eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › Dostawa systemu nag³o¶nienia mobilnego na potrzeby nowego amfiteatru w Fosie Miejskiej w Chojnicach



Og³oszenie z dnia 2022-02-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa systemu nag³o¶nienia mobilnego na potrzeby nowego amfiteatru w Fosie Miejskiej w Chojnicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Chojnickie Centrum Kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000284658

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Swaro¿yca 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Chojnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-600

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 397 22 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ckchojnice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ckchojnice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa systemu nag³o¶nienia mobilnego na potrzeby nowego amfiteatru w Fosie Miejskiej w Chojnicach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d5b764a2-94b5-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00066533

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00057989/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa systemu nag³o¶nienia mobilnego na potrzeby nowego amfiteatru w Fosie Miejskiej w Chojnicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ckchojnice

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ckchojnice

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± drog± elektroniczn± za po¶rednictwem Platformy i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, pobrania dokumentacji, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informujê, ¿e: 1)Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Dyrektor ChCK.2)Inspektor Ochrony Danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ w sprawach ochrony swoich danych osobowych e-mailem: iodo@ckchojnice.pl; pod numerem telefonu 52 397 22 15; lub pisemnie na adres siedziby Zamawiaj±cego.3)Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4)Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 13 w zwi±zku z art. 6 i art. 15 ustawy z dnia 14 pa¼dziernika 2021 roku o zmianie ustawy - Kodeks karny oraz niektórych innychustaw (Dz. U. z 2021 r., poz. 2054). 5)Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 lub art. 74 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 6)Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. 7)Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp. 8)W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 9)Posiadaj± Pañstwo: •na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
•na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 1•na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 2•prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO. 10)Nie przys³uguje Pañstwu: •w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; •prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; •na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CHCK.271.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z monta¿em systemu elektroakustycznego dedykowanego do amfiteatru w Fosie Miejskiej w C h o j n i c a c h , u m o ¿l i w i a j ±c e g o r e a l i z a c j ê w y d a r z e ñ a r t y s t y c z n y c h , w szczególno¶ci koncertów i przedstawieñ teatralnych w przestrzeni otwartej wraz zprzeszkoleniempersonelu w zakresie obs³ugi tego sprzêtu (szkolenie w siedzibie Zamawiaj±cego). Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w projekcie umowy oraz szczegó³owym opisie stanowi±cych za³±czniki do niniejszej SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 32350000-1 - Czê¶ci sprzêtu d¼wiêkowego i wideo

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30237280-5 - Akcesoria zasilaj±ce

