eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ma³omice › Przebudowa dróg Gminnych Chabrowa, Makowa, Lawendowa, Konwaliowa w Ma³omicach - etap I ulica Chabrowa



Og³oszenie z dnia 2022-02-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg Gminnych Chabrowa, Makowa, Lawendowa, Konwaliowa w Ma³omicach - etap I ulica Chabrowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Ma³omice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770391

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Konstytucji 3 maja

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ma³omice

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-320

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48683769027

1.5.8.) Numer faksu: +48683769027

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@malomice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://malomice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg Gminnych Chabrowa, Makowa, Lawendowa, Konwaliowa w Ma³omicach - etap I ulica Chabrowa

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ea2bc873-88ec-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00061043

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00032791/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Przebudowa dróg gminnych Chabrowa, Lawendowa, Konwaliowa w Ma³omicach -etapI ul. Chabrowa

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 10.1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa
siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/.
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi zalogowaæ siê na miniPortalu- dla wykonawcy i odszukaæ postêpowanie o realizacjê którego chce siê ubiegaæ.
Ponadto Wykonawca musi posiadaæ konto ze skrzynk± na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
10.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w regulaminie korzystania z miniPortalu, z którym nale¿y siê zapoznaæ https://miniportal.uzp.gov.pl
Uwaga ! Miniportal nie zawiera instrukcji odno¶nie sporz±dzenia dokumentów w formie elektronicznej oraz sk³adania podpisu w formie elektronicznej. Kwestie te reguluje Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania przekazywania informacji oraz
wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie( Dz.U z 2020 r. poz. 2452 ).
10.3. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu okre¶lone w regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
10.4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do:
z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Podpisanie dedykowanego formularza do z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji nie oznacza podpisania druku formularza oferty, o¶wiadczenia, wykazów czy innych za³±czonych do oferty dokumentów, one musz± zostaæ popisane elektronicznie odrêbnie po ich sporz±dzeniu przed zaszyfrowaniem oferty i przed za³±czeniem ich do dedykowanego formularza do z³o¿enia oferty.
10.5. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia- o którym mowa w art.125ust.1 Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP, na w³a¶ciwy adres i skrzynkê
NAZWA SKRZYNKI ePUAP : Urz±d Miejski w Ma³omicach
ADRES SKRZYNKI ePUAP : /UMMalomice/Skrytka
10.6. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê równie¿ elektronicznie, za po¶rednictwem
dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem Identyfikatora postêpowania z miniportalu oraz numerem og³oszenia (BZP);
10.7. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ komunikowania siê za pomoc± poczty elektronicznej, email: urzad@malomice.pl; z wy³±czeniem sk³adania ofert, które zawsze musz± odbywaæ siê poprzez ePUAP i miniPortal.
10.8. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie
danych) (Dz.U. UE L 119 z 4.5.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
— administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Ma³omic przy pl. Konstytucji 3 Maja 1, 67-320
Ma³omice,
— z inspektorem ochrony danych osobowych mo¿na siê skontaktowaæ poczt±
elektroniczn±:inspektor@4consult.com.pl
— Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu
nieograniczonego poni¿ej progów unijnych,
— odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo
zamówieñ publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zmianami), zwana dalej „ustaw± Pzp”,
— Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od
dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ,
— obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp,
— w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
— posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **,
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***,
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO,
— nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw±
prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub
podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz
nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP721.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Projektuje siê przebudowê drogi gminnej ul. Chabrowej w Ma³omicach o sumarycznej d³ugo¶ci 898,42m. Przebudowa poprawi stan istniej±cej nawierzchni oraz uporz±dkuje ruch
samochodów osobowych poprawiaj±c bezpieczeñstwo i komfort u¿ytkowania. Nawierzchnia jezdni wykonana zostanie z kostki betonowej typu polbruk w kolorze szarym dwustronnie
zamkniêtej krawê¿nikami betonowymi 15x22cm (najazdowe). Takie rozwi±zanie u³atwi odwodnienie powierzchniowe nawierzchni w pasie drogowym. Projektuje siê:
- Odcinek AB o d³ugo¶ci L= 733,20m. Szeroko¶æ jezdni wyniesie 5,0 m z rozjazdami w rejonie w³±czeñ do dróg gminnych w zale¿no¶ci od zastosowanych promieni w³±czenia..
Spadek poprzeczny drogi dwustronny 2,0%.
- Odcinek CD o d³ugo¶ci L= 87,47m. Szeroko¶æ jezdni wyniesie 5,0 m z rozjazdami w rejonie w³±czeñ do dróg gminnych i drogi powiatowej w zale¿no¶ci od zastosowanych promieni
w³±czenia. Spadek poprzeczny drogi dwustronny 2,0%.
- Odcinek EF o d³ugo¶ci L= 77,75m. Szeroko¶æ jezdni wyniesie 5,0 m z rozjazdami w rejonie w³±czeñ do dróg gminnych i drogi powiatowej w zale¿no¶ci od zastosowanych promieni
w³±czenia. Spadek poprzeczny drogi dwustronny 2,0%.
- Przewiduje siê rozbiórkê istniej±cej nawierzchni szutrowej. Materia³ z rozbiórki w zakresie nawierzchni nale¿y przewiesiæ na sk³adowisko wskazane przez Inwestora.
Nawierzchnia jezdni i zjazdów na drogi gminne (lokalizacja zgodnie z rysunkiem PZT) z kostki betonowej typu polbruk w kolorze szarym o gr. 8cm na podbudowie z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie.
Nawierzchnia doj¶æ i zjazdów do posesji indywidualnych z kostki betonowej typu polbruk w kolorze czerwonym o gr. 8cm. Lokalizacja doj¶æ i zjazdów dom uzgodnienia na gruncie z Inwestorem. Zjazdy indywidualne i doj¶cia do posesji wykonane bêd± zgodnie z art. 29 a Ustawy Prawo Budowlane.
Projektuje siê wykonanie podbudowy dla nawierzchni jezdni oraz zjazdów na drogi gminne sk³adaj±cej siê z warstwy kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5 mm o gr. 10 cm oraz warstwy kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/63mm o gr. 15cm
Do obramowania jezdni nale¿y zastosowaæ krawê¿nik betonowy 15x22cm.
Do odciêcia jezdni na zakoñczeniu zjazdów w drogi gminne i w miejscu w³±czenia w zjazdy na drogê powiatow± nr 1086F nale¿y zastosowaæ opornik betonowy 12x20cm.
Wszystkie krawê¿niki i oporniki nale¿y ustawiæ na ³awie betonowej klasy C12/15.
Prace w obrêbie dzia³ki ewid. nr 797 ( dzia³ka drogi powiatowej nr 1086F) nale¿y wykonaæ zgodnie z Decyzj± nr TD.6853.93.2021.EJ z dn. 26.10.2021r.
Wszystkie napotkane urz±dzenia obce nale¿y wyregulowaæ do poziomu nowej nawierzchni oraz przedstawiæ protokó³ odbioru urz±dzeñ obcych przez gestorów sieci.
Geometria poszczególnych elementów zgodnie z rysunkami PZT oraz rysunkami przekrojów poprzecznych.
Odwodnienie powierzchniowe poprzez zapewnienie odpowiednich spadków poprzecznych i pod³u¿nych. odbywaæ siê na teren zielony w obrêbie pasa drogowego.
5. Roboty rozbiórkowe
Planuje siê rozbiórkê istniej±cej nawierzchni szutrowej. Materia³ z rozbiórki w zakresie nawierzchni nale¿y przewiesiæ na sk³adowisko wskazane przez Inwestora.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16.1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³
nastêpuj±cymi kryteriami:
a) najni¿sza cena - 60 %,= 60 pkt
b) okres gwarancji - 40 %= 40 pkt
a1 ) Oferta z najni¿sz± cen± otrzyma – 60 pkt, ka¿da nastêpna oferta oceniana bêdzie na podstawie
wzoru:
cena najni¿sza spo¶ród z³o¿onych ofert
Warto¶æ pkt oferty n = ------------------------------------------- x 60 % x 100
cena oferty badanej
Wyliczona punktacja za cenê zostanie zaokr±glona do dwóch miejsc po przecinku ;
b1) Oferta z najd³u¿szym okresem gwarancji jako¶ci otrzyma 40 pkt, ka¿da nastêpna oferta oceniania bêdzie na podstawie wzoru :
okres gwarancji badanej oferty
Warto¶æ pkt oferty n = ----------------------------------------------- x 40 % x 100
najd³u¿szy okres gwarancji
Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesiêcy (nale¿y podaæ w miesi±cach). Maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesiêcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego jak 36 miesiêcy lub nie podania ¿adnego okresu gwarancji – oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z tre¶ci± SWZ. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji d³u¿szy jak 60 miesiêcy, oferta otrzyma maksymaln± liczbê punktów, jak za 60 miesiêcy gwarancji i taka warto¶æ zostanie przyjêta do umowy, w przypadku wyboru oferty;

