Ogłoszenie z dnia 2024-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00493252/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie zasilania elementów oznakowania wizualnego na węźle Brynów
w ramach zadania inwestycyjnego pn.:
„Katowicki System Zintegrowanych Węzłów Przesiadkowych – Brynów Pętla”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Inwestycje S.A. działające w imieniu i na rzecz Miasta Katowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240612757
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Porcelanowa 21
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-246
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniainwestycje@kisa.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowickieinwestycje.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie zasilania elementów oznakowania wizualnego na węźle Brynóww ramach zadania inwestycyjnego pn.:
„Katowicki System Zintegrowanych Węzłów Przesiadkowych – Brynów Pętla”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78427be5-7e3a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00060236
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028599/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Wykonanie zasilania elementów oznakowania wizualnego na węźle Brynów w ramach zadania inwestycyjnego „Katowicki Zintegrowany System węzłów przesiadkowych – Brynów Pętla”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493252
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KISA/DZP/TP/43/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 148247,68 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 86566,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie zasilania elementów oznakowania wizualnego na węźle Brynów
w ramach zadania inwestycyjnego pn.:
„Katowicki System Zintegrowanych Węzłów Przesiadkowych – Brynów Pętla”.
Opis przedmiotu zamówienia:
W zakresie dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do:
wykonania inwentaryzacji wraz z oceną stanu technicznego istniejącego układu zasilania logotypów, (aktualnie zabudowane logotypy wraz z zasilaczami),
uzyskania warunków technicznych niezbędnych do wykonania projektu wydanych przez Użytkowników tj. MZUiM i KZGM,
pozyskania i zweryfikowania wszystkich danych niezbędnych do wykonania projektu
opracowania dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa uzgodnioną z MZUiM Katowice oraz KZGM Katowice,
uzyskania właściwej decyzji (lub zgłoszenia) pozwalającej na rozpoczęcie robót budowlanych (jeśli to konieczne),
przygotowania dokumentacji w wersji papierowej 2 egzemplarze i elektronicznej plik PDF
(2 nośniki elektroniczne),
sprawowania nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie opracowanej dokumentacji.
W zakresie robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do:
obsługi logistycznej inwestycji: dostawa głównych i pomocniczych materiałów,
uzgodnienia harmonogramu robót z Użytkownikami Obiektów: MZUiM, KZGM,
koordynacji harmonogramu robót z Użytkownikami Obiektów: MZUiM, KZGM,
wykonania zasilania logotypów zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową,
wykonania niezbędnych prac kontrolno – pomiarowych,
wykonania prób funkcjonalnych wraz z zaprogramowaniem zegarów sterujących,
opracowania protokołów z w/w prac pomiarowych oraz testów,
opracowania dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy zakres prac określają:
- projektowane postanowienia umowy - złącznik nr 6 do SWZ,
- program funkcjonalno-użytkowy - złącznik nr 7 do SWZ.
Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości za wykonanie robót budowlanych wynosił co najmniej 24 miesiące od daty odbioru wykonanego przedmiotu zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi gwarancji jakości.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
UWAGA: Okres gwarancji stanowi dodatkowe kryterium oceny ofert, opisane szczegółowo w rozdziale III podrozdziale 4 niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92250 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92250 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92250 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AWATAR Jarosław Klar
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 261020276
7.3.4) Miejscowość: Orzesze
7.3.5) Kod pocztowy: 43-188
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92250 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa elementów brandingowych
- Świadczenie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych z 13 Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach
- DOSTAWA SPRZĘTU DO PRACOWNI ENDOSKOPII
- BO - L2/03/X - "BOISKO NASZYCH MARZEŃ" - Modernizacja boiska szkolnego przy ZSP 8 w Katowicach
- Wykonanie przeglądów sprzętu medycznego
- Usługa realizacji turnusu terapeutycznego dla dzieci z zaburzeniami posttraumatycznymi w wieku od 5 do 8 lat oraz ich rodzin adopcyjnych.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Wykonanie dokumentacji projektowych na rozbudowę dróg gminnych oraz odcinka drogi powiatowej nr 2107L w Klinach, gmina Głusk
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.