eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › OPRACOWANIE PROGRAMÓW FUNKCJONALNO - UŻYTKOWYCH DLA ZADANIA PN.: "BUDOWA LUB PRZEBUDOWA WĘZŁÓW PRZESIADKOWYCH NA TERENIE MIASTA JELENIEJ GÓRY"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
OPRACOWANIE PROGRAMÓW FUNKCJONALNO – UŻYTKOWYCH DLA ZADANIA PN.: „BUDOWA LUB PRZEBUDOWA WĘZŁÓW PRZESIADKOWYCH NA TERENIE MIASTA JELENIEJ GÓRY”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO JELENIA GÓRA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 75 46 390

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

OPRACOWANIE PROGRAMÓW FUNKCJONALNO – UŻYTKOWYCH DLA ZADANIA PN.: „BUDOWA LUB PRZEBUDOWA WĘZŁÓW PRZESIADKOWYCH NA TERENIE MIASTA JELENIEJ GÓRY”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fea4632b-b120-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00068800

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038786/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.24 "Opracowanie Programu Funkcjonalno- Użytkowego na budowę i/lub przebudowę węzłów przesiadkowych na terenie Jeleniej Góry".

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00036829

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 169644,90 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Opracowanie programu funkcjonalno – użytkowego dla zadania pn.: „Budowa węzła przesiadkowego zlokalizowanego przy ul. Krakowskiej”.

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie PFU dotyczącego budowy węzła przesiadkowego wraz z niezbędną infrastrukturą dla pasażerów (uwzględniającą potrzeby osób z niepełnosprawnością tj. pasy prowadzące, pola uwagi i systemowe krawężniki peronowe) przy ul. Krakowskiej (dz. nr 28/6 AM-2 obręb 0035).
2. Węzeł powinien składać się co najmniej z następujących elementów infrastruktury:
 zjazd z drogi publicznej wraz z jezdniami manewrowymi;
 2 perony;
 ciągi piesze oraz pieszo-rowerowe (w zakresie połączenia z istniejącym ciągiem pieszo-rowerowym wzdłuż Al. Solidarności);
 oświetlenie drogowe;
 stojak na rowery, kosze na odpady;
 system monitoringu wizyjnego;
 system informacji pasażerskiej;
 wiata przystankowa wraz z zapleczem sanitarno-socjalnym (kontenerowy sanitariat - toaleta dla pasażerów oraz kierowców + osobna część socjalna – wyłącznie dla kierowców, kontener wyposażony dodatkowo w instalację fotowoltaiczną zamontowaną na dachu).

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.5.) Wartość części: 26345,38 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Opracowanie programu funkcjonalno – użytkowego dla zadania pn.: „Budowa węzła przesiadkowego zlokalizowanego przy ul. Czarnoleskiej”.

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie PFU dotyczącego budowy węzła przesiadkowego wraz z niezbędną infrastrukturą dla pasażerów (uwzględniającą potrzeby osób z niepełnosprawnością tj. pasy prowadzące, pola uwagi i systemowe krawężniki peronowe) przy ul. Czarnoleskiej (dz. nr 163/2 AM-3 obręb 0026).
2. Węzeł powinien składać się co najmniej z następujących elementów infrastruktury:
 zjazd z drogi publicznej wraz z jezdnią manewrową;
 peron dwustanowiskowy;
 ciągi piesze;
 oświetlenie drogowe;
 stojak na rowery, kosze na odpady;
 system monitoringu wizyjnego;
 system informacji pasażerskiej;
 wiata przystankowa wraz z zapleczem sanitarno-socjalnym (kontenerowy sanitariat - toaleta dla pasażerów oraz kierowców + osobna część socjalna – wyłącznie dla kierowców, kontener wyposażony dodatkowo w instalację fotowoltaiczną zamontowaną na dachu).


Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.5.) Wartość części: 14000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Opracowanie programu funkcjonalno – użytkowego dla zadania pn.: „Budowa węzła przesiadkowego zlokalizowanego przy ul. Karola Miarki”.

