Ogłoszenie z dnia 2021-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00026677/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-01
- 2021/BZP 00031069/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00065638 z dnia 2021-05-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie i konserwacja obiektów zieleni miejskiej na terenie miasta Knurów
z podziałem na 7 rejonów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 10 17
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie i konserwacja obiektów zieleni miejskiej na terenie miasta Knurówz podziałem na 7 rejonów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-075b513f-9178-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00065638
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000631/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Utrzymanie zieleńców, skwerów, parków, ciągów zieleni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026677/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.12.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 827024,18 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 530727,87 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług utrzymania i konserwacji obiektów zieleni miejskiej na terenie miasta Knurów- Rejon nr 1 o pow. 8,414 ha, w tym: a) Plac 700-lecia przy ul. Al. Lipowej, b) Zieleń przy ul. Al. Lipowej, Kapelanów Wojskowych, MSP nr 7 i MSP nr 9, c) Zieleń wzdłuż ciągów pieszych i pieszo – rowerowych: c.1) Ciąg ul. 1 -go Maja – Lotników, c.2) Al. Platanowa, d) Przejście łączące ul. Witosa z ciągiem pieszym ul. Witosa, e) Pas zieleni wzdłuż ul. 1-go Maja (od Al. Lipowej do ul. Kosmonautów), f) Zieleń pomiędzy ul. 1-go Maja – ul. Marynarzy, g) Zieleń przy ul. Piłsudczyków i rondo ul. Dywizjonu 303, h) Ciąg zieleni pomiędzy ul. 26 Stycznia – ul. Marynarzy. 2. Zakres usług obejmuje między innymi: 1) koszenie terenów zieleni, 2) wiosenne i jesienne grabienie liści, 3) pielęgnację krzewów i żywopłotów, 4) pielęgnację drzew i krzewów iglastych, 5) pielęgnację drzew liściastych, 6) pielęgnację krzewów liściastych, 7) oczyszczanie terenów z zanieczyszczeń, 8) oczyszczanie nawierzchni ciągów pieszych, rowerowych, chodników, placów i innych powierzchni utwardzonych na obszarze objętym zamówieniem, 9) naprawę i malowanie ławek. 3. Przedmiot zamówienia i zakres świadczenia usług został szczegółowo określony w załącznikach do wzoru umowy dla Rejonu nr 1, stanowiących załączniki do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych, w tym wykonać usługi stanowiące przedmiot zamówienia dla Rejonu nr 1 z należytą starannością, przy wykorzystaniu całej posiadanej wiedzy, doświadczenia i kwalifikacji oraz odpowiedniego sprzętu, jak również do przestrzegania wskazań i zaleceń Zamawiającego związanych z realizacją umowy i zgodnie z wymaganiami określonymi w załącznikach do wzoru umowy na Rejon nr 1, stanowiących ich integralne części.4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.5.5.) Wartość części: 92727,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług utrzymania i konserwacji obiektów zieleni miejskiej na terenie miasta Knurów - Rejon nr 2 o pow. 6,47 ha, w tym: a) Zieleń wzdłuż ul. Mieszka I (skarpa wzdłuż garaży na odcinku od ul. Kosmonautów do ul. K. Wielkiego), b) Zieleń wzdłuż ul. Kosmonautów i ul. Szpitalnej do ul. Ułanów, c) Teren pomiędzy ul. Kosmonautów 1-11, d) Zieleń przy ul. Armii Krajowej, e) Tereny przy ul. Ułanów, f) Teren zielony „oczko”, g) Zieleń przy ul. Jedności Narodowej. 2. Zakres usług obejmuje między innymi: 1) koszenie terenów zieleni, 2) wiosenne i jesienne grabienie liści, 3) pielęgnację krzewów i żywopłotów, 4) pielęgnację drzew i krzewów iglastych, 5) pielęgnację drzew liściastych, 6) pielęgnację krzewów liściastych, 7) oczyszczanie terenów z zanieczyszczeń, 8) oczyszczanie nawierzchni ciągów pieszych, rowerowych, chodników, placów i innych powierzchni utwardzonych na obszarze objętym zamówieniem, 9) naprawę i malowanie ławek. 