eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Bia³a › "Prowadzenie zajêæ nauki p³ywania w ramach programu "Powszechna nauka p³ywania klas trzecich" na K.P. "TROCLIK" ul. Sosnkowskiego 14 oraz K. P. przy BSOGKK ul. Lompy 7 w Bielsku-Bia³ej"



Og³oszenie z dnia 2024-01-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Prowadzenie zajêæ nauki p³ywania w ramach programu
„Powszechna nauka p³ywania klas trzecich” na K.P. „TROCLIK” ul. Sosnkowskiego 14 oraz K. P. przy BSOGKK ul. Lompy 7 w Bielsku-Bia³ej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: BIELSKO-BIALSKI O¦RODEK SPORTU I REKREACJI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002402151

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Konopnickiej 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bielsko-Bia³a

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@bbosir.bielsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bbosir.bielsko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

dzia³alno¶æ obiektów sportowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Prowadzenie zajêæ nauki p³ywania w ramach programu
„Powszechna nauka p³ywania klas trzecich” na K.P. „TROCLIK” ul. Sosnkowskiego 14 oraz K. P. przy BSOGKK ul. Lompy 7 w Bielsku-Bia³ej”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a557c32a-b923-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00060989

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00055675/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 „Prowadzenie zajêæ nauki p³ywania w ramach programu „Powszechna nauka p³ywania klas trzecich” na K.P. „TROCLIK” ul. Sosnkowskiego 14 oraz K. P. przy BSOGKK ul. Lompy 7 w Bielsku-Bia³ej”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a557c32a-b923-11ee-b628-1a85378e6c0a

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a557c32a-b923-11ee-b628-1a85378e6c0a

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja miedzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.:
a) Platformy e – Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
b) Poczty elektronicznej – adres poczty elektronicznej do komunikacji : zamowienia.publiczne@bbosir.bielsko.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
2. Adres strony internetowej prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a557c32a-b923-11ee-b628-1a85378e6c0a
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e – Zamówienia . Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e – Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e – Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e – Zamówienia ani logowania.
5. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
6. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
7. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
8. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
9. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) lub poczty elektronicznej. Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” lub poczty elektronicznej odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o
udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bielsko - Bialski O¶rodek Sportu
i Rekreacji zlokalizowany przy ul. Marii Konopnickiej 5,43-300 Bielsko – Bia³a , reprezentowanym przez Dyrektora;
• w sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres Bielsko - Bialski O¶rodek Sportu i Rekreacji ul. Marii Konopnickiej 5,43-300 Bielsko – Bia³a ,poczt± elektroniczn± na adres e-mail: iod.bbosir@grupaformat.pl;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
• Bêdziemy udostêpniaæ Pañstwa dane osobowe wy³±cznie uprawnionym na podstawie przepisów prawa organom i podmiotom publicznym a tak¿e powierzaæ podmiotom, z którymi podpisali¶my stosowne umowy powierzenia przetwarzania danych np. CUW;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• Posiada Pan/Pani:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
 na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): • nie przys³uguje Pani/Panu:
 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BBOSiR/24/01/TZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie na rzecz Zamawiaj±cego us³ug w zakresie prowadzenia zajêæ nauki p³ywania w ramach programu „Powszechna nauka p³ywania klas trzecich” przez osoby posiadaj±ce uprawnienia instruktora, wed³ug „Tygodniowego harmonogramu nauki p³ywania” (za³±cznik nr 9 do SWZ).
2. Wykonawca zobowi±zany jest do prowadzenia nauki p³ywania na Krytej P³ywalni „Troclik”
przy ul. Sosnkowskiego 14 w Bielsku-Bia³ej oraz na Krytej P³ywalni przy BSOGKK ul. Lompy7 w Bielsku-Bia³ej w dniach i godzinach okre¶lonych w ”Tygodniowym harmonogramie zajêæ nauki p³ywania klas III (za³±cznik nr 9 do SWZ).
3. Minimum wymagañ jakie nauczyciel ma przeprowadziæ na zajêciach:
a) wymaga siê zapoznania dzieci z obiektem i zasadami BHP na p³ywalni + zabawy oswajaj±ce dzieci z wod±,
b) semestr I szkolny minimum: zapoznanie siê z wod±, zanurzania siê pod wod± (np. wy³awianie przedmiotów z dna), skoki oswajaj±ce z wod±, otwieranie oczu w wodzie, wydech do wody ustami i nosem, nauka le¿enia na plecach i piersiach na wodzie, nauka po¶lizgów, wykonywanie podstawowych ruchów ucz±cych styl p³ywania (kraul) oraz gry i zabawy. Na koniec sprawdzenia umiejêtno¶ci z zakresu poznanych do tej pory elementów,
c) semestr II szkolny obejmuje nauczanie p³ywania uproszczon± technik± kraulem na piersiach i grzbietem, naukê zwyk³ych nawrotów oraz prostych skoków do wody w miarê mo¿liwo¶ci dzieci.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 92600000-7 - Us³ugi sportowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-03-01 do 2024-12-20

