eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Borki › Nowa odsłona Gminy Borki - Rewitalizacja. Dostawa sprzętu multimedialnego oraz sprzętu komputerowego do świetlicy w miejscowości Wrzosów.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-05-20


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00060158 z dnia 2021-05-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Nowa odsłona Gminy Borki – Rewitalizacja. Dostawa sprzętu multimedialnego oraz sprzętu komputerowego do świetlicy w miejscowości Wrzosów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BORKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019885

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 41

1.5.2.) Miejscowość: Borki

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-345

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 857 42 08

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wojt@gminaborki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugborki.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugborki.bip.lubelskie.pl https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nowa odsłona Gminy Borki – Rewitalizacja. Dostawa sprzętu multimedialnego oraz sprzętu komputerowego do świetlicy w miejscowości Wrzosów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b386f7a9-add8-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060158

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004083/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Nowa odsłona Gminy Borki - Rewitalizacja. Dostawa sprzętu multimedialnego oraz komputerowego do świetlicy w miejscowości Wrzosów”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny: Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014- 2020, Działanie: 13.4 Rewitalizacja obszarów wiejskich

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047472/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRI.271.1.3.2021.MW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego oraz komputerowego do świetlicy w miejscowości Wrzosów. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Nowa odsłona Gminy Borki - Rewitalizacja” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego: Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie: 13.4 Rewitalizacja obszarów wiejskich.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SWZ. Opisane parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawianego sprzętu.
3. Dostarczony sprzęt objęty zamówieniem musi gwarantować bezpieczne jego użytkowanie oraz nie może zagrażać zdrowiu użytkowników.
4. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia i jego montażu jest: świetlica w miejscowości Wrzosów nr 62A, 21-345 Wrzosów.
5. Dostarczony sprzęt winien być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, wolny od wad prawnych i fizycznych, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także ma spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wykazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
6. Do czynności związanych z wykonaniem dostawy należy: dostarczenie, wniesienie, usunięcie opakowań, uruchomienie sprzętu oraz jego zainstalowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Powyższe czynności wykonawca wykonana siłami własnymi i na swój koszt. Uwaga! Dostarczony sprzęt/wyposażenie ma być zmontowany/ne i gotowy/e do użycia. Wykonawca ma obowiązek zapewnić protokół uruchomienia i przeszkolenia użytkowników.
7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczo­wych części zamówienia.
9. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. Przedmiotowym środkiem dowodowym, który należy złożyć wraz z ofertą jest formularz specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu (zał. Nr 1a do SWZ). Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wezwie Wykonawcę, który nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne do złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlegać będzie odrzuceniu albo zachodzić będą przesłanki unieważnienia postępowania. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
10. Zgodnie z art. 256 Pzp. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie za­mówienia od­powiednio przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okolicz­ności powo­dujące, że dal­sze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
11. Zgodnie z art. 310 pkt. 1 Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie za­mówienia pu­blicznego, jeśli środki publiczne, które zamawiający może przeznaczyć na sfi­nansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
12. Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkt lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, normy, itp. nie maja na celu naruszenia art, 16 ustawy Pzp oraz 99 ust. 4 ustawy Pzp ale w szczególności służą realizacji art. 17 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy Pzp. Zawarte opisy w SWZ mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych,technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zgodnie w art. 99 ust. 5 u ust. 6 oraz art. 101 ust. 4 Zamawiający wskazuje, że wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia określony opisem zawartym w SWZ „lub równoważnym”. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w SWZ. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe, normy, oceny techniczne systemów itp., zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać na etapie składania ofert, że oferowane przez niego dostawy , spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na etapie składania ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z wpłynięciem zapytań i koniecznością opracowania odpowiedzi Zamawiający w dniu 18.05.2021 r. dokonał zmiany zapisów Specyfikacji Warunków Zamówienia i ustalił nowe terminy składania i otwarcia ofert na dzień 21.05.2021 r.
Zamawiający, na portalu e-zamówienia opublikował ogłoszenie o zmianie ogłoszenia ustalając nowe terminy składania i otwarcia ofert na dzień 21.05.2021 r. (ogłoszenia o numerze nr 2021/BZP 00057644/01 z dnia 18.05.2021 r). Jednocześnie Zamawiający zamieścił na stronie prowadzanego postępowania (https://ugborki.bip.lubelskie.pl https://miniportal.uzp.gov.pl/) ogłoszenie o zmianie ogłoszenia, o którym mowa wyżej, informację o udzielonych odpowiedziach na złożone pytania oraz zmieniony załącznik nr 1a do SWZ (Formularz specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu).
Dokonując powyższych czynności Zamawiający nie zmienił w miniPortalu ustawień terminów składania i otwarcia ofert pozostawiając pierwotny termin wyznaczony na dzień 19.05.2021 r.- składanie ofert do godziny 10:00 i otwarcie ofert o godzinie 10:30. W związku z zaistniałą sytuacją, system zabezpieczeń miniPortalu uniemożliwia Wykonawcom złożenie zaszyfrowanych ofert po dniu 19.05.2021 r. po godzinie 10:00. Z przyczyn zależnych od Zamawiającego Wykonawcy nie mają dostępu do szyfrowania ofert, a tym samym możliwości złożenia ich w terminie wskazanym w ogłoszeniu o zamówieniu oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Powyższe uchybienie nie może być konwalidowane co powoduje, że przedmiotowe postępowanie obarczone zostało wadą, gdyż naruszony został przepis art. 16 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przepis ten nakłada na Zamawiającego obowiązek przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w sposób przejrzysty oraz zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji i równe traktowanie wykonawców. Powyższe uchybienia w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania uniemożliwiają złożenie ofert w terminie wskazanym w ogłoszeniu o zamówieniu i Specyfikacji Warunków Zamówienia wszystkim zainteresowanym Wykonawcom, czym naruszona została dyspozycja art. 16 Pzp.
2021-05-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.