eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa zapewnienia ochrony osób i mienia na terenie obiektu Bankowego Funduszu Gwarancyjnego w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2022-02-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa zapewnienia ochrony osób i mienia na terenie obiektu Bankowego Funduszu Gwarancyjnego w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BANKOWY FUNDUSZ GWARANCYJNY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010978710

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. ks. Ignacego Jana Skorupki 4

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-546

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@bfg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bfg.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Bankowy Fundusz Gwarancyjny

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

gwarantowanie depozytów oraz prowadzenie przymusowej restrukturyzacji

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa zapewnienia ochrony osób i mienia na terenie obiektu Bankowego Funduszu Gwarancyjnego w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30776c49-8e60-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059535

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027154/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa zapewnienia ochrony osób i mienia na terenie obiektu Bankowego Funduszu Gwarancyjnego w Warszawie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.bfg.pl/zamowienia/zamowienia-publiczne/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.bfg.pl/zamowienia/zamowienia-publiczne/
https://miniportal.uzp.gov.pl/
https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w prowadzonym postępowaniu, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji i przekazywanie oświadczeń i dokumentów odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344) z wykorzystaniem miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/) i ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal). Zamawiający dopuszcza możliwość komunikacji poprzez pocztę elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt 3.3 SWZ. Ofertę wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, należy złożyć pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentacji Wykonawcy przy użyciu Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku udostępnionego na miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl) z wykorzystaniem ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal). Wykonawca, który zamierza wziąć udział w postępowaniu, powinien mieć dostęp do miniPortalu i konta na ePUAP. Wykonawca korzystając z miniPortalu i ePUAP ma dostęp do Formularza
do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz Formularza do komunikacji. Wymagania techniczne oraz organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów i oświadczeń elektronicznych (w tym cyfrowe odwzorowania dokumentów papierowych) oraz informacji przekazywanych przy użyciu miniPortalu oraz ePUAP opisane zostały w:
- Regulaminie korzystania z miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz
- Regulaminie ePUAP: https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania
3.6 Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu i ePUAP, określone w Regulaminie miniPortalu i Regulaminie ePUAP oraz zobowiązuje się, korzystając z miniPortalu i ePUAP, do przestrzegania postanowień tych regulaminów.
Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy na ePUAP i miniPortalu, tj. Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz Formularza do komunikacji wynosi 150 MB. Do złożenia oferty i oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz innych dokumentów i oświadczeń w postaci elektronicznej, konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. Dokumenty lub oświadczenia elektroniczne (w tym cyfrowe odwzorowania dokumentów papierowych), jako załączniki (inne niż oferta oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp), mogą być składane przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji dostępnego na miniPortalu i ePUAP lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: kancelaria@bfg.pl
Adres poczty elektronicznej Zamawiającego do komunikacji elektronicznej (nie dotyczy składania oferty oraz oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp): kancelaria@bfg.pl. Zaleca się przesyłanie dokumentów, wniosków, oświadczeń i innych informacji (jako załączników) w formacie pliku .pdf. Maksymalny rozmiar wiadomości, jaki można przesłać za pomocą poczty elektronicznej wynosi 30 MB. Postępowanie, w tym komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się w języku polskim, dopuszcza się używanie w ofercie, oświadczeniach i dokumentach określeń obcojęzycznych w zakresie określonym w art. 11 ustawy z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. Szczegóły dot. wymagań technicznych