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiaj±cy kierowa³ siê bêdzie nastêpuj±cymi kryteriami i ich wspó³czynnikami wag (znaczeniem):
1) Cena wykonania zamówienia – 60 %
2) Termin p³atno¶ci – 40 %

2. Ocena ofert bêdzie dokonywana wg poni¿szej zasady:
1) Kryterium „Cena wykonania zamówienia” - Oferta Wykonawcy, który zaoferuje wykonanie zamówienia za najni¿sz± cenê ze wszystkich ofert nie odrzuconych otrzyma 60 punktów procentowych.
Oferty proponuj±ce ceny wy¿sze otrzymaj± proporcjonalnie mniej punktów, wyliczonych wg wzoru:

oferta z cen± najni¿sz±
Cena = -------------------------------------- x 100 x znaczenie (60%)
oferta badana

2) Kryterium „Termin p³atno¶ci” - Oferta Wykonawcy, który zaoferuje najd³u¿szy termin p³atno¶ci (tj. 30 dni) ze wszystkich ofert nie odrzuconych otrzyma 40 punktów procentowych.
Oferty proponuj±ce krótszy termin p³atno¶ci otrzymaj± proporcjonalnie mniej punktów, wyliczonych wg wzoru:

Ilo¶æ dni terminu p³atno¶ci w ofercie badanej
Termin p³atno¶ci = ---------------------------------------------------------------- x 100 x znaczenie (40%)
Ilo¶æ dni terminu p³atno¶ci w ofercie
z najd³u¿szym terminem p³atno¶ci (max 30 dni)

UWAGA!!!
Zamawiaj±cy w niniejszym kryterium mo¿e przyznaæ ofercie maksymalnie 40 punktów procentowych.
Minimalny termin nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 14 dni natomiast maksymalny nie d³u¿szy
ni¿ 30 dni.
Oferta Wykonawcy, który nie zaoferuje terminu p³atno¶ci faktury, zaoferuje termin p³atno¶ci faktury krótszy ni¿ 14 dni od daty dostarczenia prawid³owo wystawionej faktury zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako oferta, której tre¶æ nie jest zgodna z warunkami zamówienia.
Oferta Wykonawcy, który zaoferuje termin p³atno¶ci faktury d³u¿szy ni¿ 30 dni od daty dostarczenia prawid³owo wystawionej faktury, otrzyma nie wiêcej ni¿ maksymaln± ilo¶æ punktów (tj. 40 punktów) w obrêbie tego kryterium – do oceny oferty zostanie przyjêty termin 30 dni i taki zostanie wpisany do umowy w sprawie zamówienia jako obowi±zuj±cy.
Oferta Wykonawcy, który wpisze na formularzu Oferta, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ, termin p³atno¶ci faktury w innej formie ni¿ wskazane powy¿ej w SWZ (np. konkretn± datê, przedzia³ czasowy), zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako oferta, której tre¶æ nie jest zgodna z warunkami zamówienia.

