eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Moszczenica › Wykonanie usługi polegającej na zapewnieniu stałego dostępu do Internetu dla sieci wybudowanej w ramach projektu "E-Leader"



Ogłoszenie z dnia 2022-02-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi polegającej na zapewnieniu stałego dostępu do Internetu dla sieci wybudowanej w ramach projektu „E-Leader"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOSZCZENICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647948

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kosowska 1

1.5.2.) Miejscowość: Moszczenica

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-310

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 446169625

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@moszczenica.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.moszczenica.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://bip.moszczenica.eu/groups/details/1277/uslugi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ujazd

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590648014

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl Kościuszki 6

1.5.2.) Miejscowość: Ujazd

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-225

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugujazd@ujazd.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ujazd.com.pl/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Będków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590647894

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Będków

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-319

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bedkow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bedkow.com.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarnocin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590647888

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 142

1.5.2.) Miejscowość: Czarnocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-318

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@czarnocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://czarnocin.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi polegającej na zapewnieniu stałego dostępu do Internetu dla sieci wybudowanej w ramach projektu „E-Leader"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d82ad7b-58e4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066684

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000885/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 zapewnienia stałego dostępu do sieci Internet dla sieci wybudowanej w ramach projektu „E-Leader"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307825/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TIF.271. 4 .2021.WD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 900690

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zapewnieniu stałego dostępu do Internetu dla sieci wybudowanej w ramach projektu „E-Leader szansą na przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu dla mieszkańców gmin: Moszczenica, Ujazd, Będków i Czarnocin”.

Usługa będzie świadczona na rzecz Konsorcjum Gmina Bliżej Mieszkańców realizujących projekt E-Leader.

Dla realizacji w/w dostępu, Wykonawca we własnym zakresie zestawi:
- dwa łącza symetryczne o przepustowości 1 GBps i jedno łącze symetryczne o przepustowości 10GBps, oraz przyjmie odpowiedzialność za ich utrzymanie (w tym: bieżący nadzór i diagnozowanie stanu, usuwanie awarii, konserwacja). Dla zapewnienia punktów styku Wykonawca zakończy łącza swoimi urządzeniami komunikacyjnymi, na których udostępni styki optyczne Gigabit Ethernet dla przyłączenia sieci E Leader (tj. jej routerów brzegowych) w węzłach centralnych znajdujących się w:
a) Gminie Moszczenica, siedzibie Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu
w Moszczenicy, ulica 100-lecia Odzyskania Niepodległości 2, 97-310 Moszczenica;
b) Gminie Ujazd, Urzędzie Gminy Ujazd, Plac Kościuszki 6, 97-225 Ujazd;
c) Gminie Moszczenica, siedzibie Moszczenickich Terenów Inwestycyjnych (zwane dalej MTI), ulica 100-lecia Odzyskania Niepodległości 3, 97-310 Moszczenica.;

Łącza opisane w pkt 1 powinny zostać zrealizowane w technologii optycznej. W tym celu Wykonawca wybuduje własnym staraniem przyłącza światłowodowe od swojej infrastruktury sieciowej do w/w węzłów centralnych sieci E Leader. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca miał możliwość skorzystania z fragmentu infrastruktury optycznej E-Leader (maksymalnie do 8 włókien prowadzących do węzłów centralnych). Korzystanie w ww. celu ze światłowodów E Leader wymaga uprzedniego uzyskania zgody właściciela infrastruktury

Rzeczywiste łączne zapotrzebowanie na dostęp do sieci Internet wynosi przez cały okres realizacji umowy - 600 Mbps

Punkty styku zostaną zbudowane w trybie Active-Active bazując na dynamicznym routingu. Konfiguracja urządzeń w punktach styku musi gwarantować co najmniej:
a) Techniczną możliwość świadczenia usługi dostępu do sieci Internet na poziomie 2 Gbps dla całej sieci E-Leader przy wykorzystaniu dwóch portów 1 Gbps w ruterach brzegowych Zamawiającego (po jednym w każdym z nich), oraz techniczną możliwość świadczenia usługi dostępu do sieci Internet na poziomie 20 Gbps dla całej sieci E-Leader przy wykorzystaniu dwóch kolejnych portów 10 Gbps w urządzeniach brzegowych Zamawiającego znajdujących się w serwerowni MTI (po jednym w każdym z nich),
b) Wzajemne backupowanie wszystkich punktów styku na wypadek awarii jednego z nich.

Urządzenia Wykonawcy muszą wspierać adresację IP w wersji IPv4 oraz IPv6, przy czym na życzenie Zamawiającego Wykonawca w ramach niniejszej umowy ma obowiązek skonfigurowania bez dodatkowych opłat własnych urządzeń do pracy dla obydwu wersji protokołu IP oraz udzieli bezpłatnie wsparcia informatykom Zamawiającego w konfiguracji ich routerów brzegowych.

Wykonawca dostarczy pulę publicznych adresów IP po 256 adresów dla każdej z czterech gmin (łącznie 1024 adresy) oraz dodatkową pulę publicznych adresów IP (256 adresów) dla podmiotów zlokalizowanych w MTI.

