eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Budzyń › Odbiór, transport odpadów komunalnych zmieszanych i odpadów ulegających biodegradacji oraz odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów selektywnie zbieranych



Ogłoszenie z dnia 2021-05-24


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00062290 z dnia 2021-05-24

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Odbiór, transport odpadów komunalnych zmieszanych i odpadów ulegających biodegradacji oraz odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów selektywnie zbieranych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA BUDZYŃ

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791017

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 16 A

1.4.2.) Miejscowość: Budzyń

1.4.3.) Kod pocztowy: 64-840

1.4.4.) Województwo: wielkopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: m.grabarski@budzyn.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.budzyn.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062290

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-05-24

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00057864/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy :
a) posiadają wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty
w opakowaniach i gospodarujących odpadami ( BDO ), o którym mowa w art. 49 i 50 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 779 ze zm.) w zakresie transportu odpadów,
b) posiadają wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1439 ze zm.), prowadzonego przez Burmistrza Miasta i Gminy Budzyń (dawniej Wójta Gminy Budzyń ),
c) posiadają zezwolenie na zagospodarowanie odpadów zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego objętych zamówieniem lub umowę z instalacją przetwarzania, wpisaną na listę prowadzoną przez Marszałka Województwa, spełniającą wymagania określone w art. 35 ust. 6 ustawy o odpadach zlokalizowaną z zachowaniem wymagań zawartych w art. 20 ust. 2 tej ustawy.
Wstępne spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Potwierdzenie spełniania warunku zostanie ocenione na podstawie złożonych na wezwanie dokumentów potwierdzających posiadanie wpisu do BDO oraz wpisu do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Gminę, umów z instalacjami - na zasadzie spełnia/nie spełnia.

2) Zdolności technicznej lub zawodowej.
a) Doświadczenie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie co najmniej jedną usługę polegającą na odbiorze i transporcie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w sposób ciągły przez okres min. 12 miesięcy :
 zmieszanych w ilości co najmniej 1000 Mg
 selektywnie zbieranych w ilości co najmniej 500 Mg,
Wstępne spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Potwierdzenie spełniania warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego na wezwanie wykazu wykonanych lub wykonywanych usług i dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
b) Potencjał techniczny :
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
ba) dysponują bazą magazynowo - transportową usytuowaną na terenie Gminy lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Budzyń, do której wykonawca posiada tytuł prawny, spełniającą wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz postanowienia wynikające z ustawy o odpadach
Zgodnie z art. 25 ust. 6a ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 779), posiadacz odpadów obowiązany do uzyskania zezwolenia na zbieranie odpadów, pozwolenia na wytwarzanie odpadów uwzględniającego zbieranie odpadów lub pozwolenia zintegrowanego uwzględniającego zbieranie lub przetwarzanie odpadów. Prowadzący magazynowanie odpadów, z wyjątkiem wstępnego magazynowania odpadów przez ich wytwórcę, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 lit. a, lub zarządzający składowiskiem odpadów jest obowiązany do prowadzenia wizyjnego systemu kontroli miejsca magazynowania lub składowania odpadów, zgodnie z ust. 6b–6f, 6h i 6i oraz przepisami wydanymi na podstawie ust. 8a;
bb) dysponują lub będą dysponować co najmniej :
− 2 samochodami bezpylnymi (śmieciarki), przystosowanymi do odbioru i transportu zmieszanych odpadów komunalnych w pojemnikach o poj. od 120 l do 1100 l, o pojemności min.18 m³ wraz z kierowcą i obsługą, spełniające normę emisji spalin minimum EURO 5
− 2 samochodami specjalistycznymi, przystosowanymi do odbioru i transportu odpadów selektywnie zebranych w pojemnikach o poj. od 120 l do 1100 l i workach, o pojemności min.18 m³ wraz z kierowcą i obsługą, spełniające normę emisji spalin minimum EURO 5,
− 1 samochodem specjalistycznym typu hakowiec, przystosowanym do transportu odpadów w kontenerach o pojemności ok. 7m3 wraz z kierowcą i obsługą, spełniającym normę emisji spalin minimum EURO 5,
− 1 pojazdem bezpylnym (śmieciarką) przystosowaną do odbioru odpadów komunalnych z obszarów o utrudnionych warunkach drogowych z możliwością opróżniania pojemników od 120l do 1100l z normą emisji spalin minimum EURO 5,
− 1 samochodem skrzyniowym lub ciągnikiem z przyczepą, przystosowanym do odbioru i transportu odpadów wielkogabarytowych o ładowności powyżej 3,5 tony wraz z kierowcą i obsługą,
które dodatkowo spełniać będą poniższe warunki:
 wszystkie pojazdy ( śmieciarki ) przeznaczone do odbioru odpadów powinny posiadać wyposażenie pozycjonowania satelitarnego (GPS) oraz urządzenia do trwałego zapisywania, przechowywania i odczytywania danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz czujnikami zapisującymi dane o miejscach wyładunku odpadów, umożliwiające weryfikację tych danych z określeniem daty, godziny i miejsca,
 co najmniej 1 pojazd ( śmieciarka ) powinien posiadać wyposażenie w element prasujący, pozwalający zmniejszyć kubaturę przewożonych odpadów zmieszanych.
Pojazdy muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
Wstępne spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Potwierdzenie spełniania warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego na wezwanie wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