32342410-9 - Sprzêt d¼wiêkowy

32342412-3 - G³o¶niki

32343000-9 - Wzmacniacze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-22

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± spo¶ród ofert nieodrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1)zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
2)uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
4)zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Dla uznania, ¿e Wykonawca spe³nia warunek, o którym mowa w pkt. 4, Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e:
•posiada do¶wiadczenie polegaj±ce na wykonaniu (b±d¼ jest w trakcie wykonywania) co najmniej dwóch zamówieñ obejmuj±cych dostawê i monta¿ systemu nag³o¶nienia o warto¶ci minimum 250.000,00 z³ brutto ka¿da wykonanej nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy wezwie do z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów: •wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, warto¶ci, dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Na ofertê Wykonawcy sk³ada siê: a) formularz ofertowy na za³±czonym formularzu stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ, b) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowi±ce Za³±cznik nr 2 do SWZ,c) pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy), d) zobowi±zanie podmiotu trzeciego udostêpniaj±cego zasoby (je¿eli dotyczy), e) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp oraz w §8 ust. 16 niniejszej SWZ (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
W przypadku, wspólnego sk³adania oferty, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Wszelkiezmianytre¶cininiejszejumowywymagaj±formypisemnejpodrygorem niewa¿no¶ci.2.Zamawiaj±cy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian istotnych do niniejszej umowy polegaj±cych na:1)zmianie terminówwykonania przedmiotuniniejszejumowy;2)zmianie wynagrodzenia; 3)zmianie zakresu przedmiotu niniejszej umowy;3.Zmiany wymienione w ust. 2 niniejszego paragrafu zostan± wprowadzone aneksem do niniejszej umowy i bêd± skuteczne od daty zawarcia tego aneksu.4.Zmiana terminu wykonania przedmiotu niniejszej umowy, bêdzie mo¿liwa w sytuacjach opisanych w ust. 5 niniejszego paragrafu.5.Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w zakresie uzgodnionym przez Strony bêdzie mo¿liwa, je¿eli:a)wyst±pikonieczno¶æwykonaniadodatkowychdostaw(wyd³u¿enieterminuoczasniezbêdny dorealizacjizleconychdostaw,je¶liichwykonanieniejestmo¿liwezzachowaniemterminu umownego),b)nast±pi zmiana przedmiotu umowy, c)w toku wykonywania przedmiotu umowy wyst±pi± przeszkody o obiektywnym charakterze, w tym klêski ¿ywio³owe, warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce ze wzglêdów technologicznych prowadzenie dostaw, przeprowadzanie prób, sprawdzeñi dokonywanie odbiorów - pomimo do³o¿enia przez Wykonawcê wszelkich starañ, aby dostawy mog³y zostaæ zrealizowane, niezawiniony przez ¿adn± ze stron, brak mo¿liwo¶ci dojazdu oraz transportu materia³ów na miejsce dostawy powodowany po¿arami, atakami terrorystycznymi, zamieszkami, strajkami lub protestami mieszkañców z blokad± dróg, d)wyst±pi± nieprzewidziane warunki realizacji, w tym odkrycie wadliwej infrastruktury technicznej wykonanej przez poprzednich wykonawców, e)wyst±pi± inne obiektywne przes³anki, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w dacie zawarcia umowy, które powoduj±, ¿e wykonanie umowy nie jest mo¿liwe w terminie umownym, z tym zastrze¿eniem, ¿e nie mog± to byæ przyczyny le¿±ce po stronie Wykonawcy.Dopuszczasiêzmianêterminuwykonaniaprzedmiotuumowyoilo¶ædnitrwaniaprzeszkody uniemo¿liwiaj±cejwykonanie przedmiotuumowy. 6.Zmiana Wynagrodzenia, bêdzie mo¿liwa w nastêpuj±cym przypadku, tj. wyst±pi konieczno¶æ zmiany specyfikacji technicznej w stosunku do opisu przedmiotu zamówienia, której nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, w tym m.in. ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa lub ze wzglêdu na funkcjonalno¶æ sprzêtu, jednak tylko za pisemn± zgod± Zamawiaj±cego.7.Zmiany zakresu przedmiotu niniejszej umowy bêd± mo¿liwe w nastêpuj±cych przypadkach:1)bêd±powodowaæobni¿eniekosztuponoszonegoprzezZamawiaj±cegonaeksploatacjê i konserwacjêwykonanegoprzedmiotu umowy,2)bêd± powodowaæ poprawê parametrów technicznych przedmiotu umowy,3)bêd± wynikaæ z aktualizacji rozwi±zañ z uwagi na postêp technologiczny lub zmiany obowi±zuj±cych przepisów, 4)bêd± zwiêkszaæ bezpieczeñstwo lub efektywno¶æ eksploatacji przedmiotu umowy,5)bêd± zwiêkszaæ funkcjonalno¶æ. 8.Zmiana zostanie wprowadzona na uzasadniony wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, aneksem do umowy.9.Wykonawca wyst±pi do Zamawiaj±cego, sk³adaj±c pisemny wniosek, zawieraj±cy w szczególno¶ci: 1)opispropozycji zmiany, 2)uzasadnienie zmiany wraz z dokumentami i dowodami,3)opis wp³ywu zmiany na warto¶æ wynagrodzenia i termin wykonania umowy.10.Wszystkie okoliczno¶ci wymienione w niniejszym paragrafie stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-03 15:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ckchojnice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-03 15:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-01

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesi±ce, liczony od dnia odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia. Przy zaoferowaniu okresu gwarancji wynosz±cego 24 miesi±ce Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0 pkt. Maksymalny okres gwarancji oceniany przez Zamawiaj±cego wynosi 60 miesiêcy. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcê okresu gwarancji wynosz±cego wiêcej ni¿ 60 miesiêcy oceniona bêdzie warto¶æ 60 miesiêcy. Oferty z okresem gwarancji jako¶ci krótszym ni¿ 24 miesi±ce zostan± odrzucone.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.