3. Koñcowa ocena ofert bêdzie sum± punktów uzyskanych w ocenianych kryteriach, wg wzoru:

Ocena = Ilo¶æ punktów + Ilo¶æ punktów
koñcowa w kryterium w kryterium
oferty (punkty) Cena Termin p³atno¶ci

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ oraz potwierdzaj± spe³nienie nastêpuj±cych warunków dotycz±cych:

1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie.
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie.
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) Posiada zdolno¶æ zawodow± przedstawiaj±c wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich trzech (3) lat przed up³ywem terminu sk³ania ofert – za spe³nienie warunku Zamawiaj±cy uzna wykazanie siê co najmniej jedn± us³ug± trwaj±c± nie krócej ni¿ 8 miesiêcy o charakterze i z³o¿ono¶ci porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj. w zakresie prowadzenia zorganizowanych zajêæ nauki p³ywania dzieci do lat 10, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ brutto (s³ownie: sto tysiêcy z³otych brutto).
UWAGA!
Przez jedn± us³ugê Zamawiaj±cy rozumie jeden/± kontrakt/umowê.
W przypadku gdy przedmiotem zamówienia s± ¶wiadczenia okresowe lub ci±g³e, dopuszcza siê nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakoñczone), ale równie¿ aktualnie wykonywane. W takim przypadku czê¶æ zamówienia ju¿ wykonana musi wype³niaæ wymogi okre¶lone przez Zamawiaj±cego na dzieñ sk³adania ofert.
b) Dysponuje osobami (pracownikami) zdolnymi do wykonywania zamówienia (realizuj±cymi zajêcia nauki p³ywania) - za spe³nienie warunku Zamawiaj±cy uzna dysponowanie co najmniej siedmioma (7) osobami uczestnicz±cymi w wykonaniu zamówienia posiadaj±cymi:
 uprawnienie minimum tytu³ instruktora rekreacji ruchowej albo sportu ze specjalno¶ci± – p³ywanie do wykonania niniejszego Zamówienia,
 co najmniej trzyletnie (tj. 36 miesiêczne) do¶wiadczenie zawodowe w zakresie prowadzenie zorganizowanych zajêæ nauki p³ywania dzieci do lat 10.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: . W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 108 oraz 109 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego przedk³ada:
1) Zamawiaj±cy nie ¿±da przed³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia.
2. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym, Wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego przedk³ada nastêpuj±ce dokumenty:
1) Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
3. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, Wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego przedk³ada nastêpuj±ce dokumenty:
1) Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
4. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego przedk³ada nastêpuj±ce dokumenty:
1) Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.

5. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u
w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego przedk³ada nastêpuj±ce dokumenty:
a) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane (wed³ug za³±cznika nr 6 do SWZ).
Na potwierdzenie spe³nienia warunku okre¶lonego w rozdziale VIII ust 1 pkt. 4) litera a) SWZ.

b) dowody okre¶laj±ce, czy wykazane us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
UWAGA
W przypadku gdy przedmiotem zamówienia s± ¶wiadczenia okresowe lub ci±g³e, dopuszcza siê nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakoñczone), ale równie¿ aktualnie wykonywane. W takim przypadku czê¶æ zamówienia ju¿ wykonana oraz warto¶æ musi wype³niaæ wymogi okre¶lone przez Zamawiaj±cego na dzieñ sk³adania ofert.

c) wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacj± na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnego do wykonywania zamówienia a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz podstawie do dysponowania tymi osobami. (wzór wykazu osób stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ)
Na potwierdzenie spe³nienia warunku okre¶lonego w rozdziale VIII ust. 1 pkt. 4) litera b) SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1.Ofertê nale¿y sporz±dziæ formularzu ofertowym, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ, lub identycznym, bez nanoszenia jakichkolwiek zmian. Ofertê nale¿y z³o¿yæ pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (podpis osobisty rozumiany jako zaawansowany podpis elektroniczny zgodnie z rozporz±dzeniem eIDAS).
2. Do oferty nale¿y do³±czyæ:
1) W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru;
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa powy¿ej, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
2) Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 2.1) -pe³nomocnictwo lub inny dokument (np. akt powo³ania na stanowisko prezesa zarz±du, cz³onka zarz±du spó³ki lub, w przypadku spó³ek dzia³aj±cych w systemie common law, cz³onka rady dyrektorów spó³ki, a tak¿e umowa spó³ki cywilnej lub uchwa³a jej wspólników, wskazuj±ca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spó³ki) potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
3) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
4)Zobowi±zanie innych Podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (je¿eli dotyczy) – wzór zobowi±zania stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ;
5) O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (sk³adane w przypadku konsorcjum oraz do Wykonawców prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej) sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp z dnia 11 wrze¶nia 2019r – wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ;
6) Dokument wadium – w przypadku wnoszenia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na, w oryginale w postaci elektronicznej

