eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzemieniewo › Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Drobninie i Szko³y Podstawowej w Paw³owicach



Og³oszenie z dnia 2021-05-20


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00060371 z dnia 2021-05-20

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Drobninie i Szko³y Podstawowej w Paw³owicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KRZEMIENIEWO

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Dzia³ Zamówieñ Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050681

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 34

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Krzemieniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-120

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyñski

1.5.7.) Numer telefonu: 65 536 92 00

1.5.8.) Numer faksu: 65 529 75 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zwgm@krzemieniewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.krzemieniewo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Drobninie i Szko³y Podstawowej w Paw³owicach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2ac5601e-b95c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00060371

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000314/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Drobninie i Szko³y Podstawowej w Paw³owicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/krzemieniewo

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/krzemieniewo

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej (dalej jako „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/krzemieniewo2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. 3. Za datę przekazania (wp³ywu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przes³ania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość zosta³a wys³ana do Zamawiającego. 4. Zamawiający będzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. 5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 6. Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452),“Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: 1) sta³y dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., 4) w³ączona obs³uga JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³ugujący format plików .pdf, 6) platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzędu Miar. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za z³ożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³ożenie oferty w zak³adce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie zosta³ spe³niony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, sk³adania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiający oś wiadcza, że spe³nia wymogi okreś lone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osó b fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogó lne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.2. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamó wienia publicznego pn.: Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Drobninie i Szko³y Podstawowej w Paw³owicach. 3. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, któ rym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 wrześ nia 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.4. Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoń czenia postępowania o udzielenie zamó wienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.5. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel okreś lony w lit. b powyżej. 7. Zamawiający informuje, że:- Zamawiający udostępnia dane osobowe, o któ rych mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyrokó w skazujących i czynó w zabronionych), w celu umożliwienia korzystania ze ś rodkó w ochrony prawnej, o któ rych mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie.- Udostępnianie protoko³u i za³ącznikó w do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o któ rych mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub ś wiatopoglądowe, przynależnoś ć do związkó w zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualnoś ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamó wienia. - W przypadku korzystania przez osobę,
któ rej dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o któ rym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o któ rych mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do pań stwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoń czonego postępowania o udzielenie
zamó wienia.- Skorzystanie przez osobę, któ rej dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o któ rym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie może naruszać integralnoś ci protoko³u postępowania oraz jego za³ącznikó w.8. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Krzemieniewo, ul. Dworcowa 34, 64-120 Krzemieniewo, tel. 65 5369200, faks 65 5297515, e-mail: zwgm@krzemieniewo.pl. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan: Katarzyna Jakubowska-Rozwalka, e-mail: kas5@poczta.onet.pl