3. Przedmiot zamówienia i zakres świadczenia usług został szczegółowo określony w załącznikach do wzoru umowy dla Rejonu nr 2, stanowiących załączniki do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych, w tym wykonać usługi stanowiące przedmiot zamówienia dla Rejonu nr 2 z należytą starannością, przy wykorzystaniu całej posiadanej wiedzy, doświadczenia i kwalifikacji oraz odpowiedniego sprzętu, jak również do przestrzegania wskazań i zaleceń Zamawiającego związanych z realizacją umowy i zgodnie z wymaganiami określonymi w załącznikach do wzoru umowy na Rejon nr 2, stanowiących ich integralne części.4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.5.5.) Wartość części: 87396 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług utrzymania i konserwacji obiektów zieleni miejskiej na terenie miasta Knurów - Rejon nr 3 o pow. 6,82 ha, w tym: a) Zieleń przy ul. 1-go Maja – ul. Plebiscytowa, b) Zieleńce: b.1) przy ul. Mieszka I – ul. K. Wielkiego, b.2) przy ul. Paderewskiego – ul. B. Chrobrego, c) Zieleń wzdłuż ul. K. Wielkiego i ul. S. Batorego ( przed przychodnią i wzdłuż ulic), d) Zieleń pomiędzy budynkami ul. S. Batorego 8-10, e) Ciąg ul. Mieszka I – ul. B. Chrobrego i ul. Mieszka I boczna, f) Zieleń pomiędzy ul. S. Batorego i ul. Kosmonautów, g) Zieleń przed budynkiem ul. Kazimierza Wielkiego 2, h) Zieleń na os. Redyna, i) Zieleń w ul. Szpitalnej – ul. Floriana (wzdłuż ogrodzenia szpitala i ul. Floriana), j) Teren przy przepompowni ul. Wilsona i ul. Wilsona 15, k) Teren pomiędzy ul. Szpitalną i ul. Wilsona. 2. Zakres usług obejmuje między innymi: 1) koszenie terenów zieleni, 2) wiosenne i jesienne grabienie liści, 3) pielęgnację krzewów i żywopłotów, 4) pielęgnację drzew i krzewów iglastych, 5) pielęgnację drzew liściastych, 6) pielęgnację krzewów liściastych, 7) oczyszczanie terenów z zanieczyszczeń, 8) oczyszczanie nawierzchni ciągów pieszych, rowerowych, chodników, placów i innych powierzchni utwardzonych na obszarze objętym zamówieniem, 9) naprawę i malowanie ławek. 3. Przedmiot zamówienia i zakres świadczenia usług został szczegółowo określony w załącznikach do wzoru umowy dla Rejonu nr 3, stanowiących załączniki do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych, w tym wykonać usługi stanowiące przedmiot zamówienia dla Rejonu nr 3 z należytą starannością, przy wykorzystaniu całej posiadanej wiedzy, doświadczenia i kwalifikacji oraz odpowiedniego sprzętu, jak również do przestrzegania wskazań i zaleceń Zamawiającego związanych z realizacją umowy i zgodnie z wymaganiami określonymi w załącznikach do wzoru umowy na Rejon nr 3, stanowiących ich integralne części.4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.5.5.) Wartość części: 89421,81 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług utrzymania i konserwacji obiektów zieleni miejskiej na terenie miasta Knurów - Rejon nr 4 o pow. 5,40 ha, w tym:a) Zieleniec przy ul. dr. F. Ogana, b) Tereny przy ul. Floriana i ul. Ogana, c) Zieleń pomiędzy ul. 1-go Maja – ul. Klasztorną łącznie ze skarpami, d) Zieleń pomiędzy ul. Klasztorną – ul. Koziełka, e) Zieleń przy ul. Wilsona 3-5. 2. Zakres usług obejmuje między innymi: 1) koszenie terenów zieleni, 2) wiosenne i jesienne grabienie liści, 3) pielęgnację krzewów i żywopłotów, 4) pielęgnację drzew i krzewów iglastych, 5) pielęgnację drzew liściastych, 6) pielęgnację krzewów liściastych, 7) oczyszczanie terenów z zanieczyszczeń, 8) oczyszczanie nawierzchni ciągów pieszych, rowerowych, chodników, placów i innych powierzchni utwardzonych na obszarze objętym zamówieniem, 9) naprawę i malowanie ławek. 3. Przedmiot zamówienia i zakres świadczenia usług został szczegółowo określony w załącznikach do wzoru umowy dla Rejonu nr 4, stanowiących załączniki do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych, w tym wykonać usługi stanowiące przedmiot zamówienia dla Rejonu nr 4 z należytą starannością, przy wykorzystaniu całej posiadanej wiedzy, doświadczenia i kwalifikacji oraz odpowiedniego sprzętu, jak również do przestrzegania wskazań i zaleceń Zamawiającego związanych z realizacją umowy i zgodnie z wymaganiami określonymi w załącznikach do wzoru umowy na Rejon nr 4, stanowiących ich integralne części.4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.5.5.) Wartość części: 76602,81 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług utrzymania i konserwacji obiektów zieleni miejskiej na terenie miasta Knurów - Rejon nr 5 o pow. 3,00 ha, w