eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobowa › "Dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych, urządzeń cyfrowych"



Ogłoszenie z dnia 2022-02-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych, urządzeń cyfrowych"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bobowa (woj. Małopolskie, powiat gorlicki)

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892050

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 21

1.5.2.) Miejscowość: Bobowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-350

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@bobowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bobowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bobowa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych, urządzeń cyfrowych"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42d342cf-6895-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00060573

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011449/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa sprzętu komputerowego i audio-video w ramach programu " Małopolska tarcza antykryzysowa - Pakiet edukacyjny -Cyfryzacja szkół i placówek oświatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Małopolska Tarcza Antykryzysowa - Pakiet Edukacyjny. Cyfryzacja szkół i placówek oświatowych - GRANT II"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00336396/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIiGK.271.13B.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1. dostawa komputerów przenośnych:
• laptopy fabrycznie nowe o parametrach minimalnych: procesor 64 bitowy o architekturze x86 zaprojektowany do pracy w urządzeniach przenośnych, wprowadzenia procesora po raz pierwszy na rynek (ang. launch date) nie wcześniej niż drugi kwartał 2019 roku (Q2’19), minimum 8 GB pamięci operacyjnej RAM, dysk twardy w technologii SSD o pojemności nie mniejszej niż 256 GB, karta graficzna zintegrowana w procesorze lub dedykowana z możliwością podłączenia zewnętrznego monitora, ekran matowy w technologii LED o przekątnej minimum 13,3 cala i rozdzielczości co najmniej 1920 x 1080 (FullHD), wbudowany mikrofon, głośnik i kamera o rozdzielczości minimum 0,3 Mpix, co najmniej 2 złącza USB, wbudowana karta sieciowa Wi-Fi 6 (802.11 a/b/g/n/ac/ax), system operacyjny Windows 10 – 10 szt.
• laptopy fabrycznie nowe o parametrach minimalnych: procesor 64 bitowy o architekturze x86 zaprojektowany do pracy w urządzeniach przenośnych, wprowadzenia procesora po raz pierwszy na rynek (ang. launch date) nie wcześniej niż drugi kwartał 2020 roku (Q2’20), minimum 32 GB pamięci operacyjnej RAM, dysk twardy w technologii SSD o pojemności nie mniejszej niż 256 GB, dodatkowy wbudowany dysk twardy SATA o pojemności minimum 1000 GB, karta graficzna dedykowana posiadająca pamięć 4 GB GDDR6 z możliwością podłączenia zewnętrznego monitora, ekran matowy w technologii LED o przekątnej minimum 15,6 cala i rozdzielczości 1920 x 1080 (FullHD), wbudowany mikrofon, głośnik i kamera o rozdzielczości minimum 0,9 Mpix, minimum 2 złącza USB, wbudowana LAN 10/100/1000 Mbps, wbudowana karta sieciowa Wi-Fi 6 (802.11 a/b/g/n/ac/ax), system operacyjny Windows 10 – 2 szt.
2. dostawa urządzenia ekranowego (smartfon, tablet) o minimalnych parametrach: 4 GB pamięci operacyjnej, 128 GB pamięci ROM, rozmiar ekranu minimum 6 cali, zagęszczenie pikseli min 400 ppi, System operacyjny Android 10 lub nowszy – 1 szt.
3. dostawa zestawu Gimball 3 osiowy stabilizator, dedykowana aplikacja na smartfon, uchwyt z regulacją szerokości od 58 do 85 mm, waga obsługiwanego smartfonu co najmniej 200g, dołączony do zastawu lub wbudowany mini statyw do ustawienia na stole, biało – srebrna blenda o wymiarach minimalnych 100/150 cm, zestaw dwóch stojaków z lampami oraz softboxami: o mocy ekwiwalent 600 Watt i strumieniu świetlnym 7200 lumenów
– 1 szt.
4. dostawa odtwarzacza multimedialnego Google Chromecast Ultra 4K – 1 szt.
4.1. dostawa telewizora Smart TV o przekątnej ekranu minimum 50 cali, ze stelażem – 1 szt.
5. dostawa urządzenia do realizacji zajęć edukacyjnych w Rzeczywistości Wirtualnej/
Rozszerzonej (VR/AR) wraz z oprogramowaniem edukacyjnym:
 Gogle (okulary) VR z dołączonymi dwoma kontrolerami dla dłoni – 2 szt.
 Kabel spełniający standard USB 3.1 C GEN 2 z męskimi końcówkami, z funkcją Power Delivery, z przepustowością sięgającą standardu superspeed 10Gbps, o długości co najmniej 5m – 1 szt.
 Powerbank – 1 szt.
 Futerał mieszczący gogle wraz z kontrolerami – 1 szt.
 Słuchawki wokółuszne – 1 szt.

6. Ubezpieczenie zakupionego sprzętu.
7. Licencje i subskrypcje oprogramowania
8. Pomoce dydaktyczne do nauki kodowania i robotyki:
• Router – 1 szt.
• Zestaw do nauki podstaw programowania, mechatroniki oraz elektroniki z elementami robotyki – 5 szt.
• Zestawy do nauki kodowania wykorzystujący STEAM – 3 szt.
• Dostawa interdyscyplinarnego laboratorium edukacyjnego STEAM – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w zał. nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

32250000-0 - Telefony komórkowe

32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca

32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

32342100-3 - Słuchawki

38970000-5 - Badawcze, testowe i naukowe symulatory techniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75161,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139343,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa AKS Kazimierz Szczygielski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7940000198

7.3.3) Ulica: ul. Jagiellońska 2

7.3.4) Miejscowość: Przeworsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91640,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-11

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.