eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Oleśnica



Ogłoszenie z dnia 2023-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Oleśnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oleśnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010458

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nadstawie 1

1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-220

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413774036

1.5.8.) Numer faksu: 413774036

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminaolesnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminaolesnica.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminaolesnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Oleśnica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12beb380-8b52-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00059712

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004853/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Oleśnica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00006380

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BKŚ.I.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 246296,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi odbioru odpadów komunalnych na terenie gminy Oleśnica od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, z domków letniskowych, z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, z cmentarza, z koszy ulicznych umieszczonych w pasach drogowych, z koszy zlokalizowanych przy przystankach autobusowych na terenie gminy Oleśnica, z punktów zbiorki przeterminowanych leków (Ośrodek Zdrowia oraz Apteka przy ul. Rynek 14), z punktu zbiórki zużytych baterii (budynek Urzędu Miasta i Gminy Oleśnica) oraz ich transport do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych – Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o., Rzędów 40, 28-142 Tuczępy, obejmująca następujący zakres:
1) odbiór następujących frakcji odpadów bezpośrednio od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych:
a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych,
b) tworzyw sztucznych, metali, opakowań wielomateriałowych,
c) papieru i tektury,
d) szkła,
e) bioodpadów,
f) mebli i innych odpadów wielkogabarytowych,
g) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego,
h) zużytych baterii i akumulatorów,
i) przeterminowanych leków i chemikaliów,
j) zużytych opon,
k) odpadów budowlanych i rozbiórkowych,
2) odbiór odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zwanego dalej PSZOK,
3) odbiór przeterminowanych leków zbieranych przez mieszkańców w punkcie zbiórki, zlokalizowanym w Oleśnicy w Ośrodku Zdrowia oraz w Aptece przy ul. Rynek oraz wyposażenie punktów w oznakowany pojemnik przeznaczony do zbierania przeterminowanych leków o pojemności min. 50 l do max. 90 l., w terminie trzech dni roboczych od podpisania umowy,
4) odbiór zużytych baterii z pojemnika zlokalizowanego w budynku Urzędu Miasta i Gminy Oleśnica oraz wyposażenie punktu w oznakowany pojemnik przeznaczony do zbierania zużytych baterii o pojemności od min. 10 l. do max. 40 l, w terminie trzech dni roboczych od podpisania umowy,
5) odbiór odpadów komunalnych z cmentarza parafialnego,
6) odbiór odpadów z koszy ulicznych oraz z koszy przy przystankach autobusowych,
7) odbiór popiołu z gospodarstw domowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 11 do SWZ.
Szacunkowa ilość odpadów komunalnych przeznaczonych do odbioru w ramach niniejszego zamówienia (tj. w okresie od podpisania umowy do 31.12.2023 r.) wynosi:
- niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – 480 Mg,
- odpady komunalne zbierane w sposób selektywny – 150 Mg,
- odpady wielkogabarytowe – 70 Mg,
- „elektrośmieci” – 6 Mg,
- zużyte opony – 14 Mg,
- odpady z cmentarza – 40 Mg.
Wykonawca w ramach realizacji zamówienia może zaoferować dostarczenie pojemników na odpady zmieszane dla każdej nieruchomości zamieszkałej poprzez złożenie odpowiedniej deklaracji w formularzu oferty. Poprzez dostarczenie pojemników na odpady zmieszane dla każdej nieruchomości rozumie się dostarczenie pojemników dwukołowych z pokrywą o pojemności 120 l dla każdej nieruchomości zamieszkałej.
Termin dostarczenia pojemników:
- do 31.01.2023 r. – dla nieruchomości zamieszkałych na dzień 31.12.2022 r.,
- 14 dni od uzyskania informacji od Zamawiającego – dla nowych nieruchomości zamieszkałych.
Uwaga:
Dostarczenie pojemników na odpady zmieszane stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt. 21 SWZ.
Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono również w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 10 do SWZ.
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 538,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BIOSELECT Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „Zieliński” Zbigniew Zieliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572955559

7.3.3) Ulica: Łagowska 37

7.3.4) Miejscowość: Raków

7.3.5) Kod pocztowy: 26-035

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209304,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-24 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.