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: nie podlegaj± wykluczeniu
w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 108 ust.1 Pzp oraz spe³niaj± warunki udzia³u w
postêpowaniu w zakresie:
1) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spe³ni ten warunek je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz±
jak 300 000 z³;
2) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Wykonawca spe³ni ten warunek je¿eli :
- wyka¿e siê, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, dwa zadania polegaj±ce na budowie, przebudowie lub remoncie drogi obejmuj±cych u³o¿enie, wymianê 3 tys. m2 betonowej/granitowej kostki brukowej ka¿de; ;
- wyka¿e siê dysponowaniem personelem, który bêdzie uczestniczy³ w wykonywaniu
zamówienia, a mianowicie:
dysponowanie jedn± osob± na stanowisku kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci
drogowej lub innymi odpowiadaj±cymi im uprawieniami budowlanymi wydanymi na
podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa;
dysponowanie 1 osob± na stanowisku kierownika bran¿y elektrycznej, która posiada
uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub innymi
odpowiadaj±cymi im uprawieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcze¶niej
obowi±zuj±cych przepisów prawa;
dysponowanie jedn± osob± na stanowisku kierownika bran¿y sanitarnej, która
posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej
w zakresie sieci instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,
wodoci±gowych lub kanalizacyjnych lub innymi odpowiadaj±cymi im uprawieniami
budowlanymi wydanymi na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa. Ocena spe³nienia w/w warunków dokonania bêdzie na podstawie za³±czonych do oferty ¿±danych dokumentów i wykazów okre¶lonych w SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nieniu warunków
udzia³u w postêpowaniu (za³. nr 2);
2) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do
tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów( Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1078), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê,
albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzaj±cymi
przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (
za³. nr 4)

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postêpowania oraz
spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ wraz z ofert± (za³.
nr 1 ) :
1) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nieniu warunków
udzia³u w postêpowaniu (za³. nr 2);
2) dokument (aktualna polisa lub inny dokument) potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z
przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± jak 300 000 z³.
3) wykaz robót budowlanych( za³. nr 5) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami , o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
4) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakres wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (za³. nr 6);

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru
Sadowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego
rejestru, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych
baz danych, a Wykonawca wskaza³ w ofercie te dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych
dokumentów.
Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie
wynika z wymienionych wy¿ej dokumentów, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy pe³nomocnictwa
lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

20.1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w kwocie 5000,00 z³. (s³ownie piêæ tysiêcy z³otych).
20.2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1
pkt. 2 i 3 oraz ust. 2.
20.3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci Dz.U. z 2020
r. poz.299).
20.4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego Bank Spó³dzielczy w ¯aganiu O/Szprotawa 69 9657 0007 0010 0100 3795 0005
20.5. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
20.6. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej
20.7. Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci:
a) up³ywu terminu zwi±zania ofert±,
b) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
c) uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶ci uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
20.8. Zamawiaj±cy, niezw³ocznie nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:
a) który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
b) którego oferta zosta³a odrzucona,
c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza,
d) po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
20.9.Z³o¿enie wniosku o zwrot wadium, powoduje rozwi±zanie stosunku prawnego z Wykonawc± wraz z utrat± przez niego prawa do korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, okre¶lonych w dziale IX Ustawy Pzp.
20.10. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione z pieni±dzu wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty
prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê.
20.11. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie gwarantowi lub porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium.
20.12. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z
¿±daniem zap³aty wadium, je¿eli :
a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 128 ust.1 ustawy Pzp z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 ustawy Pzp, o¶wiadczenia o
którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust 2 pkt.3, co spowodowa³o brak
mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej,
b) wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana : -odmówi³ podpisania umowy w sprawie
zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie, - nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