c) Osób zdolnych do wykonania zamówienia :
Zamawiający wymaga, aby w celu potwierdzenia spełniania warunku wykonawca dysponował co najmniej :
 1 osobą pełniącą funkcję koordynatora, którą wykonawca skieruje do bezpośrednich kontaktów z przedstawicielem Zamawiającego. Koordynator powinien posiadać co najmniej wykształcenie średnie i doświadczenie w zarządzaniu transportem oraz min. 2 letnie doświadczenie w zakresie funkcjonowania systemu zbierania odpadów od właścicieli nieruchomości,
 7 kierowcami posiadającymi prawo jazdy kategorii odpowiednio B lub C, w zależności od pojazdu jaki będzie obsługiwany przez danego kierowcę,
 7 ładowaczami.
Wstępne spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Potwierdzenie spełniania warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego na wezwanie wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

3) Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają :
 środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 zł (słownie : sto tysięcy złotych ),
 ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł (słownie : jeden milion złotych ).

Po zmianie:
1) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy :
a) posiadają wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty
w opakowaniach i gospodarujących odpadami ( BDO ), o którym mowa w art. 49 i 50 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 779 ze zm.) w zakresie transportu odpadów,
b) posiadają wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1439 ze zm.), prowadzonego przez Burmistrza Miasta i Gminy Budzyń (dawniej Wójta Gminy Budzyń ),
c) posiadają zezwolenie na zagospodarowanie odpadów zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego objętych zamówieniem lub umowę z instalacją przetwarzania, wpisaną na listę prowadzoną przez Marszałka Województwa, spełniającą wymagania określone w art. 35 ust. 6 ustawy o odpadach zlokalizowaną z zachowaniem wymagań zawartych w art. 20 ust. 2 tej ustawy.
Wstępne spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Potwierdzenie spełniania warunku zostanie ocenione na podstawie złożonych na wezwanie dokumentów potwierdzających posiadanie wpisu do BDO oraz wpisu do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Gminę, umów z instalacjami - na zasadzie spełnia/nie spełnia.

