eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Dostawa dwóch ambulansów medycznych typu C wraz z wyposażeniem z projektu pn. "Zakup ambulansów oraz środków ochrony indywidualnej dla ratownictwa medycznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-05-20


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00059854 z dnia 2021-05-20

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa dwóch ambulansów medycznych typu C wraz z wyposażeniem z projektu pn. „Zakup ambulansów oraz środków ochrony indywidualnej dla ratownictwa medycznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870298738

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: dr. Ludwika Rydygiera 15/17

1.4.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.4.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bieganski.org

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.bieganski.org

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059854

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-05-20

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00055403/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch fabrycznie nowych ambulansów medycznych typu C wraz z wyposażeniem z projektu pn. „Zakup ambulansów oraz środków ochrony indywidualnej dla ratownictwa medycznego w Regionalnym Szpitalu Specjalistycznym im. dr. Wł. Biegańskiego
w Grudziądzu w ramach walki z COVID-19 oraz innymi chorobami zakaźnymi”
w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020, zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku nr 3 do niniejszej SWZ oraz warunkami realizacji zawartymi w Ogólnych Warunkach Umowy.
2. Wymagania dla przedmiotu zamówienia
1) Zaoferowany ambulans musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w min. 2021 roku, niedemonstracyjny, nie będący przedmiotem ekspozycji, wolny od wad fizycznych
i prawnych, w stanie technicznym zgodnym z dokumentacją.
2) Zaoferowany ambulans musi posiadać fabrycznie nowe wyposażenie, wolne od wad objęte gwarancją producenta pojazdu, spełniające wymagania określone w aktualnej Polskiej Normie PN EN 1789 lub równoważnej „Pojazdy medyczne i ich wyposażenie – Ambulanse drogowe”,
w tym wymagania w zakresie zgodności systemów klimatyzacji i ogrzewania z normą PN EN 1789 lub równoważną dla oferowanej marki i modelu ambulansu.
3) Zaoferowany ambulans musi spełniać wymagania aktualnej Polskiej Normy PN EN 1789 lub równoważnej, w której określone są szczegółowe wymagania dotyczące konstrukcji, badania
i wyposażenia ambulansów drogowych stosowanych do transportu i sprawowania opieki nad pacjentami oraz wymagania dotyczące przestrzeni przedziału dla pacjenta - w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia.
4) Zaoferowany ambulans musi spełniać wymagania określone w przepisach dotyczących warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. (Dz. U. 2016 r. poz. 2022 ze zm.) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.
5) Zaoferowany ambulans musi posiadać świadectwo homologacji pojazdu skompletowanego (samochód bazowy wraz z zabudową medyczną) wydane zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz. U. z 2015 poz. 1475 ze zm.) oraz ramową Dyrektywą 2007/46/WE).
Numer świadectwa homologacji typu WE pojazdu kompletnego musi być ujęty w świadectwie homologacji typu WE pojazdu skompletowanego oraz posiadać informacje o dacie wydania homologacji pojazdu kompletnego i skompletowanego.
Numery homologacji pojazdu kompletnego i skompletowanego muszą być zgodne z Dyrektywą 2007/46/WE załącznik nr VII i składać się z czterech sekcji informujących o:
- państwie członkowskim wydającym homologację,
- numerze ostatniej dyrektywy lub rozporządzenia zmieniającego, włącznie z aktami wykonawczymi stosowanymi do danej homologacji,
- czterocyfrowym numerze porządkowym,
- dwucyfrowym numerze porządkowym określającym rozszerzenie.
6) Zaoferowany ambulans musi posiadać potwierdzenie zgodności z normą PN EN 1789 lub równoważną wystawione przez niezależną notyfikowaną jednostkę badawczą w zakresie oferowanej konfiguracji zabudowy specjalnej ambulansu na oferowanej marce i modelu ambulansu.
7) Zabudowa specjalna przedziału medycznego musi mieć pozytywne badania wytrzymałościowe na 10 g, wykonane przez niezależną jednostkę notyfikowaną.
8) Laweta pod nosze główne musi mieć pozytywne badania wytrzymałościowe na 10g zgodnie
z normą PN EN 1789 pkt 4. 5. 9. i 5.3 lub równoważną, wykonane przez niezależna jednostkę notyfikowaną.
9) Zaoferowane asortymenty muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie później niż w min. 2021 roku.

