eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Roboty związane z oznakowaniem poziomym, pionowym oraz urządzeniami bezpieczeństwa ruchu na drogach gminnych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy zamówienie na roboty budowlane powtarzane



Ogłoszenie z dnia 2021-05-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00064556 z dnia 2021-05-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty związane z oznakowaniem poziomym, pionowym oraz urządzeniami bezpieczeństwa ruchu na drogach gminnych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy zamówienie na roboty budowlane powtarzane

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DZIELNICA WŁOCHY MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525966300179

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Krakowska 257

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-133

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ud-wlochy.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://test2.ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-0ca07873-9e99-11eb-911f-9ad5f74c2a25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty związane z oznakowaniem poziomym, pionowym oraz urządzeniami bezpieczeństwa ruchu na drogach gminnych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy zamówienie na roboty budowlane powtarzane

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ca07873-9e99-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064556

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001123/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 roboty zwiazane z utrzymywaniem i konserwacją oznakowania pionowego i poziomego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036544/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp. Zgodnie z art. 305 pkt. 1 ustawy Pzp - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, zachodzi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1-5 i 7-14. Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZWR 2/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 184959,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest:

Roboty związane z oznakowaniem poziomym, pionowym oraz urządzeniami bezpieczeństwa ruchu na drogach gminnych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy zamówienie na roboty budowlane powtarzane do umowy 98/20 z dnia 7.04.2020 r

2. Opis przedmiotu zamówienia publicznego
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- montaż i demontaż słupków do znaków
- zdjęcie znaków drogowych i tabliczek lub ich poprawa
- zamocowanie nowych znaków drogowych
- ustawienie słupków blokujących U-12c biało - czerwonych
- ustawienie słupków blokujących U-12c syrenka współczesna, historyczna
- zamocowanie ogrodzeń segmentowych typu U-12a
- zamocowanie ogrodzeń łańcuchowych typu U-12b
- uzupełnienie łańcuchów
- oznakowanie poziome cienkowarstwowe
- oznakowanie poziome grubowarstwowe
- frezowanie oznakowania poziomego
- mycie znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu
- montaż azyli z elementów segmentowych gumowych
- ustawienie słupków przeszkodowych U-5a
- malowanie na niebiesko miejsc dla osób niepełnosprawnych
- wykonanie progów zwalniających
- ułożenie korytek odwadniających
- zamocowanie punktowych elementów odblaskowych
Zamawiający zastrzega sobie prawo do korekt ilości robót i materiałów (wynikających z bieżących potrzeb powstałych w trakcie realizacji umowy, a nie znanych w chwili jej zawarcia ) w stosunku do ilości podanych w „kosztorysie ofertowym” wskazanym w ust.2.1, które to korekty nie będą stanowiły zmian warunków umowy. Wynagrodzenie Wykonawcy nie może być wyższe niż kwota brutto określona w § 7 ust. 3 umowy.
Zamawiający planuje wykonać nie mniej niż 80% ilości robót wyszczególnionych w poszczególnych pozycjach.
Wymagania związane z zatrudnieniem na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zawarte są w § 10 projektu umowy.
Zamawiający żąda, aby Wykonawca lub podwykonawca w całym okresie realizacji robót budowlanych, zatrudniał na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z późn. zm.) osobę/osoby wykonującą/-e wskazane przez Zamawiającego czynności tj wykonanie oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu w zakresie realizacji zamówienia.
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE PRZEPISU PRAWA
zawarta jest w informacjach niezbędnych do przeprowadzenia postępowania.
Przesłanki faktyczne:
W roku 2020 roku zostało przeprowadzone zamówienie podstawowe w trybie przetargu nieograniczonego (PNS 1/2020) na Roboty związane z oznakowaniem poziomym, pionowym oraz urządzeniami bezpieczeństwa ruchu na drogach gminnych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy.
Zamawiający zastrzegł w sekcji II w pkt II.7)) ogłoszenia o zamówieniu i w cz. I pkt. 6 SIWZ, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień, których przedmiotem miały być prace polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych ujętych w zamówieniu podstawowym. Zgodnie z tym zastrzeżeniem zamówienie może dotyczyć wykonania robót budowlanych polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, ujętych w zamówieniu podstawowym, o wartości netto 184 959,35zł. W ww. ogłoszeniu o zamówieniu i w SIWZ wskazano, że zamówienia te udzielane będą na warunkach ustalonych w trakcie negocjacji zamawiającego z wykonawcą.

Postępowanie, którego dotyczy wniosek o wszczęcie postępowania w trybie z zamówienia wolnej ręki na: : Roboty związane z oznakowaniem poziomym, pionowym oraz urządzeniami bezpieczeństwa ruchu na drogach gminnych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy zamówienie na roboty budowlane powtarzane do umowy 98/20 z dnia 7.04.2020 r. polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 07.04.2020 r. (tj. przed upływem 3 lat) wykonawcy DROGMAX Marcin Kot, ul. Świderska 18, 05-480 Karczew.
Jak wynika z zawiadomienia o zamiarze udzielenia zamówienia publicznego, ogłoszenia o zamówieniu, SIWZ oraz protokołu postępowania o udzielenie zamówienia podstawowego, zamawiający przy udzielaniu zamówienia podstawowego, do ustalenia jego wartości zastosował całkowitą wartość uwzględniającą również zamówienia, polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych ujętych w zamówieniu podstawowym.

Z dokumentów tych wynika, że jako całkowitą wartość zamówienia wskazano kwotę 554 878,05 zł netto, w tym wartość zamówienia podstawowego wynosiła 369 918,70 zł , a wartość na roboty budowlane, podobne 184 959,35zł netto.

Zamówienie na roboty budowlane podobne polegać będzie na wykonaniu robót ujętych w zamówieniu podstawowym dla zamówienia podstawowego.
Jest to pierwsze zamówienie na roboty budowlane powtarzane od udzielenia zamówienia podstawowego.
Szacunkowa wartość zamówienia na roboty budowlane, których zamawiający zamierza udzielić w przedmiotowym postępowaniu wynosi 184 959,35 zł netto, a więc mieści się w wartości przewidzianej na etapie postępowania o udzielenie zamówienia podstawowego.

Niniejsze zamówienie spełnia wszystkie przesłanki umożliwiające udzielenie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7ustawy Pzp - zamówienie udzielane jest w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego;
1) zamówienie polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych ujętych w zamówieniu podstawowym;
2) zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego;
3) zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego;
4) całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego;
5) w opisie zamówienia podstawowego, stosownie do art. 214 ust. 2 ustawy Pzp wskazano zakres robót budowlanych (roboty budowlane polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych ujętych w zamówieniu podstawowym) oraz warunki na jakich zostaną one udzielone.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226338,45

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226338,45

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226338,45

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drogmax Marcin Kot

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5321786840

7.3.3) Ulica: Świderska 18

7.3.4) Miejscowość: Karczew

7.3.5) Kod pocztowy: 05-480

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226338,45

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W postępowaniu komunikacja odbywała się przy użyciu poczty elektronicznej.
2021-05-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.