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie PFU dotyczącego budowy węzła przesiadkowego wraz z niezbędną infrastrukturą dla pasażerów (uwzględniającą potrzeby osób z niepełnosprawnością tj. pasy prowadzące, pola uwagi i systemowe krawężniki peronowe) przy ul. Karola Miarki (dz. nr 511/1 AM-8 obręb 0020).
2. Węzeł powinien składać się co najmniej z następujących elementów infrastruktury:
 zjazdy z drogi publicznej wraz z jezdnią manewrową;
 peron dwustanowiskowy;
 ciągi piesze oraz pieszo-rowerowe (w zakresie połączenia z istniejącym ciągiem pieszo-rowerowym wzdłuż ul. Karola Miarki);
 oświetlenie drogowe;
 stojak na rowery, kosze na odpady;
 system monitoringu wizyjnego;
 system informacji pasażerskiej;
 wiata przystankowa wraz z zapleczem sanitarno-socjalnym (kontenerowy sanitariat - toaleta dla pasażerów oraz kierowców + osobna część socjalna – wyłącznie dla kierowców, kontener wyposażony dodatkowo w instalację fotowoltaiczną zamontowaną na dachu).


Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.5.) Wartość części: 14000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 - Opracowanie programu funkcjonalno – użytkowego dla zadania pn.: „Przebudowa węzła przesiadkowego przy ul. Jana Kiepury 03 wraz z przystankami oraz infrastrukturą towarzyszącą” .

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie PFU dotyczącego przebudowy węzła przesiadkowego wraz z niezbędną infrastrukturą dla pasażerów (uwzględniającą potrzeby osób z niepełnosprawnością tj. pasy prowadzące, pola uwagi i systemowe krawężniki peronowe) przy ul. Jana Kiepury 03 (dz. nr 25 AM-31 obręb 0060).
2. Węzeł powinien składać się co najmniej z następujących elementów infrastruktury:
 jezdnie manewrowe;
 2 perony;
 ciągi piesze oraz pieszo-rowerowe (w zakresie połączenia z planowanym ciągiem pieszo-rowerowym);
 oświetlenie drogowe;
 wiata na rowery, kosze na odpady;
 system monitoringu wizyjnego;
 system informacji pasażerskiej;
 punkt ładowania autobusów elektrycznych;
 wiata przystankowa wraz z zapleczem sanitarno-socjalnym (kontenerowy sanitariat - toaleta dla pasażerów oraz kierowców + osobna część socjalna – wyłącznie dla kierowców).

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.5.) Wartość części: 26345,38 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 - Opracowanie programu funkcjonalno – użytkowego dla zadania pn.: „Budowa węzła przesiadkowego zlokalizowanego przy ul. Kilara” .

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie PFU dotyczącego budowy węzła przesiadkowego wraz z niezbędną infrastrukturą dla pasażerów (uwzględniającą potrzeby osób z niepełnosprawnością tj. pasy prowadzące, pola uwagi i systemowe krawężniki peronowe) przy ul. Kilara (dz. nr 1/2 AM-35 obręb 0060).
2. Węzeł powinien składać się co najmniej z następujących elementów infrastruktury:
 0,5 km drogi dojazdowej wraz ze skrzyżowaniem z ul. Legnicką;
 zjazd z drogi publicznej wraz z jezdniami manewrowymi;
 2 perony;
 ciągi piesze oraz pieszo-rowerowe (w zakresie połączenia z istniejącym ciągiem pieszo-rowerowym);
 oświetlenie drogowe;
 wiata na rowery, kosze na odpady;
 system monitoringu wizyjnego;
 system informacji pasażerskiej;
 punkt ładowania autobusów elektrycznych;
 biletomat;
 wiata przystankowa wraz z zapleczem sanitarno-socjalnym (kontenerowy sanitariat - toaleta dla pasażerów oraz kierowców + osobna część socjalna – wyłącznie dla kierowców).