2) Zdolności technicznej lub zawodowej.
a) Doświadczenie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie co najmniej jedną usługę polegającą na odbiorze i transporcie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w sposób ciągły przez okres min. 12 miesięcy :
 zmieszanych w ilości co najmniej 1000 Mg
 selektywnie zbieranych w ilości co najmniej 500 Mg,
Wstępne spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Potwierdzenie spełniania warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego na wezwanie wykazu wykonanych lub wykonywanych usług i dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
b) Potencjał techniczny :
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
ba) dysponują bazą magazynowo - transportową usytuowaną na terenie Gminy lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Budzyń, do której wykonawca posiada tytuł prawny, spełniającą wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz postanowienia wynikające z ustawy o odpadach
Zgodnie z art. 25 ust. 6a ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 779), posiadacz odpadów obowiązany do uzyskania zezwolenia na zbieranie odpadów, pozwolenia na wytwarzanie odpadów uwzględniającego zbieranie odpadów lub pozwolenia zintegrowanego uwzględniającego zbieranie lub przetwarzanie odpadów. Prowadzący magazynowanie odpadów, z wyjątkiem wstępnego magazynowania odpadów przez ich wytwórcę, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 lit. a, lub zarządzający składowiskiem odpadów jest obowiązany do prowadzenia wizyjnego systemu kontroli miejsca magazynowania lub składowania odpadów, zgodnie z ust. 6b–6f, 6h i 6i oraz przepisami wydanymi na podstawie ust. 8a;
bb) dysponują lub będą dysponować co najmniej :
− 2 samochodami bezpylnymi (śmieciarki), przystosowanymi do odbioru i transportu zmieszanych odpadów komunalnych w pojemnikach o poj. od 120 l do 1100 l, o pojemności min.18 m³ wraz z kierowcą i obsługą, spełniające normę emisji spalin minimum EURO 3
− 2 samochodami specjalistycznymi, przystosowanymi do odbioru i transportu odpadów selektywnie zebranych w pojemnikach o poj. od 120 l do 1100 l i workach, o pojemności min.18 m³ wraz z kierowcą i obsługą, spełniające normę emisji spalin minimum EURO 3,
− 1 samochodem specjalistycznym typu hakowiec, przystosowanym do transportu odpadów w kontenerach o pojemności ok. 7m3 wraz z kierowcą i obsługą, spełniającym normę emisji spalin minimum EURO 3,
− 1 pojazdem bezpylnym (śmieciarką) przystosowaną do odbioru odpadów komunalnych z obszarów o utrudnionych warunkach drogowych z możliwością opróżniania pojemników od 120l do 1100l z normą emisji spalin minimum EURO 3,
− 1 samochodem skrzyniowym lub ciągnikiem z przyczepą, przystosowanym do odbioru i transportu odpadów wielkogabarytowych o ładowności powyżej 3,5 tony wraz z kierowcą i obsługą,
które dodatkowo spełniać będą poniższe warunki:
 wszystkie pojazdy ( śmieciarki ) przeznaczone do odbioru odpadów powinny posiadać wyposażenie pozycjonowania satelitarnego (GPS) oraz urządzenia do trwałego zapisywania, przechowywania i odczytywania danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz czujnikami zapisującymi dane o miejscach wyładunku odpadów, umożliwiające weryfikację tych danych z określeniem daty, godziny i miejsca,
 co najmniej 1 pojazd ( śmieciarka ) powinien posiadać wyposażenie w element prasujący, pozwalający zmniejszyć kubaturę przewożonych odpadów zmieszanych.
Pojazdy muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
Wstępne spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Potwierdzenie spełniania warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego na wezwanie wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

c) Osób zdolnych do wykonania zamówienia :
Zamawiający wymaga, aby w celu potwierdzenia spełniania warunku wykonawca dysponował co najmniej :
 1 osobą pełniącą funkcję koordynatora, którą wykonawca skieruje do bezpośrednich kontaktów z przedstawicielem Zamawiającego. Koordynator powinien posiadać co najmniej wykształcenie średnie i doświadczenie w zarządzaniu transportem oraz min. 2 letnie doświadczenie w zakresie funkcjonowania systemu zbierania odpadów od właścicieli nieruchomości,
 7 kierowcami posiadającymi prawo jazdy kategorii odpowiednio B lub C, w zależności od pojazdu jaki będzie obsługiwany przez danego kierowcę,
 7 ładowaczami.
Wstępne spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Potwierdzenie spełniania warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego na wezwanie wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

3) Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają :
 środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 zł (słownie : sto tysięcy złotych ),
 ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł (słownie : jeden milion złotych ).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-05-31 10:00

Po zmianie:
2021-06-01 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-05-31 10:15

Po zmianie:
2021-06-01 10:15

2021-05-24 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.