eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnoujście › Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości: Kąpielisko Uznam-zad.nr1, Kąpielisko Warszów-zad.nr2, na terenie parkingu samochodowego przy ul. Ku Morzu-Warszów-zad.nr3 w 2022 dla OSIR Wyspiarz



Ogłoszenie z dnia 2022-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości: Kąpielisko Uznam-zad.nr1, Kąpielisko Warszów-zad.nr2, na terenie parkingu samochodowego przy ul. Ku Morzu-Warszów-zad.nr3 w 2022 dla OSIR Wyspiarz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI "WYSPIARZ"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000330944

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Matejki 22

1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 913213781

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@osir.swinoujscie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.osir.swinoujscie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/osir.swinoujscie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości: Kąpielisko Uznam-zad.nr1, Kąpielisko Warszów-zad.nr2, na terenie parkingu samochodowego przy ul. Ku Morzu-Warszów-zad.nr3 w 2022 dla OSIR Wyspiarz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1a996dd-7f56-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00062853

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015786/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Sprzątanie i utrzymanie czystości na plaży - kąpielisko Uznam w roku 2022 - zadanie nr 1

1.3.2 Sprzątanie i utrzymanie czystości na plaży - kąpielisko Warszów w roku 2022 - zadanie nr 2

1.3.3 Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie parkingu i przyległej drogi wjazdowej przy ulicy ku Morzu w Świnoujściu w roku 2022 - zadanie nr 3

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038134/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSIR/ZP/01/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 462394,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzątanie i utrzymanie czystości plaży, wejść na plażę oraz ciągów komunikacyjnych - plaża Kąpielisko Uznam w 2022 roku zobowiązuje się do wykonania zadania obejmującego miejsca:
a) teren od brzegu wody do wysokości wydm na obszarze ok. 4 km długości plaży
tj. od granicy polsko-niemieckiej do podstawy falochronu zachodniego;
b) wejścia na plażę na przedłużeniu ulic: Bałtyckiej, Żeromskiego 1, Żeromskiego 2, Żeromskiego 3, Małachowskiego, Prusa, Orkana, Nowowiejskiego, Gierczak, Powstańców Śląskich, Trentowskiego, Aleja Baltic Park Molo (Chrobrego), Aleja Interferie, Uzdrowiskowa 3, Uzdrowiskowa 2, Uzdrowiskowa;
c) wydmowy ciąg pieszy wraz ze zjazdami dla niepełnosprawnych (na długości
od Powstańców Śląskich do Prusa);
d) wjazdy techniczne na plażę zlokalizowane na przedłużeniu wejść: Al. Interferie, Powstańców Śląskich, Małachowskiego.
1.2. Utrzymanie czystości plaży ręczne i mechaniczne, wejść i wydmowych ciągów pieszych polegać będzie na:
a) zebraniu wszystkich zanieczyszczeń stałych z całego terenu plaży, które polegać będzie na zbieraniu śmieci i zanieczyszczeń, a w szczególności tych pozostawionych na plaży przez jej użytkowników oraz usunięcie większego rodzaju nieczystości stałych łącznie z odpadami odkładającymi się wzdłuż linii brzegowej w szczególności pozostałości posztormowych (np.: wyrzucony sprzęt użytkowy, padlina lub powalone drzewa na przejściach komunikacyjnych),
b) zamiataniu, odpiaszczaniu oraz dbaniu o porządek i estetykę wejść plażowych, kładek oraz schodów na ciągu pieszym,
c) w rejonie wejścia od ulicy Uzdrowiskowej w miejscu strefy spacerów z psami (odcinek plaży po lewej stronie od wejścia na szerokości 100m) – sprzątaniu plaży
ze wszystkich zanieczyszczeń pozostawionych przez psy,
d) opróżnieniu koszy na śmieci i utrzymanie w należytym stanie sanitarnym - pojemników o pojemności 120 litrów znajdujących się na plaży z częstotliwością podaną tak jak wyżej lub po ustaleniach i polegać będzie na: wyjęciu worka
ze śmieciami i włożeniu nowego worka z tworzywa sztucznego i uprzątnięciu okolicy pojemnika z wszelkich zanieczyszczeń, które wydostały się na skutek przepełnienia lub wywrócenia pojemnika oraz utrzymanie ich w należytym stanie sanitarnym. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia specjalistycznych worków
na własny koszt oraz zobowiązany jest dbać o czystość koszy,
e) odpiaszczaniu wejść plażowych i ciągów komunikacyjnych, które polegać będzie
na ręcznym lub maszynowym oczyszczeniu miejsc z naniesionego piasku, usługa świadczona będzie stosownie do konieczności w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej kontroli terenu objętego świadczeniem tej usługi
i do wykonania jej w razie zaistnienia potrzeby a także na każde polecenie Zamawiającego w ramach zawartej umowy. Gotowość do rozpoczęcia usługi nie może przekroczyć 24 godzin od zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego,
f) sprzątanie plaży odbywać się będzie najpóźniej do godziny 8:00, w okresie od 01 kwietnia 2022r. do 23 czerwca 2022r. w częstotliwości: w każdy poniedziałek i piątek miesiąca, w okresie sezonu letniego od 24 czerwca 2022 r. do 04 września 2022r. codziennie/7 dni w tygodniu, dodatkowo w dniach piątek, sobota, niedziela sprzątanie plaży odbywać się będzie w godzinach popołudniowych najwcześniej od godziny 17:00, w okresie od 05 września 2022r. do 31 października 2022r. wykonanie usługi w częstotliwości: w każdy poniedziałek i piątek miesiąca.