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.5.) Wartość części: 26345,38 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 - Opracowanie programu funkcjonalno – użytkowego dla zadania pn.: „Budowa węzła przesiadkowego zlokalizowanego przy ul. Podchorążych” .

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie PFU dotyczącego budowy węzła przesiadkowego wraz z niezbędną infrastrukturą dla pasażerów (uwzględniającą potrzeby osób z niepełnosprawnością tj. pasy prowadzące, pola uwagi i systemowe krawężniki peronowe) przy ul. Podchorążych (dz. nr 8 AM-4 obręb 0028).
2. Węzeł powinien składać się co najmniej z następujących elementów infrastruktury:
 jezdnia manewrowa;
 peron dwustanowiskowy;
 ciągi piesze oraz pieszo-rowerowe (w zakresie połączenia z planowany ciągiem pieszo-rowerowym);
 oświetlenie drogowe;
 wiata na rowery, kosze na odpady;
 system monitoringu wizyjnego;
 system informacji pasażerskiej;
 biletomat;
 wiata przystankowa wraz z zapleczem sanitarno-socjalnym (kontenerowy sanitariat - toaleta dla pasażerów oraz kierowców + osobna część socjalna – wyłącznie dla kierowców).

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.5.) Wartość części: 26345,38 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 - Opracowanie programu funkcjonalno – użytkowego dla zadania pn.: „Przebudowa węzłów przesiadkowych przy Al. Jana Pawła II wraz z przystankami oraz infrastrukturą towarzyszącą” .

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie PFU dotyczącego przebudowy węzłów przesiadkowych wraz z niezbędną infrastrukturą dla pasażerów (uwzględniającą potrzeby osób z niepełnosprawnością tj. pasy prowadzące, pola uwagi i systemowe krawężniki peronowe) przy Al. Jana Pawła II (dz. nr 171/1 oraz 159/1 AM-2 obręb 0018).
2. Węzeł powinien składać się co najmniej z następujących elementów infrastruktury:
 perony;
 ciągi piesze oraz pieszo-rowerowe (w zakresie połączenia z istniejącym ciągiem pieszo-rowerowym);
 oświetlenie drogowe;
 stojaki na rowery, kosze na odpady;
 system monitoringu wizyjnego;
 system informacji pasażerskiej;
 biletomat przy przystanku od strony „Centrum Handlowego Galeria Nowy Rynek”;
 wiaty przystankowe.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.5.) Wartość części: 6366,62 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 - Opracowanie programu funkcjonalno – użytkowego dla zadania pn.: „Budowa węzła przesiadkowego przy ul. Wróblewskiego wraz z przystankiem oraz infrastrukturą towarzyszącą”.

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie PFU dotyczącego budowy węzła przesiadkowego wraz z niezbędną infrastrukturą dla pasażerów (uwzględniającą potrzeby osób z niepełnosprawnością tj. pasy prowadzące, pola uwagi i systemowe krawężniki peronowe) przy ul. Wróblewskiego (dz. nr 60 i 61 AM-1 obręb 0010).
2. Węzeł powinien składać się co najmniej z następujących elementów infrastruktury:
 zjazd z drogi publicznej przez działkę 61 AM-10 obręb 0010 wraz z jezdniami manewrowymi;
 peron dwustanowiskowy;
 ciągi piesze oraz pieszo-rowerowe (w zakresie połączenia z istniejącym ciągiem pieszo-rowerowym);
 oświetlenie drogowe;
 stojak na rowery, kosze na odpady;
 system monitoringu wizyjnego;
 system informacji pasażerskiej;
 wiata przystankowa.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.5.) Wartość części: 8318,47 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9 - Opracowanie programu funkcjonalno – użytkowego dla zadania pn.: „Przebudowa węzła przesiadkowego przy ul. Goduszyńskiej wraz z przystankiem oraz infrastrukturą towarzyszącą”.

