ma możliwości przesunięcia środków na realizację ww. części zamówienia.
Wobec faktu, iż oferty z najniższą ceną złożone w postępowaniu w zakresie części 3 przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 u.p.z.p.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58425,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z zapisami budżetu, Zamawiający - Miasto Jelenia Góra zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia łączną kwotę w wysokości 125 000,00 PLN, z czego na realizację części 4: 15 000,00 PLN,
Oferty z najniższą ceną złożone w niniejszym postępowaniu w zakresie części 4 przewyższają środki finansowe, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części zamówienia.
Dokonano analizy możliwości zwiększenia wysokości środków w budżecie, jednakże nie ma możliwości przesunięcia środków na realizację ww. części zamówienia.
Wobec faktu, iż oferty z najniższą ceną złożone w postępowaniu w zakresie części 4 przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 u.p.z.p.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58425,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z zapisami budżetu, Zamawiający - Miasto Jelenia Góra zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia łączną kwotę w wysokości 125 000,00 PLN, z czego na realizację części 5: 15 000,00 PLN,
Oferty z najniższą ceną złożone w niniejszym postępowaniu w zakresie części 5 przewyższają środki finansowe, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części zamówienia.
Dokonano analizy możliwości zwiększenia wysokości środków w budżecie, jednakże nie ma możliwości przesunięcia środków na realizację ww. części zamówienia.
Wobec faktu, iż oferty z najniższą ceną złożone w postępowaniu w zakresie części 5 przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 u.p.z.p.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92250,00 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z zapisami budżetu, Zamawiający - Miasto Jelenia Góra zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia łączną kwotę w wysokości 125 000,00 PLN, z czego na realizację części 6: 15 000,00 PLN,
Oferty z najniższą ceną złożone w niniejszym postępowaniu w zakresie części 6 przewyższają środki finansowe, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części zamówienia.
Dokonano analizy możliwości zwiększenia wysokości środków w budżecie, jednakże nie ma możliwości przesunięcia środków na realizację ww. części zamówienia.
Wobec faktu, iż oferty z najniższą ceną złożone w postępowaniu w zakresie części 6 przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 u.p.z.p.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58425,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z zapisami budżetu, Zamawiający - Miasto Jelenia Góra zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia łączną kwotę w wysokości 125 000,00 PLN, z czego na realizację części 7: 8 000,00 PLN,
Oferty z najniższą ceną złożone w niniejszym postępowaniu w zakresie części 7 przewyższają środki finansowe, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części zamówienia.
Dokonano analizy możliwości zwiększenia wysokości środków w budżecie, jednakże nie ma możliwości przesunięcia środków na realizację ww. części zamówienia.
Wobec faktu, iż oferty z najniższą ceną złożone w postępowaniu w zakresie części 7 przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 u.p.z.p.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92250,00 PLN
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z zapisami budżetu, Zamawiający - Miasto Jelenia Góra zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia łączną kwotę w wysokości 125 000,00 PLN, z czego na realizację części 8: 9 000,00 PLN,
Oferty z najniższą ceną złożone w niniejszym postępowaniu w zakresie części 8 przewyższają środki finansowe, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części zamówienia.
Dokonano analizy możliwości zwiększenia wysokości środków w budżecie, jednakże nie ma możliwości przesunięcia środków na realizację ww. części zamówienia.
Wobec faktu, iż oferty z najniższą ceną złożone w postępowaniu w zakresie części 8 przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 u.p.z.p.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58425,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z zapisami budżetu, Zamawiający - Miasto Jelenia Góra zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia łączną kwotę w wysokości 125 000,00 PLN, z czego na realizację części 9: 4 000,00 PLN,
Oferty z najniższą ceną złożone w niniejszym postępowaniu w zakresie części 9 przewyższają środki finansowe, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części zamówienia.
Dokonano analizy możliwości zwiększenia wysokości środków w budżecie, jednakże nie ma możliwości przesunięcia środków na realizację ww. części zamówienia.
Wobec faktu, iż oferty z najniższą ceną złożone w postępowaniu w zakresie części 9 przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 u.p.z.p.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58425,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z zapisami budżetu, Zamawiający - Miasto Jelenia Góra zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia łączną kwotę w wysokości 125 000,00 PLN, z czego na realizację części 10: 12 000,00 PLN,
Oferty z najniższą ceną złożone w niniejszym postępowaniu w zakresie części 10 przewyższają środki finansowe, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części zamówienia.
Dokonano analizy możliwości zwiększenia wysokości środków w budżecie, jednakże nie ma możliwości przesunięcia środków na realizację ww. części zamówienia.
Wobec faktu, iż oferty z najniższą ceną złożone w postępowaniu w zakresie części 10 przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 u.p.z.p.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58425,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z zapisami budżetu, Zamawiający - Miasto Jelenia Góra zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia łączną kwotę w wysokości 125 000,00 PLN, z czego na realizację części 11: 4 000,00 PLN,
Oferty z najniższą ceną złożone w niniejszym postępowaniu w zakresie części 11przewyższają środki finansowe, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części zamówienia.
Dokonano analizy możliwości zwiększenia wysokości środków w budżecie, jednakże nie ma możliwości przesunięcia środków na realizację ww. części zamówienia.
Wobec faktu, iż oferty z najniższą ceną złożone w postępowaniu w zakresie części 11 przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 u.p.z.p.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58425,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z zapisami budżetu, Zamawiający - Miasto Jelenia Góra zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia łączną kwotę w wysokości 125 000,00 PLN, z czego na realizację części 12: 4 000,00 PLN,
Oferty z najniższą ceną złożone w niniejszym postępowaniu w zakresie części 12 przewyższają środki finansowe, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części zamówienia.
Dokonano analizy możliwości zwiększenia wysokości środków w budżecie, jednakże nie ma możliwości przesunięcia środków na realizację ww. części zamówienia.
Wobec faktu, iż oferty z najniższą ceną złożone w postępowaniu w zakresie części 12 przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 u.p.z.p.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58425,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Wykonanie przeglądów technicznych urządzeń i sprzętu medycznego wraz z wymianą obowiązkowych części
- Świadczenie obsługi serwisowej systemu kardioangiograficznego Siemens Artis Zee Floor
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz Sądów Rejonowych w Kamiennej Górze, Lwówku Śląskim i Lubaniu.
- KPN/9/2024 Usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach Karkonoskiego Parku Narodowego w Jeleniej Górze wraz z zamykaniem budynków i z załączaniem systemów alarmowych
- KPN/10/2024 "Usługa prowadzenia wypasu bydła i owiec, na terenie łąk w Karkonoskim Parku Narodowym (KPN)"
- "Wykonanie przeglądów okresowych rocznych i pięcioletnich dla dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich oraz krajowych na terenie miasta Jelenia Góra wraz z wykonaniem ewidencji dróg"
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany układów klimatyzacji VRF w Ośrodku Szkoleniowym NBP w Zalesiu Górnym
- Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Pełczyska
- Budowa ścieżki rekreacyjnej wokół Jeziora Malina
- Zaprojektowanie i wykonanie zadania p.n.: Wymiana dylatacji cztero-modułowej na dylatację palczastą - obiekt WA-19 AOW, jezdnia w kierunku Warszawy, przyczółek od strony Kudowy Zdrój
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.