3. Szkolenie personelu:
Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia personelu Zamawiającego
z zakresu prawidłowej eksploatacji przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić niezbędny sprzęt do przeprowadzenia szkoleń
w siedzibie Zamawiającego, jak również materiały eksploatacyjne (tzw. Pakiet rozruchowy – jeśli jest wymagany). Zamawiający ze swojej strony zapewni wyłącznie miejsce do przeprowadzenia szkoleń.
Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie szkolenia poza siedzibą Zamawiającego, w takim przypadku wszelkie koszty związane ze szkoleniem poza siedzibą Zamawiającego ponosi Wykonawca.

4. Wymagany okres gwarancji:
1) gwarancja mechaniczna ambulansu - min. 24 miesiące (bez limitu km),
2) gwarancja na powłoki lakiernicze ambulansu - min. 24 miesiące,
3) gwarancja na perforację nadwozia - min. 120 miesięcy,
4) gwarancja na zabudowę medyczną- min. 36 miesięcy,
5) gwarancja na sprzęt medyczny stanowiący wyposażenie ambulansu - min. 24 miesiące.

5. Zaoferowane asortymenty będące wyrobami medycznymi muszą być dopuszczone do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 186 ze zm.).
6. Wykonawca zapewni dla oferowanego ambulansu pełny serwis gwarancyjny
i pogwarancyjny zabudowy medycznej i wyposażenia medycznego.

7. Opis przedmiotu zamówienia na podstawie Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
34114121-3 - karetki,
33100000-1 - urządzenia medyczne,
33190000-8 - różne urządzenia i produkty medyczne
33192160-1 - nosze.


8. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały zastosowane odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 Pzp, zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 Pzp dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji technicznych należy przyjąć, że
w odniesieniu do nich użyto sformułowania ,,lub równoważne”.

9. W przypadku wskazania przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty – należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie itp. określają minimalne parametry wskazane w Załączniku nr 3 do SWZ, które stanowią kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Każdorazowo, gdy wskazany jest w niniejszej SWZ znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania ,,lub równoważne” (podstawa prawna art. 99 ust. 5 i 6 ustawy).

10. Informacje dodatkowe:
1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

2) Zamawiający nie przewiduje:
a) dodatkowych podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 (art. 281 ust. 2 pkt 1) Pzp);
b) składania ofert wariantowych (art. 281 ust. 2 pkt 6) Pzp);
c) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust. 2 pkt 8 Pzp);
d) zastosowania wymagań, o których mowa w art. 96 Pzp
e) zastosowania wymagań, o których mowa w art. 94 Pzp
f) wniesienia wadium (art. 281 ust. 2 pkt 10) Pzp)
g) udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) i 8) Pzp (art. 281 ust. 2 pkt 11) Pzp)
h) przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej (art. 281 ust. 2 pkt 12) Pzp);
i) rozliczenia w walutach obcych (art. 281 ust. 2 pkt 13) Pzp);
j) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 281 ust. 2 pkt 14) Pzp);
k) zawarcia umowy ramowej (art. 281 ust. 2 pkt 16) Pzp);
l) aukcji elektronicznej (art. 281 ust. 2 pkt 17) Pzp);
m) złożenia ofert w postaci w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty (art. 281 ust. 2 pkt 18) Pzp);
n) zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 281 ust. 2 pkt 19) Pzp);

3) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy
– art. 462 ust. 1 Pzp
W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy winien wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 462 ust. 2 Pzp), firmy tych podwykonawców.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający uzna, że całość zamówienia Wykonawca wykona samodzielnie.
Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy
z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch fabrycznie nowych ambulansów medycznych typu C wraz z wyposażeniem z projektu pn. „Zakup ambulansów oraz środków ochrony indywidualnej dla ratownictwa medycznego w Regionalnym Szpitalu Specjalistycznym im. dr. Wł. Biegańskiego
w Grudziądzu w ramach walki z COVID-19 oraz innymi chorobami zakaźnymi”
w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020, zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku nr 3 do niniejszej SWZ oraz warunkami realizacji zawartymi w Ogólnych Warunkach Umowy.
2. Wymagania dla przedmiotu zamówienia
1) Zaoferowany ambulans musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w min. 2021 roku, niedemonstracyjny, nie będący przedmiotem ekspozycji, wolny od wad fizycznych
i prawnych, w stanie technicznym zgodnym z dokumentacją.
2) Zaoferowany ambulans musi posiadać fabrycznie nowe wyposażenie, wolne od wad objęte gwarancją producenta pojazdu, spełniające wymagania określone w aktualnej Polskiej Normie PN EN 1789 lub równoważnej „Pojazdy medyczne i ich wyposażenie – Ambulanse drogowe”,
w tym wymagania w zakresie zgodności systemów klimatyzacji i ogrzewania z normą PN EN 1789 lub równoważną dla oferowanej marki i modelu ambulansu.
3) Zaoferowany ambulans musi spełniać wymagania aktualnej Polskiej Normy PN EN 1789 lub równoważnej, w której określone są szczegółowe wymagania dotyczące konstrukcji, badania
i wyposażenia ambulansów drogowych stosowanych do transportu i sprawowania opieki nad pacjentami oraz wymagania dotyczące przestrzeni przedziału dla pacjenta - w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia.
4) Zaoferowany ambulans musi spełniać wymagania określone w przepisach dotyczących warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. (Dz. U. 2016 r. poz. 2022 ze zm.) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.
5) Zaoferowany ambulans musi posiadać świadectwo homologacji pojazdu skompletowanego (samochód bazowy wraz z zabudową medyczną) wydane zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz. U. z 2015 poz. 1475 ze zm.) oraz ramową Dyrektywą 2007/46/WE).
Numer świadectwa homologacji typu WE pojazdu kompletnego musi być ujęty w świadectwie homologacji typu WE pojazdu skompletowanego oraz posiadać informacje o dacie wydania homologacji pojazdu kompletnego i skompletowanego.
Numery homologacji pojazdu kompletnego i skompletowanego muszą być zgodne z Dyrektywą 2007/46/WE załącznik nr VII i składać się z czterech sekcji informujących o:
- państwie członkowskim wydającym homologację,
- numerze ostatniej dyrektywy lub rozporządzenia zmieniającego, włącznie z aktami wykonawczymi stosowanymi do danej homologacji,
- czterocyfrowym numerze porządkowym,
- dwucyfrowym numerze porządkowym określającym rozszerzenie.
6) Zaoferowany ambulans musi posiadać potwierdzenie zgodności z normą PN EN 1789 lub równoważną wystawione przez niezależną notyfikowaną jednostkę badawczą w zakresie oferowanej konfiguracji zabudowy specjalnej ambulansu na oferowanej marce i modelu ambulansu.
7) Zabudowa specjalna przedziału medycznego musi mieć pozytywne badania wytrzymałościowe na 10 g, wykonane przez niezależną jednostkę notyfikowaną.
8) Laweta pod nosze główne musi mieć pozytywne badania wytrzymałościowe na 10g zgodnie
z normą PN EN 1789 pkt 4. 5. 9. i 5.3 lub równoważną, wykonane przez niezależna jednostkę notyfikowaną.
9) Zaoferowane asortymenty muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie później niż w min. 2021 roku.

3. Szkolenie personelu:
Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia personelu Zamawiającego
z zakresu prawidłowej eksploatacji przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić niezbędny sprzęt do przeprowadzenia szkoleń
w siedzibie Zamawiającego, jak również materiały eksploatacyjne (tzw. Pakiet rozruchowy – jeśli jest wymagany). Zamawiający ze swojej strony zapewni wyłącznie miejsce do przeprowadzenia szkoleń.
Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie szkolenia poza siedzibą Zamawiającego, w takim przypadku wszelkie koszty związane ze szkoleniem poza siedzibą Zamawiającego ponosi Wykonawca.

4. Wymagany okres gwarancji:
1) gwarancja mechaniczna ambulansu - min. 24 miesiące (bez limitu km),
2) gwarancja na powłoki lakiernicze ambulansu - min. 24 miesiące,
3) gwarancja na perforację nadwozia - min. 120 miesięcy,
4) gwarancja na zabudowę medyczną- min. 36 miesięcy,
5) gwarancja na sprzęt medyczny stanowiący wyposażenie ambulansu - min. 24 miesiące.

5. Zaoferowane asortymenty będące wyrobami medycznymi muszą być dopuszczone do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 186 ze zm.).
6. Wykonawca zapewni dla oferowanego ambulansu pełny serwis gwarancyjny
i pogwarancyjny zabudowy medycznej i wyposażenia medycznego.

7. Opis przedmiotu zamówienia na podstawie Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
34114121-3 - karetki,
33100000-1 - urządzenia medyczne,
33190000-8 - różne urządzenia i produkty medyczne
33192160-1 - nosze.


8. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały zastosowane odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 Pzp, zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 Pzp dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji technicznych należy przyjąć, że
w odniesieniu do nich użyto sformułowania ,,lub równoważne”.

9. W przypadku wskazania przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty – należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie itp. określają minimalne parametry wskazane w Załączniku nr 3 do SWZ, które stanowią kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Każdorazowo, gdy wskazany jest w niniejszej SWZ znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania ,,lub równoważne” (podstawa prawna art. 99 ust. 5 i 6 ustawy).

