eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › Przebudowa budynku Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Kępnie ul. Staszica 12.



Ogłoszenie z dnia 2021-05-20


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00060185 z dnia 2021-05-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
Starostwa Powiatowego w Kępnie ul. Staszica 12.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kępiński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854671

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Kępno

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627828900

1.5.8.) Numer faksu: 627828901

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatkepno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatkepno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatkepno.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
Starostwa Powiatowego w Kępnie ul. Staszica 12.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb2887c6-86fc-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060185

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002101/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja budynków Starostwa Powiatowego w Kępnie ul. Kościuszki 5 i ul. Staszica 12 w Kępnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018812/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AB.272.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 435624,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: „Przebudowę budynku Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Kępnie ul. Staszica 12.
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa budynku geodezji mająca na celu dostosowanie obiektu do obowiązujących warunków technicznych oraz poprawę estetyki wnętrza obiegu. Przedmiotowy budynek zlokalizowany jest w Kępnie przy ul. Staszica 12, gminie Kępno, na działce o nr. ew. 1983/9. Jest to dwukondygnacyjny budynek częściowo podpiwniczony, wybudowany w technologii tradycyjnej murowanej z dachem plaskiem o konstrukcji drewnianej.
2. Planowane roboty budowlane, odnoszą się wyłącznie do wnętrza budynku poza montażem pionowej platformy dla osób niepełnosprawnych, wymiana okien elewacji zachodniej na przegrody szklane w klasie EI30 oraz wymianą płytek na schodach zewnętrznych na dziedzińcu wraz z malowaniem poręczy. W ramach montażu platformy dla osób niepełnosprawnych, przewiduje się wykonanie utwardzenia terenu kostką batonową o wielkości ok 2m2.
3. Zakres prac będących przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności:
3.1.Roboty instalacyjne: wewnętrzne:
1) roboty rozbiórkowe,
2) montaż wewnętrznej instalacji sanitarnej,
3) montaż ceramiki sanitarnej z armaturą,
4) montaż wewnętrznej instalacji elektrycznej,
3.2.Roboty budowlane, prace wykończeniowe wewnętrzne
1) ściany działowe z płyt gipsowo-kartonowych na stalowym stelażu systemowym gr 12 cm,
2) wykończenie ścian tynkiem cem.-wap. i gładzią gipsową,
3) prace malarskie ścian wewnętrznych,
4) prace tynkowe,
5) wykończenie ścian i posadzek płytkami ceramicznymi,
6) montaż parapetów wewnętrznych,
7) montaż sprzętu wyposażenia,
8) montaż stolarki,
9) prace malarskie wewnętrzne.
3.3. Roboty budowlane, zewnętrzne wykończenie budynku:
1)montaż podnośnika,
2) wykonanie przedłużenia ściany,
3) wykończenie ścian tynkiem zewnętrznym cienkowarstwowym,
4) wykonanie okładzin schodów i płytek ceramicznych,
5) prace malarskie,
6) obróbka otworów okiennych,
Dokumentacja techniczna została wykonana przez Pracownię projektową Archituz – Mirosław Gudra , Siemionka 1, 63-620 Trzcinica
4. Szczegółowy zakres prac i sposób ich realizacji określony został również w załącznikach do SIWZ:
1) Projekt budowlany- (załącznik nr 9 do SWZ),
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 10)
3) Przedmiary robót, będące załącznikiem do siwz stanowią element pomocniczy do wyceny oferty (załącznik nr 11)
4) Ekspertyzy( załącznik Nr 12)
5) Wzór umowy stanowiący załącznik Nr 8,
Dla przedmiotowej inwestycji Zamawiający uzyskał:
- decyzję pozwolenia na budowę 702/2020 z dnia 17-12-2020,
- postanowienie nr 409/2020/ z dnia 27.11.2020 w sprawie uzgodnień robót budowlanych Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu - Delegatura w Kaliszu
5. Wykonawca w trakcie robót budowlanych zabezpieczy wejścia dla mieszkańców do budynku Wydziału Geodezji Kępnie ( umożliwi dojście mieszkańcom (tj. pracowników i petentów) do budynku).
Wykonawca przed rozpoczęciem budowy zobowiązany jest do wykonania Harmonogramu robót poszczególnych pomieszczeń w budynku..
6. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a) powołanie kierowników branżowych robót z uprawnieniami budowlanymi.
b) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (mapa przyjęta do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego i zatwierdzona przez Starostę Kępińskiego nie później niż w dniu (zawiadomienia zamawiającego o zakończeniu robót i gotowości do odbioru)
c) zawiadomienie o zakończeniu budowy,( zawiadomienie prawomocne na dzień zawiadomienia zamawiającego o zakończeniu robót i gotowości do odbioru)
d) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (prawomocne na dzień zawiadomienia zamawiającego o zakończeniu robót i gotowości do odbioru)
e) dokonanie odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego (jeśli będzie wymagany przepisami prawa)
7. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć komplet dokumentów odbiorowych
- przedstawienia certyfikatów, deklaracji zgodności lub atestów jakościowych itp. wbudowanych materiałów zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych . Wszystkie dokumenty odbiorowe spięte w opisanym odpowiednio segregatorze, opatrzone spisem treści, wszystkie strony kolejno ponumerowane.
8. Wykonawca zobowiązuje się przedmiot zamówienia wykonać zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej oraz etyką zawodową, zgodnie z uzgodnieniami jednostek opiniujących dokumentację projektową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45262300-4 - Betonowanie

45262700-8 - Przebudowa budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 424900,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 424900,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 424900,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAL-BUD Błażej Rubik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5140321511

7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza 14

7.3.4) Miejscowość: Ostrzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 63-500

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 424900,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.