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Warunkiem uczestnictwa w postêpowaniu jest wniesienie wadium.
2. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci 2.000,00 z³, (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych 00/100) przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Oferta Wykonawcy , który nie wniesie wadium lub wadium zosta³o wniesione w sposób nieprawid³owy zostanie odrzucona z postêpowania o udzielenie zamówienia.
3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach, w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2019r. poz.310,836 i 1572)
4. Wadium wniesione w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem (wy³±cza siê mo¿liwo¶æ wniesienia wadium w gotówce) na rachunek bankowy Bielsko-Bialskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w Banku PKO Bank Polski, nr konta 84 1020 2313 0000 3102 1092 1791,z podaniem tytu³u: BBOSiR/24/01/TZ
5. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± wp³ywu ¶rodków pieniê¿nych na wskazany przez Zamawiaj±cego rachunek bankowy.
6. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 3 lit. b) – d) Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
7. W tre¶ci gwarancji/porêczenia musi znajdowaæ siê zapis, i¿ „Gwarant/porêczyciel zobowi±zuje siê do nieodwo³alnej, bezwarunkowej i p³atnej na pierwsze pisemne ¿±danie zg³oszone
przez Bielsko-Bialski O¶rodek Sportu i Rekreacji wyp³aty w terminie zwi±zania ofert± pe³nej kwoty wadium w wysoko¶ci: 2 000,00 z³.
W gwarancji/porêczeniu winien byæ tak¿e zapis, i¿ „wyp³ata gwarancji/porêczenia powstaje
w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp” oraz powinno podlegaæ prawu polskiemu i byæ realizowana w Polsce.
Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody, aby ¿±danie zap³aty musia³o byæ przekazane za po¶rednictwem banku prowadz±cego rachunek beneficjenta gwarancji lub jakiegokolwiek innego banku.
Wadium w postaci dokumentu winno zawieraæ oznaczenie postêpowania którego dotyczy.
8. W przypadku wadium w formie gwarancji lub porêczenia wnoszonego przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (np. spó³ka cywilna, konsorcjum) zaleca siê aby z tre¶ci gwarancji
lub porêczenia wynika³o, ¿e wadium to dotyczy wszystkich podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
9. Zamawiaj±cy zwraca wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
10. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
2. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie zapisami Projektu umowy stanowi±cym za³. nr 8 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-31 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy e – Zamówienia zgodnie z informacj± wskazan± w Rozdziale XVII SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-31 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-02-29

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

W zwi±zku z wej¶ciem w ¿ycie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r., o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, w zakresie art. 7:
1) Z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych wyklucza siê:
a)wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych
w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b)wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
c)wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
2) Wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w ust. 1.
3) W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie ust. 1, zamawiaj±cy odrzuca wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertê takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go do z³o¿enia oferty wstêpnej, oferty podlegaj±cej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a tak¿e nie prowadzi z takim wykonawc± negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udzia³u w konkursie, nie zaprasza do z³o¿enia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Kontrola udzielania zamówieñ publicznych w zakresie zgodno¶ci z ust. 1 jest wykonywana zgodnie z art. 596 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych.
5) Przez ubieganie siê o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udzia³u w konkursie rozumie siê odpowiednio z³o¿enie wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, z³o¿enie oferty, przyst±pienie do negocjacji lub z³o¿enie pracy konkursowej.
6) Osoba lub podmiot podlegaj±ce wykluczeniu na podstawie ust. 1, które w okresie tego wykluczenia ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udzia³u w konkursie lub bior± udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegaj± karze pieniê¿nej.
7) Karê pieniê¿n±, o której mowa w ust. 6, nak³ada Prezes Urzêdu Zamówieñ Publicznych, w drodze decyzji, w wysoko¶ci do 20 000 000 z³.
8) Wp³ywy z kar pieniê¿nych, o których mowa w ust. 6, stanowi± dochód bud¿etu pañstwa.
9) Przepisy ust. 1–8 stosuje siê do postêpowania zmierzaj±cego do udzielenia zamówienia publicznego oraz konkursów o warto¶ci mniejszej ni¿ kwoty okre¶lone w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych lub z wy³±czeniem stosowania tej ustawy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.