Ogłoszenie z dnia 2023-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00489215/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ścieżki pieszo-rowerowej Lgota Mokrzesz – Nowa Kuźnica w ramach przebudowy drogi powiatowej DP 3800 S wraz z kanalizacją deszczową
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151405866
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Myszkowska, 59
1.5.2.) Miejscowość: Żarki
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-310
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343148304
1.5.8.) Numer faksu: 343148304
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzd.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.myszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pzdmyszkow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ścieżki pieszo-rowerowej Lgota Mokrzesz – Nowa Kuźnica w ramach przebudowy drogi powiatowej DP 3800 S wraz z kanalizacją deszczową2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a500ab8a-79fb-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00063761
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001829/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa ścieżki pieszo-rowerowej Lgota Mokrzesz – Nowa Kuźnica w ramach przebudowy drogi powiatowej DP 3800 S wraz z kanalizacją deszczową
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00489215
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD/12/342/DP/ST/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4278861,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Budowa ścieżki pieszo-rowerowej Lgota Mokrzesz – Nowa Kuźnica w ramach przebudowy drogi powiatowej DP 3800 S wraz z kanalizacją deszczową” będzie finansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych i środków własnych Powiatu Myszkowskiego na podstawie Wstępnej Promesy Nr Edycja2/2021/1114/PolskiLad.
1.2. Zakres rzeczowy planowanej inwestycji obejmuje odcinek drogi powiatowej 3800S
o długości 3075,40 mb.
1.3 Opis stanu istniejącego: Początek projektowanej rozbudowy drogi powiatowej znajduje się w rejonie skrzyżowania drogi powiatowej nr 3800S i DW nr 789 (punkt „A”) w km 0+020,25, natomiast koniec zlokalizowano w rejonie zjazdów indywidualnych do budynków 140 oraz 151 (punkt „H”) w km 3+095,65. Projektowana rozbudowa drogi powiatowej 3800S ma przebieg o zasadniczym kierunku północ - wschód przez tereny zabudowy jednorodzinnej, zagrodowej, łąki oraz pola uprawne. W stanie istniejącym droga powiatowa 3800 S jest klasy „Z” o przekroju drogowym w konstrukcji jezdni bitumicznej, o jezdni dwukierunkowej jednoprzestrzennej o szerokości 5,5-6,0m o dobrym stanie technicznym i obustronnych poboczach szerokości 1,0m z przyległymi rowami otwartymi. Istniejące pobocza ziemne częściowo zarośnięte są trawą i wyniesione na średnia wysokość 10-15 cm co powoduje zastoiska wody opadowej na jezdni i dalszą degradację nawierzchni oraz brak bezpieczeństwa pieszych dla poruszania się po istniejącym nierównym poboczu.
1.4 Parametry techniczne przyjęte do projektowania
Dla projektowanej rozbudowy przyjęto:
- Klasa techniczna: „Z”
- Droga: dwukierunkowa o przekroju 1x2
- Prędkość projektowa: 30-40km/h
- Przekrój: półuliczny, uliczny
- Szer. Pasów ruchu: 2 x 2,75-3,00 = 5,50-6,00 [m]
- Nawierzchnia jezdni: bitumiczna
- Skrzyżowania z drogami publicznymi, zjazdy publiczne: bitumiczne
- Zjazdy indywidualne: w konstrukcji z kostki brukowej betonowej koloru czerwonego
- Chodniki: o szerokości 2,0 m w konstrukcji z kostki brukowej betonowej
- Ciągi pieszo – rowerowe: o szerokości 3,0 m z kostki brukowej betonowej bezfazowej
- Ścieżki rowerowe: o szerokości 2,0 m z kostki brukowej betonowej bezfazowej
- Kategoria obciążenia ruchem: KR 3
- Odwodnienie powierzchniowe: istniejące rowy odwadniające, kanalizacja deszczowa z włączeniem do istniejących rowów odwadniających
- Klasa techniczna dróg podporządkowanych : D
Pełny opis przedmiotu i zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej, na podstawie której należy wykonać zamówienie.
UWAGA: Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonania wszystkich uzgodnień, związanych z czasową organizacją ruchu, przygotowanie harmonogramu robót i spisanie protokołu odbioru z Zarządcą drogi oraz zarządcami sieci.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo ludzi i mienia podczas prowadzonych robót do chwili ich odbioru przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie.
Ponadto roboty pomiarowe poza ujętymi w przedmiarach (obsługa geodezyjna z naniesieniem na zasoby geodezyjne Starostwa Powiatowego) oraz projekt czasowej organizacji ruchu należy uwzględnić w kosztach ogólnych.
Drewno pozyskane z wycinki drzew stanowi własność Wykonawcy i należy to uwzględnić w kosztach ogólnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczneW przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do dnia 04.01.2023 r. do godziny 9:00 złożono oferty od następujących Wykonawców:
Oferta Nr 1
ADAC-LEWAR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Słoneczna 11, 42-141 Przystajń
a) cena: 10 483 800,13 zł
b) okres gwarancji: 60 miesięcy
Oferta Nr 2
P.U.H.P. "INST-GAZ" M. Kasztelan, J. Nawracała, S. Jałowiecki Spółka Jawna, ul. Częstochowska 213, 42-244 Jaskrów
a) cena: 9 832 429,05 zł
b) okres gwarancji: 60 miesięcy
Oferta Nr 3
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „LARIX” Sp. z o.o., ul. Klonowa 11, 42-700 Lubliniec
a) cena: 11 575 271,72 zł
b) okres gwarancji: 60 miesięcy
Oferta Nr 4
P.U.H. "DOMAX" Arkadiusz Mika, ul. Grabińska 8, 42-283 Boronów
a) cena: 11 562 168,58 zł
b) okres gwarancji: 60 miesięcy
Oferta Nr 5
Hucz Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k, ul. Częstochowska 14, 42-283 Boronów
a) cena: 12 769 729,07 zł
b) okres gwarancji: 60 miesięcy
Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Celem takiego uregulowania jest ochrona zamawiającego przed roszczeniem o zawarcie umowy w przypadku braku środków finansowych. Co do zasady przesłankę unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp odnieść należy do kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpośrednio przed otwarciem ofert.
Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 5 263 200,00 zł brutto.
Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia i dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33
- Przebudowa drogi gminnej (ul. Wiejskiej) w m. Gródczanki wraz z infrastrukturą towarzyszącą (chodniki, zjazdy publiczne, kanalizacja deszczowa, itp.)
- Budowa strefy rekreacji i integracji społecznej dla mieszkańców w mieście Zakroczym przy ul. Pieczoługi.
- Przebudowa dróg i ulic osiedlowych na terenie Gminy Czerniejewo
- Zaprojektuj i wykonaj budowę Budynku rekr.-rehabilit. z zapleczem nocleg. w ramach realiz. zad. pn.Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w gm.Słupno - Poprawa wsparcia społecznego osób niepełnospr.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.