eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Remont pomieszczeń Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Namysłowie oraz remont pomieszczeń Powiatu Namysłowskiego w budynku przy Pl. Wolności 1 w Namysłowie.



Ogłoszenie z dnia 2022-02-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Namysłowie oraz remont pomieszczeń Powiatu Namysłowskiego w budynku przy Pl. Wolności 1 w Namysłowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Namysłowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421680

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Wolności 12A

1.5.2.) Miejscowość: Namysłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 410 36 95

1.5.8.) Numer faksu: +48 77 410 39 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcpr.namyslow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Namysłowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7521453127; REGON: 531412556

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Wolności 12A

1.5.2.) Miejscowość: Namysłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 410 36 95

1.5.8.) Numer faksu: +48 77 410 39 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.namyslow.pl/1/strona-glowna.html

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Namysłowie oraz remont pomieszczeń Powiatu Namysłowskiego w budynku przy Pl. Wolności 1 w Namysłowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8bcaf62-8036-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067192

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034106/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont pomieszczeń Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Namysłowie oraz remont pomieszczeń Powiatu Namysłowskiego w budynku przy Pl. Wolności 1 w Namysłowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00043954/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZM.I.272.2.2022.MA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 120770,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia: Remont pomieszczeń Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Namysłowie oraz remont pomieszczeń Powiatu Namysłowskiego w budynku przy Pl. Wolności 1 w Namysłowie.
2. Zakres rzeczowy remontu pomieszczeń Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Namysłowie:
I PIĘTRO (siedziba PCPR):
 pomieszczenia biurowe od nr 1.8 do nr 1.11 i od nr 1.15 do nr 1.20:
 wymiana drzwi i ościeżnic oraz wymianę/likwidację progów, (likwidacja różnicy poziomów pomiędzy pomieszczeniami i ciągami komunikacyjnymi),
 malowanie ścian,
 malowanie sufitów,
 montaż z podłączeniem łączników i gniazd wtyczkowych,
 prace towarzyszące niezbędne do wykonania robót (zabezpieczenie: podłóg, okien i drzwi; demontaż zbędnych elementów; likwidacja otworu drzwiowego; zagospodarowanie odpadów; prace wykończeniowe i porządkowe).
 korytarze – pomieszczenia nr 1.12 i 1.13:
 wykonanie nowej lamperii z tynku mozaikowego do wysokości 1,2 m,
 wymiana listew przypodłogowych,
 wykonanie pochwytów stalowych i odbojów ściennych z płyty meblowej,
 wymiana drzwi i ościeżnic oraz wymianę/likwidację progów, (likwidacja różnicy poziomów pomiędzy pomieszczeniami i ciągami komunikacyjnymi),
 uzupełnienie wykładziny z tworzyw sztucznych,
 malowanie ścian powyżej lamperii,
 malowanie sufitów,
 montaż z podłączeniem łączników i gniazd wtyczkowych,
 wykonanie oraz montaż tabliczek informacyjnych przydrzwiowych modułowych, zatrzaskowych z wymiennymi etykietami,
 prace towarzyszące niezbędne do wykonania robót (zabezpieczenie: podłóg, okien i drzwi; demontaż zbędnych elementów; zagospodarowanie odpadów; prace wykończeniowe i porządkowe).
3. Zakres rzeczowy remontu pomieszczeń Powiatu Namysłowskiego:
 pomieszczenia biurowe na I piętrze: nr 1.21 i nr 1.22:
 wymiana drzwi i ościeżnic oraz wymianę/likwidację progów, (likwidacja różnicy poziomów pomiędzy pomieszczeniami i ciągami komunikacyjnymi),
 malowanie ścian,
 malowanie sufitów,
 montaż z podłączeniem łączników i gniazd wtyczkowych,
 prace towarzyszące niezbędne do wykonania robót (zabezpieczenie: podłóg, okien i drzwi; demontaż zbędnych elementów; zagospodarowanie odpadów; prace wykończeniowe i porządkowe).
 klatka schodowa (od strony wejścia głównego do budynku) - remont całej klatki schodowej od parteru do II piętra łącznie z holami:
 pozbycie się istniejącej lamperii z farby olejnej,
 wykonanie nowej lamperii z tynku mozaikowego do wysokości 1,2 m,
 malowanie ścian (powyżej lamperii i biegi schodowe od spodu),
