eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Roboty instalacyjne branży gazowej w lokalach mieszkalnych przy ul. Topazowej 6, Pod Skarpą 94 oraz Witebskiej 28 w Bydgoszczy



Ogłoszenie z dnia 2021-05-21

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00060903 z dnia 2021-05-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty instalacyjne branży gazowej w lokalach mieszkalnych przy ul. Topazowej 6, Pod Skarpą 94 oraz Witebskiej 28 w Bydgoszczy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bydgoszcz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351297

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jezuicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-102

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@adm.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/adm_bydgoszcz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty instalacyjne branży gazowej w lokalach mieszkalnych przy ul. Topazowej 6, Pod Skarpą 94 oraz Witebskiej 28 w Bydgoszczy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8e79c51-b7a4-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060903

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000645/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.32 Zmiana ogrzewania węglowego na gazowe – ul. Pod Skarpą 94 lokale 1, 2, 4, 5, 6

1.1.36 Podłączenie budynków do sieci gazowej i wyposażenie w instalację gazową

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 9/PM/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 484881,43 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie nr 1:
roboty budowlane polegające na budowie wewnętrznej instalacji gazowej wraz z kuchenką, kotłem i instalacją c.o. i c.w.u. dla gminnych lokali mieszkalnych nr 2,2a,3,4,5a,5b,6,9a,11,13 w budynku mieszkalnym przy ul. Topazowej 6 w Bydgoszczy, zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną, w tym projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarami robót oraz decyzją pozwolenia nr 546/2020 z dnia 02.07.2020r. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) montaż instalacji gazowej od istniejącego kurka głównego do gazomierzy i przyborów gazowych w mieszkaniach wraz z kotłami i kuchenkami ;
b) wykonanie wentylacji w pomieszczeniach kuchennych zgodnie z opinią kominiarską;
c) budowę systemów powietrzno-spalinowych zgodnie z opinią kominiarską;
d) demontaż istniejących źródeł ogrzewania;
e) wykonanie instalacji elektrycznej;
f) przebudowa kominów;
g) wykonanie robót przygotowawczych, towarzyszących i odbiorowych pozwalających na prawidłowy odbiór zakresu robót oraz wykonanie robót porządkowych i organizacyjnych w lokalach mieszkalnych przy zachowaniu ciągłości zamieszkania i przebywania osób w nim mieszkających;
h) uzyskanie przez wykonawcę we własnym zakresie w ramach wynagrodzenia umownego odbiorów i innych dokumentów wymaganych przepisami prawa;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44621110-3 - Grzejniki centralnego ogrzewania

44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 207440,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie nr 2:
roboty budowlane polegające na przebudowie i rozbudowie wewnętrznej instalacji gazowej wraz z montażem kotłów kondensacyjnych i instalacji c.o. i c.w.u. dla gminnych lokali mieszkalnych nr 1,2,4,5,6 w budynku przy ul. Pod Skarpą 94 w Bydgoszczy, zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną, w tym projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarami robót oraz zaświadczeniem Prezydenta Miasta Bydgoszczy z dnia 17.11.2020r. (znak WAB.II.6743.629.2020.MŚ). Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) przebudowa i rozbudowa wewnętrznej instalacji gazowej od istniejących gazomierzy po przybory gazowe w mieszkaniach wraz z kotłami kondensacyjnymi;
b) wykonanie wentylacji w pomieszczeniach, gdzie będą kotły, zgodnie z opinią kominiarską;
c) budowę systemów powietrzno-spalinowych, zgodnie z opinią kominiarską;
d) demontaż istniejących źródeł ogrzewania;
e) wykonanie instalacji elektrycznej;
f) wykonanie robót przygotowawczych, towarzyszących i odbiorowych pozwalających na prawidłowy odbiór zakresu robót oraz wykonanie robót porządkowych i organizacyjnych w lokalach mieszkalnych przy zachowaniu ciągłości zamieszkania i przebywania osób w nim mieszkających;
g) uzyskanie przez wykonawcę we własnym zakresie w ramach wynagrodzenia umownego odbiorów i innych dokumentów wymaganych przepisami prawa;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44621110-3 - Grzejniki centralnego ogrzewania

44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 96673,57 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie nr 3:
roboty budowlane polegające na budowie instalacji gazowej wraz z montażem kotłów kondensacyjnych i kuchenek gazowych, instalacji c.o. i c.w.u. dla gminnych lokali mieszkalnych nr 1,2,3,4,5,6,7,8,8A,9 w budynku przy ul. Witebska 28 w Bydgoszczy, zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną, w tym projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarami robót oraz decyzją pozwolenia nr 1107/2020 z dnia 06.11.2020r. (znak WAB.II.6740.1263.2020.AHL).
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) montaż instalacji od KG do gazomierzy
b) montaż instalacji gazowej od istniejącego gazomierza do przyborów gazowych w każdym lokalu wraz z kotłem i kuchenką
c) budowę systemów powietrzno-spalinowych zgodnie z opinią kominiarską
d) demontaż istniejących źródeł ogrzewania
e) wykonanie robót przygotowawczych, towarzyszących i odbiorowych pozwalających na prawidłowy odbiór zakresu robót oraz wykonanie robót porządkowych i organizacyjnych w lokalach mieszkalnych przy zachowaniu ciągłości zamieszkania i przebywania osób w nim mieszkających;
f) uzyskanie przez wykonawcę we własnym zakresie w ramach wynagrodzenia umownego odbiorów i innych dokumentów wymaganych przepisami prawa;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44621110-3 - Grzejniki centralnego ogrzewania