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie PFU dotyczącego przebudowy węzła przesiadkowego wraz z niezbędną infrastrukturą dla pasażerów (uwzględniającą potrzeby osób z niepełnosprawnością tj. pasy prowadzące, pola uwagi i systemowe krawężniki peronowe) przy ul. Goduszyńskiej (dz. nr 4/1 AM-7 obręb 0070).
2. Węzeł powinien składać się co najmniej z następujących elementów infrastruktury:
 peron;
 ciągi piesze oraz pieszo-rowerowe (w zakresie połączenia z planowanym ciągiem pieszo-rowerowym);
 oświetlenie drogowe;
 stojak na rowery, kosze na odpady;
 system monitoringu wizyjnego;
 system informacji pasażerskiej;
 wiata przystankowa.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.5.) Wartość części: 3616,57 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10 - Opracowanie programu funkcjonalno – użytkowego dla zadania pn.: „Przebudowa węzła przesiadkowego zlokalizowanego przy ul. Podgórzyńskiej”.

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie PFU dotyczącego przebudowy węzła przesiadkowego wraz z niezbędną infrastrukturą dla pasażerów (uwzględniającą potrzeby osób z niepełnosprawnością tj. pasy prowadzące, pola uwagi i systemowe krawężniki peronowe) przy ul. Podgórzyńskiej (dz. nr 22/2, 21/2, 20/2 AM-2 obręb 0003).
2. Węzeł powinien składać się co najmniej z następujących elementów infrastruktury:
 peron;
 ciągi piesze oraz pieszo-rowerowe (w zakresie połączenia z projektowanym ciągiem pieszo-rowerowym);
 oświetlenie drogowe;
 stojak na rowery, kosze na odpady;
 system monitoringu wizyjnego;
 system informacji pasażerskiej;
 biletomat;
 wiata przystankowa wraz z zapleczem sanitarno-socjalnym (kontenerowy sanitariat - toaleta dla pasażerów oraz kierowców + osobna część socjalna – wyłącznie dla kierowców).

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.5.) Wartość części: 11203,43 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 11 - Opracowanie programu funkcjonalno – użytkowego dla zadania pn.: „Przebudowa węzła przesiadkowego przy ul. Trzcińskiej wraz z przystankiem oraz infrastrukturą towarzyszącą”.

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie PFU dotyczącego przebudowy węzła przesiadkowego wraz z niezbędną infrastrukturą dla pasażerów (uwzględniającą potrzeby osób z niepełnosprawnością tj. pasy prowadzące, pola uwagi i systemowe krawężniki peronowe) przy ul. Trzcińskiej (dz. nr 2 AM-13 obręb 0063).
2. Węzeł powinien składać się co najmniej z następujących elementów infrastruktury:
 peron;
 ciągi piesze oraz pieszo-rowerowe (w zakresie połączenia z planowanym ciągiem pieszo-rowerowym);
 oświetlenie drogowe;
 stojak na rowery, kosze na odpady;
 system monitoringu wizyjnego;
 system informacji pasażerskiej;
 wiata przystankowa.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.5.) Wartość części: 3626,10 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 12 - Opracowanie programu funkcjonalno – użytkowego dla zadania pn.: „Przebudowa węzła przesiadkowego przy ul. Wita Stwosza”.

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie PFU dotyczącego przebudowy węzła przesiadkowego wraz z niezbędną infrastrukturą dla pasażerów (uwzględniającą potrzeby osób z niepełnosprawnością tj. pasy prowadzące, pola uwagi i systemowe krawężniki peronowe) przy ul. Wita Stwosza (dz. nr 12/1, AM-1 obręb 0004).
2. Węzeł powinien składać się co najmniej z następujących elementów infrastruktury:
 stojak na rowery, kosze na odpady;
 system monitoringu wizyjnego;
 system informacji pasażerskiej;
 kontener z zapleczem sanitarno-socjalnym (kontenerowy sanitariat - toaleta dla pasażerów oraz kierowców + osobna część socjalna – wyłącznie dla kierowców).