tym: a) Teren przy ul. Dworcowej 2-10 i ul. Ogrodowej 2, b) Zieleniec przy ul. Dworcowej z Pomnikiem Powstańców Śląskich, c) Zieleniec przy ul. Niepodległości (przy U. M.), d) Zieleniec przy ul. Kopalnianej – ul. Dworcowej, e) Nieczynny cmentarz przy ul. Koziełka i zieleń przy ul. Al. Spacerowa, f) Skwer przy ul. Plac Powstańców Śląskich, 2. Zakres usług obejmuje między innymi: 1) koszenie terenów zieleni, 2) wiosenne i jesienne grabienie liści, 3) pielęgnację krzewów i żywopłotów, 4) pielęgnację drzew i krzewów iglastych, 5) pielęgnację drzew liściastych, 6) pielęgnację krzewów liściastych, 7) oczyszczanie terenów z zanieczyszczeń, 8) oczyszczanie nawierzchni ciągów pieszych, rowerowych, chodników, placów i innych powierzchni utwardzonych na obszarze objętym zamówieniem, 9) naprawę i malowanie ławek. 3. Przedmiot zamówienia i zakres świadczenia usług został szczegółowo określony w załącznikach do wzoru umowy dla Rejonu nr 5, stanowiących załączniki do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych, w tym wykonać usługi stanowiące przedmiot zamówienia dla Rejonu nr 5 z należytą starannością, przy wykorzystaniu całej posiadanej wiedzy, doświadczenia i kwalifikacji oraz odpowiedniego sprzętu, jak również do przestrzegania wskazań i zaleceń Zamawiającego związanych z realizacją umowy i zgodnie z wymaganiami określonymi w załącznikach do wzoru umowy na Rejon nr 5, stanowiących ich integralne części.4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.5.5.) Wartość części: 59661,42 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług utrzymania i konserwacji obiektów zieleni miejskiej na terenie miasta Knurów - Rejon nr 6 o pow. 11,43 ha, w tym: a) Zieleniec ul. Michalskiego, b) Skwer przy ul. Staszica, c) Teren przy ul. Sztygarskiej, d) Zieleniec przy ul. Lignozy, e) Skwer przy ul. Parkowej i pas zieleni wzdłuż ulicy, f) Teren pomiędzy ul. Parkową i ul. Kilińskiego, g) Teren przy ul. Żeromskiego, h) Ciąg zieleni w ul. Al. Piastów, i) Park przy ul. Parkowej „NOT”, j) Zagospodarowany teren pomiędzy parkiem, a ul. Książenicką. 2. Zakres usług obejmuje między innymi: 1) koszenie terenów zieleni, 2) wiosenne i jesienne grabienie liści, 3) pielęgnację krzewów i żywopłotów, 4) pielęgnację drzew i krzewów iglastych, 5) pielęgnację drzew liściastych, 6) pielęgnację krzewów liściastych, 7) oczyszczanie terenów z zanieczyszczeń, 8) oczyszczanie nawierzchni ciągów pieszych, rowerowych, chodników, placów i innych powierzchni utwardzonych na obszarze objętym zamówieniem, 9) naprawę i malowanie ławek. 3. Przedmiot zamówienia i zakres świadczenia usług został szczegółowo określony w załącznikach do wzoru umowy dla Rejonu nr 6, stanowiących załączniki do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych, w tym wykonać usługi stanowiące przedmiot zamówienia dla Rejonu nr 6 z należytą starannością, przy wykorzystaniu całej posiadanej wiedzy, doświadczenia i kwalifikacji oraz odpowiedniego sprzętu, jak również do przestrzegania wskazań i zaleceń Zamawiającego związanych z realizacją umowy i zgodnie z wymaganiami określonymi w załącznikach do wzoru umowy na Rejon nr 6, stanowiących ich integralne części.4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.5.5.) Wartość części: 73984,38 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług utrzymania i konserwacji obiektów zieleni miejskiej na terenie miasta Knurów Rejon nr 7 o pow. 2,68 ha, w tym: a) Zieleń przy ul. Ziętka i przy ul. Szpitalnej, b) Zieleń przy ul. Wiosennej i ul. Przedwiośnia, c) Zieleń przy ul. Zimowej i ul. 26 Stycznia (droga wewnętrzna), d) Tereny do koszenia – 2-krotne: d.1) działka nr 3537/147, d.2) działka nr 98/31. 2. Zakres usług obejmuje między innymi: 1) koszenie terenów zieleni, 2) wiosenne i jesienne grabienie liści, 3) pielęgnację krzewów i żywopłotów, 4) pielęgnację drzew i krzewów iglastych, 5) pielęgnację drzew liściastych, 6) pielęgnację krzewów liściastych, 7) oczyszczanie terenów z zanieczyszczeń, 8) oczyszczanie nawierzchni ciągów pieszych, rowerowych, chodników, placów i innych powierzchni utwardzonych na obszarze objętym zamówieniem, 9) naprawę i malowanie ławek. 