44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 180766,96 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: w dniu 18.05.2021r. Zamawiający przesłał do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zamówieniu w postępowaniu nr 9/PM/2021r i otrzymał drogą elektroniczną informację zwrotną, że „Ogłoszenie o zamówieniu o numerze 2021/BZP 00057254/01 w dniu 2021-05-18 zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych”. W trakcie weryfikacji tej wiadomości okazało się, że załączony w mailu link do ogłoszenia jest nieaktywny. Nie można zatem zapoznać się z treścią tego „opublikowanego” ogłoszenia. Ponadto okazało się, że w dedykowanej zakładce „Moje ogłoszenia” Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia ogłoszenie o tym zamówieniu nie jest widoczne, ani możliwe do wyszukania. Zatem pomimo nadanego numeru i informacji o publikacji ogłoszenia, brak jest możliwości wyszukania tego ogłoszenia, a tym samym zapoznania się z jego treścią. Ogłoszenie o zamówieniu nie występuje w przestrzeni publicznej i nie ma możliwości jego wyszukania w systemie zarówno z poziomu samego Zamawiającego, jak i wykonawcy.
Jednocześnie w zakładce „Moje Postępowania” postępowanie nr 9/PM/2021r. ma widoczny status „wszczęte”, co oznacza, że ogłoszenie o zamówieniu zostało „skutecznie opublikowane”. W dniu 18.05.2021r wystąpiła awaria na Platformie e-Zamówienia oraz duże problemy techniczne związane z publikacją w tym dniu wszelkich ogłoszeń na tej platformie, co zapewne przyczyniło się w sposób bezpośredni, a jednocześnie nie zawiniony przez Zamawiającego, do zaistniałej sytuacji. O problemach technicznych i „błędzie” dotyczącym procesu publikacji ogłoszenia o zamówieniu Zamawiający poinformował „wsparcie techniczne platformy e-Zamówienia” w dniu 19.05.2021r. (zgłoszenie nr 14662) w załączeniu. W odpowiedzi otrzymano w dniu 19.05.2021r. informację zwrotną o następującej treści „błąd jest spowodowany wczorajszą awarią na Platformie, pracujemy nad jego rozwiązaniem”. Do dnia dzisiejszego problem nie został przez administratora strony rozwiązany, ogłoszenie nadal nie jest widoczne na Platformie e-Zamówienia i nie ma możliwości jego pobrania i zapoznania się z jego treścią. W związku z powyższym Zamawiający nie zamieścił na stronie internetowej platformazakupowa.pl dokumentacji tego postępowania uznając, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą.
W tym stanie rzeczy z uwagi na fakt, iż nastąpiło „formalne” wszczęcie postępowania, potwierdzone informacją zwrotną z Biuletynu Zamówień Publicznych, że ogłoszenie zostało opublikowane, a jednocześnie nie ma możliwości zapoznania się z treścią tego ogłoszenia, wyszukania tego ogłoszenia na platformie, a zatem można uznać, że ogłoszenie nie występuje w przestrzeni publicznej – postępowanie należy unieważnić jako postępowanie obarczone niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie prawne: art.255 ust.6 w związku z art.256 oraz art.280 ust.1 ustawy PZP.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: w dniu 18.05.2021r. Zamawiający przesłał do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zamówieniu w postępowaniu nr 9/PM/2021r i otrzymał drogą elektroniczną informację zwrotną, że „Ogłoszenie o zamówieniu o numerze 2021/BZP 00057254/01 w dniu 2021-05-18 zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych”. W trakcie weryfikacji tej wiadomości okazało się, że załączony w mailu link do ogłoszenia jest nieaktywny. Nie można zatem zapoznać się z treścią tego „opublikowanego” ogłoszenia. Ponadto okazało się, że w dedykowanej zakładce „Moje ogłoszenia” Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia ogłoszenie o tym zamówieniu nie jest widoczne, ani możliwe do wyszukania. Zatem pomimo nadanego numeru i informacji o publikacji ogłoszenia, brak jest możliwości wyszukania tego ogłoszenia, a tym samym zapoznania się z jego treścią. Ogłoszenie o zamówieniu nie występuje w przestrzeni publicznej i nie ma możliwości jego wyszukania w systemie zarówno z poziomu samego Zamawiającego, jak i wykonawcy.