1.3. Wykonawca w ramach świadczonej usługi załadunku, przeładunku, transportu odpadów i nieczystości zobowiązuje się do:
a) załadunku przez pracowników Wykonawcy odpadów i nieczystości z koszy znajdujących się na plaży na ciągnik z przyczepą należący do Wykonawcy,
b) transport załadowanych odpadów i nieczystości z plaży – kąpielisko Uznam
do miejsca przeładunku tj. zaplecze kąpieliska morskiego przy ulicy Żeromskiego 62
w Świnoujściu,
c) przeładunek zebranych odpadów przez pracowników Wykonawcy z przyczepy ciągnikowej do kontenerów znajdujących się na zapleczu kąpieliska morskiego,
d) Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania zgody Urzędu Morskiego w Szczecinie
do wjazdu pojazdu ciągnik wraz z przyczepą na teren kąpieliska morskiego Uznam.
1.4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości usług maksymalnie
o 30 % co będzie realizowane prawem opcji, i polegać będzie na świadczeniu przez wykonawcę kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości plaży, wejść na plażę oraz ciągów komunikacyjnych których szczegółowy zakres określą pkt. 1.1., 1.2., 1.3.



1.5. Wykaz i szacunkowa ilość usług dla zadania nr 1 - Kąpielisko Świnoujście - Uznam
Zadanie nr 1 dot. plaży Uznam w Świnoujściu:
a) sprzątanie i utrzymanie czystości w okresie od 01 kwietnia 2022r. do 23 czerwca 2022r. wykonanie usługi w tym okresie w każdy poniedziałek i piątek miesiąca tj. 24 razy, z możliwością niewykorzystania w wskazanym okresie i możliwością przesunięcia na inny okres tj. do dnia 31.12.2022;
b) sprzątanie i utrzymanie czystości w okresie od 24 czerwca 2022r. do 04 września 2022r.; każdego dnia tygodnia wykonanie usługi 1 raz dziennie do godziny 8:00, w dniach piątek, sobota, niedziela dodatkowe sprzątanie w godzinach popołudniowych – łącznie 106 razy w czasie obowiązywania umowy, z możliwością niewykorzystania w wskazanym okresie i możliwością przesunięcia na inny okres tj. do dnia 31.12.2022r.;
c) sprzątanie i utrzymanie czystości w okresie od 05 września 2022r. do 31 października 2022r. wykonanie usługi w tym okresie w każdy poniedziałek i piątek miesiąca tj. 17 razy, z możliwością niewykorzystania w wskazanym okresie i możliwością przesunięcia na inny okres tj. do dnia 31.12.2022r.;
d) sprzątanie interwencyjne w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2022r. – 10 razy w ciągu trwania umowy, (dopuszczalna forma zgłoszenia: e-mail, telefon).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90680000-7 - Usługi sprzątania plaż