Wykonawca musi mieć techniczną możliwość od 3.10.2022 r., aby na życzenie Zamawiającego (w terminie dwóch dni roboczych od pisemnego powiadomienia) zagwarantować przepustowości na poziome 40 Gbps - przynajmniej w jednym węźle centralnym znajdującym się w MTI w Moszczenicy. Zamawiający ze swojej strony dostosuje węzeł centralny do tej prędkości. W celu weryfikacji możliwości spełnienia tego warunku w dniu 3.10.2022 r. odbioru wykonania usługi na poziomie 40Gbps Wykonawca bezpłatnie zestawi łącze testowe o powyższej przepustowości na okres 24 godzin. Zamawiający na obecną chwilę nie jest w stanie określić docelowego poziomu wysycenia łącza ze względu na podpisanie umowy o współpracy w zakresie utworzenia Lokalnego Centrum Kompetencji dla Samorządów Województwa Łódzkiego na bazie posiadanej przez konsorcjum infrastruktury. Przyjmuje on, że z udostępnionego rozwiązania chmurowego będzie korzystać docelowo około 150 samorządów

26) Poziom usługi SLA (Service Level Agreement)
a) Wykonawca ma obowiązek monitorowania łącza przez 24h/dobę, 7 dni w tygodniu cały rok, poprzez własne centrum zarządzania siecią, przy czym zamawiający może udostępnić Wykonawcy stan ruterów brzegowych dostawcy w trybie do odczytu
b) Wykonawca wprowadzi Dziennik Rejestracji Zgłoszeń (DRZ), w którym będą rejestrowane wszystkie zgłoszenia, uwagi Zamawiającego oraz przeprowadzone prace związane z utrzymaniem łącza. Każdy wpis musi zawierać datę, godzinę, opis zgłoszenia lub opis przeprowadzonych prac i podpisy przedstawicieli obu stron. Dziennik będzie przechowywany w siedzibie Zamawiającego. Jego cyfrowa kopia będzie dostępna dla obu stron poprzez łącze internetowe. Sposób wymiany informacji dot., jakości świadczenia usług może ulec zmianie podczas realizacji umowy, w przypadku, gdy:
a) zostanie on zaakceptowany przez obie strony
b) umożliwi zbieranie danych na tym samym poziomie szczegółowości jak zapisy w niniejszym SIWZ
c) Wykonawca wskaże całodobowy numer awaryjny, skrzynkę pocztową (e-mail) oraz numer faks, pod którymi Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie. Wszystkie zgłoszenia muszą zostać odnotowane w Dzienniku Rejestracji Zgłoszeń przez Wykonawcę nie później niż 1 h po przyjęciu zgłoszenia w kopii elektronicznej dziennika oraz jego podpisaną wersję papierową nie później niż w dniu składania comiesięcznego raportu, o którym jest mowa w pkt 15.
d) Wykonawca jest zobowiązany wpisywać do DRZ odpowiedzi na uwagi Zamawiającego oraz informacje o wszelkich pracach i interwencjach związanych z realizacją Umowy. W przypadku planowanej modernizacji łączy, w tym aktualizacji oprogramowania urządzeń, Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o tym fakcie, z co najmniej jednotygodniowym wyprzedzeniem. Do prac Wykonawca może przystąpić po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego.
e) Gwarantowany czas dostępności usługi w miesiącu wynosi 99,99%
f) Maksymalny czas niedostępności usługi w miesiącu 0,4 godziny
g) Maksymalny czas niedostępności usługi w miesiącu w jednym punkcie styku wynosi 0,3 godziny,
h) Czas na usunięcie awarii, po uprzednim zgłoszeniu do Zamawiającego wynosi: minimum 2 godziny, nie dłużej niż 5 godzin. W przypadku fizycznego uszkodzenia światłowodów czas ten ulega wydłużeniu do 48 godzin.
i) W przypadku, gdy Wykonawca wykryje awarię jest zobowiązany do natychmiastowego telefonicznego poinformowania uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego. Za moment zgłoszenia oraz początek biegu czasu trwania awarii uważa się moment wysłania faksu, wiadomości e-mail, wiadomości sms lub telefonicznego zgłoszenia o awarii.
3. Wykonawca oświadcza, iż w ramach wynagrodzenia otrzymanego za realizację niniejszej umowy, a z chwilą zakończenia jej obowiązywania przenosi na własność Zamawiającego wybudowaną część pasywną punktów styku. Fakt przeniesienia potwierdzony zostanie protokołem zdawczo – odbiorczym zawartym pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym określającym szczegółowo przekazywane elementy wchodzące w zakres części pasywnej punktów styku. Ponadto Wykonawca przekaże Zamawiającemu inwentaryzację w/w pasywnej części punktów styku, (w szczególności inwentaryzacje geodezyjną powykonawczą przekazywanego odcinka sieci światłowodowej).

4. W ramach niniejszego zamówienia do zadań oraz czynności Wykonawcy należeć będzie ponoszenie wobec Zamawiającego pełnej odpowiedzialności za realizację przedmiotu umowy, a także ponoszenie skutków prawnych oraz finansowych zmian wprowadzonych z własnej inicjatywy w trakcie realizacji zamówienia bez akceptacji Zamawiającego i/lub z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa.


Szczegółowy Zakres, wielkość i sposób realizacji przedmiotu zamówienia związanego z zapewnieniem dostępu do Internetu określony został w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72400000-4 - Usługi internetowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

72318000-7 - Usługi przesyłu danych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 546624,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 546624 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 546624 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Politechnika Łódzka Uczelniane Centrum Informatyczne

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000001583

7.3.3) Ulica: ul. Wólczańska 223

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-005

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 546998,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.