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W postępowaniu o udzielenie zamó wienia zg³oszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o któ rym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoń czenia tego postępowania.W przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o któ rym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub za³ącznikach do tego protoko³u, od dnia zakoń czenia postępowania o udzielenie zamó wienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przes³anki, o któ rych mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RRGP.271.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Drobninie (roboty rozbiórkowe, wymiana parapetów okiennych, docieplenie ¶cian, roboty dekarskie, instalacja odgromowa i uziom).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cym kryterium:
1) cena 60 pkt
2) okres gwarancji jako¶ci 40 pkt.
2. Ranking ofert przy uwzglêdnieniu ww. kryterium ceny ustalony bêdzie wg wzoru, w skali do 60 punktów, w nastêpuj±cy sposób:
C = (Cncb/Cbob) x 60 pkt, gdzie:
C - ilo¶æ punktów za cenê
Cncb - najni¿sza cena brutto
Cbob - cena brutto oferty badanej
3. Ranking ofert przy uwzglêdnieniu ww. kryterium okresu gwarancji jako¶ci ustalony bêdzie w skali do 40 punktów w nastêpuj±cy sposób:
G =( Gb/Gn) x 40 pkt, gdzie:
G – ilo¶æ punktów za gwarancjê jako¶ci
Gb – okres gwarancji jako¶ci oferty badanej
Gn – najd³u¿szy zaoferowany okres gwarancji jako¶ci
Przy ocenie gwarancji jako¶ci punktowany bêdzie okres gwarancji nie krótszy ni¿ 36 miesiêcy i nie d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy. Oferta proponuj±ca okres gwarancji krótszy ni¿ 36 miesiêcy otrzyma 0 pkt. Oferta proponuj±ca okres gwarancji 60 m-cy lub d³u¿szy okres gwarancji otrzyma maksymalnie 40 punktów. Liczba punktów dla pozosta³ych ofert bêdzie proporcjonalna do okresu udzielonej gwarancji i wyliczona wed³ug ww. wzoru matematycznego. Oceniany bêdzie okres udzielonej gwarancji jako¶ci wyra¿ony w miesi±cach.
4. Za najkorzystniejsz± ofertê Zamawiaj±cy uzna ofertê z najwiêksz± ilo¶ci± punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Paw³owicach (roboty rozbiórkowe, wymiana parapetów okiennych, docieplenie ¶cian, roboty dekarskie, instalacja odgromowa i uziom).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cym kryterium:
1) cena 60 pkt
2) okres gwarancji jako¶ci 40 pkt.
2. Ranking ofert przy uwzglêdnieniu ww. kryterium ceny ustalony bêdzie wg wzoru, w skali do 60 punktów, w nastêpuj±cy sposób:
C = (Cncb/Cbob) x 60 pkt, gdzie:
C - ilo¶æ punktów za cenê
Cncb - najni¿sza cena brutto
Cbob - cena brutto oferty badanej
3. Ranking ofert przy uwzglêdnieniu ww. kryterium okresu gwarancji jako¶ci ustalony bêdzie w skali do 40 punktów w nastêpuj±cy sposób:
G =( Gb/Gn) x 40 pkt, gdzie:
G – ilo¶æ punktów za gwarancjê jako¶ci
Gb – okres gwarancji jako¶ci oferty badanej
Gn – najd³u¿szy zaoferowany okres gwarancji jako¶ci
Przy ocenie gwarancji jako¶ci punktowany bêdzie okres gwarancji nie krótszy ni¿ 36 miesiêcy i nie d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy. Oferta proponuj±ca okres gwarancji krótszy ni¿ 36 miesiêcy otrzyma 0 pkt. Oferta proponuj±ca okres gwarancji 60 m-cy lub d³u¿szy okres gwarancji otrzyma maksymalnie 40 punktów. Liczba punktów dla pozosta³ych ofert bêdzie proporcjonalna do okresu udzielonej gwarancji i wyliczona wed³ug ww. wzoru matematycznego. Oceniany bêdzie okres udzielonej gwarancji jako¶ci wyra¿ony w miesi±cach.
4. Za najkorzystniejsz± ofertê Zamawiaj±cy uzna ofertê z najwiêksz± ilo¶ci± punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarncji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Opis spe³nienia warunku:
W odniesieniu do warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawcy prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym posiadaj± siedzibê lub miejsce zamieszkania.

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie wymaga wykazania spe³nienia tego warunku i odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia tego warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Opis spe³nienia warunku:
W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe na rachunku lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿:
a) 250.000,00 z³ (dla Zadania 1),
b) 150.000,00 z³ (dla Zadania 2).
Zamawiaj±cy informuje, ¿e dla potrzeb spe³niania warunku opisanego powy¿ej, je¿eli warto¶ci zostan± podane w walutach innych ni¿ z³/PLN, Zamawiaj±cy w celu przeliczenia waluty na z³/PLN przyjmie ¶redni kurs z³otego do tej waluty podawany przez NBP na dzieñ wszczêcia niniejszego postêpowania.
W przypadku, gdy Wykonawca bêdzie sk³ada³ ofertê na dwa zadania, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e posiada ¶rodki finansowe na rachunku lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci równej sumie kwot dla wybranych zadañ.

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Opis spe³nienia warunku:
W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) zrealizowa³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
- 1 robotê budowlan± polegaj±c± na termomodernizacji budynku o warto¶ci minimum 250.000,00 z³ brutto (dla Zadania 1),
- 1 robotê budowlan± polegaj±c± na termomodernizacji budynku o warto¶ci minimum 150.000,00 z³ brutto ka¿da (dla Zadania 2).
W przypadku, gdy Wykonawca bêdzie sk³ada³ ofertê na dwa zadania, wystarczaj±ce jest wykazanie, ¿e zrealizowa³ 1 robotê wskazan± powy¿ej (termomodernizacjê budynku) o warto¶ci minimum 250.000,00 z³ brutto.
b) dysponuje zarówno na etapie udzielenia zamówienia, jak i jego realizacji kierownikiem budowy, posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej.
W przypadku, gdy Wykonawca bêdzie sk³ada³ ofertê na dwa zadania, wystarczaj±ce jest wykazanie, ¿e dysponuje jednym kierownikiem budowy.

