eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesław › "Modernizacja energetyczna budynku Zespołu Przedszkolno-Szkolnego w miejscowości Krzykawa w Gminie Bolesław"



Ogłoszenie z dnia 2021-05-20


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00059587 z dnia 2021-05-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Modernizacja energetyczna budynku Zespołu Przedszkolno-Szkolnego w miejscowości Krzykawa w Gminie Bolesław"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bolesław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257883

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ul. Główna 58

1.5.2.) Miejscowość: Bolesław

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-329

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326424501, 326424071

1.5.8.) Numer faksu: 326424801

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: boleslaw@gminaboleslaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaboleslaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/boleslaw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Modernizacja energetyczna budynku Zespołu Przedszkolno-Szkolnego w miejscowości Krzykawa w Gminie Bolesław"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-689104bf-87ca-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059587

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003991/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja energetyczna ZPS w Krzykawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020391/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 726344,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją energetyczną budynku Zespołu Przedszkolno-Szkolnego w Krzykawie. Zakres zadania obejmuje w szczególności:

1) przygotowanie podłoża ścian nadziemia i podziemia pod ocieplenie,
2) częściową wymianę okien (5 szt.) i drzwi (1 szt.),
3) ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 14 cm,
4) docieplenie stropodachu wentylowanego poprzez wdmuchanie granulatu z wełny mineralnej o grubości 24 cm,
5) docieplenie stropu na poddaszu płytami z wełny mineralnej o grubości 24 cm,
6) ocieplenie ścian fundamentowych w części podpiwniczonej do głębokości ok. 0,5 m poniżej poziomu terenu oraz ścian cokołu styrodurem o gr. 14 cm, zabezpieczenie cokołu i pokrycie go płytami klinkierowymi w kolorze szarym,
7) wykonanie kolorystyki elewacji zgodnie z projektem,
8) wymianę istniejących parapetów, rur spustowych, rynien, kratek wentylacyjnych oraz tablic informacyjnych,
9) uzupełnienie ubytków tynku na murkach betonowych przy wejściu do piwnicy,
10) wykonanie opasek z kostki brukowej wokół budynku oraz demontaż i odtworzenie istniejącego chodnika,
11) demontaż istniejącej instalacji grzewczej,
12) montaż kotła z osprzętem,
13) podłączenie kotła do instalacji gazowej,
14) wykonanie instalacji grzewczej w pomieszczeniach (49 grzejników płytowych kompaktowych),
15) wykonanie robót budowlanych po wymianie instalacji grzewczej,
16) demontaż istniejącej instalacji oświetlenia,
17) montaż nowych rozdzielnic piętrowych na potrzeby oświetlenia,
18) wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego,
19) wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
20) wykonanie zasilania sterownika kotła,
21) wykonanie instalacji fotowoltaicznej,
22) wykonanie instalacji odgromowej,
23) sprawdzenie, przeprowadzenie rozruchu całej instalacji i przekazanie jej użytkownikowi,
24) opracowanie dokumentacji powykonawczej (dokumentacja techniczna powykonawcza, kosztorys powykonawczy, protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac, atesty i certyfikaty wykorzystanych materiałów, dokumenty niezbędne do użytkowania instalacji fotowoltaicznej),
25) przeszkolenie wytypowanych pracowników Zamawiającego z obsługi urządzeń zamontowanych zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają załączone do niniejszej SWZ:
- dokumentacja projektowa,
- przedmiary robót,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45410000-4 - Tynkowanie

45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 807310,94

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 807310,94

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 807310,94

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa LM Lidia Możdżan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590694013

7.3.3) Ulica: Hoża 50A

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-618

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 807310,94

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-07-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.