3. Przedmiot zamówienia i zakres świadczenia usług został szczegółowo określony w załącznikach do wzoru umowy dla Rejonu nr 7, stanowiących załączniki do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych, w tym wykonać usługi stanowiące przedmiot zamówienia dla Rejonu nr 7 z należytą starannością, przy wykorzystaniu całej posiadanej wiedzy, doświadczenia i kwalifikacji oraz odpowiedniego sprzętu, jak również do przestrzegania wskazań i zaleceń Zamawiającego związanych z realizacją umowy i zgodnie z wymaganiami określonymi w załącznikach do wzoru umowy na Rejon nr 7, stanowiących ich integralne części.4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.5.5.) Wartość części: 50932,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89147,42
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 539793,62
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89147,42
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa "SEBCIO"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9690897129
7.3.3) Ulica: Mazowiecka 36
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-105
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA " SEBCIO " ANDRZEJ ALAMODA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA " SEBCIO " ANDRZEJ ALAMODA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89147,42
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-05-12 do 2022-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82700
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369257,49
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82700
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REST ADAM MARQUARDT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691425059
7.3.3) Ulica: Władysława Jagiełły 4a/15
7.3.4) Miejscowość: Knurów
7.3.5) Kod pocztowy: 44-194
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82700,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-05-12 do 2022-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80800
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 422095,23
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80800
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REST ADAM MARQUARDT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691425059
7.3.3) Ulica: Władysława Jagiełły 4a/15
7.3.4) Miejscowość: Knurów
7.3.5) Kod pocztowy: 44-194
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80800,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-05-12 do 2022-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. pkt 3) PZP w związku z art. 63 ust. 2 PZP
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. pkt 3) PZP w związku z art. 63 ust. 2 PZP
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83700
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83700
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83700
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REST ADAM MARQUARDT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691425059
7.3.3) Ulica: Władysława Jagiełły 4a/15
7.3.4) Miejscowość: Knurów
7.3.5) Kod pocztowy: 44-194
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83700,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-05-12 do 2022-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52108,08
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52108,08
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52108,08
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa "SEBCIO"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9690897129
7.3.3) Ulica: Mazowiecka 36
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-105
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52108,08
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-05-12 do 2022-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2024/2025 r. dla nieruchomości Zarządu Mienia m. st. Warszawy - z podziałem na części.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Prace na korycie rzeki Kanał Ożarowski poprzez jego koszenie i bieżące utrzymanie
- Przebudowa nawierzchni Rynku w Lewinie Brzeskim wraz z elementami towarzyszącymi i małą architekturą
- "Utworzenie strefy przemysłowej w rejonie ulic Sosnowej i Łodzkiej w Skierniewicach"
- Rozbudowa i przebudowa budynku Zespołu Szkół nr 1 w Kraśniku
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.