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.5.) Wartość części: 3133,71 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z zapisami budżetu, Zamawiający - Miasto Jelenia Góra zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia łączną kwotę w wysokości 125 000,00 PLN, z czego na realizację części 1: 15 000,00 PLN,
Oferty z najniższą ceną złożone w niniejszym postępowaniu w zakresie części 1 przewyższają środki finansowe, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części zamówienia.
Dokonano analizy możliwości zwiększenia wysokości środków w budżecie, jednakże nie ma możliwości przesunięcia środków na realizację ww. części zamówienia.
Wobec faktu, iż oferty z najniższą ceną złożone w postępowaniu w zakresie części 1 przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 u.p.z.p.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58425,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z zapisami budżetu, Zamawiający - Miasto Jelenia Góra zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia łączną kwotę w wysokości 125 000,00 PLN, z czego na realizację części 2: 12 000,00 PLN,
Oferty z najniższą ceną złożone w niniejszym postępowaniu w zakresie części 2 przewyższają środki finansowe, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części zamówienia.
Dokonano analizy możliwości zwiększenia wysokości środków w budżecie, jednakże nie ma możliwości przesunięcia środków na realizację ww. części zamówienia.
Wobec faktu, iż oferty z najniższą ceną złożone w postępowaniu w zakresie części 2 przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 u.p.z.p.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58425,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z zapisami budżetu, Zamawiający - Miasto Jelenia Góra zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia łączną kwotę w wysokości 125 000,00 PLN, z czego na realizację części 3: 12 000,00 PLN,
Oferty z najniższą ceną złożone w niniejszym postępowaniu w zakresie części 3 przewyższają środki finansowe, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części zamówienia.
Dokonano analizy możliwości zwiększenia wysokości środków w budżecie, jednakże nie ma możliwości przesunięcia środków na realizację ww. części zamówienia.
Wobec faktu, iż oferty z najniższą ceną złożone w postępowaniu w zakresie części 3 przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 u.p.z.p.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58425,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z zapisami budżetu, Zamawiający - Miasto Jelenia Góra zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia łączną kwotę w wysokości 125 000,00 PLN, z czego na realizację części 4: 15 000,00 PLN,
Oferty z najniższą ceną złożone w niniejszym postępowaniu w zakresie części 4 przewyższają środki finansowe, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części zamówienia.
Dokonano analizy możliwości zwiększenia wysokości środków w budżecie, jednakże nie ma możliwości przesunięcia środków na realizację ww. części zamówienia.
Wobec faktu, iż oferty z najniższą ceną złożone w postępowaniu w zakresie części 4 przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 u.p.z.p.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58425,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z zapisami budżetu, Zamawiający - Miasto Jelenia Góra zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia łączną kwotę w wysokości 125 000,00 PLN, z czego na realizację części 5: 15 000,00 PLN,
Oferty z najniższą ceną złożone w niniejszym postępowaniu w zakresie części 5 przewyższają środki finansowe, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części zamówienia.
Dokonano analizy możliwości zwiększenia wysokości środków w budżecie, jednakże nie ma możliwości przesunięcia środków na realizację ww. części zamówienia.
Wobec faktu, iż oferty z najniższą ceną złożone w postępowaniu w zakresie części 5 przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 u.p.z.p.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92250,00 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z zapisami budżetu, Zamawiający - Miasto Jelenia Góra zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia łączną kwotę w wysokości 125 000,00 PLN, z czego na realizację części 6: 15 000,00 PLN,
Oferty z najniższą ceną złożone w niniejszym postępowaniu w zakresie części 6 przewyższają środki finansowe, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części zamówienia.
Dokonano analizy możliwości zwiększenia wysokości środków w budżecie, jednakże nie ma możliwości przesunięcia środków na realizację ww. części zamówienia.
Wobec faktu, iż oferty z najniższą ceną złożone w postępowaniu w zakresie części 6 przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 u.p.z.p.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58425,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z zapisami budżetu, Zamawiający - Miasto Jelenia Góra zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia łączną kwotę w wysokości 125 000,00 PLN, z czego na realizację części 7: 8 000,00 PLN,
Oferty z najniższą ceną złożone w niniejszym postępowaniu w zakresie części 7 przewyższają środki finansowe, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części zamówienia.
Dokonano analizy możliwości zwiększenia wysokości środków w budżecie, jednakże nie ma możliwości przesunięcia środków na realizację ww. części zamówienia.
Wobec faktu, iż oferty z najniższą ceną złożone w postępowaniu w zakresie części 7 przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 u.p.z.p.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92250,00 PLN

