eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołdap › Rozbudowa budynku o klatkę schodową na potrzeby bursy



Ogłoszenie z dnia 2021-05-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00068221 z dnia 2021-05-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku o klatkę schodową na potrzeby bursy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Gołdapski

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Gołdapi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 519634600

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krótka 1

1.5.2.) Miejscowość: Gołdap

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: (87) 615-44-44

1.5.8.) Numer faksu: (87) 615-44-45

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo.goldapskie@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatgoldap.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.powiatgoldap.pl/zamowienie.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa budynku o klatkę schodową na potrzeby bursy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ea9b8bc-832a-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00068221

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001782/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa budynku o klatkę schodową na potrzeby bursy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017153/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PiR.272.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 249463,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia pn. Rozbudowa budynku o klatkę schodową na potrzeby bursy. Budynek poddany rozbudowie o klatkę schodową oraz częściowo zmianie sposobu użytkowania z funkcji zamieszkania zbiorowego na mieszkalną położony jest w Gołdapi przy ulicy Wojska Polskiego na działkach nr ewid. 1042/3, 1042/4 i 1042/2, stanowiących własność powiatu gołdapskiego. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i oddanie zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami, w tym techniczno- budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, przedsięwzięcia pn. Rozbudowa budynku o klatkę schodową na potrzeby bursy, w zakresie określonym w:
a) Projekcie budowlanym;
b) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych;
c) Przedmiarach robót;
d) Decyzji nr 22/2021 z dnia 11.02.2021 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę, wydanej przez Starostę Węgorzewskiego.
Opis robót budowlanych:
Klatkę schodową zlokalizowano przy południowej ścianie bursy, we wnęce pomiędzy budynkiem ZPEW i częścią kuchenno- stołówkową. Zadaniem klatki schodowej jest poprawa warunków ewakuacji mieszkańców bursy szkolnej ZPEW z I piętra do wyjścia na zewnątrz obiektu. Klatkę łączy się z istniejącą klatka schodową prowadzącą do pomieszczeń piwnicznych pod kuchnią- stołówka.
Ogólny zakres robót do wykonania związany z rozbudową.
a) w obrębie I piętra:
- rozebranie płyty żelbetowej balkonu;
- wykucie ościeżnic okiennych szt. 2, drzwiowych szt. 1;
- wykucie otworu na okna w ścianie zachodniej oraz na drzwi w ścianie południowej bursy;
- zamurowanie otworu po wykutym oknie i drzwiach balkonowych;
- osadzenie okna i drzwi;
- rozebranie przepierzenia korytarza;
- roboty towarzyszące ww. – tynki, posadzki, podłogi, powłoki malarskie itp.
b) w obrębie parteru:
- wykucie okna 2,10 x 1,50 m wraz z wykonaniem nadproża i ze zmianą lokalizacji jego osadzenia,
- zamurowanie części otworu okiennego,
- wykonanie podciągu pod ścianę klatki schodowej,
- rozebranie ścianek działowych,
- osadzenie drzwi ewakuacyjnych przy wyjściu na schody zewnętrzne,
- rozebranie części stropodachu ze ścianami,
- dostosowanie 2 pomieszczeń na parterze dla potrzeb projektowanej klatki schodowej.
c) zakres robót rozbudowy:
- wykonanie stóp fundamentowych pod filary,
- wykonanie podciągów, ścian zewnętrznych, biegów schodowych żelbetowych,
- wyposażenie klatki w instalacje,
- wykonanie stropodachu,
- izolacja termiczna, tynki, posadzki itp.,
- malowanie.
d) inne roboty niezwiązane z klatką schodową:
- wymurowanie ściany w linii słupów na parterze oddzielającej pomieszczenia bursy od pomieszczeń Centrum Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych CARITAS;
- zamurowanie otworów drzwiowych pomiędzy korytarzem nr 112 korytarzem nr 117 na I piętrze oraz pomiędzy korytarzem nr 211 i holem nr 213 na II piętrze;
- wykucie istniejących ościeżnic drzwiowych;
- zamurowanie otworów cegłą ceramiczną gr. 12 cm na zaprawie cementowo- wapiennej M 6;
- otynkowanie obustronne miejsc po otworach drzwiowych tynkiem cementowo- wapiennym gładkim kat. II + gładź gipsowa gr. 5 mm;
- malowanie korytarzy i holi przyległych do zamurowanych drzwi 2- krotnie farbami emulsyjnymi po uprzednim zagruntowaniu i zmyciu powłok;
- uzupełnienie listew przyściennych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262800-9 - Rozbudowa budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 320266,26

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320266,26

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 320266,26

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAM PLAN Justyna Świtaj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200831019

7.3.3) Ulica: Ługiele 14

7.3.4) Miejscowość: Wiżajny

7.3.5) Kod pocztowy: 16-407

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 320266,26

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.