Zamawiaj±cy, okre¶laj±c wymogi dla osób sprawuj±cych samodzielne funkcje techniczne w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z pó¼n. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220 ).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, tj.:
1) w zakresie wykazania spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym, nale¿y przed³o¿yæ, na wezwanie Zamawiaj±cego dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest wpisany do Krajowego Rejestru S±dowego (dla podmiotów wpisanych do KRS) lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej (dla podmiotów wpisanych do CEIDG) lub innego rejestru zawodowego lub handlowego, prowadzonego w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem.
Je¿eli Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do ww. rejestrów, Zamawiaj±cy nie wzywa do ich z³o¿enia, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne.
2) w zakresie wykazania spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej, nale¿y przed³o¿yæ, na wezwanie Zamawiaj±cego informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy nie mniejsz± ni¿:
a) 250.000,00 z³ (dla Zadania 1)
b) 150.000,00 z³ (dla Zadania 2)
w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
W przypadku z³o¿enia oferty na wiêcej czê¶ci zamówienia Wykonawca mo¿e pos³u¿yæ siê jednym za¶wiadczeniem dla wszystkich czê¶ci, na które sk³ada oferty pod warunkiem, ¿e wysoko¶æ posiadanych ¶rodków lub zdolno¶æ kredytowa nie jest mniejsza ni¿ suma wymaganych kwot dla tych czê¶ci.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ ww. dokumentu, sk³ada inny podmiotowy ¶rodek dowodowy, który w wystarczaj±cy sposób potwierdzi spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
3) w zakresie wykazania spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, nale¿y przed³o¿yæ, na wezwanie Zamawiaj±cego:
a) wykaz co najmniej:
- 1 roboty budowlanej polegaj±cej na termomodernizacji budynku o warto¶ci minimum 250.000,00 z³ brutto (dla Zadania 1),
- 1 roboty budowlanej polegaj±cej na termomodernizacji budynku o warto¶ci minimum 150.000,00 z³ brutto (dla Zadania 2),
wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robota ta zosta³a wykonana, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy ta robota budowlana zosta³a wykonana nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana by³a wykonywana, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – wed³ug wzoru przedstawionego przez Zamawiaj±cego na dalszym etapie postêpowania wraz z wezwaniem Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia dokumentów,
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – wed³ug wzoru przedstawionego przez Zamawiaj±cego na dalszym etapie postêpowania wraz z wezwaniem Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia dokumentów.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Dokumenty stanowiące ofertę, które należy z³ożyć: 1) Formularz oferty – Za³ącznik nr 1 do SWZ,2) Kosztorys ofertowy.2. Dokumenty sk³adane wraz z ofertą:1) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i o spe³nianiu warunków udzia³u w postępowaniu - Za³ącznik nr 2 do SWZ, 2) Pe³nomocnictwo upoważniające do z³ożenia oferty, o ile ofertę sk³ada pe³nomocnik lub pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,3) Oświadczenie dot. rodzajów robót wykonywanych przez poszczególne podmioty występujące wspólnie (w przypadku oferty sk³adanej wspólnie przez Wykonawców) – Za³ącznik nr 3 do SWZ .4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (w sytuacji, kiedy Wykonawca w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby) – Za³ącznik nr 4 do SWZ .

