Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00030407/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00065986 z dnia 2021-05-27 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja, naprawy oraz usuwanie awarii w budynkach zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Wilanów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dzielnica Wilanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Franciszka Klimczaka 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-797
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wilanow.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja, naprawy oraz usuwanie awarii w budynkach zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Wilanów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09e34909-9775-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00065986
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000252/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Konserwacja i dokonywanie robót naprawczych oraz usuwanie awarii w budynkach użyteczności publicznej i budynkach mieszkalnych będących w zarządzie Dzielnicy Wilanów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030407/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/WIR/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i dokonanie prac naprawczych oraz usuwanie awarii w obiektach zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Wilanów:
A.1. lokale użytkowe przy:
- ul. Przyczółkowej 27A,
- ul. Kolegiackiej 3,
- ul. Radosnej 11,
A.2. lokale użytkowe i budynki, tzw. Inne użytkowe:
- ul. Potułkały 10,
- ul. St. Kostki Potockiego 31A,
- ul. St. Kostki Potockiego 31,
- ul. St. Kostki Potockiego 20,
- Aleja Wilanowska/Kosiarzy,
- ul. Lentza 3,
- ul. Przydatki/Przyczółkowa,
- ul. Vogla 40A,
- ul. Ptysiowej 1,
A.3 Konserwacja mieszkaniowego zasobu komunalnego, w tym budynki przy:
- ul. Wiertniczej 147,
- ul. Resorowej 16,
- ul. Przyczółkowej 58,
- ul. Wiktorii Wiedeńskiej 6 m 3,4,
- ul. Wiktorii Wiedeńskiej 2 m 4,
- ul. Wiktorii Wiedeńskiej 7 m 10, 15, 23,
- ul. Wiktorii Wiedeńskiej 8 m 1,
- ul. Wiktorii Wiedeńskiej 9 m 2,
- ul. Wiktorii Wiedeńskiej 11 m 1,
- ul. Marconich 5 m 38.
Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w dokumentach zamówienia, w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia oraz wzorze umowy, dokumentach stanowiących odpowiednio Załącznik nr 5 (5.1, 5a, 5b, 5c) i 7 do SWZ.
Wchodzące w zakres przedmiotu umowy:
1) konserwacje, w tym czynności ujęte w załączniku nr 5.1, 5a, 5b i 5c, będą wykonywane każdego miesiąca bez wezwania przez Zamawiającego; wykonanie czynności konserwacyjnych będzie potwierdzane przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego w protokole miesięcznej konserwacji, odrębnie dla każdego obiektu, wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do wzoru umowy.
2) usuwanie awarii będzie polegać na zabezpieczeniu instalacji i urządzeń przed dalszymi skutkami awarii, do czasu ustalenia z Zamawiającym, w formie pisemnej, sposobu naprawy, z wyłączeniem sytuacji, w których jest możliwe niezwłoczne usunięcie awarii przez Wykonawcę; podjęcie koniecznych czynności zabezpieczających następować będzie zgodnie z §1 ust. 2 wzoru umowy, przy czym zwłoka w usunięciu awarii dłuższa niż 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii, traktowana będzie jako nieusunięcie awarii.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, polskimi normami oraz obowiązującymi przepisami z należytą starannością.
Wykonawca zobowiązuje się zachować gotowość do realizacji usługi 24 godz./dobę codziennie 7 dni w tygodniu. Dla zgłoszeń w tym zakresie Wykonawca wskaże nr telefonu, który będzie czynny całą dobę. Podany przez Wykonawcę telefon zostanie udostępniony lokatorom zasobu gminnego w celu umożliwienia im zgłaszania awarii.
Wykonawca zobowiązuje się udzielić Zamawiającemu 12-miesięcznej gwarancji jakości na wykonane prace, liczonej od daty pisemnego potwierdzenia wykonania usługi.
Wymaganie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy – art. 95 ust. 1 ustawy
1. Wykonawca zobowiązuje się, że czynności objęte przedmiotem zamówienia, dla których postawiono wymóg ich realizacji przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, będą wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę/Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów tej ustawy.
2. Prace konserwacyjne i prace naprawcze, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę/Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia – to wszystkie czynności określone w opisie przedmiotu zamówienia wykonywane bezpośrednio na terenie prowadzonych prac konserwacyjnych i drobnych prac ogólnobudowlanych.
3. Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy i na każde żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 2 dni robocze, przedstawi oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem imienia i nazwiska zatrudnionego pracownika, daty zawarcia umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy.
4. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych powyżej.
5. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa powyżej.
6. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia celem wykazania przez Wykonawcę wypełnienia obowiązku zatrudnienia, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących przy realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę. Postanowienia dotyczące kar umownych stosuje się odpowiednio.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
50760000-0 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
65000000-3 - Obiekty użyteczności publicznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221040,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 316980,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221040,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARBUD USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE I SANITARNE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213854148
7.3.3) Ulica: ul. Myśliborska 53/1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-185
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARBUD USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE I SANITARNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MARBUD USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE I SANITARNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221040,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-27 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie dzielnicy Ochota
- Wykonanie usługi prania i maglowania bielizny pościelowej, ręczników, podkładów jersey oraz prania/czyszczenia narzut, poduszek i kołder- ECEG, Chęciny, 3 lata
- remont pustostanu lokalu mieszkalnego przy ul. Płockiej 37A m. 24, administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, na terenie TZOM Młynów
- Dostawa zestawów jednorazowego użytku do zamkniętego systemu pobierania krwi, metodą aspiracyjno - próżniową
- Modernizacja pomieszczeń szatni wraz z sanitariatami, natryskami i saunami w strefie mokrej pływalni Centrum Sportu Wilanów przy ul. Wiertniczej 26a w Warszawie.
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z zasilaniem w Muzeum Plakatu w Wilanowie w ramach inwestycji pn. Modernizacja Muzeum Plakatu wraz z rearanżacją galerii stałej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.