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 356781,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Wykonawca w zakresie realizacji zadania nr 2 wykona następujące usługi:
2.1. Sprzątanie i utrzymanie czystości plaży Kąpieliska Warszów oraz wejścia na plażę w 2022 roku zobowiązuje się do wykonania zadania obejmującego:
a) teren od brzegu wody do wysokości wydm na 300 mb długości plaży (tj. obszar terenu zostanie wyznaczony poprzez tablice informujące o Kąpielisku strzeżonym);
b) wejście na plażę na przedłużeniu ulicy Ku Morzu - od strony wjazdu technicznego
i parkingu;
c) wjazd techniczny na plażę zlokalizowany na przedłużeniu od ulicy Ku Morzu-parking.
2.2. Utrzymanie czystości plaży i wejścia obejmuje sprzątanie ręczne lub mechaniczne polegające na:
a) zebraniu wszystkich zanieczyszczeń stałych z całego terenu plaży, które polegać będzie na zbieraniu śmieci i zanieczyszczeń, a w szczególności tych pozostawionych na plaży przez jej użytkowników oraz usunięcie większego rodzaju nieczystości stałych łącznie z odpadami odkładającymi się wzdłuż linii brzegowej w szczególności pozostałości posztormowych (np.: wyrzucony sprzęt użytkowy, padlina lub powalone drzewa na przejściach komunikacyjnych),
b) opróżnieniu odpadów z maksymalnie 20 szt. pojemników na odpady (120 l.), ustawionych przez Wykonawcę oraz utrzymanie ich w należytym stanie sanitarnym. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia specjalistycznych worków na własny koszt oraz zobowiązany jest dbać o czystość koszy,
c) zamiataniu, odpiaszczaniu oraz dbaniu o porządek i estetykę wejścia plażowego
i wjazdu na plażę - drogi technicznej - na telefoniczne zgłoszenie,
d) opróżnienie koszy na śmieci-pojemników o pojemności 120 litrów znajdujących się
na plaży obywać się będzie z częstotliwością podaną w pkt. 2.5. i polegać będzie na: wyjęciu worka ze śmieciami i włożeniu nowego worka z tworzywa sztucznego i uprzątnięciu okolicy pojemnika z wszelkich zanieczyszczeń które wydostały się na skutek przepełnienia lub wywrócenia pojemnika oraz utrzymanie pojemników na odpady w należytym stanie sanitarnym. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia specjalistycznych worków na własny koszt oraz zobowiązany jest dbać o czystość koszy,
e) odpiaszczanie wejścia plażowego i drogi technicznej polegać będzie na ręcznym lub mechanicznym oczyszczeniu miejsc z naniesionego piasku, usługa świadczona będzie stosownie do konieczności w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest
do bieżącej kontroli terenu objętego świadczeniem tej usługi i do wykonania jej
w razie zaistnienia potrzeby a także na każde polecenie Zamawiającego,
f) sprzątanie i utrzymanie czystości plaży odbywać się będzie najpóźniej do godziny 8:00 w okresie od 29 kwietnia 2022r. do 23 czerwca 2022r. w każdy poniedziałek i piątek miesiąca, w okresie sezonu letniego (od 24 czerwca 2022r. do 31 sierpnia 2022r.) codziennie/7 dni w tygodniu, od 01 września 2022r. do 30 września 2022r. w każdy poniedziałek i piątek miesiąca,
g) od 29 kwietnia 2022r. do 30 września 2022r. raz w tygodniu tj. 23 razy w trakcie obowiązywania umowy Wykonawca wykona usługę oczyszczania ręcznego, mechanicznego wejścia na plażę od terenu parkingu zlokalizowanego przy ul. Ku Morzu do końca wjazdu technicznego na plaży.
2.3. Wykonawca w ramach świadczonej usługi zobowiązuje się do:
a) przekazania odpadów i nieczystości zebranych z terenu kąpieliska Warszów firmie odpowiedzialnej za wywóz odpadów wskazanej przez Zamawiającego,
b) przekazanie odpadów i nieczystości odbywać będzie się każdorazowo bezpośrednio po wykonaniu usługi sprzątania kąpieliska Warszów nie później jednak niż do godziny 8:00.
2.4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości usług maksymalnie
o 30 % co będzie realizowane prawem opcji, i polegać będzie na świadczeniu przez wykonawcę kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości plaży, wejść na plażę oraz ciągów komunikacyjnych których szczegółowy zakres określą pkt. 2.1., 2.2., 2.3.

