eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świecie › Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku po dawnym OPS wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Wyszyńskiego w Świeciu - III postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2022-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku po dawnym OPS wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Wyszyńskiego w Świeciu - III postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świecie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351067

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 124

1.5.2.) Miejscowość: Świecie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 523332310

1.5.8.) Numer faksu: 52 333 23 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@swiecie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiecie.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku po dawnym OPS wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Wyszyńskiego w Świeciu - III postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b15ca0ad-6d58-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063080

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001862/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Zagospodarowanie istniejącej przestrzeni miejskiej ( budynek po OPS)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zagospodarowanie istniejącej przestrzeni miejskiej wraz z zagospodarowaniem przyległego otoczenia w celu likwidacji istniejących problemów społecznych zdiagnozowanych w Lokalnym Programie Rewitalizacji

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00004288/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-IN.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3548947,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku po dawnym OPS wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Wyszyńskiego w Świeciu – III postępowanie. W ramach zadania pn. „Zagospodarowanie istniejącej przestrzeni miejskiej wraz z zagospodarowaniem przyległego otoczenia w celu likwidacji istniejących problemów społecznych zdiagnozowanych w Lokalnym Programie Rewitalizacji przy ul. Wyszyńskiego budynek po OPS”.
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku handlowo – usługowego na pomieszczenia zabiegowo – rehabilitacyjne oraz bibliotekę. W ramach planowanej przebudowy dodatkowo przewiduje się:
 termomodernizację obiektu,
 wydzielenie odrębnych stref przeciwpożarowych oraz
 wykonanie odpowiednich zabezpieczeń.
Teren przewidziany pod planowaną inwestycję to działki nr ew.
- 200/140,
- 200/141 przy ul. Wyszyńskiego w Świeciu.
Przedmiotowy budynek przy ul. Wyszyńskiego 15 w Świeciu jest obiektem dwukondygnacyjnym, w którym mieści się filia Miejskiej Biblioteki Publicznej, wyższa kondygnacja pozostaje niezagospodarowana i jest w niewłaściwym stanie technicznym uniemożliwiającym prowadzenie zajęć w sferze społecznokulturalnej.
Ponadto w otoczeniu opisywanego obiektu znajdują się tereny zielone, które są niewykorzystane i ze względu na brak odwodnienia, często są zalewane.
Rewitalizacją objęty jest również teren wokół dawnego budynku OPS przy ul. Wyszyńskiego w Świeciu.
Przedsięwzięcie polegać będzie na:
• przebudowie drogi wewnętrznej;
• utwardzeniu terenu;
• przebudowie chodników;
• wykonaniu terenów zielonych;
• budowie kanalizacji deszczowej;
• budowie kanalizacji sanitarnej;
• budowie sieci wodociągowej;
• budowie oświetlenia ulicznego.

Zestawienie powierzchni poszczególnych elementów:
- powierzchnia zabudowy budynku 329,38 m2 ( bez zmian)
- powierzchnia użytkowa ( wg PN-70/B-02365) 502,84 m2
 Parter: 261,50 m2
 Piętro: 241,34 m2
- kubatura obiektu 3183 m3 ( bez zmian)
Długość odcinka drogi manewrowej objętej przebudową wynosi 237,5 mb.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – w dokumentacji technicznej, w skład której wchodzi Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Projekt Techniczny oraz Przedmiar Robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4042736,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4560810,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4042736,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2) Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „LIBRA” Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5592044932

7.3.3) Ulica: Kard. St. Wyszyńskiego 10

7.3.4) Miejscowość: Świecie

7.3.5) Kod pocztowy: 86-105

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje elektryczne Elektrotech, ul. Al. Jana Pawła II 2/2, 86-105 Świecie – zakres elektryczny zamówienia


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4042736,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.