10. Informacje dodatkowe:
1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2) Zamawiający nie przewiduje:
a) zastosowania wymagań, o których mowa w art. 95 Pzp (art. 281 ust. 2 pkt 7) Pzp);
b) składania ofert wariantowych (art. 281 ust. 2 pkt 6) Pzp);
c) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 281 ust. 2 pkt 14) Pzp);
d) zastosowania wymagań, o których mowa w art. 96 Pzp (art. 281 ust. 2 pkt 8) Pzp);
e) zastosowania wymagań, o których mowa w art. 94 Pzp (art. 281 ust. 2 pkt 9) Pzp);
f) wniesienia wadium (art. 281 ust. 2 pkt 10) Pzp)
g) udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) i 8) Pzp (art. 281 ust. 2 pkt 11) Pzp)
h) przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej (art. 281 ust. 2 pkt 12) Pzp);
i) rozliczenia w walutach obcych (art. 281 ust. 2 pkt 13) Pzp);
j) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 281 ust. 2 pkt 14) Pzp);
k) zawarcia umowy ramowej (art. 281 ust. 2 pkt 16) Pzp);
l) aukcji elektronicznej (art. 281 ust. 2 pkt 17) Pzp);
m) złożenia ofert w postaci w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty (art. 281 ust. 2 pkt 18) Pzp);
n) zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 281 ust. 2 pkt 19) Pzp);
3) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy – art. 462 ust. 1 Pzp
W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy winien wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 462 ust. 2 Pzp), firmy tych podwykonawców.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający uzna, że całość zamówienia Wykonawca wykona samodzielnie.
Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu

Przed zmianą:
2. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 6 do SWZ;
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 2 pkt b), składa dokument lub dokumenty wystawione
w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej
w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.

3. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych
w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków.

4. W zakresie nieuregulowanym Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia  30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania
i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

Po zmianie:
2. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 6 do SWZ;
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 2 pkt b), składa dokument lub dokumenty wystawione
w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej
w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.

3. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych
w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków.

4. W zakresie nieuregulowanym Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia  30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania
i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe okażą się niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia
w wyznaczonym terminie zgodnie z art. 107 ust. 2 Pzp.

Po zmianie:
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe okażą się niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia
w wyznaczonym terminie zgodnie z art. 107 ust. 2 Pzp.

przedmiotowy środek dowodowy na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, które należy złożyć wraz z ofertą, tj. świadectwo homologacji pojazdu skompletowanego (samochód bazowy wraz z zabudową medyczną) wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz. U. z 2015 poz. 1475 ze zm.) oraz ramową Dyrektywą 2007/46/WE)

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:
Do oferty Wykonawca musi dołączyć:
a) formularz ofertowy – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ;
b) formularz cenowy – stanowiący Załącznik nr 2 do niniejszej SWZ;
c) opis przedmiotu zamówienia - stanowiący Załącznik nr 3 do niniejszej SWZ;
d) oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 Pzp i o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ; Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału
w postępowaniu).
e) pełnomocnictwo lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu, o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych.
f) przedmiotowy środek dowodowy na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, które należy złożyć wraz z ofertą, tj. świadectwo homologacji pojazdu skompletowanego (samochód bazowy wraz z zabudową medyczną) wydane zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz. U. z 2015 poz. 1475 ze zm.) oraz ramową Dyrektywą 2007/46/WE).


Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe okażą się niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia
w wyznaczonym terminie zgodnie z art. 107 ust. 2 Pzp.


UWAGA: Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa wyżej, składa się w formie elektronicznej,
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Po zmianie:
Do oferty Wykonawca musi dołączyć:
a) formularz ofertowy – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ;
b) formularz cenowy – stanowiący Załącznik nr 2 do niniejszej SWZ;
c) opis przedmiotu zamówienia - stanowiący Załącznik nr 3 do niniejszej SWZ;
d) oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4) Pzp i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie
z Załącznikiem nr 4 do SWZ; Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału
w postępowaniu).
e) pełnomocnictwo lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu, o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych.
f) przedmiotowy środek dowodowy na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, które należy złożyć wraz z ofertą, tj. świadectwo homologacji pojazdu skompletowanego (samochód bazowy wraz z zabudową medyczną) wydane zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz. U. z 2015 poz. 1475 ze zm.) oraz ramową Dyrektywą 2007/46/WE).


Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe okażą się niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia
w wyznaczonym terminie zgodnie z art. 107 ust. 2 Pzp.


UWAGA: Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa wyżej, składa się w formie elektronicznej,
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-05-25 12:30

Po zmianie:
2021-05-31 12:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-05-25 13:00

Po zmianie:
2021-05-31 13:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-06-23

Po zmianie:
2021-06-29

2021-05-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.