Ogłoszenie z dnia 2022-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00294086/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
- 2021/BZP 00315237/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-14
- 2021/BZP 00319516/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-16
- 2021/BZP 00323795/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa szybu windowego z dźwigiem osobowym przy budynku Urzędu Miasta i Gminy Sztum”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Sztum
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747773
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 39
1.5.2.) Miejscowość: Sztum
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 55-640-63-03
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sztum@sztum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sztum.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sztum1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa szybu windowego z dźwigiem osobowym przy budynku Urzędu Miasta i Gminy Sztum”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c3eedbf-5297-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00062989
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005234/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa windy w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Sztumie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294086/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM.271.28.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku o dźwig osobowy do obsługi wszystkich czterech kondygnacji budynku Urzędu Miasta i Gminy w Sztumie. Inwestycja ma na celu dostosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych – zapewnienie dostępu osobom niepełnosprawnym do wszystkich kondygnacji budynku, wykonanie wszystkich niezbędnych przeróbek dostosowujących obiekt do funkcjonowania w obrębie windy: (ścianki działowe, drzwi, podłogi itp.), przekładek i przeniesień instalacji.
Zakres przedmiotu zamówienia:
1) Zakres robót budowlanych obejmuje:
– rozbiórkę istniejących schodów zewnętrznych,
– wykonanie płyty podszybia,
– wykonanie ścian oporowych podszybia wraz z izolacjami,
– wykonanie szybu w konstrukcji monolitycznej żelbetowej,
– wykonanie w ścianie zewnętrznej budynku otworów – wyjścia z szybu na każdej kondygnacji budynku,
– wykonanie żelbetowej płyty nadszybia,
– malowanie ścian i sufitów szybu farbami emulsyjnymi szybu windy,
– wykonanie docieplenia szybu windy,
– wykonanie wejścia do przyziemia budynku wraz z przedsionkiem,
– przebudowa ciągów komunikacyjnych na każdej kondygnacji w obrębie wyjść z szybu windy,
– dostawa i montaż dźwigu osobowego wraz z uruchomieniem i szkoleniem personelu.
2) Zakres robót budowlanych instalacyjnych szybu windowego obejmuje:
– wykonanie instalacji wentylacji grawitacyjnej poprzez kratki wentylacyjne w nadszybiu,
– wykonanie instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd ze stykiem ochronnym,
– wykonanie instalacji zasilającej,
– wykonanie instalacji telefonicznej,
– rozbudowa systemu SSP,
– przeniesienie grzejników centralnego ogrzewania.
3) Wykonanie odbiorów technicznych windy wraz z uzyskaniem decyzji dopuszczającej do użytkowania przez Urząd Dozoru Technicznego.
a) Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ tj. dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) opracowane przez Biuro Usług Projektowych Janusz Winnicki z Kwidzyna oraz załącznik nr 2 do SWZ projekt umowy.
b) Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
c) Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się żadna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach zamówienia wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłączenie charakter informacyjny.
d) Zadanie jest dofinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON) w ramach programu pn. „Program wyrównywania różnic między regionami III”.
e) Na przedmiot zamówienia składa się również wykonanie i montaż tablicy informacyjnej
o dofinansowaniu projektu przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych wraz z logo PFRON zgodnej z zasadami określonymi w „Katalogu identyfikacji wizualnej PFRON” zamieszonych na stronie internetowej PFRON: www.pfron.org.pl.
f) Załączony przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy do kalkulacji oferty.
g) Realizacja przedmiotu zamówienia wykonywana będzie na obiekcie czynnym, należy przewidzieć prowadzenie prac budowlanych tak, by nie kolidowały z jego normalną pracą, przy zabezpieczeniu powierzchni na komunikację ze szczególnym uwzględnieniem osób niepełnosprawnych. Należy zapełnić całkowite bezpieczeństwo osób korzystających z budynku urzędu jak i przechodniom.
h) Zamawiający zastrzega, aby zastosowane materiały posiadały ważne aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne.
i) Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania, w stosunku do materiałów
i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej oraz STWiORB i przedmiarze robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262300-4 - Betonowanie
45262520-2 - Roboty murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 537900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 537900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 537900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMBUD Krzysztof Paziewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811777736
7.3.3) Ulica: ul. Kopernika 3
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 537900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZTUMU
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ W SZTUMIE W II PÓŁROCZU 2024 ROKU
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad remontami cząstkowymi dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu Sztumskiego
- Dostawa mebli i wyposażenia - część nr 1
- Modernizacja drogi powiatowej nr 3122G w gminie Stary Dzierzgoń
więcej: przetargi w Sztumie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- Remont garaży na terenie MSZ przy al. J. Ch. Szucha 23A i 21 w Warszawie
- Rewitalizacja zabytkowego spichlerza w miejscowości Wybrzeże
- "Remont toalet w tym z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7" - etap I
- Modernizacja budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Krasieniec Stary
- Rozbudowa drogi polegająca na budowie chodnika oraz oświetlenia ulicznego w ciągu drogi powiatowej nr 1466 K Stróże - Polna - Łużna w miejscowościach Stróże, Wyskitna, Polna w km 0+550 -1+725.
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.