eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £ochów › Modernizacja kot³owni Szko³y Podstawowej nr 3 w £ochowie



Og³oszenie z dnia 2021-05-24


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00062642 z dnia 2021-05-24

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja kot³owni Szko³y Podstawowej nr 3 w £ochowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina £ochów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582090

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Aleja Pokoju 75

1.5.2.) Miejscowo¶æ: £ochów

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-130

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 25 6437817

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gminalochow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.gminalochow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kot³owni Szko³y Podstawowej nr 3 w £ochowie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3fc9ca27-ba24-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00062642

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003563/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Modernizacja kot³owni Szko³y Podstawowej Nr 3 w £ochowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://bip.gminalochow.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal
https://miniportal.uzp.gov.pl/
http://bip.gminalochow.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu nastêpuj±cych ¶rodków komunikacji elektronicznej:
1) miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji”;
2) ePUAPu dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal (adres skrzynki ePUAP Zamawiaj±cego: /khdf6q646t/SkrytkaESP ) za po¶rednictwem dedykowanego formularza;
3) poczty elektronicznej e-mail: zamowienia.publiczne@gminalochow.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularza do komunikacji” oraz „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w:
1) Regulaminie korzystania z miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi;
2) Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP), który dostêpny jest pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy wskazanych w Rozdziale IX ust. 2 SWZ, wynosi 150 MB.
5. Dokumenty elektroniczne (z wyj±tkiem ofert) sk³adane s± przez wykonawcê jako za³±czniki za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu lub za pomoc± poczty elektronicznej wskazanej w Rozdziale IX ust. 1 pkt 3 SWZ.
6. Sposób sporz±dzania dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniach wskazanych w Rozdziale II ust. 3 SWZ.
7. Za datê przekazania wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP lub adres poczty elektronicznej wskazany w Rozdziale IX ust. 1 pkt 3 SWZ.
8. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem zamawiaj±cy i wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia lub numerem postêpowania.
9. Dane postêpowania mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina £ochów, reprezentowana przez Burmistrza £ochowa, maj±ca swoj± siedzibê przy Al. Pokoju 75, 07-130 £ochów, zwana dalej „administratorem”;
2) na mocy art. 37 ust. 1 lit a RODO administrator powo³a³ Inspektora Ochrony Danych (IOD), który w jego imieniu nadzoruje operacje przetwarzania danych osobowych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê pod adresem e-mail: iod@gminalochow.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o numerze WOA.271.1.4.2021;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jako uczestników postêpowania o udzielenie zamówienia jest wymogiem ustawowym okre¶lonym
w przepisach ustawy Pzp, a konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± wprost z ustawy Pzp;
7) Pani/Pana dane osobowe nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu przetwarzaniu,
w tym profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) prawo dostêpu do swoich danych osobowych (art. 15 RODO),
b) prawo do sprostowania swoich danych osobowych (art. 16 RODO)1),
c) prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
(art. 18 RODO) 2),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa siê z naruszeniem przepisów prawa o ochronie danych osobowych;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) prawo do usuniêcia danych osobowych (wynikaj±ce z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO (art. 21 RODO).
Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków, które mo¿na wprowadziæ do og³oszenia pozosta³e informacje zawiera Rozdzia³ XXI SWZ niniejszego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WOA.271.1.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 500000,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest modernizacja kot³owni Szko³y Podstawowej nr 3 w £ochowie wraz z wykonaniem instalacji gazowej, w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) sporz±dzenie dokumentacji projektowej;
2) zakup i dostawê materia³ów;
3) modernizacjê kot³owni polegaj±c± na wymianie technologii kot³owni ( w tym wymianê istniej±cych kot³ów na nowe, kondensuj±ce opalane gazem ziemnym);
4) wykonanie instalacji gazowej (w tym przy³±cza gazowego) do projektowanych kot³ów gazowych oraz do istniej±cych odbiorników w kuchni obiektu;
5) wyst±pienie z upowa¿nienia Zamawiaj±cego do operatora sieci o w³±czenie do sieci gazowej;
6) opracowanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej.
3. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia okre¶la: Program Funkcjonalno-U¿ytkowy (zwany dalej PFU) stanowi±cy Za³±cznik nr 1 do SWZ.
4. W przypadku, gdy w SWZ i PFU zosta³y wskazane nazwy, znaki towarowe, patent lub pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces charakteryzuj±cy produkt lub us³ugê dostarczan± przez konkretnego wykonawcê je¿eli mog³oby to doprowadziæ do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów - zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych, pod warunkiem, ¿e zapewni± uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od okre¶lonych w dokumentacji.
5. W przypadku wymaganego w PFU oznakowania i certyfikatów, zamawiaj±cy akceptuje oznakowania i certyfikaty równowa¿ne.
6. Je¿eli zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w SWZ, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tê równowa¿no¶æ potwierdza³y – wykonawca jest zobowi±zany zaoferowaæ produkt o w³a¶ciwo¶ciach zbli¿onych, nadaj±cy siê funkcjonalnie do potrzebnego zastosowania (zgodnie z wyrokiem Krajowej Izby Odwo³awczej z dnia 14 pa¼dziernika 2013 r., sygn. akt KIO 2315/13).
7. Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ, PFU oraz za³±czonymi do niej dokumentami, z³o¿on± ofert±, obowi±zuj±cymi przepisami prawa, normami i sztuk± budowlan±.
8. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia (materia³y i robociznê): minimum
3 lata licz±c od dnia obustronnie podpisanego protoko³u odbioru koñcowego, maksymalnie 5 lat licz±c od dnia obustronnie podpisanego protoko³u odbioru koñcowego, zgodnie z o¶wiadczeniem Wykonawcy z³o¿onym w ofercie. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert zgodnie z Rozdzia³em XV SWZ.
9. Opis wymagañ zamawiaj±cego w zakresie realizacji i odbioru okre¶laj± projektowane postanowienia umowy oraz stanowi±ce za³±cznik nr 8 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231221-0 - Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilaj±cych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiednimi ich znaczeniami wskazanymi poni¿ej.Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru i odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom okre¶lonym w ustawie Pzp oraz w niniejszej SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Zamawiaj±cy na podstawie art. 112 ustawy Pzp okre¶la warunki udzia³u
w postêpowaniu dotycz±ce: zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Wykonawca spe³ni warunki, je¿eli wyka¿e, ¿e:
1) nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej jedn± umowê polegaj±c± na zaprojektowaniu oraz budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji kot³owni (zmiana systemu ogrzewania na gazowe) o mocy kot³a min. 50 kW;
2) dysponuje co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy.
Uwaga: przez uprawnienia budowlane wskazane powy¿ej nale¿y rozumieæ uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz w rozporz±dzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa lub uznane przez w³a¶ciwy organ zgodnie z ustaw±
z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych
w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220 ze zm.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 274 ust 1 ustawy Pzp, przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u
w postêpowaniu*:
a) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik
nr 5 do SWZ;
b) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego,
¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem,
a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
c) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz
z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywna- mi lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
d) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, z zastrze¿eniem art. 274 ust. 4 ustawy Pzp,
*Uwaga: dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia, o których mowa
w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1 lit. a-d SIWZ bêd± musieli z³o¿yæ odpowiednio: wykonawca, ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie
(w przypadku sk³adania oferty wspólnej), podmiot udostêpniaj±cy zasoby;
Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków, które mo¿na wprowadziæ do niniejszego Og³oszenia pozosta³e informacje dotycz±ce podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu zawiera rozdzia³ VIII SWZ niniejszego postêpowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 274 ust 1 ustawy Pzp, przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) w celu potwierdzenia spe³niania warunków dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej okre¶lonych w Rozdziale VII ust. 1 SWZ:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz
z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ;
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Oferta sk³adana jest pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej1) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym2) lub podpisem osobistym3).
Do oferty wykonawca za³±cza:
1) Formularz ofertowy sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ
2) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u
w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego w Rozdziale VI i VII SWZ z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ
3) pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy (je¿eli dotyczy) - o ile umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentu rejestracyjnego lub innego dokumentu w³a¶ciwego dla danej formy organizacyjnej wykonawcy.
4) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp z którego wynikaæ bêdzie, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (je¿eli dotyczy)
5) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¿eli dotyczy)
6) wykaz rozwi±zañ równowa¿nych, w przypadku, o którym mowa w Rozdziale III ust. 5 SWZ (je¿eli dotyczy)
7) zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) oferta musi byæ podpisana w sposób, który prawnie zobowi±zuje wszystkich wykonawców wystêpuj±cych wspólnie;
2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo za³±czone do oferty powinno zawieraæ elementy wskazane w Rozdziale XII ust. 3 pkt 3 lit. a SWZ;
3) ka¿dy z wykonawców oddzielnie sk³ada o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 3 pkt 2 SWZ;
4) wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 3 pkt 4 SWZ;
5) co najmniej jeden z wykonawców lub kilku z nich ³±cznie musz± spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ;
6) ka¿dy z wykonawców oddzielnie sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia na postawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1 SWZ;
7) wszelka korespondencja oraz rozliczenia bêd± dokonywane z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków, które mo¿na wprowadziæ do niniejszego Og³oszenia szczegó³owe informacje dotycz±ce rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania zawiera § 12 za³±cznika nr 8 do SWZ niniejszego postêpowania

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-14 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. https://miniportal.uzp.gov.pl/ , https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-14 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-07-13

2021-05-24 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.