eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czajków › Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych w Gminie Czajków poprzez termomodernizację, wymianę źródeł ciepła i zastosowanie OZE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych w Gminie Czajków poprzez termomodernizację, wymianę źródeł ciepła i zastosowanie OZE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czajków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowość: Czajków

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-524

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugczajkow@xl.wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czajkow-gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/gminaczajkow/postepowania/507

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych w Gminie Czajków poprzez termomodernizację, wymianę źródeł ciepła i zastosowanie OZE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d327b13-1d51-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00065595

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00340554/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych w Gminie Czajków poprzez termomodernizację, wymianę źródeł ciepła i zastosowanie OZE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00306999/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania „Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych w Gminie Czajków poprzez termomodernizację, wymianę źródeł ciepła i zastosowanie OZE”, poprzez remont, modernizację i przebudowę Zespołu Szkół-Szkoły Podstawowej w Czajkowie.


Szkoła znajduje się pod adresem Czajków 55, 63-524 Czajków, działki nr ewid. 1549, 1080/2, obręb ewid. 0001 Czajków, jednostka ewid. 301801_2 Czajków

Zakres postępowania obejmuje:
• Demontaż na zewnątrz budynku (rynny i rury spustowe, daszki nad wejściami, kraty okienne, schody wraz z balustradami, opaska, części kominów)
• Demontaż i ponowny montaż urządzeń zainstalowanych na elewacji
• Demontaże wewnątrz budynku warstw posadzkowych, wskazanych ścianek działowych, wskazanej stolarki drzwiowej, elementów palnych na drogach ewakuacyjnych
• Demontaż sufitu podwieszanego stanowiącego obudowę konstrukcji dachu w budynku gimnazjum.
• Demontaż istniejących toalet przeznaczonych do remontu i dostosowania do przepisów sanitarnych i bhp.
• Demontaż instalacji wod-kan w części budynku szkoły podstawowej i byłego gimnazjum,
• Demontaż instalacji hydrantowej ppoż,
• Demontaż instalacji centralnego ogrzewania w części budynku szkoły podstawowej i byłego gimnazjum,
• Demontaż kotłowni na opał stały i olejowo-gazowej,
• Przeprowadzenie prac remontowych w zakresie demontowanych elementów architektonicznych,
• Remont toalet,
• Montaż instalacji wodociągowej w części budynku szkoły podstawowej i byłego gimnazjum,
• Montaż instalacji hydrantowej w całym budynku,
• Montaż instalacji kanalizacji sanitarnej w części budynku szkoły podstawowej i byłego gimnazjum,
• Montaż instalacji centralnego ogrzewania w części budynku szkoły podstawowej i byłego gimnazjum,
• Montaż instalacji wentylacji mechanicznej w całym budynku,
• Podłączenie istniejących instalacji,
• Termomodernizację budynku,
• Montaż OZE, w tym wykonanie instalacji fotowoltaicznej
• Modernizację instalacji elektrycznej w budynku,
• Modernizację oświetlenia zewnętrznego
• Modernizację oświetlenia wbudowanego, awaryjnego i ewakuacyjnego
• Modernizację zasilania urządzeń instalacji sanitarnych
• Modernizację zasilenia urządzeń niskoprądowych,
• Modernizację zasilania urządzeń podstawowych,
• Modernizację sieci LAN i sieci strukturalnych,
• Modernizację monitoringu,
• Remont instalacji odgromowej.


Zamawiający ustanowi nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji.

Roboty budowlane będą prowadzone w budynku pozostającym w użytkowaniu. Poza okresem wakacji szkolnych nie ma możliwości wyłączenia całego budynku z użytkowania. Harmonogram prac musi być uzgadniany zarówno z Zamawiającym jak i Dyrektorem szkoły.

Szczegółowy opis i warunki realizacji zamówienia określa dokumentacja techniczna oraz postanowienia umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331211-8 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 3

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7469999,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7755656,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7469999,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Warga NAT-BUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250919979

7.3.3) Ulica: ul. Mirosława Ferica 9

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7469999,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.