Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00028767/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa dostępności na skrzyżowaniu DK15 i dróg gminnych (ul. Prusicka, H. Brzoski i Cichej) w Trzebnicy – rondo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935135
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. M. J. Piłsudskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/trzebnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa dostępności na skrzyżowaniu DK15 i dróg gminnych (ul. Prusicka, H. Brzoski i Cichej) w Trzebnicy – rondo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d4333d0-79f7-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00064239
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028597/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Poprawa dostępności na skrzyżowaniu DK15 i dróg gminnych (ul. Prusicka, H. Brzoski i Cichej) w Trzebnicy - rondo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00028767/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest korekta geometrii skrzyżowania w celu wprowadzenia zmiany organizacji ruchu na ruch okrężny w rejonie ulic: Prusickiej, H. Brzoski, i Cichej w Trzebnicy, na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY „RR”, ul. Teatralna 2a, 55-100 Trzebnica, zwanej dalej „Jednostką projektowania”, z zastrzeżeniem zmian, o których mowa w pkt. 2 opisu przedmiotu zamówienia i oznaczonych jako UWAGA.
2. W zakres zamówienia wchodzi między innymi:
- wykonanie robót ziemnych,
- profilowanie i zagęszczenie podłoża dna koryta,
- wykonanie warstw konstrukcyjnych podbudowy nawierzchni,
- roboty nawierzchniowe w technologii nawierzchni z kostki granitowej i betonowej,
- wykonanie oznakowania pionowego,
- wykonanie zabezpieczeń i regulacji urządzeń obcych,
- usunięcie istniejącego przejścia dla pieszych oraz wyznaczenie nowoprojektowanych przejść,
- korekta wysokościowa krawężników przy przejściach dla pieszych (nowoprojektowanych oraz likwidowanym) wraz z ustawieniem krawężników i obrzeży,
- wykonanie przebudowy nawierzchni chodnika,
- wykonanie tarczy ronda i pierścienia z kostki granitowej,
- ułożenie płytek fakturowych przy przejściach dla pieszych dla osób niewidomych i niedowidzących,
- przedłużenie przy kanalika w celu przesunięcia studzienki burzowej,
- uporządkowanie terenów zielonych,
- doświetlenie przejść dla pieszych.
UWAGA!
1) Zadanie zostało zaprojektowane z zamiarem i możliwością realizacji w 2 etapach. Na podstawie wyrażonej zgody przez GDDKiA, zadanie ma zostać zrealizowane w jednym etapie, z pominięciem fazy przejściowej (wyznaczenie wyspy ronda elementami brd) tj. wykonanie tarczy ronda i pierścienia z kostki granitowej – zgodnie z rysunkiem nr 5A stałej organizacji ruchu (zatwierdzenie nr 092/4080/2021 z dnia 13.07.2021).
2) Na podstawie zawartych porozumień oraz uzgodnień, elementy zamówienia tj. wykonanie oznakowania poziomego i remont warstwy ścieralnej leżą po stronie GDDKiA oraz nie wchodzą w zakres przedmiotowego zamówienia, dodatkowo przestawienie 3 lamp oświetleniowych oraz przesunięcie kabli energetycznych poza obręb jezdni (w związku z wykonaniem poszerzenia jezdni) zostanie wykonane przez TAURON i również nie wchodzi w zakres przedmiotowego zamówienia. W związku z powyższym po stronie Wykonawcy jest koordynacja wszystkich robót (także tych, wykonywanych przez GDDKiA oraz TAURON) oraz ujęcie ich w harmonogramie robót.
3) Przed przystąpieniem do robót, Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia projektu Organizacji Ruchu Tymczasowego (ORT) oraz uzyskania stosownego zatwierdzenia i wyniesienia ORT w terenie. Wykonawca winien przedłożyć Zamawiającemu zatwierdzony projekt organizacji ruchu tymczasowego na 30 dni przed planowanym rozpoczęciem robót budowlanych: przekazanie placu budowy będzie tożsame z podpisaniem protokołu zajęcia pasa drogowego DK15.
4) Materiały z rozbiórki należy zagospodarować zgodnie z przepisami w zakresie gospodarki odpadami.
5) Prace wykonywane będą w obrębie pasa drogi krajowej nr 15. Roboty należy wykonywać bez wstrzymywania ruchu na drodze krajowej zgodnie z projektem tymczasowej organizacji ruchu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy w § 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, Opis przedmiotu zamówienia, zwany dalej „OPZ” stanowiący załącznik nr 1 do SWZ w tym dokumentacja projektowa (projekt + STWiORB). Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym, nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia i nie może być podstawą do wyliczenia wartości ceny ofertowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 692797,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 692797,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 692797,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB Haus Sp. zo. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972375127
7.3.3) Ulica: Wilkowicka 47
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie nawierzchni
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PB HAUS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PB HAUS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 692797,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego modułów oprogramowania aplikacyjnego AMMS Plus oraz InfoMedica Plus
- "Sukcesywne dostawy rękawic medycznych"
więcej: przetargi w Trzebnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw przy szkole w Grojcu - etap II
- Budowa dróg wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz wodociągów i kanalizacji sanitarnej w obrębie ul. Krakowskiej na terenie Miasta i Gminy Połaniec
- Przebudowa drogi gminnej w Gulbiu - etap I
- Budowa oświetlenia drogowego w msc. Promnik ul. Wolna i Strawczynek ul. Nowowiejska
- "Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na potrzeby strefy przemysłowej w rejonie ulic Sosnowej i Łódzkiej w Skierniewicach"
- Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Jana Woźniaka w m. Starczanowo
więcej: Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.