Ogłoszenie z dnia 2022-02-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00057507/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-15
- 2022/BZP 00064935/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-22
- 2022/BZP 00127288/01 - Wynik z dnia 2022-04-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego
im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300224440
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Poznańska 79
1.4.2.) Miejscowość: Kalisz
1.4.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpital.kalisz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.kalisz.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00068757
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-02-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00057507/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów medycznych oraz na ich przetwarzanie o kodach objętych zamówieniem, wydane w drodze decyzji przez właściwy organ zgodnie ustawą z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 779 ze zm.).
Po zmianie:
uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają:
a) aktualne zezwolenie na przetwarzanie odpadów medycznych o kodach odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia wydane, w drodze decyzji przez organ właściwy odpowiednio
ze względu na miejsce przetwarzania odpadów,
aktualny wpis do rejestru Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami
(BDO) w zakresie uprawnień transportu odpadów medycznych objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2021 poz. 779 ze zm. )”
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
a) aktualna decyzja administracyjna – zezwolenie na wykonywanie działalności gospodarczej polegającej na zbieraniu odpadów medycznych oraz na ich przetwarzaniu o kodach objętych zamówieniem oraz ich przetwarzaniu wydane przez właściwy organ odpowiednio ze względu na miejsce zbierania lub przetwarzania odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14.12.2012r o odpadach (Dz.U. z 2021r. poz. 779 ze zm.)
Po zmianie:
na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia:
a) aktualnego zezwolenia na przetwarzanie odpadów medycznych o kodach odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia wydane, w drodze decyzji przez organ właściwy odpowiednio ze względu na miejsce przetwarzania odpadów,
b) aktualnego wpisu do rejestru Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami
(BDO) w zakresie uprawnień transportu odpadów medycznych objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2021 poz. 779 ze zm. )
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian zawartej umowy na zasadach określonych w art. 455 ustawy Pzp oraz w następujących sytuacjach:
2) Cena jednostkowa netto ulegnie zmianie na skutek zmiany stawek podatkowych ze względu na ustawową zmianę stawki podatku VAT. W takim przypadku zmianie ulegnie wartość umowy brutto, a wartość umowy netto pozostanie bez zmian. Powyższa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu do niniejszej umowy, o zmianie Wykonawca powiadomi niezwłocznie zamawiającego. Zmiana będzie obowiązywać od dnia wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.
3) W trakcie trwania umowy Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu rabat na zasadach uzgodnionych przez Strony. Powyższe nie jest zmianą umowną i nie wymaga od Stron konieczności składania dodatkowych oświadczeń.
4) Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy określonego w §4 ust.1 umowy w przypadku niewyczerpania kwoty określonej w § 3 ust. 1 umowy do czasu jej wykorzystania jednak nie dłużej niż o 2 miesiące. Przedłużenie okresu obowiązywania umowy nastąpi w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony.
5) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany (+/-) ilości pojemników i częstotliwości odbioru odpadów (+/-) w ramach maksymalnej wartości brutto umowy. Powyższe zmiany wymagają akceptacji obu stron umowy i zachowania formy pisemnej. W tym celu Zamawiający składa Wykonawcy pisemne oświadczenie wskazujące na pojemniki wyłączane z odbioru bądź na lokalizację nowych pojemników (na terenie swoich placówek), wymagających odbioru, wraz z odpowiednim dla nich harmonogramem odbioru. Zmiany są wprowadzane po pisemnej akceptacji Wykonawcy.
6) Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia dotychczasowego Wykonawcy nowym Wykonawcą jeżeli w wyniku sukcesji, wstępuje w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, i nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy - zmiana ta wymaga sporządzenia stosownego aneksu do umowy,
2. Strony przewidują zmiany dotyczące realizacji umowy o zamówienie publiczne na zasadach określonych w art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r. poz. 1842 z późn. zm.). Zmiana wymagają sporządzenia stosownego aneksu do umowy.
Po zmianie:
1. Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian zawartej umowy na zasadach określonych w art. 455 ustawy Pzp oraz w następujących sytuacjach:
2) Cena jednostkowa netto ulegnie zmianie na skutek zmiany stawek podatkowych ze względu na ustawową zmianę stawki podatku VAT. W takim przypadku zmianie ulegnie wartość umowy brutto, a wartość umowy netto pozostanie bez zmian. Powyższa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu do niniejszej umowy, o zmianie Wykonawca powiadomi niezwłocznie zamawiającego. Zmiana będzie obowiązywać od dnia wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.
3) W trakcie trwania umowy Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu rabat na zasadach uzgodnionych przez Strony. Powyższe nie jest zmianą umowną i nie wymaga od Stron konieczności składania dodatkowych oświadczeń.
4) „Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy określonego w §4 ust.1 umowy w przypadku niewyczerpania kwoty określonej w § 3 ust. 1 umowy do czasu jej wykorzystania oraz w przypadku zmian umowy na zasadach określonych w art. 455 ustawy Pzp nie dłużej niż o 2 miesiące. Przedłużenie okresu obowiązywania umowy nastąpi w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony
5) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany (+/-) ilości pojemników i częstotliwości odbioru odpadów (+/-) w ramach maksymalnej wartości brutto umowy. Powyższe zmiany wymagają akceptacji obu stron umowy i zachowania formy pisemnej. W tym celu Zamawiający składa Wykonawcy pisemne oświadczenie wskazujące na pojemniki wyłączane z odbioru bądź na lokalizację nowych pojemników (na terenie swoich placówek), wymagających odbioru, wraz z odpowiednim dla nich harmonogramem odbioru. Zmiany są wprowadzane po pisemnej akceptacji Wykonawcy.
6) Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia dotychczasowego Wykonawcy nowym Wykonawcą jeżeli w wyniku sukcesji, wstępuje w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, i nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy - zmiana ta wymaga sporządzenia stosownego aneksu do umowy,
2. Strony przewidują zmiany dotyczące realizacji umowy o zamówienie publiczne na zasadach określonych w art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r. poz. 1842 z późn. zm.). Zmiana wymagają sporządzenia stosownego aneksu do umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-03-03 09:00
Po zmianie:
2022-03-07 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-03-03 09:30
Po zmianie:
2022-03-07 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-03-29
Po zmianie:
2022-03-31
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Świadczenie usług kompleksowego zabezpieczenia ratowniczego w obiekcie Krytej Pływalni przy ul. Prym. St. Wyszyńskiego 20a w Kaliszu, będącej własnością "AQUAPARK KALISZ" sp. z o.o. w Kaliszu
- Dostawa: notes spiralny, drewniany długopis, bluza męska, kubek izotermiczny
- Dostawa i instalacja dwunastu sztuk wagomieszarek do pobierania krwi pełnej na potrzeby RCKiK w Kaliszu
- Remont odcinka chodnika w ciągu ul. 3 Maja w Kaliszu - etap I
- Sukcesywne dostawy preparatów do mycia i dezynfekcji z podziałem na 6 zadań
- Noce i Dnie - II etap rewaloryzacji zabytkowego Parku Miejskiego w Kaliszu w zakresie przebudowy i rozbudowy placu zabaw
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZRĘBKOWANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW ULEGAJĄCYCH BIODEGRADACJI W POSTACI GAŁĘZI DRZEW I KRZEWÓW
- Odbiór odpadów z terenów komunalnych
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych w granicach administracyjnych Gminy Zawady"
- Remont dachu Domu Parafialnego w Łubiu przy ul. 1 Maja 35
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych
- Usługa odbierania i transportu odpadów komunalnych z posesji, zlokalizowanych na terenie Gminy Bralin
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.