eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ścinawa › Bieżące utrzymanie zieleni, parków,lasów i innych terenów komunalnych ( z wył. dróg )- na terenie Gminy Ścinawa, na nieruchomościach będących w posiadaniu Gminy Ścinawa, w 2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-02-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie zieleni, parków,lasów i innych terenów komunalnych ( z wył. dróg )- na terenie Gminy Ścinawa, na nieruchomościach będących w posiadaniu Gminy Ścinawa, w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚCINAWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647564

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 17

1.5.2.) Miejscowość: Ścinawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-330

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48767400200

1.5.8.) Numer faksu: +48767400201

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@scinawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.scinawa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie zieleni, parków,lasów i innych terenów komunalnych ( z wył. dróg )- na terenie Gminy Ścinawa, na nieruchomościach będących w posiadaniu Gminy Ścinawa, w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7918f23-7f47-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066212

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036252/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Bieżące utrzymanie zieleni, parków, lasów i innych terenów komunalnych (z wyłączeniem dróg) - na terenie gminy Ścinawa, na nieruchomościach będących w posiadaniu Gminy Ścinawa, w 2022r

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038483/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie udziela się , na podstawie art.214 ust.1 pkt 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r- Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2021 r. ,poz. 1129 z późn. zm. ), zwanej dalej " ustawą pzp" Zakładowi Gospodarki Komunalnej Sp.zo.o. z siedzibą w Lasowicach 48, gmina Ścinawa z uwagi na spełnienie poniższych warunków:
a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób, b) ponad 90 % działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego, sprawującego kontrolę , o której mowa w lit. a, c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 158536,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia w systemie ciągłym usług związanych z: 1) utrzymaniem czystości i porządku na terenach zielonych (w tym usuwanie odpadów oraz odpadów biodegradowalnych); 2) grabieniem liści i opadłych uschniętych gałęzi – 1-2 x w roku; 3) koszeniem terenów zielonych – roślinność nie może przekraczać 20 cm wysokości,
a częstotliwość koszenia uzależniona będzie od warunków atmosferycznych i wysokości roślinności (trawa, szczaw, mlecz i inne). Po skoszeniu wysokość roślinności powinna wynosić min. 5 cm max. 7cm. Po koszeniu trawnik powinien być wyrównany; 4) dokonywaniem nasadzeń (w tym wynikających z decyzji Starosty Lubińskiego zezwalających na wycinkę) - min. 1:1 za usunięte drzewo lub krzew, nasadzeń uzupełniających – w razie konieczności, nasadzeń roślin na klombach i kwietnikach - w razie konieczności;
5) utrzymaniem i pielęgnacją krzewów – w razie konieczności; 6) cięciami pielęgnacyjnymi żywopłotów – ok. 300 mb; 7) utrzymaniem i pielęgnacją kwietników, klombów i skalniaków – 6 kwietników co najmniej 2 razy do roku;
8) przecinką drzew i krzewów, usuwaniem posuszu – w razie konieczności;
9) wycinką drzew i krzewów: a) usunięcie drzewa o obwodzie pnia do 50 cm, na które konieczne jest uzyskanie zezwolenia na usunięcie, mierzonego na wysokości 130 cm - ok. 10 szt.; b) usunięcie drzewa o obwodzie pnia od 50 cm do 100 cm, na które konieczne jest uzyskanie zezwolenia na usunięcie, mierzonego na wysokości 130 cm – ok. 8 szt.; c) usunięcie drzewa o obwodzie pnia od 100 cm do 200 cm, na które konieczne jest uzyskanie zezwolenia na usunięcie, mierzonego na wysokości 130 cm– ok. 5 szt.; d) usunięcie drzewa o obwodzie pnia od 200 cm do 300 cm, na które konieczne jest uzyskanie zezwolenia na usunięcie, mierzonego na wysokości 130 cm– ok. 5 szt.;
e) usunięcie drzewa o obwodzie pnia powyżej 300 cm, na które konieczne jest uzyskanie zezwolenia na usunięcie, mierzonego na wysokości 130 cm - ok 4 szt.; f) usunięcie krzewu lub krzewów na które jest wymagane uzyskanie zezwolenie na usunięcie tj. powyżej 25m2 – ok. 4 szt.; 10) usuwaniem drzew, których obwód pnia na wysokości 5 cm nie przekracza: a) 80 cm – w przypadku topoli, wierzb, klonu jesionolistnego oraz klonu srebrzystego, b) 65 cm – w przypadku kasztanowca zwyczajnego, robinii akacjowej oraz platanu klonolistnego, c) 50 cm – w przypadku pozostałych gatunków drzew – ok 7 szt. ; 11) usuwaniem krzewu albo krzewów rosnących w skupisku, o powierzchni do 25 m2 – ok 2 szt.; 12) przedmiot zamówienia obejmuje uporządkowanie terenu (wszystkie pozostałości po pracach tj. między innymi trociny, gałęzie oraz resztki drewna, wykonawca zobowiązany jest uprzątnąć w ramach niniejszego zamówienia, własnym staraniem i na własny koszt).
Przedmiot umowy realizowany będzie od dnia podpisania umowy przez okres 12 m-cy, nie dłużej jednak niż do 31.12.2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77211600-8 - Sadzenie drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. zo. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 692-25-16-548

7.3.3) Ulica: Lasowice 48

7.3.4) Miejscowość: Ścinawa

7.3.5) Kod pocztowy: 59-330

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.