eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług sprzątania na potrzeby Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie z podziałem na dwie części



Ogłoszenie z dnia 2022-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług sprzątania na potrzeby Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie z podziałem na dwie części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM SZTUKI NOWOCZESNEJ W WARSZAWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140187435

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pańska 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-124

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@artmuseum.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.artmuseum.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://artmuseum.pl/pl/zamowienia-publiczne/przetargi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług sprzątania na potrzeby Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie z podziałem na dwie części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d55597fe-5dab-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063597

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00027321/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Realizacja usługi sprzątania na rzecz Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie w 2022 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00317522/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MSN/8/TP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 352890 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń znajdujących się w Pawilonie ekspozycyjnym przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 22 będącym w użytkowaniu Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie.

Część pierwsza przedmiotu zamówienia składa się z zamówienia podstawowego obejmującego szczegółowy zakres opisany w załączniku nr 2 do SWZ oraz z zamówienia objętego prawem opcji.
Prawem opcji objęte jest:
1. 800 godzin (w okresie obowiązywania umowy) serwisu sprzątającego do wydarzeń towarzyszących organizowanych w bezpośrednim otoczeniu Pawilonu – drewniane tarasy, amfiteatr przy bulwarze Grzymały-Siedleckiego w skali Umowy albo ich części. Zamawiający uprawniony będzie do skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy poprzez złożenie Wykonawcy w tym zakresie oświadczenia woli najpóźniej na 2 dni przed terminem skorzystania z prawa opcji. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji poprzez złożenie jednego lub więcej oświadczeń o skorzystaniu z prawa opcji w zależności od potrzeb i woli Zamawiającego, z tym że wiążące dla Wykonawcy są oświadczenia złożone w terminie przewidzianym do skorzystania z prawa opcji.
Brak realizacji przedmiotu Umowy dla 800 godzin objętych prawem opcji albo ich części, nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego, zwłaszcza odszkodowawczych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy.
Serwis sprzątający do wydarzeń dodatkowych będzie obejmował: sprzątanie toalet, zamiatanie i zmywanie podłóg wedle aktualnego stanu zabrudzenia, dokładanie art. higienicznych, wymiana worków w koszach, sprzątanie terenu zewnętrznego.
Zamówienie będzie rozliczane na podstawie stawki za 1 rbh.
2. 480 godzin (w okresie obowiązywania umowy) wykonywanie drobnych prac gospodarczych obejmujących: prace pomocnicze przy organizacji imprez (przenoszenie/ustawianie krzeseł i stołów) itp. oraz drobnych napraw na zasadzie “złotej rączki” w weekendy (np. doraźne naprawy mechaniczne klamek, szafek, okien, drobnego wyposażenia, itp.).
Brak realizacji przedmiotu Umowy dla 480 godzin objętych prawem opcji albo ich części, nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego, zwłaszcza odszkodowawczych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy.
Czas reakcji po zgłoszeniu usterki do 90 min.
Zamówienie będzie rozliczane na podstawie stawki za 1 rbh.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.5.) Wartość części: 201178,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń znajdujących się w budynku przy ul Pańskiej 3 zajmowanych przez Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie.

Część druga przedmiotu zamówienia składa się z zamówienia podstawowego obejmującego szczegółowy zakres opisany w załączniku nr 2 do SWZ oraz z zamówienia objętego prawem opcji.
Prawem opcji objęte jest 150 godzin serwisu sprzątającego do wydarzeń dodatkowych, który będzie obejmował: sprzątanie toalet, zamiatanie i zmywanie podłóg wedle aktualnego stanu zabrudzenia, dokładanie art. higienicznych, wymiana worków w koszach, sprzątanie terenu zewnętrznego.
Zamawiający uprawniony będzie do skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy poprzez złożenie Wykonawcy w tym zakresie oświadczenia woli najpóźniej na 2 dni przed terminem skorzystania z prawa opcji. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji poprzez złożenie jednego lub więcej oświadczeń o skorzystaniu z prawa opcji w zależności od potrzeb i woli Zamawiającego, z tym że wiążące dla Wykonawcy są oświadczenia złożone w terminie przewidzianym do skorzystania z prawa opcji.
Brak realizacji przedmiotu Umowy dla 150 godzin objętych prawem opcji albo ich części, nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego, zwłaszcza odszkodowawczych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy.
Zamówienie będzie rozliczane na podstawie stawki za 1 rbh.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.5.) Wartość części: 232875,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201178,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 377390,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201178,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Usługowe EZT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 644-28-56-793

7.3.3) Ulica: Ul. Modrzewiowa 7

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-219

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201178,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232875,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232875,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232875,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ochrona Juwentus BIS Spółka z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272260025

7.3.3) Ulica: ul. Poloneza 91

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-826

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232875,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.