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z zapisami budżetu, Zamawiający - Miasto Jelenia Góra zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia łączną kwotę w wysokości 125 000,00 PLN, z czego na realizację części 8: 9 000,00 PLN,
Oferty z najniższą ceną złożone w niniejszym postępowaniu w zakresie części 8 przewyższają środki finansowe, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części zamówienia.
Dokonano analizy możliwości zwiększenia wysokości środków w budżecie, jednakże nie ma możliwości przesunięcia środków na realizację ww. części zamówienia.
Wobec faktu, iż oferty z najniższą ceną złożone w postępowaniu w zakresie części 8 przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 u.p.z.p.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58425,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z zapisami budżetu, Zamawiający - Miasto Jelenia Góra zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia łączną kwotę w wysokości 125 000,00 PLN, z czego na realizację części 9: 4 000,00 PLN,
Oferty z najniższą ceną złożone w niniejszym postępowaniu w zakresie części 9 przewyższają środki finansowe, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części zamówienia.
Dokonano analizy możliwości zwiększenia wysokości środków w budżecie, jednakże nie ma możliwości przesunięcia środków na realizację ww. części zamówienia.
Wobec faktu, iż oferty z najniższą ceną złożone w postępowaniu w zakresie części 9 przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 u.p.z.p.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58425,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z zapisami budżetu, Zamawiający - Miasto Jelenia Góra zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia łączną kwotę w wysokości 125 000,00 PLN, z czego na realizację części 10: 12 000,00 PLN,
Oferty z najniższą ceną złożone w niniejszym postępowaniu w zakresie części 10 przewyższają środki finansowe, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części zamówienia.
Dokonano analizy możliwości zwiększenia wysokości środków w budżecie, jednakże nie ma możliwości przesunięcia środków na realizację ww. części zamówienia.
Wobec faktu, iż oferty z najniższą ceną złożone w postępowaniu w zakresie części 10 przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 u.p.z.p.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58425,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z zapisami budżetu, Zamawiający - Miasto Jelenia Góra zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia łączną kwotę w wysokości 125 000,00 PLN, z czego na realizację części 11: 4 000,00 PLN,
Oferty z najniższą ceną złożone w niniejszym postępowaniu w zakresie części 11przewyższają środki finansowe, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części zamówienia.
Dokonano analizy możliwości zwiększenia wysokości środków w budżecie, jednakże nie ma możliwości przesunięcia środków na realizację ww. części zamówienia.
Wobec faktu, iż oferty z najniższą ceną złożone w postępowaniu w zakresie części 11 przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 u.p.z.p.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58425,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z zapisami budżetu, Zamawiający - Miasto Jelenia Góra zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia łączną kwotę w wysokości 125 000,00 PLN, z czego na realizację części 12: 4 000,00 PLN,
Oferty z najniższą ceną złożone w niniejszym postępowaniu w zakresie części 12 przewyższają środki finansowe, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części zamówienia.
Dokonano analizy możliwości zwiększenia wysokości środków w budżecie, jednakże nie ma możliwości przesunięcia środków na realizację ww. części zamówienia.
Wobec faktu, iż oferty z najniższą ceną złożone w postępowaniu w zakresie części 12 przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 u.p.z.p.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58425,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.