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie:
1) 3.000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych) – dla Zadania 1,
2) 2.000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych) – dla Zadania 2.
2. Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert± tj. do dnia 09.07.2021 r.
3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
- pieni±dzu – wymagan± kwotê nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: 63 2490 0005 0000 4600 9207 4893. Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy Zamawiaj±cego);
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
4. Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu. Zamawiaj±cy zaleca za³±czenie do oferty dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium w pieni±dzu na rachunek bankowy zamawiaj±cego (czynno¶æ ta skróci czas badania ofert).
5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji/porêczenia, gwarancja/porêczenie powinny byæ sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
- nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
- okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem,
- kwotê gwarancji/porêczenia,
- termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia,
- zobowi±zanie gwaranta, do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ je w sposób nieprawid³owy, lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± b±d¼ z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawcy sk³adający ofertę wspólną ustanawiają pe³nomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3) Do oferty wspólnej Wykonawcy do³ączają pe³nomocnictwo. 4) Wszelką korespondencję Zamawiający kieruje do pe³nomocnika.5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i o spe³nianiu warunków udzia³u w postępowaniu, sk³ada każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postępowaniu. 6) Dokumenty wspólne takie jak: formularz ofertowy, kosztorys, oświadczenie dot. rodzajów robót budowlanych wykonywanych przez poszczególne podmioty występujące wspólnie, sk³ada pe³nomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców sk³adających ofertę wspólną.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± aneksu sporz±dzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Zmiana jest mo¿liwa w sytuacjach przewidzianych w ustawie oraz w nastêpuj±cych przypadkach:
1) Zmiana terminu przewidzianego na zakoñczenie robót mo¿e nast±piæ w przypadku:
a) wyst±pienia zmian spowodowanych warunkami atmosferycznymi odbiegaj±cymi od typowych, uniemo¿liwiaj±cymi prowadzenie robót budowlanych zgodnie ze sztuk± budowlan± lub przeprowadzenie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów,
b) zmiany opisu przedmiotu zamówienia, w szczególno¶ci z powodu braku rozwi±zañ projektowych, konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,
c) dzia³ania si³y wy¿szej,
d) wstrzymania prac budowlanych przez w³a¶ciwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê,
e) odkrycia w trakcie robót obiektów wymagaj±cych wcze¶niejszej rozbiórki lub usuniêcia,
f) stwierdzenia innego usytuowania obiektów podziemnych lub podziemnych sieci uzbrojenia terenu ni¿ wynikaj±ce z ewidencji geodezyjnej, co bêdzie wymaga³o odpowiednich zmian w opracowaniach projektowych lub sposobie wykonania robót,
g) innych okoliczno¶ci niepowsta³ych z winy Wykonawcy.
W wy¿ej wymienionych przypadkach termin wykonania przedmiotu umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu o czas niezbêdny do zakoñczenia przedmiotu umowy w sposób nale¿yty, nie d³u¿ej ni¿ o okres trwania tych okoliczno¶ci. Okoliczno¶ci te powinny byæ potwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego wpisem do dziennika budowy.
2) Zmiana wynagrodzenia mo¿e nast±piæ w przypadku:
a) zmiany ustawowej stawki podatku VAT o kwotê wynikaj±c± ze zmienionej stawki tego podatku obowi±zuj±cej w dacie powstania obowi±zku podatkowego w czasie trwania umowy. Strony ustalaj± protokolarnie warto¶æ prac wykonanych wg stanu na dzieñ poprzedzaj±cy zmianê stawki podatku VAT. Nowa stawka podatku bêdzie mia³a zastosowanie zgodnie z odpowiednimi uregulowaniami prawnymi.
3. Poza sytuacjami wskazanymi w ust. 2, zmiana niniejszej umowy mo¿e nast±piæ w nastêpuj±cych przypadkach:
1) gdy zmiany dotycz± realizacji dodatkowych robót budowlanych, nieobjêtych niniejsz± umow±, o ile takie roboty budowlane stan± siê niezbêdne do nale¿ytego wykonania umowy i zostan± spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki:
a) zmiana wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci sprzêtu, us³ug lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowa³aby istotne niedogodno¶ci lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla Zamawiaj±cego,
c) wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy;
2) je¿eli konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana bêdzie okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy, a wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy;
3) gdy nowy Wykonawca ma zast±piæ dotychczasowego Wykonawcê:
a) w wyniku sukcesji, przejêcia, po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy Wykonawca bêdzie spe³nia³ warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zajd± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±gnie to za sob± innych istotnych zmian umowy,
b) w wyniku przejêcia przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ Wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców.
4. Zmiana jest mo¿liwa, gdy ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ progi unijne oraz ni¿sza ni¿ 15% warto¶ci pierwotnej umowy.
5. Zamawiaj±cy dokona zmiany umowy w oparciu o art. 15 r ust. 1 ustawy z dnia 31 marca 2020 r. ustawy o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 374 ze zm.).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-10 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/krzemieniewo

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-10 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-07-09

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Z uwagi na ograniczoną liczbę znakó w w og³oszeniu pe³ny opis zamó wienia znajduje się w specyfikacji warunkó w zamó wienia (SWZ).
2021-05-20 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.