eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Subkowy › Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i mieszanych oraz użyteczności publicznej położonych na terenie Gminy Subkowy oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Subkowach



Ogłoszenie z dnia 2021-05-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00065473 z dnia 2021-05-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i mieszanych oraz użyteczności publicznej położonych na terenie Gminy Subkowy oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Subkowach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUBKOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675356

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Wybickiego 19 A

1.5.2.) Miejscowość: Subkowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-120

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 585368501

1.5.8.) Numer faksu: 585368501

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@subkowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ugsubkowy.nv.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

sidaspzp.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i mieszanych oraz użyteczności publicznej położonych na terenie Gminy Subkowy oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Subkowach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27e57d69-9129-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00065473

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000953/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór odpadów komunalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024802/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RK.ZP.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 998339,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) odbiór odpadów komunalnych z należytą starannością, w szczególności zgodnie z obowiązującym standardem sanitarnym, ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawą o odpadach, prawem ochrony środowiska, regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Subkowy i innymi przepisami szczególnymi oraz w terminach i częstotliwością wynikających z przyjętego harmonogramu;
2) przekazanie odpadów do Zakładu Utylizacji Odpadów Stałych zlokalizowanego w Tczewie przy ul. Rokickiej 5A;
3) wyposażenie nieruchomości w pojemniki na odpady zgodnie z zapisami SWZ;
4) odbiór odpadów również w przypadkach, gdy dojazd jest utrudniony, np. z powodu warunków atmosferycznych;
5) kontrolę realizowania przez właścicieli nieruchomości obowiązku selektywnego zbierania odpadów, a w przypadku niedopełnienia obowiązku – postępowania zgodnie z zasadami określonymi w SWZ;
6) prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją umowy i przekazywania jej Zamawiającemu do zasadach określonych w SWZ;
7) przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, w tym do nieudostępnienia danych osobowych osobom trzecim oraz do przestrzegania poufności informacji pozyskanych w związku z realizacją umowy. Wykonawca nie może wykorzystywać pozyskanych danych w żaden inny sposób niż do wykonania umowy, w szczególności nie może ich wykorzystywać w celach marketingowych albo reklamowych;
8) realizowanie pozostałych czynności wynikających z SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 998339,12

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 998339,12

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 998339,12

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Clean Bud Sp.J. Jarosław Romanowski, Hanna Romanowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 958 150 94 82

7.3.3) Ulica: Halicka

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-506

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 998339,12

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-05-01 do 2022-10-31
2021-05-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.