Ogłoszenie z dnia 2024-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00574667/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa migracji Systemu Obsługi Wyzwań (SOWA) do CRM oraz utrzymania i rozwoju systemu CRM w Sieci Badawczej Łukasiewicz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Łukasiewicz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382967128
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poleczki 19
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-822
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lukasiewicz.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lukasiewicz.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
rozwojowo-badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa migracji Systemu Obsługi Wyzwań (SOWA) do CRM oraz utrzymania i rozwoju systemu CRM w Sieci Badawczej Łukasiewicz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bf93dc2-9a81-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00065803
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00113515/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Usługi rozwoju i utrzymania Systemu CRM
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00574667
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.201.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa migracji Systemu Obsługi Wyzwań (SOWA) do CRM oraz usługa utrzymania i rozwoju systemu CRM w Sieci Badawczej Łukasiewicz.
Szczegółowy zakres usług oraz obowiązki Wykonawcy zostały określone w:
1) opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ,
2) projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72212481-4 - Usługi opracowywania oprogramowania dla sprzedaży lub marketingu
72416000-9 - Dostawcy usług aplikacyjnych
72243000-0 - Usługi programowania
72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.W przedmiotowym postępowaniu została złożona jako jedyna oferta Wykonawcy eVolpe Consulting Group Sp. z o.o. Sp. k., ul. Aleje Solidarności 46, 61-696 Poznań z ceną 569 871,30 zł brutto.
W toku badania oferty Zamawiający stwierdził, że oferta zawiera oczywiste omyłki rachunkowe, ponieważ cena za realizację całego przedmiotu zamówienia nie stanowiła sumy wartości poszczególnych usług wyodrębnionych w Formularzu ofertowym, tj. (1) wynagrodzenia z tytułu migracji SOWA do CRM wraz z przeniesieniem na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do Rezultatów będących utworami, (2) wynagrodzenia z tytułu świadczenia Usługi Utrzymania oraz (3) wynagrodzenia z tytułu świadczenie Usługi Rozwoju. Wobec powyższego, pismem z dnia 17 stycznia 2024 r. działając na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający poinformował Wykonawcę o poprawieniu w ofercie oczywistych omyłek rachunkowych z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. W dniu 19 stycznia 2024 r. w odpowiedzi na pismo Zamawiającego, Wykonawca złożył wyjaśnienie, z którego wynikało, że cena za realizację całego przedmiotu zamówienia zawarta w jego ofercie jest prawidłowa i poza wskazanymi w Formularzu ofertowym pozycjami (1-3 powyżej) obejmuje dodatkowo koszt dostarczenia subskrypcji na integrator
SuiteCRM z Mautic w ilości 35 sztuk na okres 12 miesięcy, który nie był ujęty w Formularzu ofertowym. Złożone przez Wykonawcę wyjaśnienia ujawniły, że zaoferowana przez niego cena za realizację całego przedmiotu zamówienia jest wyższa niż wartość łączna ww. poszczególnych usług i wynika z błędu w konstrukcji Formularza ofertowego, nie zaś z popełnionej przez Wykonawcę omyłki rachunkowej. Zamawiający nie uwzględnił bowiem we wzorze Formularza ofertowego wszystkich elementów przedmiotu zamówienia.
W związku z tym, iż po otwarciu ofert Zamawiający nie jest uprawniony do zmiany treści Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz nie posiada żadnej możliwości naprawienia stwierdzonego błędu w Formularzu ofertowym, wada postępowania jest trwała, uniemożliwia dokonanie oceny oferty oraz wyklucza wybór wykonawcy i zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego. Podpisanie umowy z wykonawcą wybranym
w postępowaniu obarczonym wadą byłoby ewidentnym naruszeniem zasady określonej w art. 17 ust. 1 ustawy Pzp, w myśl której zamówienia udziela się wyłącznie wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy. Powyższe przesądza o zaistnieniu przesłanki unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 569871,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 569871,30 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Na usługę prania bielizny szpitalnej wraz z dzierżawą sprzętu oraz wdrożeniem identyfikacji asortymentu szpitalnego systemem RFID dla Centrum Medyczne "Żelazna" sp. z o. o. syg. spr.: 102-W-U-05-2024
- Remont betonów na SW Dwory
- Świadczenie usług pocztowych dla OR AMW w Krakowie
- Dostawa produktów leczniczych określonych w 5 pakietach.
- Roboty budowalne w zakresie remontu pokoi biurowych w budynku Sądu ul. Czerniakowska 100 - XIV Wydział KRS
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej remontu elewacji zewnętrznej wraz z renowacją elementów kamiennych elewacji oraz remontu dachu w budynku Pałacu Kazimierzowskiego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania antywirusowego wraz z migracją obecnej licencji antywirusa o dodatkową funkcjonalność EDR w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Świadczenie usług utrzymania i rozwoju Książki Adresowej PEF i Portalu efaktura.gov.pl.
- Wyposażenie i montaż pracowni językowych dla szkół w ramach projektu "Wsparcie edukacji w Gminie Kąkolewnica"
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania przeciwdziałania cyberzagrożeniom, oferującego możliwości wykrywania i obsługi zdarzeń, incydentów oraz podatności
- Dostawa oprogramowania PSIM (Physical Security Information Management) dla Wydziału Ekonomiczno-Informatycznego Uniwersytetu w Białymstoku w Wilnie
- "Usługa wdrożenia i utrzymania systemu contact centre Genesys Cloud lub systemu równoważnego dla NASK-PIB (dla projektu 116sos.pl")
więcej: Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.