eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koronowo › Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Wilczu



Ogłoszenie z dnia 2022-02-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Wilczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koronowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350665

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 1

1.5.2.) Miejscowość: Koronowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-010

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorota.klobuchowska@um.koronowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koronowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/koronowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Wilczu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-879a6c3c-5115-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061621

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

EFRR w ramach Osi Priorytetowej 3. Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie Działania 3.5. Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w ramach ZIT Poddziałania 3.5.1. Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym w ramach ZIT Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 -2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00290287/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na Termomodernizacji świetlicy wiejskiej w Wilczu.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami zawartymi w SWZ wraz
z dokumentacjami projektowymi, szczegółowo opisującymi niniejszy przedmiot zamówienia.
3. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności:
I. Branża budowlana:
1) Wymiana stolarki drzwiowej i okiennej:
a) demontaż starej stolarki okiennej wraz z ościeżnicami i kratami,
b) montaż okien rozwiernych i uchylno – rozwiernych,
c) demontaż stolarki drzwiowej wraz z montażem nowej stolarki,
d) uzupełnienie tynków wewnętrznych wraz z malowaniem;
2) Ściany zewnętrzne poniżej poziomu gruntów:
a) demontaż opaski z płyt chodnikowych,
b) przygotowanie podłoża pod ocieplenie,
c) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
d) wykonanie ocieplenia płytami styropianowymi,
e) zasypanie wykopów podsypką cementowo – pisakową,
f) montaż obrzeży betonowych i wykonanie nawierzchni z kostki brukowej wraz z izolacją szczelin,
3) Ocieplenie ścian powyżej poziomu gruntu oraz ościeży okien i drzwi:
a) demontaż obróbek blacharskich wraz z kompleksowym przygotowaniem podłoża pod ocieplenie,
b) ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi,
c) wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej,
d) wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku silikonowego strukturalnego,
4) Ocieplenie stropodachu:
a) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych,
b) wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z wełny mineralnej,
c) wykonanie stropów podwieszanych,
5) Wykonanie remontu kominów:
a) wykonanie rozbiórki betonowych czapek kominowych wraz z wywozem gruzu,
b) wykonanie odbudowy kominów wraz z obsadzeniem kratek wentylacyjnych,
c) wykonanie pokrycia dachów papą termozgrzewalną
6) Likwidacja podestu,
7) Obróbki blacharskie:
a) demontaż rynien i rur spustowych nie nadających się do użytku,
8) Montaż budek lęgowych;
9) Montaż rusztowania do 10 m;
10) Prace porządkowe;
II. Branża elektryczna:
1) Wykonanie rozdzielni CPV:
a) wykucie wnęk pod rozdzielnie,
b) montaż wyłącznika głównego i tablicy bezpiecznikowej,
2) Wykonanie oprzewodowania CPV:
a) mechaniczne wykucie bruzd,
b) montaż przewodów i uchwytów pod przewody,
3) Montaż osprzętu:
a) przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu,
b) montaż puszek bakelitowych, łączników instalacyjnych podtynkowych, grzejników elektrycznych,
c) wykonanie podłączenia wentylatorów,
d) montaż podgrzewaczy elektrycznych,
e) montaż opraw oświetleniowych,
4) Instalacja fotowoltaiczna:
a) montaż uchwytów pod rury wraz z montażem rur winidurowych,
b) mechaniczne przebijanie otworów w ścianach lub stropach,
c) montaż przewodów wraz z połączeniem,
d) przygotowanie podłoża do zabudowania aparatów wraz z ich montażem,
e) montaż paneli fotowoltaicznych,
5) Instalacja odgromowa:
a) montaż zwodów poziomych z pręta oraz iglicy odgromowej na dachu,
b) mechaniczne wykucie bruzd wraz z montażem rur winidurowych,
c) montaż przewodów odprowadzających instalację odgromową wraz z pozostałymi elementami instalacji,
d) montaż uziomu powierzchniowego w wykopie,
6) Wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej.
7) Prace odtworzeniowe – naprawę uszkodzeń oraz uzupełnienia należy wykonać przy użyciu takich samych materiałów z zachowaniem właściwej technologii wykonania.
4. Wycenę robót należy przeprowadzić zgodnie w kolejności z załączonymi:
1) projektem budowlanym,
2) oraz pomocniczo przedmiarem robót.
5. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego:
1) pełnej dokumentacji powykonawczej w formie papierowej oraz elektronicznej
w formatach pdf na nośnikach wymiennych wraz z świadectwem energetycznym budynku, audytami, atestami, aprobatami technicznymi, kartami gwarancyjnymi, protokołami badań i sprawdzeń jakości, świadectwami jakości itp.);
2) pozytywnych protokołów odbiorów instalacji;
3) pozytywnych opinii wszystkich organów odbierających, tj. straży pożarnej, sanepidu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 659526,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 762600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 659526,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wypożyczalnia Sprzętu Budowlanego AGNES Michał Guzera

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591719560

7.3.3) Ulica: Kwarciana 7/27

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-121

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 659526,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.