eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaroszowiec › Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego wraz z uruchomieniem dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w zakresie 3 zadań.



Ogłoszenie z dnia 2021-05-27


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00066675 z dnia 2021-05-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego wraz z uruchomieniem dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w zakresie 3 zadań.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MAŁOPOLSKI SZPITAL CHORÓB PŁUC I REHABILITACJI IM. EDMUNDA WOJTYŁY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294214

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 1A

1.5.2.) Miejscowość: Jaroszowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-310

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326428090

1.5.8.) Numer faksu: 326428100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wschp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wschp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wschp.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego wraz z uruchomieniem dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w zakresie 3 zadań.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6c99a4b-9ea3-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066675

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010576/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego wraz z uruchomieniem dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035720/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.I.2.224/02/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 130555,56 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu rehabilitacyjnego zgodnie z załącznikiem nr 3b do SWZ:

Nr zadania 1
Przedmiot zamówienia
1. Bieżnia elektryczna sztuk 2


2) Oferowane wyroby stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymagania prawne dotyczące dopuszczenia do obrotu na rynku unijnym i polskim.
3) 3) Oferowane sprzęty rehabilitacyjne, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać przewidziane prawem świadectwa rejestracji, atesty, świadectwa jakości, certyfikaty, deklaracje zgodności (w tym oznakowanie znakiem CE) lub zezwolenia dopuszczające do obrotu i stosowania, a ponadto właściwe oznakowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
4) Sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia nie może wywierać wpływu na działanie innych urządzeń, szczególnie urządzeń służących udzielaniu świadczeń zdrowotnych.
10. Szczegółowe wymagania dotyczące parametrów jakościowych sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia znajdują się w Załączniku nr 3b do swz, tj. w Formularzach Ofertowych (2)„Zestawienie wymaganych parametrów jakościowych’’. Wykonawca winien uzupełnić powyższy załącznik poprzez podanie informacji (opisu) o zaoferowanym urządzeniu lub potwierdzenie parametrów podanych przez zamawiającego i wpisanie „TAK- Zgodnie z SWZ”. W przedmiotowym Załączniku 3b wykonawca winien również podać producenta, miejsce produkcji, nazwę, typ, model zaoferowanego urządzenia oraz jego rok produkcji.
Kryterium oceny: Cena - 60% Termin dostawy 40%
Termin dostawy do 14 dni (podana wartość będzie przedmiotem oceny oferty w kryterium "TERMIN DOSTAWY")
Termin gwarancji minimum 24 miesiące.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej

4.5.5.) Wartość części: 23000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu rehabilitacyjnego zgodnie z załącznikiem nr 3b do SWZ:

Nr zadania 2
Przedmiot zamówienia

Kamizelka drenażowa 3 sztuki


2) Oferowane wyroby stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymagania prawne dotyczące dopuszczenia do obrotu na rynku unijnym i polskim.
3) 3) Oferowane sprzęty rehabilitacyjne, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać przewidziane prawem świadectwa rejestracji, atesty, świadectwa jakości, certyfikaty, deklaracje zgodności (w tym oznakowanie znakiem CE) lub zezwolenia dopuszczające do obrotu i stosowania, a ponadto właściwe oznakowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
4) Sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia nie może wywierać wpływu na działanie innych urządzeń, szczególnie urządzeń służących udzielaniu świadczeń zdrowotnych.
10. Szczegółowe wymagania dotyczące parametrów jakościowych sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia znajdują się w Załączniku nr 3b do swz, tj. w Formularzach Ofertowych (3) – „Zestawienie wymaganych parametrów jakościowych’’. Wykonawca winien uzupełnić powyższy załącznik poprzez podanie informacji (opisu) o zaoferowanym urządzeniu lub potwierdzenie parametrów podanych przez zamawiającego i wpisanie „TAK- Zgodnie z SWZ”. W przedmiotowym Załączniku 3b wykonawca winien również podać producenta, miejsce produkcji, nazwę, typ, model zaoferowanego urządzenia oraz jego rok produkcji.
Kryterium oceny: Cena - 60% Termin dostawy 40%
Termin dostawy do 14 dni (podana wartość będzie przedmiotem oceny oferty w kryterium "TERMIN DOSTAWY")
Termin gwarancji minimum 24 miesiące.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii

33154000-4 - Urządzenia do mechanoterapii

4.5.5.) Wartość części: 96000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu rehabilitacyjnego zgodnie z załącznikiem nr 3b do SWZ:

Nr zadania 3
Przedmiot zamówienia
3. Kamizelka wibracyjna 1 sztuka

2) Oferowane wyroby stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymagania prawne dotyczące dopuszczenia do obrotu na rynku unijnym i polskim.
3) 3) Oferowane sprzęty rehabilitacyjne, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać przewidziane prawem świadectwa rejestracji, atesty, świadectwa jakości, certyfikaty, deklaracje zgodności (w tym oznakowanie znakiem CE) lub zezwolenia dopuszczające do obrotu i stosowania, a ponadto właściwe oznakowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
4) Sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia nie może wywierać wpływu na działanie innych urządzeń, szczególnie urządzeń służących udzielaniu świadczeń zdrowotnych.
10. Szczegółowe wymagania dotyczące parametrów jakościowych sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia znajdują się w Załączniku nr 3b do swz, tj. w Formularzach Ofertowych – (4) – „Zestawienie wymaganych parametrów jakościowych’’. Wykonawca winien uzupełnić powyższy załącznik poprzez podanie informacji (opisu) o zaoferowanym urządzeniu lub potwierdzenie parametrów podanych przez zamawiającego i wpisanie „TAK- Zgodnie z SWZ”. W przedmiotowym Załączniku 3b wykonawca winien również podać producenta, miejsce produkcji, nazwę, typ, model zaoferowanego urządzenia oraz jego rok produkcji.
Kryterium oceny: Cena - 60% Termin dostawy 40%
Termin dostawy do 14 dni (podana wartość będzie przedmiotem oceny oferty w kryterium "TERMIN DOSTAWY")
Termin gwarancji minimum 24 miesiące.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii

33154000-4 - Urządzenia do mechanoterapii

4.5.5.) Wartość części: 22000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18997,99

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18997,99

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18997,99

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Technomex Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310000128

7.3.3) Ulica: Szparagowa

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-141

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18997,99

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97500,02

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97500,02

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97500,02

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MATIO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793085890

7.3.3) Ulica: Celna

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-507

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97500,02

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

2021-05-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.