oraz organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w pkt 3 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający zobowiązuje uczestnika postępowania, który ujawnia Zamawiającemu (administratorowi) dane osobowe swoich pracowników oraz osób współpracujących, a także osób uprawnionych do reprezentacji uczestnika postępowania bądź osób uprawnionych do składania oświadczeń w imieniu uczestnika postępowania, w związku z udziałem w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do spełnienia w imieniu administratora względem tych osób obowiązku informacyjnego, o którym mowa w art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.5.2016, str. 1, z późn. zm., dalej „rozporządzenie 2016/679″ lub „RODO”), poprzez przekazanie tym osobom informacji określonych poniżej.
Zgodnie z art. 18 ust. 6 ustawy Pzp Zamawiający udostępni dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu do ich wniesienia. Stosownie do postanowień art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1, z późn. zm., Bankowy Fundusz Gwarancyjny informuje, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bankowy Fundusz Gwarancyjny z siedzibą w Warszawie przy ul. ks. Ignacego Jana Skorupki 4, 00-546 Warszawa, adres e mail: kancelaria@bfg.pl.
2) W przypadku pytań dotyczących ochrony danych osobowych prosimy kontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych, listownie (adres do korespondencji – jak wyżej) albo drogą elektroniczną na adres mailowy: iod@bfg.pl.
3) Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu związanym z prowadzeniem przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (postępowania wykonawczego) oraz zawarcia umowy. Podstawą prawną ich przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit c) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochrony danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1, z późn. zm.) (dalej „RODO”) oraz następujące przepisy prawa:
- ustawa Pzp;
- rozporządzenie ws. dokumentów;
- ustawa z dnia 14 lica 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Jeżeli jest Pani/Pan uczestnikiem postępowania będącym jednocześnie osobą fizyczną, to obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio Pana/Panią dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. Pozostałe informacje dla uczestników postępowania dotyczące przetwarzania danych osobowych znajduje się w pkt 20 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DAZ/ZP/11/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług ochrony osób i mienia w rozumieniu art. 3 pkt 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995) (dalej: „ustawa o ochronie osób i mienia”) polegających na:
1. w zakresie zamówienia podstawowego (gwarantowanego):
1.1.1 bezpośredniej ochronie fizycznej budynku, w którym znajduje się siedziba Zamawiającego wraz z terenem, na którym usytuowany jest budynek Zamawiającego, zwany dalej „obiektem”,
1.1.2 obsłudze i monitorowaniu funkcjonowania systemów zabezpieczeń technicznych i przeciwpożarowych zainstalowanych w obiekcie;
1.2 w zakresie opcji, o której mowa w art. 441 ustawy Pzp, (dalej” „opcja”):
1.2.1 zwiększeniu obsady pracowników na stanowiskach ochrony lub liczby godzin służby pracowników na stanowiskach ochrony przez uzgodniony okres,
1.2.2 realizacji konwojów obejmujących transport osób, dokumentów oraz wartości pieniężnych na trasach wskazanych przez Zamawiającego na terenie m.st. Warszawy.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania w całości lub części opcji. Z tytułu niezrealizowania w całości lub części opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu. Okoliczności skorzystania z prawa opcji zostały określone w § 15 projektowanych postanowień umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SWZ, a szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Opcja obejmuje:
a) zwiększenie obsady pracowników na stanowiskach ochrony lub liczby godzin służby pracowników na stanowiskach ochrony przez uzgodniony okres,
b) realizację konwojów obejmujących transport osób, dokumentów oraz wartości pieniężnych na trasach wskazanych przez Zamawiającego na terenie m.st. Warszawy.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania w całości lub części zamówienia opcjonalnego. Z tytułu niezrealizowania w całości lub części zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu. Okoliczności skorzystania z opcji zostały określone w § 15 projektowanych postanowień umowy.
3. Maksymalny zakres (wartość) opcji w okresie obowiązywania umowy:
- limit zwiększenia obsady na stanowisku Pracownik ochrony - 715 godzin,
- limit zwiększenia obsady na stanowisku Pracownik recepcji - 165 godzin,
- limit zapotrzebowania na konwoje uzbrojone - 28 godzin,
- limit zapotrzebowania na konwoje nieuzbrojone - 41 godzin.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 33 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się
kryteriami i ich wagą zgodnie z opisem poniżej:
1) Cena oferty brutto,
2) Czas dojazdu grupy interwencyjnej,
3) Minimalny czas na podstawienie konwoju.
Szczegółowe informacje dotyczące kryteriów oraz sposobu oceny ofert znajdują się w pkt 15 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu grupy interwencyjnej

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Minimalny czas na podstawienie konwoju

