Ogłoszenie z dnia 2021-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00033691/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-15
- 2021/BZP 00033691/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-15 (po zmianach)
- 2021/BZP 00033767/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-15
- 2021/BZP 00042214/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-28
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00064415 z dnia 2021-05-25 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie wystawy stałej w Muzeum im. Marii Konopnickiej w Suwałkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM OKRĘGOWE W SUWAŁKACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579885
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 81
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.suwalki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://muzeum.suwalki.pl/zamowienia-publiczne/tryb-podstawowy-2021/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa instytucja kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie wystawy stałej w Muzeum im. Marii Konopnickiej w Suwałkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5ad3047-9dcd-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064415
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00031337/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie wystawy stałej w Muzeum im. Marii Konopnickiej w Suwałkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie publiczne dotyczy projektu LT-PL-4R-280 pn. Cross border poetry-painting that speaks – Poezja transgraniczna – malowanie słowami, dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Interreg V-A Lithuania -Poland cooperation Programme2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033691/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAT.TP.270.700.01.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wystawy stałej w Muzeum im. Marii Konopnickiej w Suwałkach, przy ul. T. Kościuszki 31.
Muzeum im. Marii Konopnickiej w Suwałkach jest Oddziałem Muzeum Okręgowego w Suwałkach. Wystawa ma być zlokalizowana w budynku głównym Muzeum im. Marii Konopnickiej, przy ul. T. Kościuszki 31, który jest obiektem wpisanym do rejestru zabytków.
Zakres zamówienia obejmuje zasadniczo niewymagające pozwolenia na budowę prace budowlane wykończeniowe oraz prace w zakresie budowy wystawy dotyczące m.in. budowy ścianek, sufitów podwieszanych, prace malarskie, posadzkowe, patynowanie, budowa stałej zabudowy, stolarkę i elementy wyposażenia, oświetlenie efektowane. Zamówienie ponadto w swoim zakresie zawiera artystyczne instalacje rzeźbiarskie i rekonstrukcje scenograficze, interaktywne instalacje rzeźbiarsko-scenograficzne, wydruki cyfrowe, meble i wyposażenie wnętrz, obiekty do gablot, skrytek i szuflad ekspozycyjnych oraz elementy przestrzeni graficznej wystawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39154000-6 - Sprzęt wystawowy
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45212310-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy wystaw
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45442100-8 - Roboty malarskie
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów
92312000-1 - Usługi artystyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1099968,93
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1099968,93
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1099968,93
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Group AV sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361920517
7.3.3) Ulica: ul. Jagiellońska 88 lok.315
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-992
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wsparcie montażowo—instalacyjno-konsultacyjno-doradcze w budowie ścianek, sufitów podwieszanych, w pracach malarskich, posadzkowych, patynowaniu, budowie zabudów, w stolarce i elementach wyposażenia, oświetleniu efektowanym; częściowym tworzeniu, montażu, konsultacji w zakresie artystycznych instalacji rzeźbiarskich, rekonstrukcji scenograficznych, interaktywnych instalacji rzeźbiarsko-scenograficznych, wydrukach cyfrowych, tworzeniu mebli i wyposażenia wnętrz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1099968,93
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
2021-05-25 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Wykonanie parkingu na sześć miejsc postojowych oraz wymiana kostki brukowej przed budynkiem szkoły.
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Budowa budynku garażowego, stacji transformatorowej wewnętrznej wraz z przyłączem średniego napięcia, oraz towarzyszącej infrastruktury technicznej
- Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych na terenie stanowiącym własność Gminy Miasta Suwałki, położonym przy budynkach nr 21 i 22 na Osiedlu II w Suwałkach
- Opracowanie dokumentacji technicznej rozbudowy infrastruktury w budynku dydaktycznym nr 2 Zespołu Szkół nr 4 przy ul. Sejneńskiej 14 w Suwałkach
- Zakup komputerów poleasingowych, monitorów, oprogramowania - pakiety biurowe na potrzeby Szpitala wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Usługa druku trzech publikacji na rzecz Narodowego Instytutu Kultury i Dziedzictwa Wsi
- Wykonanie robót remontowych drzwi wejściowych do Budynku (wejście główne wraz z montażem siłowników) w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1.
- "Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie tarasu w budynku Centrum Edukacyjnego w Milanowskiej Wólce 18a, 26-006 Nowa Słupia numer działki 37",
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.