Ogłoszenie z dnia 2022-02-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00274593/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-18
- 2021/BZP 00291559/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi od ronda przy ul. Piaskowej do terenów inwestycyjnych w kierunku południowym wraz z chodnikiem, ścieżką rowerową oraz dojazdem do separatora – budowa ulicy Stalowej w Iławie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA IŁAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743456
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 13
1.5.2.) Miejscowość: Iława
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umilawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umilawa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umilawa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi od ronda przy ul. Piaskowej do terenów inwestycyjnych w kierunku południowym wraz z chodnikiem, ścieżką rowerową oraz dojazdem do separatora – budowa ulicy Stalowej w Iławie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ff13cc8-485f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00064957
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002034/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.25 Budowa drogi od ronda przy ul. Piaskowej do terenów inwestycyjnych w kierunku południowym wraz z chodnikiem, ścieżką rowerową oraz dojazdem do separatora – budowa ulicy Stalowej w Iławie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00274593/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.35.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1905718,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach przedsięwzięcia należy wykonać następujące prace:
• prace przygotowawcze, roboty ziemne i rozbiórkowe,
• budowę odwodnienia poprzez wykonanie wpustów deszczowych wraz z podłączeniem do istniejącego kolektora deszczowego wzdłuż ulicy Stalowej,
• odwodnienia chodników, ścieżki oraz drogi dojazdowej do przepompowni powierzchniowej,
• budowa linii oświetleniowej wraz ze słupami i oprawami do oświetlenia ulicy. W oprawach zastosować fabrycznie ustawioną redukcję mocy: od momentu włączenia opraw do 23:00 – 100%, od 23:00 do 5:00 – 70%, od 5:00 do wyłączenia oprawy nad ranem – 100%.
• budowa linii oświetleniowej wraz ze słupami i oprawami do oświetlenia ścieżki - zasilenie wykonać z istniejącego słupa oświetleniowego zgodnie z PW branży elektrycznej budowa ul. Stalowej (rys. E-01) oraz załącznikami 9 (dokumentacja) i 9A (specyfikacje materiałowe) – oprawa YMERA podstawowa 25-27W, rozsył światłości 5139 w kolorze RAL7022 lub równoważna pod względem parametrów technicznych i wizualnych, słup stalowy z wysięgnikiem YMERA VALMONT w kolorze RAL7022 lub równoważny pod względem parametrów technicznych i wizualnych. W oprawach zastosować fabrycznie ustawioną redukcję mocy: od momentu włączenia opraw do 23:00 – 100%, od 23:00 do 5:00 – 70%, od 5:00 do wyłączenia oprawy nad ranem – 100%,wykonanie drogi o nawierzchni bitumicznej wraz z warstwami konstrukcyjnymi drogi,
• wykonanie drogi o nawierzchni bitumicznej wraz z warstwami konstrukcyjnymi drogi,
• wykonanie dojazdu do separatora o nawierzchni z kostki betonowej wraz z krawężnikami i warstwami konstrukcyjnymi drogi,
• wykonanie chodnika po lewej stronie jezdni z kostki betonowej,
• wykonanie ścieżki rowerowej po prawej stronie jezdni o nawierzchni bitumicznej wraz z warstwami konstrukcyjnymi,
• wykonanie ścieżki pieszej po prawej stronie o nawierzchni mineralno-żwirowej wraz z warstwami konstrukcyjnymi,
• wykonanie zjazdów z ulicy Stalowej na posesje,
• opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z ustawieniem oznakowań wynikających z projektu,
• ustawieniem oznakowania wynikającego z projektu organizacji ruchu rys. Nr 1,
• prowadzenie dziennika budowy,
• wykonanie dokumentacji powykonawczej (2 egz. w wersji papierowej oraz 1 w wersji elektronicznej na płycie CD, w formacie PDF),
• dostarczenie przez Wykonawcę Zamawiającemu, po podpisaniu umowy i przed rozpoczęciem robót budowlanych, zatwierdzonych przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego kart materiałów do wbudowania, w szczególności: kruszywa, nawierzchni bitumicznej, kostki betonowej, wpustów deszczowych, słupów i opraw oświetleniowych,
• roboty wykończeniowe polegające na niwelacji terenu wraz z wykonaniem i pielęgnacją zieleni,
• wykonawca przed przystąpieniem do odbioru końcowego zobowiązany jest dokonać odbioru oświetlenia ulicznego w wydziale Utrzymania Mienia Komunalnego i protokół odbioru dołączyć do dokumentów odbiorowych
• wykonawca przed przystąpieniem do odbioru końcowego zobowiązany jest dokonać odbioru kanalizacji deszczowej w wydziale Utrzymania Mienia Komunalnego i protokół odbioru dołączyć do dokumentów odbiorowych
• wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
• zalecenia dotyczące realizacji robót budowlanych,
roboty należy wykonywać w sposób pozwalający mieszkańcom posesji oraz pozostałym użytkownikom na swobodny dojazd,
gruz i odpady budowlane należy usuwać we własnym zakresie na miejsce do tego przeznaczone,
zalecenie Zamawiającego – dokonanie przed złożeniem oferty wizji lokalnej na terenie objętym niniejszym przetargiem.
Uwaga:
Zamawiający zastrzega możliwość nie podpisania umowy z Wykonawcą, którego oferta będzie najkorzystniejsza w przypadku nie otrzymania dofinansowania z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1979500,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2294999,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1979500,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Colas Polska sp. z o.ol.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861395883
7.3.3) Ulica: Nowa 49
7.3.4) Miejscowość: Palędzie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wszystkie prace z wyjątkiem nawierzchni bitumicznej
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1979500,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów: 0006 - Gutowo, 0019 - Rumienica, 0021 - Szczepankowo, z terenu jednostki ewidencyjnej 280705_2 - Gmina Lubawa
- Remonty i konserwacja miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Iławy
- Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1208N w msc. Zazdrość
- Przebudowa drogi gminnej w Gulbiu - etap I
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w obiektach użyteczności publicznej
- Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Maszewo
- Poprawa stanu nawierzchni dróg Powiatu Krakowskiego: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2157K w miejscowości Pielgrzymowice w km 3+407,91 - km 4+150,95"
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Gospodarz
- Zaprojektuj i wybuduj: Wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót polegających na stworzeniu parku kieszonkowego w ramach budżetu obywatelskiego Park kieszonkowy
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.