eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Ukształtowanie terenu na stoku narciarskim na Czarnorzekach - I etap



Ogłoszenie z dnia 2021-05-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00067818 z dnia 2021-05-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Ukształtowanie terenu na stoku narciarskim na Czarnorzekach - I etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Krosno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440809

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lwowska 28a

1.5.2.) Miejscowość: Krosno

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.krosno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/krosno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ukształtowanie terenu na stoku narciarskim na Czarnorzekach - I etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d711ed6d-b3de-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067818

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004015/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.33 Ukształtowanie terenu na stoku narciarskim na Czarnorzekach - I etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054105/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.34.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1951152,70 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 82200,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie górnej stacji istniejącego wyciągu narciarskiego, instalacji elektrycznej, naśnieżającej oraz budowie tymczasowego obiektu budowlanego. Teren objęty inwestycją to działki nr 275/5, 275/10, 342/1, 349 w Czarnorzekach, gmina Korczyna.
Zakres rzeczowy robót budowlanych o I etapu obejmuje:
1) Przebudowę górnej stacji istniejącego wyciągu narciarskiego:
a) sporządzenie i uzgodnienie w TDT dokumentacji modernizacji wyciągu,
b) demontaż stacji górnej wyciągu,
c) wykonanie podwyższenia fundamentu stacji górnej,
d) roboty ziemne,
e) ponowny montaż urządzeń stacji na podwyższonym fundamencie,
f) próby ruchowe, regulacja urządzeń,
g) przygotowanie wyciągu do obioru przez TDT;
2) Budowa budynku tymczasowego wraz z instalacją elektryczną oraz przyłączem,
3) Wykonanie nasypu pod budynek i przy fundamencie górnej stacji (powierzchnia 10 m x 5 m x 1,6 m),
4) Przebudowa instalacji naśnieżającej na odcinku wykonywanych prac tj. AN4-8/I,
5) Przebudowa instalacji oświetleniowej na docinku wykonywanych prac tj. AN4- 8/I.
W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany również do:
a) opracowania i przekazania Zamawiającemu instrukcji użytkowania urządzeń wraz instalacjami,
b) zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami, w tym zabezpieczenia przed powodzią budowy zlokalizowanej na terenie zagrożenia powodziowego,
c) wykonania niezbędnych prac rozbiórkowych i odtworzeniowych w przypadku zniszczenia elementów sąsiadującej infrastruktury technicznej,
d) uporządkowania terenu po zakończeniu robót,
e) obsługi geotechnicznej na etapie posadowienia obiektów,
f) wykonania pomiarów dla wykonanych instalacji oraz dostarczenia dla
Zamawiającego protokołów,
h) przeprowadzenia niezbędnych odbiorów wraz z poniesieniem wszelkich opłat z tym związanych, w szczególności opłat związanych z TDT,
i) poniesienia opłat za zużycie energii i wody.

Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę następujących osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami budowlanymi, w szczególności roboty ziemne, fundamentowe, betoniarskie, izolacyjne, konstrukcyjne, montażowe oraz instalacyjne elektryczne i sanitarne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212223-5 - Roboty budowlane związane z obiektami sportów zimowych

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45234220-4 - Roboty budowlane w zakresie wyciągów narciarskich

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

2021-05-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.