Jednocześnie w zakładce „Moje Postępowania” postępowanie nr 9/PM/2021r. ma widoczny status „wszczęte”, co oznacza, że ogłoszenie o zamówieniu zostało „skutecznie opublikowane”. W dniu 18.05.2021r wystąpiła awaria na Platformie e-Zamówienia oraz duże problemy techniczne związane z publikacją w tym dniu wszelkich ogłoszeń na tej platformie, co zapewne przyczyniło się w sposób bezpośredni, a jednocześnie nie zawiniony przez Zamawiającego, do zaistniałej sytuacji. O problemach technicznych i „błędzie” dotyczącym procesu publikacji ogłoszenia o zamówieniu Zamawiający poinformował „wsparcie techniczne platformy e-Zamówienia” w dniu 19.05.2021r. (zgłoszenie nr 14662) w załączeniu. W odpowiedzi otrzymano w dniu 19.05.2021r. informację zwrotną o następującej treści „błąd jest spowodowany wczorajszą awarią na Platformie, pracujemy nad jego rozwiązaniem”. Do dnia dzisiejszego problem nie został przez administratora strony rozwiązany, ogłoszenie nadal nie jest widoczne na Platformie e-Zamówienia i nie ma możliwości jego pobrania i zapoznania się z jego treścią. W związku z powyższym Zamawiający nie zamieścił na stronie internetowej platformazakupowa.pl dokumentacji tego postępowania uznając, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą.
W tym stanie rzeczy z uwagi na fakt, iż nastąpiło „formalne” wszczęcie postępowania, potwierdzone informacją zwrotną z Biuletynu Zamówień Publicznych, że ogłoszenie zostało opublikowane, a jednocześnie nie ma możliwości zapoznania się z treścią tego ogłoszenia, wyszukania tego ogłoszenia na platformie, a zatem można uznać, że ogłoszenie nie występuje w przestrzeni publicznej – postępowanie należy unieważnić jako postępowanie obarczone niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie prawne: art.255 ust.6 w związku z art.256 oraz art.280 ust.1 ustawy PZP.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: w dniu 18.05.2021r. Zamawiający przesłał do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zamówieniu w postępowaniu nr 9/PM/2021r i otrzymał drogą elektroniczną informację zwrotną, że „Ogłoszenie o zamówieniu o numerze 2021/BZP 00057254/01 w dniu 2021-05-18 zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych”. W trakcie weryfikacji tej wiadomości okazało się, że załączony w mailu link do ogłoszenia jest nieaktywny. Nie można zatem zapoznać się z treścią tego „opublikowanego” ogłoszenia. Ponadto okazało się, że w dedykowanej zakładce „Moje ogłoszenia” Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia ogłoszenie o tym zamówieniu nie jest widoczne, ani możliwe do wyszukania. Zatem pomimo nadanego numeru i informacji o publikacji ogłoszenia, brak jest możliwości wyszukania tego ogłoszenia, a tym samym zapoznania się z jego treścią. Ogłoszenie o zamówieniu nie występuje w przestrzeni publicznej i nie ma możliwości jego wyszukania w systemie zarówno z poziomu samego Zamawiającego, jak i wykonawcy.
Jednocześnie w zakładce „Moje Postępowania” postępowanie nr 9/PM/2021r. ma widoczny status „wszczęte”, co oznacza, że ogłoszenie o zamówieniu zostało „skutecznie opublikowane”. W dniu 18.05.2021r wystąpiła awaria na Platformie e-Zamówienia oraz duże problemy techniczne związane z publikacją w tym dniu wszelkich ogłoszeń na tej platformie, co zapewne przyczyniło się w sposób bezpośredni, a jednocześnie nie zawiniony przez Zamawiającego, do zaistniałej sytuacji. O problemach technicznych i „błędzie” dotyczącym procesu publikacji ogłoszenia o zamówieniu Zamawiający poinformował „wsparcie techniczne platformy e-Zamówienia” w dniu 19.05.2021r. (zgłoszenie nr 14662) w załączeniu. W odpowiedzi otrzymano w dniu 19.05.2021r. informację zwrotną o następującej treści „błąd jest spowodowany wczorajszą awarią na Platformie, pracujemy nad jego rozwiązaniem”. Do dnia dzisiejszego problem nie został przez administratora strony rozwiązany, ogłoszenie nadal nie jest widoczne na Platformie e-Zamówienia i nie ma możliwości jego pobrania i zapoznania się z jego treścią. W związku z powyższym Zamawiający nie zamieścił na stronie internetowej platformazakupowa.pl dokumentacji tego postępowania uznając, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą.
W tym stanie rzeczy z uwagi na fakt, iż nastąpiło „formalne” wszczęcie postępowania, potwierdzone informacją zwrotną z Biuletynu Zamówień Publicznych, że ogłoszenie zostało opublikowane, a jednocześnie nie ma możliwości zapoznania się z treścią tego ogłoszenia, wyszukania tego ogłoszenia na platformie, a zatem można uznać, że ogłoszenie nie występuje w przestrzeni publicznej – postępowanie należy unieważnić jako postępowanie obarczone niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie prawne: art.255 ust.6 w związku z art.256 oraz art.280 ust.1 ustawy PZP.

2021-05-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.