eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Świadczenie usług ochrony fizycznej dla Muzeum Miasta Łodzi przez okres 11 miesięcy



Ogłoszenie z dnia 2022-02-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony fizycznej dla Muzeum Miasta Łodzi przez okres 11 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Miasta Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000598411

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 15

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-065

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 534 160 108

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@muzeum-lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum-lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl, https://bip.muzeum-lodz.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ochrony fizycznej dla Muzeum Miasta Łodzi przez okres 11 miesięcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-314425b2-7da8-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061306

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00033195/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 ochrona fizyczna obiektów Muzeum Miasta Łodzi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00033733/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 379913,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia Muzeum Miasta Łodzi w tym:
1.1. Muzeum Miasta Łodzi (siedziba główna) ul. Ogrodowa 15 w Łodzi od dnia 28 lutego 2022 r. godz. 10:00 do dnia 31 stycznia 2023 r. godz. 10:00 w pełnym zakresie usługi,
1.2. Muzeum Kanału „Dętka” – Filia Muzeum Miasta Łodzi, pl. Wolności
w Łodzi:
a) od dnia 28 lutego 2022 r. godz. 10:00 do 31 stycznia 2023 r.
godz. 10:00 w zakresie ochrony doraźnej w postaci grupy interwencyjnej,
b) od dnia 30 kwietnia 2022 r. do 30 września 2022 r. w pełnym zakresie usługi w następujących dniach tygodnia:
• poniedziałki, wtorki, środy i czwartki w godz.: 10:00-16:30,
• piątki, soboty i niedziele w godz.: 12:00-18:30.
c) od dnia 01 października 2022 r. do 31 października 2022 r.
w pełnym zakresie usługi w następujących dniach tygodnia:
• środy, czwartki, piątki, soboty, niedziele w godz.: 11:00-17:00,
Wykonawca zobowiązany jest utworzyć posterunek przy wejściu do Muzeum Kanału „Dętka” pl. Wolności w Łodzi,
1.3. Muzeum Sportu i Turystyki – Oddział Muzeum Miasta Łodzi, pl. Wolności 2 w Łodzi – II piętro budynku frontowego (tylko w zakresie ochrony doraźnej w postaci grupy interwencyjnej) od dnia 28 lutego 2022 r. godz. 10:00 do 31 stycznia 2023 r. godz. 10:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 396286,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 429027,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 396286,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Aspekt Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Target Sp. j. Anna Łada, Marcin Rokicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862283926, 5252497942

7.3.3) Ulica: Modlińska 51 lok. 223

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-199

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

grupa inerwencyjna

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 396286,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-28 do 2023-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.