eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont nawierzchni dróg gminnych w zakresie robót bitumicznych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy. Część II - rejon na płn. - zach. od Al. Jerozolimskich.



Ogłoszenie z dnia 2021-05-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00064763 z dnia 2021-05-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni dróg gminnych w zakresie robót bitumicznych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy. Część II – rejon na płn. – zach. od Al. Jerozolimskich.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DZIELNICA WŁOCHY MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525966300179

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Krakowska 257

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-133

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ud-wlochy.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://test2.ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-e89230c3-912e-11eb-86b1-a64936a8669f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont nawierzchni dróg gminnych w zakresie robót bitumicznych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy. Część II – rejon na płn. – zach. od Al. Jerozolimskich.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e89230c3-912e-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064763

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001123/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Remont nawierzchni dróg bitumicznych część I i II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030422/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp. Zgodnie z art. 305 pkt. 1 ustawy Pzp - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, zachodzi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1-5 i 7-14. Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZWR 4/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 101626,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Opis przedmiotu zamówienia publicznego
1.1 Przedmiot i zakres robót budowlanych
( nazwy i kody: grup robót, klas robót, kategorii robót )
Przedmiotem umowy są roboty związane z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych (naprawa ubytków i obłamanych krawędzi wraz z uszczelnieniem spoin), remontem nawierzchni z płyt MON betonem asfaltowym, naprawą (przestawianie) krawężników, regulacją pionową studzienek kanalizacyjnych


1) Przedmiot zamówienia obejmuje:
- remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową
- remonty cząstkowe nawierzchni z płyt MON mieszanką mineralno-asfaltową ,
- naprawa (przestawienie) krawężników z naprawą uszkodzonej ławy betonowej
- regulacja pionowa uszkodzonej studzienki kanalizacyjnej
- zabezpieczenie miejsca awarii

Zamawiający zastrzega sobie prawo do korekty ilości prac tzn. zwiększenia lub zmniejszenia (wynikających z bieżących potrzeb powstałych w trakcie realizacji Umowy, a nie znanych w chwili jej zawarcia), w stosunku do ilości podanych w kosztorysie ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do projektu Umowy, które to korekty nie będą stanowiły zmiany warunków Umowy.
Zamawiający planuje wykonać nie mniej niż 80% ilości prac przewidzianych w kosztorysie ofertowym.
3.Wymagania związane z zatrudnieniem na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zawarte są w § 10 projektu umowy:
1. Zamawiający żąda, aby Wykonawca lub podwykonawca w całym okresie realizacji robót budowlanych, zatrudniał na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z późn. zm.) osobę/osoby wykonującą/-e wskazane przez Zamawiającego czynności tj. wykonanie robót bitumicznych w zakresie realizacji zamówienia.

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH
OSOBOWYCH NA PODSTAWIE PRZEPISU PRAWA zawarta jest w informacjach niezbędnych
do przeprowadzenia postępowania. W związku z ograniczeniem ilości znaków - przesłanki
faktyczne zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki: Przesłanki faktyczne:
W roku 2020 roku zostało przeprowadzone zamówienie podstawowe w trybie przetargu nieograniczonego (PNS 3/2020) na: Remont nawierzchni dróg gminnych w zakresie robót bitumicznych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy Część I – rejon na płd. – wsch. od Al. Jerozolimskich; Część II – rejon na płn. –zach. od Al. Jerozolimskich.
Zamawiający zastrzegł w sekcji II w pkt II.7) ogłoszenia o zamówieniu, i w cz. I pkt. 7 SIWZ, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień, których przedmiotem zamówienia, w części II zamówienia (Remont nawierzchni dróg gminnych w zakresie robót bitumicznych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy Część II – rejon na płn. – zach. od Al. Jerozolimskich), będą roboty budowlane polegające na powtórzeniu robót budowlanych podobnych ujętych w zamówieniu podstawowym dla tej części. Zgodnie z tym zastrzeżeniem zamówienie może dotyczyć wykonania robót budowlanych polegających na powtórzeniu podobnych robót, ujętych w zamówieniu podstawowym, o wartości netto 101 626,01 zł. W ww. ogłoszeniu o zamówieniu i w SIWZ wskazano, że zamówienia te udzielane będą na warunkach ustalonych w trakcie negocjacji zamawiającego z wykonawcą.
Postępowanie, którego dotyczy wniosek o wszczęcie postępowania w trybie z zamówienia wolnej ręki na: Remont nawierzchni dróg gminnych w zakresie robót bitumicznych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy. Część II - rejon na płn. – zach. od Al. Jerozolimskich zamówienie, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7ustawy Pzp z Wykonawcą umowy podstawowej nr 89/20 z dnia 19.03.2020 r. polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 19.03.2020 r. (tj. przed upływem 3 lat) wykonawcy „ANAT” Witold Pociejewski ul. Stołeczna 56, 05-860 Płochocin.
Jak wynika z zawiadomienia o zamiarze udzielenia zamówienia publicznego, ogłoszenia o zamówieniu, SIWZ oraz protokołu postępowania o udzielenie zamówienia podstawowego, zamawiający przy udzielaniu zamówienia podstawowego, do ustalenia jego wartości zastosował całkowitą wartość uwzględniającą również zamówienia, polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych ujętych w zamówieniu podstawowym (dla części II zamówienia).
Z dokumentów tych wynika, że jako całkowitą wartość zamówienia cz. I i cz. II wskazano kwotę 609 756,08 zł netto, w tym wartość:
cz. I wynosi: podstawowego 203 252,03 zł plus wartość zamówień, na roboty budowlane podobne wynosi
(101 626,01 zł)
cz. II wynosi: podstawowego 203 252,03 zł plus wartość zamówień, na roboty budowlane podobne wynosi (101 626,01 zł)

Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia na roboty budowlane podobne dla cz. II wynosi 101 626,00 zł netto, a więc mieści się w wartości przewidzianej na etapie postępowania o udzielenie zamówienia podstawowego. Zamówienie na roboty budowlane podobne polegać będzie na wykonaniu robót ujętych w zamówieniu podstawowym dla części II zamówienia podstawowego.
Jest to pierwsze zamówienie na roboty budowlane powtarzane od udzielenia zamówienia podstawowego dla cz. II zamówienia.

Niniejsze zamówienie spełnia wszystkie przesłanki umożliwiające udzielenie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7ustawy Pzp - zamówienie udzielane jest w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego;
1)
2) zamówienie polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych ujętych w zamówieniu podstawowym;
3) zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego;
4) zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego;
5) całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego;
6) w opisie zamówienia podstawowego, stosownie do art. 214 ust. 2 ustawy Pzp wskazano zakres robót budowlanych (robót budowlanych polegające na powtórzeniu podobnych robót ujętych w zamówieniu podstawowym) oraz warunki na jakich zostaną one udzielone.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118910,25

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118910,25

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118910,25

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANAT Witold Pociejewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230043901

7.3.3) Ulica: Stołeczna 56

7.3.4) Miejscowość: Płochocin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-860

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118910,25

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.