8.14. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
1) W ofercie Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia podaj± nazwy
Firm wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie i wskazuj±
Pe³nomocnika do ich reprezentacji ;
2) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spe³nieniu warunków udzia³u w
postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia (za³. nr 2). O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstawy prawnych
wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, w jakim ka¿dy z
Wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu;
2) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub
do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog±
polegaæ na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonuj± roboty budowlane, do
realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane;
3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do
oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonuj± poszczególni
Wykonawcy;
4) Je¿eli w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z
dokumentów Krajowego Rejestru Sadowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
dzia³alno¶ci gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, Zamawiaj±cy ¿±da od
Wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego
umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany terminu wykonania zamówienia (przed³u¿enie terminu) w przypadku: przestojów i opó¼nieñ bêd±cych po stronie Zamawiaj±cego; dzia³ania si³ wy¿szych (klêski ¿ywio³owe, itp.);
niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie robót zgodnie z zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej i obowi±zuj±cych przepisów;wyst±pienia opó¼nienia
w wydaniu zezwoleñ, uzgodnieñ, decyzji, itp. przez odpowiednie organy administracyjne czy podmioty bran¿owe z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê; wyst±pienia konieczno¶ci
wykonania robót dodatkowych nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, nieobjêtych zamówieniem podstawowym, a niezbêdnych do realizacji zadania uzgodnionych pisemnie przez
obie strony; wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, niezale¿nych od Wykonawcy, a maj±cych istotny wp³yw na wyd³u¿enie okresu realizacji umowy, np. wyst±pienia zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ, w szczególno¶ci zagra¿aj±cego bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi oraz sytuacji przed³u¿enia obowi±zywania lub konieczno¶ci wprowadzenia rozwi±zañ zwi±zanych z przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych lub gro¿±cego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, jak równie¿ dzia³ania osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie prac, które dzia³ania nie s± konsekwencj± winy jakiejkolwiek ze stron; stwierdzenie wp³ywu w/w okoliczno¶ci na termin realizacji przedmiotu umowy nast±pi na podstawie dowodów przed³o¿onych przez Wykonawcê, potwierdzaj±cych wp³yw w/w okoliczno¶ci na nale¿yte wykonanie przedmiotu umowy, w tym termin jej realizacji; wstrzymania prowadzonych robót poprzez akty w³adzy i administracji publicznej o ile ¿±danie lub nakaz nie nast±pi³ z winy Wykonawcy. Wykonawca mo¿e zmieniæ podwykonawcê, lub zrezygnowaæ z Podwykonawcy. W przypadku gdy zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy, dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia, przedstawiaj±c Zamawiaj±cemu dokumenty wymagane w ofercie na potwierdzenie tego warunku, z dat± nie pó¼niejsz± ni¿ wyst±pienie w/w zmian;
3) Zmiany rozwi±zañ technicznych i technologicznych (wymiarów, po³o¿enia lub wysoko¶ci czê¶ci robót budowlanych wynikaj±cych np. z uzgodnieñ z odpowiednimi organami). Zmiany
wynagrodzenia w przypadku: zmiana wynagrodzenia brutto za przedmiot umowy, w przypadku zmiany ustawowej wysoko¶ci nale¿nego podatku VAT,- konieczno¶ci wykonania robót
zamiennych je¿eli wprowadzane zmiany bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcê wprowadzenia innych zmian w przepisach obowi±zuj±cych maj±cych bezpo¶redni wp³yw na wysoko¶æ wynagrodzenia tj. zmian w przepisach dotycz±cych minimalnej stawki wynagrodzenia;
4) zmiana w zakresie Personelu Wykonawcy : - Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ zmiany osoby pe³ni±cej funkcjê kierownik budowy oraz kierownika robót, je¿eli uzna ¿e osoba ta nie wykonuje
nale¿ycie swoich obowi±zków. Wykonawca zobowi±zany jest zmieniæ wskazan± osobê na inn± osob± z wymaganymi uprawnieniami, w terminie 7 dni od dnia otrzymania ¿±dania
Zamawiaj±cego, po dostarczeniu Zamawiaj±cemu stosownych dokumentów potwierdzaj±cych posiadanie uprawnieñ przez w/w osoby do pe³nienia funkcji kierownika budowy/kierownika robót.
Zmiana osoby pe³ni±cej funkcje kierownika budowy oraz kierownika robót mo¿e nast±piæ poprzez pisemne o¶wiadczenie z³o¿one drugiej stronie. Zmiana taka nie wymaga do swojej
wa¿no¶ci formy aneksu do niniejszej umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-07 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-07 12:45

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-07

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Projekt dofinansowany ze ¶rodków Rz±dowego Funduszu Inwestycji Lokalnych

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.