2.5. Wykaz i szacunkowa ilość usług dla zadania nr 2 - Kąpielisko Świnoujście - Warszów
- od 29 kwietnia 2022r. do 23 czerwca 2022r. w każdy poniedziałek i piątek miesiąca, wykonanie usługi 1 raz dziennie – łącznie 16 razy w czasie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do opróżniania przy wejściu na plażę 4 koszy na śmieci-pojemników o pojemności 120 litrów,
- od 24 czerwca 2022r. do 31 sierpnia 2022r. codziennie/7 dni w tygodniu - łącznie 69 razy w czasie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do opróżniania na plaży 20 koszy na śmieci-pojemników
o pojemności 120 litrów,
- od 01 września 2022r. do 30 września 2022r. w każdy poniedziałek i piątek miesiąca, wykonanie usługi 1 raz dziennie – łącznie 9 razy w czasie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do opróżniania przy wejściu na plażę 4 koszy na śmieci-pojemników o pojemności 120 litrów,
- usługę oczyszczania ręcznego, mechanicznego wejścia na plażę od terenu parkingu zlokalizowanego przy ul. Ku Morzu do końca wjazdu technicznego na plaży w okresie w okresie od 29 kwietnia 2022r. do 30 września 2022r. raz w tygodniu - łącznie 23 razy w trakcie obowiązywania umowy;
- sprzątanie interwencyjne w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2022r. – 2 razy w ciągu trwania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90680000-7 - Usługi sprzątania plaż

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 75523,36 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Wykonawca w zakresie realizacji zadania nr 3 wykona następujące usługi:
3.1. Sprzątanie i utrzymanie czystości parkingu położonego przy ul. Ku Morzu Warszów w 2022 roku, zobowiązuje się do wykonania zadania obejmującego:
sprzątanie i utrzymanie czystości terenu parkingu oraz przyległej drogi wjazdowej
na plażę wraz z mechanicznym odśnieżaniem w okresie zimowym oraz zamiataniem terenu, uprzątnięciem wszelkich zanieczyszczeń z częstotliwością:
a) w okresie od 01 marca 2022r. do 31 maja 2022r. świadczenia usługi -
2 razy każdego miesiąca, po telefonicznym uzgodnieniu z Kierownikiem Kąpieliska, łącznie 6 razy w czasie obowiązywania umowy,
b) w okresie od 01 czerwca 2022r. do 30 września 2022r. świadczenia usługi -
2 razy w tygodniu (poniedziałek, piątek) łącznie 35 razy w czasie obowiązywania umowy,
c) w okresie od 01 października 2022r. do 31 grudnia 2022r. świadczenie usługi 2 razy każdego miesiąca po telefonicznym uzgodnieniu z Kierownikiem Kąpieliska łącznie 6 razy w trakcie obowiązywania umowy.
3.2. Usługa mechanicznego odśnieżania i przesypywania mieszanką piaskowo-solną parkingu, oraz drogi wjazdowej na plażę (powierzchnia 15000m2 ) do 12 razy
w okresie obowiązywania umowy, każdorazowo na zgłoszenie Zamawiającego-mieszanka stanowi koszt Wykonawcy.
3.3. Usługa mechanicznego zamiatania parkingu oraz drogi wjazdowej do 5 razy
w okresie obowiązywania umowy.

3.4. Wykonawca w ramach świadczonej usługi zobowiązuje się do: przekazania odpadów i nieczystości zebranych z terenu parkingu przy ul. Ku Morzu Warszów, firmie odpowiedzialnej za transport/wywóz odpadów wskazanej przez Zamawiającego, przekazanie odpadów i nieczystości odbywać będzie się każdorazowo bezpośrednio po wykonaniu usługi sprzątania terenu parkingu.
3.5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości usług maksymalnie
o 30 % co będzie realizowane prawem opcji, i polegać będzie na świadczeniu przez wykonawcę kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości parkingu, drogi wjazdowej określonych w pkt. od 3.1. do 3.5..

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 30089,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 386456 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386456 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 386456 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remondis Szczecin Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8520014018

7.3.3) Ulica: Janiny Smoleńskiej ps "Jachna" 35

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-005

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 386456 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-16 do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104804,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104804,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104804,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remondis Szczecin Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8520014018

7.3.3) Ulica: Janiny Smoleńskiej ps. Jachna 35

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-005

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104804,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-16 do 2022-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32726,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32726,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32726,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remondis Szczecin Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8520014018

7.3.3) Ulica: Janiny Smoleńskiej ps. Jachna 35

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-005

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32726,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-16 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.