eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego - Część 1; Część 2.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego - Część 1; Część 2.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Piotrków Trybunalski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pasaż Karola Rudowskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@piotrkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/694254

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego - Część 1; Część 2.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b6ad397-6be3-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00059638

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016777/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.6 Sprzątanie budynku Urzędu Miasta w okresie 2023-2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00457657/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPZ.271.55.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego przy Pasażu K. Rudowskiego 10, ul. Farnej 8 i Zamurowej 11 (nazwa w skrócie: „Pasaż”)
Łączna powierzchnia wewnątrz budynków do sprzątania 2.463,36 m2.
W ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany będzie:
1. do utrzymywania w czystości:
1) ciągów komunikacyjnych i schodów,
2) pomieszczeń biurowych, sal konferencyjnych,
3) toalet,
4) wszelkich innych pomieszczeń znajdujących się w budynkach, w tym:
a) mycie okien, pranie firan i zasłon oraz mycie kaloryferów,
b) czyszczenie, pranie (odkurzaczem piorącym) dywanów, wykładzin dywanowych, mebli tapicerowanych oraz krzeseł i foteli obrotowych z oparciami i siedziskami materiałowymi lub typu skaj tapicerski – usługa ma charakter incydentalny (niecykliczny) – w razie potrzeb,
c) polimeryzacja podłóg.
2. do utrzymania dziennego serwisu sprzątającego w budynku przy Pasażu Karola Rudowskiego 10,
3. do utrzymania czystości podczas uroczystości ślubów i jubileuszy w pomieszczeniach USC.
Zamawiający wymaga, aby wszystkie wymienione w SWZ Część II w:
1) Opisie przedmiotu zamówienia pkt 1 – pkt 5 i pkt 9,
2) Opisie realizacji przedmiotu zamówienia pkt 13,
wykonywane były przez wykonawcę.
Wykonawca nie ma obowiązku osobistego wykonania tylko czynności dla Części 1, które są niżej wymienione:
1) mycie okien, pranie firan i zasłon oraz mycie kaloryferów,
2) czyszczenie, pranie (odkurzaczem piorącym) dywanów, wykładzin dywanowych, mebli tapicerowanych oraz krzeseł i foteli obrotowych z oparciami i siedziskami materiałowymi lub typu skaj tapicerski,
3) polimeryzacja podłóg, dla których zamawiający dopuszcza podwykonawstwo.
Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%, zgodnie z art. 68 ust. 3 w zw. z art. 36a ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w SWZ CZĘŚĆ II dla Części 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

4.5.5.) Wartość części: 151873,58 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego przy ul. Szkolnej 28 (budynek A, B i C)
(nazwa w skrócie: „Szkolna”)
Łączna powierzchnia wewnątrz budynków do sprzątania 4.581,59 m2
W ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany będzie:
1. do utrzymywania w czystości:
1) ciągów komunikacyjnych i schodów,
2) pomieszczeń biurowych, sal konferencyjnych,
3) toalet,
4) wszelkich innych pomieszczeń znajdujących się w budynkach, w tym:
a) mycie okien, pranie firan i zasłon oraz mycie kaloryferów,
b) czyszczenie, pranie (odkurzaczem piorącym) dywanów, wykładzin dywanowych, mebli tapicerowanych oraz krzeseł i foteli obrotowych z oparciami i siedziskami materiałowymi lub typu skaj tapicerski – usługa ma charakter incydentalny (niecykliczny) – w razie potrzeb,
c) polimeryzacja podłóg.
2. do utrzymania dwóch dziennych serwisów sprzątających:
1) w budynku A przy ul. Szkolnej 28,
2) w budynkach B i C przy ul. Szkolnej 28.
Zamawiający wymaga, aby wszystkie wymienione w SWZ Część II w:
1) Opisie przedmiotu zamówienia pkt 1 – pkt 4,
2) Opisie realizacji przedmiotu zamówienia pkt 13,
wykonywane były przez wykonawcę.
Wykonawca nie ma obowiązku osobistego wykonania tylko czynności dla Części 2, które są niżej wymienione:
1) mycie okien, pranie firan i zasłon oraz mycie kaloryferów,
2) czyszczenie, pranie (odkurzaczem piorącym) dywanów, wykładzin dywanowych, mebli tapicerowanych oraz krzeseł i foteli obrotowych z oparciami i siedziskami materiałowymi lub typu skaj tapicerski,
3) polimeryzacja podłóg, dla których zamawiający dopuszcza podwykonawstwo.
Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%, zgodnie z art. 68 ust. 3 w zw. z art. 36a ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w SWZ CZĘŚĆ II dla Części 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

4.5.5.) Wartość części: 267904,04 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta złożona przez Wykonawcę CSGroup Grzegorz Maj, z siedzibą przy ul. Energetyków 22e, 97-300 Piotrków Trybunalski została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ Wykonawca nie potwierdził spełniania warunków udziału w ww. postępowaniu.
Wykonawca – HS Security Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą przy ul. Piastowskiej 18B, 83-000 Pruszcz Gdański nie wyraził pisemnej zgody na wybór oferty jego oferty , po upływie terminu związania ofertą na wezwanie Zamawiającego na podstawie art. 252 ww. ustawy.
Cena oferty najkorzystniejszej, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 396948,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 770718,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 396948,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CSGroup Grzegorz Maj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7712004883

7.3.3) Ulica: Energetyków 22e

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 397630,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.