 malowanie sufitów,
 montaż z podłączeniem łączników i gniazd wtyczkowych,
 montaż odbojów ściennych z płyty meblowej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
 prace towarzyszące niezbędne do wykonania robót (zabezpieczenie: podłóg, schodów, balustrad oraz okien i drzwi; demontaż zbędnych elementów; zagospodarowanie odpadów; prace wykończeniowe i porządkowe).
4. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny kod CPV:
45000000-7 Roboty budowlane.
Dodatkowe kody CPV:
45111300-1 Roboty rozbiórkowe.
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne.
45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej.
45410000-4 Tynkowanie.
45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej.
45421131-1 Instalowanie drzwi.
45432210-9 Wykładanie ścian.
45442100-8 Roboty malarskie.
45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia, przedmiarami robót oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), obowiązującymi przepisami i normami, sztuką budowlaną, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, w tym dla użytkowników obiektów.
6. W przypadku wystąpienia w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia (tj. w projektach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach, zestawieniach, formularzach) nazw producentów, patentów, marek, znaków towarowych, bądź aprobat technicznych, norm, specyfikacji technicznych czy systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wykonawca, który zastosuje podczas wykonywania zamówienia rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego w SWZ, będzie obowiązany uprzednio uzgodnić zmiany na piśmie z Zamawiającym i wykazać, że zastosowane przez niego w ramach realizacji umowy materiały, urządzenia, sprzęt lub wyposażenie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ. Ewentualna równoważność musi być wykazywana głównie tam, gdzie Zamawiający ustalił opis przedmiotu zamówienia przy pomocy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty. Natomiast jeżeli Zamawiający dopuścił rozwiązania równoważne opisywane w dokumentacji, ale nie podał minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały, Wykonawca obowiązany będzie zaoferować produkt o właściwościach co najmniej takich samych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (potwierdzających zgodność cech technicznych, jakościowych i funkcjonalnych z cechami technicznymi, jakościowymi i funkcjonalnymi wskazanymi w SWZ.
Wykonawca może realizować przedmiot umowy o cechach odpowiadających cechom wskazanym w opisie przedmiotu umowy lub lepszych od nich, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym (np. może wykonać roboty z zastosowaniem materiałów o parametrach lepszych niż wskazane przez Zamawiającego).
Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
7. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć odpowiedni sprzęt i materiały do wykonania przedmiotu zamówienia.
8. Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z zamówieniem i w następstwie podpisania umowy.
9. Wymagany przez Zamawiającego min. okres gwarancji – 36 miesięcy. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SWZ.
10. Wszystkie materiały, w tym odpady powstałe w wyniku realizacji robót budowlanych w ramach zamówienia muszą być zagospodarowane (ponownie użyte, przetworzone, unieszkodliwione lub magazynowane) zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym przepisami ochrony środowiska (w sposób przyjazny środowisku). Wykonawca zobowiązany jest do posiadania zezwolenia na wytwarzanie odpadów. Koszty wytworzenia, transportu i utylizacji odpadów należy uwzględnić w cenie oferty.
11. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
12. Miejsce realizacji zamówienia: budynek biurowy przy Placu Wolności 1, 46-100 Namysłów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45432210-9 - Wykładanie ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zakończenie postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021, poz. 1129 z późn. zmianami), ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie unieważnienia: Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości: 129.000,00 zł brutto. Cena zaproponowana w najkorzystniejszej ofercie przewyższają tę kwotę o 56.914,80 zł. W związku z tym, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do wysokości oferty z najniższą ceną, zobowiązany jest unieważnić postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.