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga wykazania spełniania przez Wykonawcę łącznie następujących warunków udziału w postępowaniu:
1) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - pkt 8.2.1 SWZ, tj. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważną koncesję ministra właściwego do spraw wewnętrznych w zakresie przedmiotu zamówienia, tj. ochrony osób i mienia zgodnie z art. 15 ust. 1 i art. 16 ust. 1 ustawy o ochronie osób i mienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykazał spełnienie niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
2) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - pkt 8.2.2 SWZ tj. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 500.000,00 zł brutto (pięćset tysięcy złotych).
3) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenie) - pkt 8.2.3, tj. SWZ Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), należycie wykonał lub wykonuje (w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych) co najmniej dwie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu lub obiektów biurowych (na podstawie osobnych umów) , przez okres co najmniej 12 miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto każda.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, nadal wykonywanych, Zamawiający wymaga, aby część zamówienia wykonana do terminu składania ofert spełniała ww. warunek.
4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (dysponowanie personelem) - pkt 8.2.4 SWZ, tj. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym:
a) co najmniej 1 osobą świadczącą usługę ochrony na stanowisku Kierującego Zmianą (pełniącego służbę jednoosobowo, nadzorującego wykonywanie obowiązków podległych pracowników podczas trwania danej zmiany), która jest wpisana na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, z biegłą znajomością obsługi komputera, z minimum 2 letnim doświadczeniem pracy w ochronie na podobnym stanowisku,
b) co najmniej 1 osobą świadczącą usługę ochrony na stanowisku Pracownika Recepcji, posiadającą wykształcenie minimum średnie, z biegłą znajomością obsługi komputera, znajomością języka angielskiego w stopniu minimum komunikatywnym, z minimum 2 letnim doświadczeniem pracy na podobnym stanowisku,
c) co najmniej 1 osobą świadczącą usługę ochrony na stanowisku Pracownika Ochrony, z minimum 2 letnim doświadczeniem pracy w ochronie na podobnym stanowisku.
Szczegóły dotyczące warunków udziału w postępowaniu zostały określone w pkt 8 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający, przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia w odniesieniu do okoliczności, o których mowa w art. 108 ust 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust.1 pkt 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ustawy Pzp:
1) Oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
2) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz 109 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8, 9 i pkt 10 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie na zasadach określonych w art. 117 ustawy Pzp, Zamawiający żąda przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 11.1 SWZ dotyczących tych wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, Zamawiający żąda przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 11.1 SWZ dotyczących tych podmiotów.
Szczegóły dotyczące podmiotowych środków dowodowych zostały określone w pkt 11 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszych oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: ważnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z art. 15 ust. 1 i art. 16 ust. 1 ustawy o ochronie osób i mienia, w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w 8.2.1 SWZ.
2) w zakresie zdolności ekonomicznej lub finansowej: opłaconej polisy ubezpieczeniowej na sumę gwarancyjną minimum 500.000,00 zł brutto (pięćset tysięcy złotych), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 8.2.2 SWZ.
3) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: wykaz usług należycie wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 8.2.3 SWZ.
Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 7 do SWZ; W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: wykazu osób, które Wykonawca zamierza skierować do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 8.2.4 SWZ. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
Szczegóły dotyczące podmiotowych środków dowodowych zostały określone w pkt 11 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).
2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp oraz art. 98 ust. 2 ustawy Pzp.
3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 97 ust. 7 ustawy Pzp:
- pieniądzu;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299).
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wskazany poniżej rachunek bankowy Zamawiającego:
88 1010 1023 7100 0013 1000 0000
w tytule przelewu należy wpisać:
„wadium, postępowanie o udzielenie zamówienia nr DAZ/ZP/11/2021”
5) Wadium wnoszone w pieniądzu jest wniesione skutecznie, jeżeli zostanie uznane na podanym wyżej rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, dlatego Wykonawca powinien dokonać przelewu bankowego z odpowiednim wyprzedzeniem.
6) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dołączył do oferty dowód wniesienia wadium w pieniądzu.
7) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie gwarancji lub poręczenia musi być załączony do oferty w oryginale w postaci elektronicznej, jako dokument elektroniczny podpisany przez wystawcę gwarancji lub poręczenia. Beneficjentem takich dokumentów musi być Bankowy Fundusz Gwarancyjny, ul. ks. Ignacego Jana Skorupki 4, 00-546 Warszawa.
Uwaga!
Oryginał wadium w postaci dokumentu elektronicznego należy złożyć wraz z ofertą jako osobny plik, obok innych plików stanowiących ofertę.
8) Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 98 ust. 6 pkt 1, 2 i 3 ustawy Pzp.
9) Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek wszystkich okoliczności określonych w ustawie Pzp. W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (Zamawiającego) dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych
do występowania w imieniu Zamawiającego) lub przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu Zamawiającego z żądaniem zapłaty). Termin wynikający z dokumentu wadialnego, w jakim Zamawiający ma dostarczyć gwarantowi żądanie zapłaty, nie może uniemożliwiać Zamawiającemu realizacji jego uprawnień wynikających z przedstawionej gwarancji albo poręczenia.
10) Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 98 ustawy Pzp.
Szczegóły dotyczące wadium zostały określone w pkt 9 SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie, z uwzględnieniem wymagań określonych w przepisach ustawy Pzp, w tym wymagań wskazanych w art. 58 ustawy Pzp i art. 117 ustawy Pzp.
2) Zgodnie z art.117 ust. 3 ustawy Pzp w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi,
do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
3) W przypadku gdy Wykonawca będzie wykazywał na spełnianie warunku udziału w postępowaniu doświadczenie zdobyte w ramach konsorcjum, Zamawiający zbada czy Wykonawca faktycznie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia w zakresie niezbędnym do spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ustawy Pzp, zobowiązany jest wykazać każdy z tych Wykonawców.
5) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykazał spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
6) W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie na zasadach określonych w art. 117 ustawy Pzp, Zamawiający żąda przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 11.1 SWZ dotyczących tych wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektowanymi postanowienia umowy, które stanowią załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniPortal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-25 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1) Zgodnie z art. 121 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części przedmiotu Umowy, tj.: usługi w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu oraz obsłudze i monitorowaniu funkcjonowania systemów zabezpieczeń technicznych i przeciwpożarowych zainstalowanych w obiekcie. Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcom wykonanie części przedmiotu Umowy w zakresie dotyczącym zadań grup interwencyjnych i załóg konwojów osób, dokumentów, wartości pieniężnych na zasadach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ oraz w procedurach operacyjnych stanowiących Załącznik nr 3 do Projektowanych postanowień umowy.
2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z ochroną osób i mienia na zasadach określonych w przepisach powszechnie obowiązujących na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł brutto przez cały okres obowiązywania umowy.
3) Zamawiający wymaga, aby podwykonawca, który będzie świadczył usługi ochrony na rzecz Zamawiającego posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z ochroną osób i mienia na zasadach określonych w przepisach powszechnie obowiązujących, na sumę gwarancyjną wynikającą z obowiązujących przepisów, w zakresie zgodnym z powierzonym zakresem zamówienia, przez cały okres obowiązywania umowy.
4) Zamawiający informuje, że w dniu 18 lutego 2022 r. w godzinach od 9:00 do 14:00 umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej, której celem będzie zapoznanie się Wykonawców z budynkiem oraz terenem zewnętrznym Bankowego Funduszu Gwarancyjnego przy ul. I. J. Skorupki 4 w Warszawie oraz pomieszczeniami w budynku przy ul. I. J. Skorupki 5 w Warszawie. Przeprowadzenie wizji lokalnej możliwe jest po wcześniejszym pisemnym zgłoszeniu przez Wykonawcę imion i nazwisk osób uczestniczących w wizji lokalnej na adres e-mail: kancelaria@bfg.pl oraz umówieniu z Zamawiającym godziny wizji lokalnej. Osoby uczestniczące w wizji lokalnej proszone są o przybycie z dowodem osobistym w celu wydania przepustek. W trakcie trwania wizji lokalnej, Zamawiający nie będzie udzielał żadnych ustnych wyjaśnień dotyczących SWZ. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej - odbycie wizji lokalnej nie jest obowiązkowe.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.